دوست دار کیف و کفش و لباس

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

اطلاعاتی جالب در مورد چمدان+خرید کیف و چمدان عمده

bag lover | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

هنگامی که چمدان اختراع شد?
1970
اولین موفقیت تجاری نورد چمدان اختراع شد در سال 1970 زمانی که برنارد D. Sadow کاربردی برای ثبت اختراع است که اعطا شد و در سال 1972 به عنوان ایالات متحده ثبت اختراع 3,653,474 برای "نورد توشه".


چه آنها قبل از چمدان استفاده?
چمدان اولیه (معمولا به نام "موارد کت و شلوار" یا "کت و شلوار موارد") سبک تر و قابل حمل تر از تنه بودند, اما آنها هنوز هم با استانداردهای امروز بزرگ شد. چرم, ترکه یا چوب کوتاه و یا پارچه لاستیک ضخامت بیش از یک قاب چوب یا فولاد سفت و سخت کشیده شد. گوشه ها با استفاده از کلاه های برنجی یا چرمی گرد شده بودند.


چمدان های قدیمی ساخته شده از چه بود?
آنها با فریم از چوب و فولاد ساخته شد, با چرم, ترکه یا چوب کوتاه و یا پارچه لاستیک به آن را پوشش, در حالی که گوشه آراسته شد/محافظت شده با برنج یا چرم کلاه.


آیا چمدان های قدیمی ارزش هر چیزی?
آیا تنه قدیمی با ارزش? مهم ترین عامل در تعیین ارزش تنه عتیقه خود را نادر بودن و سبک است. تنه vuitton لویی می تواند برای فروش 3,000 به بیش از 20,000 دلار در حالی که یک تنه سبک گنبد مشترک ممکن است تنها برای فروش 75 به 150 دلار.


چرا یک چمدان به نام گرفتن بود?
اگر شما سوار قطار در اواخر دهه 1800 ، کیسه های سفر خود را گرفتن نامیده شده اند. گرفتن یک کیسه شما را به ماشین چمدان بررسی می شود و یا سپرده به مراقبت از شخص دیگری نیست. این یک کیسه شخصی با شما در همه زمان ها نگه داشته شد.

See the source image

See the source imageSee the source imageSee the source image
که برای اولین بار چرخ در چمدان قرار?
برنارد دی سادو
اما اولین استفاده از چرخ در یک چمدان می تواند اعتبار به اواخر برنارد D. Sadow معاون رئیس جمهور از یک ماساچوست توشه شرکت که اختراع نورد توشه 40 سال پیش. در آن زمان ، طراحی Sadow در جلوی آن مسطح شد و از طریق یک بند متصل به بالا کشیده شد.


چه تفاوتی بین چمدان و توشه است?
به عنوان اسم تفاوت بین چمدان و چمدان

این است که توشه کیسه و ظروف دیگر که برگزاری یک مسافر است در حالی که وسایل چمدان بزرگ است (معمولا مستطیل شکل) قطعه ای از چمدان استفاده می شود برای حمل و گاهی اوقات مناسب در هنگام سفر.

منبع:

https://robonak.ir/%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/

 

  • bag lover

انواع چمدان+خرید چمدان

bag lover | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

چمدان دستی (حمل در)


مقاله اصلی: چمدان دستی
مسافران مجاز به حمل تعداد محدودی از کیسه های کوچکتر با آنها در خودرو این شناخته شده به عنوان توشه دست (معمولا بیشتر به عنوان حمل در شمال امریکا) و حاوی اشیاء با ارزش و اقلام مورد نیاز در طول سفر. به طور معمول وجود دارد فضای ذخیره سازی ارائه شده برای توشه دست, یا تحت صندلی, و یا در قالبهای سربار. قطار اغلب قفسه توشه در انتهای کالسکه در نزدیکی درب, و یا بالاتر از صندلی اگر محفظه وجود دارد.

دیدگاه های متفاوتی بین آمریکای شمالی و اروپا در رابطه با قوانین مربوط به میزان بار حمل شده به هواپیما وجود دارد. در شمال امریکا بحث قابل توجهی که آیا مسافران حمل کیسه های بیش از حد بسیاری در هیئت مدیره و که وزن خود را می تواند خطر ابتلا به مسافران دیگر و ایمنی پرواز وجود دارد. خطوط هوایی ایالات متحده شروع به معرفی محدودیت های وزن و اندازه برای حمل در چمدان. در حالی که در اروپا, بسیاری از خطوط هوایی, به خصوص خطوط هوایی کم هزینه, تحمیل آنچه که معمولا به عنوان "حکومت یک کیسه"شناخته شده. این محدودیت اعمال شده برای جلوگیری از افزایش وزن بیش از حد در هیئت مدیره شرکت های هواپیمایی و ادعا می کنند که این سیاست اجازه می دهد تا آنها را به سرعت سوار شدن به هواپیما. فرودگاه ها در اروپا یک کمپین با کمیسیون اروپا در تلاش برای سرنگونی این مقررات توشه دست نصب شده اند.[ویرایش] آنها ادعا می کنند که آن را تحت تاثیر خود معاف از حقوق گمرکی و دیگر خرده فروشی فرودگاه و کاهش درآمد خود را.

چمدان هوشمند
چمدان هوشمند چمدان است که ساخته شده است در و یا یک باتری قابل جابجایی در است. این اغلب شامل ویژگی های طراحی شده برای کمک به سفر ، از جمله ردیابی GPS و پورت USB برای شارژ الکترونیک است. برخی از کیسه های شامل یک کانون فای و چرخ های الکتریکی برای حمل و نقل شخصی.

چندین شرکت توشه هوشمند به عنوان یک نتیجه از ممنوعیت که در ماه ژانویه به اجرا در آمد تعطیل کرده اند 2018 در توشه هوشمند با باتری های غیر قابل جابجایی به عنوان چک در توشه در پرواز انجام.

See the source image

ادعای چمدان/اصلاح
در پایانه های فرودگاه, ادعای چمدان و یا منطقه اصلاح منطقه ای که در آن مسافران پس از خروج از یک پرواز هواپیمایی را چک در چمدان است. در اکثر فرودگاه ها و بسیاری از ایستگاه های قطار, چمدان به مسافر در یک چرخ فلک چمدان تحویل.

چمدان چپ
نماد گلوب.
نمونه ها و چشم انداز در این بخش ممکن است یک دیدگاه در سراسر جهان از موضوع را نشان نمی. شما نمیتوانید این بخش را بهبود بخشد, بحث در مورد این موضوع در صفحه بحث, و یا ایجاد یک بخش جدید, به عنوان مناسب. (فوریه 2015) (یاد بگیرید چگونه و چه زمانی به حذف این پیام الگو)
چمدان چپ ، همچنین ذخیره سازی چمدان یا ذخیره سازی کیسه ، جایی است که می توان به طور موقت چمدان خود را ذخیره کرد تا مجبور نباشد آن را حمل کند. چمدان چپ مترادف با توشه از دست رفته نیست. اغلب در یک فرودگاه یا ایستگاه قطار ممکن است یک کارمند "شمارنده چمدان چپ" و یا به سادگی یک سیستم قفل سکه یا خودکار وجود دارد. در حالی که تهدیدات تروریسم در سراسر جهان باعث شده است که این نوع ذخیره سازی عمومی در چند دهه گذشته کاهش یابد ، اقتصاد به اشتراک گذاری باعث احیای صنعت می شود. رانده در بخشی از رشد سریع Airbnb و اقامتگاه سفر به طور کلی تعدادی از خدمات ارائه کوتاه مدت ذخیره سازی به چمدان با استفاده از فضای بلا استفاده در کسب و کارهای محلی مانند هتل ها و رستوران ها و خرده فروشی مغازه ها پدید آمده اند.

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Baggage

https://robonak.ir/%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

قفل کیف چه کاربردی دارد+خرید کیف

bag lover | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

سخت افزار

1860 کیف دستی زن با قاب و بوسیدن قفل (LACMA).
تمایز همچنین می توانید بین کیف های دستی نرم بدن و یا کیف های دستی قاب ساخته شده است, که در آن یک قاب فلزی از پارچه و یا چرم از کیسه. کیسه های قاب اغلب استفاده از بسته شدن قفل بوسیدن, با دو مهره فلزی به هم پیوسته مجموعه ای در بالای قاب. قفل بوسیدن در کیف های دستی در اوایل محبوب بود - تا اواسط قرن 20, و باقی می ماند محبوب با جمع پرنعمت و در طرح "یکپارچهسازی با سیستمعامل". این قفل هنوز هم در کیف پول سکه کوچکتر دیده می شود.

سکه به عنوان یک فعل
فعل به "کیف دستی و آن طنز آمیز استفاده الهام گرفته شده بود در سال 1980 توسط نخست وزیر بریتانیا مارگارت تاچر داشتن "weaponized" کیف در نظر, انگلیسی, شرح حال و تاریخ دیوید Cannadine] به عنوان" نماد قابل رویت ترین او از قدرت خود را به فرمان " کیسه سرپا نگه داشتن قاطعانه که او در جلسات تولید برای نشان دادن او به معنای کسب و کار شد. او همواره از کیسه را یک سند بسیار مهم که از آن او را نقل قول, یادداشت سخنرانی او اغلب به اندازه قطع به جا در داخل. از آنجا که تاچر اولین نخست وزیر زن بریتانیا بود, ویرایشگر سابق دیلی تلگراف چارلز مور در زندگینامه مجاز خود را از نوشت 2013, "کیف دستی او عصای سلطنتی حکومت او شد".

See the source image

معنای کلی تر فعل از "درمان بی رحمانه" آمد به نماد کل سبک تاچر از دولت. قربانیان کیف دستی خود را, از رهبران سیاسی به روزنامه نگاران, شهادت داده اند[19] به آنچه هلموت سرمه صدراعظم آلمان به عنوان او "یخ سرد پیگیری منافع خود"درک. وزیر امور خارجه ایالات متحده جیمز بیکر به یاد می آورد شگرد آماده به کار خود: "هنگامی که مذاکرات غرفه, خارج کیف دستی! راه حل همیشه وجود دارد.”

جولیان Critchley, یکی از بزرگترین حزب محافظه backbench منتقدان یک بار گفت: "مارگارت تاچر و کیف دستی او همان است که وینستون چرچیل و سیگار برگ خود را."تاچر کیسه بود تقریبا به عنوان آیتم یک آیتم را به عنوان او خودش بود و در روز او درگذشت یکی از کیف دستی سازان شاهد یک افزایش شدید در خرید و فروش های مورد علاقه خود ساختار طراحی شده است. کیسه اصلی تاچر ادعا بر روی یک کارت امضا یک "هر روز در زمان من در خیابان داونینگ استفاده" بود است که در کالج چرچیل آرشیو, کمبریج. ساخته شده از چرم آبی تیره "در سبک ساختگی-کروک", این یک هدیه از دوستان در روز تولد او در بود 1984.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

https://en.wikipedia.org/wiki/Handbag

  • bag lover

چگونه کیف را با لباسم ست کنم؟+ خرید کیف

bag lover | جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

شکل
قانون مشابه لباس: شما می توانید تقریباً انواع کیف ها را بپوشید. مهم نیست که کدام سبک و شکل از کیف مسنجر روی کوله پشتی گرفته تا کلاچ باشد ، همه به خوبی کار می کنند.
بهتر است از اجتناب از کیف های کوچک استفاده کنید زیرا باعث بلندتر شدن لاغرتر شدن می شود که همیشه متعادل به نظر نمی رسد.
X - شکل
کمرتان باید برجسته شود. بهترین کار این است که با بندهای بزرگ نه خیلی طولانی. اما فرم بدن شما نزدیک به 8 است و خواهید دید که اکثر کیف ها به راحتی جا می شوند.
یک شکل
هرگز سراغ کیف های ریز و کوچک نروید زیرا این موارد باعث جلب توجه بیشتر باسن می شود. بهتر است کیف هایی را برای پوشیدن زیر شانه انتخاب کنید تا توجه را به بالای بدن بکشاند. کیف دستی بهتر از کراس بادی است.

See the source image
V - شکل
بر خلاف شکل شانه خود باشید و کیف یا کیف های گرد را در خطوط نرم انتخاب کنید. کوله پشتی هایی با برخی جزئیات می توانند به خوبی کار کنند. همچنین کیف های دارای بندهای بلند برای قرار دادن تمرکز روی قسمت تحتانی بدن به خوبی کار می کنند. کیف متقاطع یا کیف شانه ای که روی باسن نشسته کاملاً مناسب است.
شکل H
شما باید کمرتان را برجسته کنید. کیف هایی با بندهای خیلی بلند که روی باسن شما قرار گرفته اند ، ممنوع است. کیف های شانه یا بند را برای حمل کیف ها در قسمت کمر خود انتخاب کنید.
شکل O
توجه را به جای باسن به قسمت بالاتنه برانید. نیم تنه ها و منحنی های بالا ، یک کراس عرضی را انتخاب نمی کنید. یا از شکل متفاوتی استفاده کنید یا از کیسه ای استفاده کنید که می توانید بند را به جای آن روی شانه حمل کنید.
کیسه ای را انتخاب کنید که از روی شانه بپوشد اما از دامن عبور نکند. کیف های بزرگتر کاملاً در تمام اشکال کیف ها کار می کنند. کیف های شانه ای حتی در رنگ های روشن کاملاً کار می کنند.
13
چه چیزی کیف دستی را به یک کیف تجاری تبدیل می کند
استفاده از کیف برای کار به معنای استفاده روزانه است. همچنین به همراه داشتن لپ تاپ و اسناد و وزن سنگین به همراه خود است. کیف برای ماندگاری باید از نظر کیفیت استاندارد خاصی داشته باشد. [اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قسمت مواد فوق را بررسی کنید]
بعلاوه شما به یک کیف دستی نیاز دارید که مطابق ریخت شناسی شما هنوز هم به نظر می رسد و پوشیدن آن حتی با وزن کمی راحت است.

منبع:

https://robonak.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%db%8c/

  • bag lover

با کیفیت ترین کوله پشتی ها کدامند؟

bag lover | چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر



کوله پشتی با بهره گیری از برخی از محبوبیت بسیار سزاوار در حال حاضر به عنوان لوازم جانبی خیابان, چمدان, و حمل و نقل فقط به طور کلی دستی. یک کوله پشتی خوب خواهد یدکی شما فشار شانه اجازه دهید شما به راحتی گذشتن ناهموار و به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی خود را در حالی که همه مکمل سبک شخصی خود را.

پیدا کردن کوله پشتی از رویاهای خود را, با این حال, می توانید برخی از زمان را. شما می خواهید مطمئن شوید که طراحی متناسب با هر دو مورد استفاده خود را (حتی رفت و آمد کیسه احتمالا نمی اکسل در حالی که بالا رفتن از کوه) و بدن خود را به راحتی. شما همچنین می خواهید به دنبال ساخت و ساز جامد در درز و زیپ و گارانتی خوب در صورت هر گونه آسیب. حتی بهترین مارک های گاهی اوقات می تواند شکست, اما تولید کنندگان باید ایمان به اندازه کافی در کیسه های خود را به اعتماد دارند که آن را نمی خواهد اغلب اتفاق می افتد. و شیوه های پایدار قطعا صدمه دیده است, به عنوان این مارک های کوله پشتی بالا می تواند به شما بگویم.

اینها برخی از مورد علاقه های شخصی ما, همراه با مارک های که نشان می دهد تا در دنده پیشرفته بهترین از لیست وقت و زمان دوباره.

عقاب

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این تقریبا غیر ممکن است پیدا کردن یک سایت تست دنده که حداقل یک مدل عقاب دریایی در دستگیری آن را شامل نمی شود, اگر چند نیست. آنها در یک آرایه وسیعی از اندازه و رنگ برای تقریبا هر گونه فعالیت در فضای باز و یا گزینه سفر طولانی مدت می آیند و ارائه گارانتی مادام العمر.

و شخصا, شریک سفر من و من Farpoints عقاب دریایی ما در سه ماه در جنوب شرقی آسیا انجام داده اند, هشت ماه در سراسر جهان, و سفرهای کوتاه تر در بین با حداقل شکایت.

عقاب دریایی است که در eBags خرده فروشی, ورزش کوه شرقی, و دیگر سایت ها.

جبهه شمالی

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
نه فقط برای لباس ، کوله پشتی شمال چهره فقط به عنوان راحت به عنوان کت نام تجاری می پوشند و در خطوط رفت و آمد و در فضای باز آمده است.

جبهه شمالی در eBags ورزشی کوه شرقی و Zappos خرده فروشی است.

See the source image

Fjallraven

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این نام تجاری سوئدی در فضای باز است که احتمالا بهترین راه حل برای جذاب تکه های آرم روباه آن شناخته شده است, که مناسب است با توجه به تعهد خود را به مواد تنها یافتن منابع از حیوانات که به خوبی درمان. ادعای دیگر Fjallraven به شهرت رنگین کمان خود را از کوله پشتی جعبه مانند Kanken است, و مقدار زیادی از بسته های فنی در ارائه وجود دارد, همچنین.

Fjallraven در eBags ، Nordstrom و Zappos فروخته می شود.

Robonak 

روبنک کوله پشتی های عالی و زیبا را با بهترین کیفیت در جهان تولید می کند و صادر می نماید. برای خرید کوله پشتی به اینجا بروید.

تول

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
کوله پشتی Thule به سمت یک طراحی شیک تر و مینیمالیستی تکیه می کند ، اما هنوز هم حفاظت زیادی برای هر دو پشت و دنده شما ارائه می دهد.

تول در eBags ، Nordstrom و Zappos فروخته می شود.

دوتر

اعتبار: با کسب اجازه از EBAGS
امکان استفاده از مهندسی آلمانی Deuter در پیاده روی ، آلپ ، کوله پشتی ، و مدرسه/دفتر خطوط آن است. درصد قابل توجه از کیسه های نام تجاری در مدل های خاص زنان در دسترس هستند, که باد کردن قطعی است که شما به دنبال برای که مناسب کامل.

Deuter در eBags ، ورزش کوه شرقی و Zappos به فروش می رسد.

Arc'teryx

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این خرده فروش عملکرد محبوب از رشته کوه ساحل کانادا ارائه می دهد بسته جامد در فضای باز برای هر دو تک یا چند روز گشت و گذار در فضای باز.

Arc'teryx در Zappos و REI فروخته می شود.

منبع:

https://www.travelandleisure.com/style/travel-bags/best-backpack-brands

  • bag lover

چه می توانم برای پوشش کیسه استفاده?

bag lover | چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

چه می توانم برای پوشش کیسه استفاده?

پوشش کیسه چیست؟
در دوخت و خیاطی ، یک پوشش یک لایه داخلی از پارچه ، خز یا سایر مواد وارد شده به لباس ، کلاه ، چمدان ، پرده ، کیف های دستی و موارد مشابه است. واشر ارائه پایان شسته و رفته در داخل و پنهان واسط ، بالشتک ، لبه های خام درز ، و دیگر جزئیات ساخت و ساز.


چگونه می توانم شما ضد آب یک کیسه پنبه?
یکی از ساده ترین راه برای ضد آب کیسه های بوم خود را به استفاده از ضد آب اسپری و درز پر کردن است. شما معمولا می توانید آنها را در فضای باز و کمپینگ فروشگاه عرضه. اگر شما استفاده از کیسه های بوم خود را زیادی در محیط زیست در فضای باز ، شما ممکن است بخواهید به خورشید ضد آن نیز با خرید اسپری همچنین حاوی حفاظت از اشعه ماوراء بنفش.
است پارچه پنبه?
پارچه ، پارچه پنبه ساده بافته شده ساخته شده در وزن های مختلف. کیفیت بهتر از پارچه خوب و صاف در بافت هستند و از ریسمانهای طور مساوی چرخید و پود بافته شده, و یا پر کردن. آنها با توجه به پایان نرم ، سفید و یا قطعه رنگ ، و گاهی اوقات در دستگاه الگو و یا چاپ شده است.


آیا من می توانم با استفاده از همان پارچه برای پوشش?
شما می توانید با هر پارچه ای که مناسب هدف خود را خط! به طور معمول پوپلین است کمی از crispness و پارچه drapey نیست و الگوی نشان می دهد با استفاده از پارچه با پارچه مزین کردن مانند ابریشم شسته شده.

See the source image

کیف هایی با قیمت و کیفیت عالی را Robonak.ir تهیه بفرمایید.
است واسط همان پوشش?
واسط یک پارچه پشتیبانی مورد استفاده در مناطقی که نیاز به ثبات بیشتر از وزن پارچه است. ... پوشش پارچه معمولا لغزنده و ابریشمی, هر چند انواع دیگر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اثر. پوشش به طور جداگانه از لباس ساخته شده و متصل در رو به رو و یا مناطق سجاف با دست یا دستگاه.


می توانید پارچه به عنوان پوشش استفاده?
پارچه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خط گاه به گاه لباس و دامن ساخته شده از پنبه یا کتانی. با این حال ، پارچه برای پوشش لباس های رسمی تر ، مانند کت و شلوار کت و شلوار مناسب نیست.


چگونه می توانم شما کیسه یک پوشش?
دوختن پارچه اصلی به پوشش/روبرو
ذخیره کردن پوشش/رو به سمت راست تا.
ذخیره کردن پارچه اصلی سمت راست پایین در بالای آن. ...
کلیپ گوشه ها و منحنی به حذف فله.
برای پایان دادن به کیسه ژاکت ، آستین های اصلی و آستین های پوشش را بردارید و آنها را با هم جمع کنید.
موارد بیشتر...

 

  • bag lover

نحوه ایستاده نگهداشتن کیف با دوخت+ خرید کیف

bag lover | يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

 با دوخت

ایستادن و حمل و نقل کردن توجه حمل و نقل کردن الگوی کیسه یکی از محبوب ترین طرح های ما است ، بنابراین ما فکر می کنیم که دور تا تمام آموزش های مورد علاقه ما ، راهنمایی و هک در یک مکان برای شما! همه شما را دوست داشت راهنمایی لیلا و ترفندها دور تا بنابراین ما مطمئن هستیم شما این یکی را دوست دارم بیش از حد!l

با ایستادن آشنا نیست & الگوی توجه حمل و نقل کردن? نگران نباش! شما می توانید آن را در اینجا پیدا کنید!

هک الگوی
اولین هک الگوی برای شما چیزی است که می شود در مورد اغلب به پایان می رسد اضافه کردن یک بسته شدن زیپ به ایستادن خواسته است & الگوی توجه حمل و نقل کردن! سر به ایستادن حمل و نقل کردن می شود زیپ به تمام مراحل!

ایستادن حمل و نقل کردن می شود 

هک بعدی ما این تب بسته شدن کمی بد بو است! این یک جایگزین عالی برای جرقه بزند مغناطیسی متصل به پوشش است, همانطور که در الگوی دقیق. دنبال آموزش برای اضافه کردن یک تب بسته شدن برای اضافه کردن سطح دیگری از هیبت منحصر به فرد به ایستادن بعدی خود را و حمل و نقل کردن کیسه اطلاع!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک-بستن تب-اندی طراحی

هک بعدی ما هک همه ما در هر کیسه نیاز است-اضافه کردن یک قلاب کلیدی! هرگز کلید خود را در حمل و نقل کردن خود را دوباره از دست دادن!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک - اضافه کردن یک قلاب کلیدی-طرح های آندری

با دو جیب بیرونی و چهار درونی, شما فکر می کنم ما بیش از فضای ذخیره سازی به اندازه کافی در ایستادن حال & حمل و نقل کردن متوجه کیسه به پایان می رسد اما شما می شود ، اشتباه. این هک الگوی اضافه می کند سطح دیگری از هیبت جیب با جیب زیپ داخلی. مراحل برای اضافه کردن یک جیب زیپ داخلی در این هک!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک - اضافه کردن جیب زیپ داخلی-آندری طراحی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف و یا خرید کیف به اینجا بروید.
 

See the source image

دوخت منحنی-Andrie طراحی

 

نصب یک ضربه محکم و ناگهانی مغناطیسی نامرئی - طرح آندری

 

نصب ضربه محکم و ناگهانی مغناطیسی-Andrie طرح

 

ایجاد یک دسته یا بند با استفاده از پارچه های جهت دار-Andrie Designs

 

کوک پارچه به فوم-Andrie طرح

 

نکات و ترفندها
حتی اگر شما به اندازه کافی خوش شانس برای دوختن از طریق تمام لایه, چگونه می توانم شما را متوقف کسانی که ناخوشایند قابل مشاهده بخیه از رخنه از طریق به سمت راست مشابه شما در سکوت حکم? دوختن از طریق بسیاری از لایه ها در بهترین زمان ها دشوار است ، اما با کیسه ها ، حتی بدتر است. این فقط لایه نیست ، این فله است. اتمام راهنمایی در کاهش فله به شما کمک کند با حمل و نقل کردن بعدی خود را!

کاهش طرح های فله اندری

اگر آن را اولین بار خود را در ساخت این کیسه و سپس شما ممکن است پیدا کردن آن کمی گیج کننده است تلاش برای کار کردن آن قطعه است که... به خصوص اگر شما به دنبال به داد و بیداد کن برش که زرق و برق دار تکه پارچه شما بوده ام احتکار برای سنین انتظار فقط الگوی مناسب به همراه می آیند! اتمام چه می رود که در آن? ارسال برای دیدن آسان به درک نمودار قبل از این پروژه شما مقابله برای اولین بار خود را!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه-چه می رود که در آن? - طرح های اندری

منبع:

https://www.andriedesigns.com/stand-up-tote-tips-tricks-hacks/

  • bag lover

4 ماده برای تولید کیف

bag lover | يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

به کیسه های شما نیاز به یک پارچه محکم است که به نظر می رسد خوب. خانه تزئینات پارچه های موجود در اثاثه یا لوازم داخلی بخش از پارچه فروشگاه آنهایی که مورد استفاده برای ساخت اثاثه یا لوازم داخلی را پوشش می دهد و پارچه مناسب این معیار بسیار خوبی هستند به طور طبیعی ضخیم و سنگین وزن پارچه به اندازه کافی با ساختار درست ،  

شما می توانید دور بدون واسط این پارچه و هنوز هم یک کیسه نه چندان slouchy. اما هنوز هم ، هر چند آنها ضخیم بهتر است به استفاده از واسط در حتی این پارچه ضخیم به آنها را به اندازه کافی سفت برای ساخت ایستادن کیسه است.  اگر شما می خواهید به رابط شما می توانید این کار را با یک شرکت واسط و یا پشم گوسفند وجانوران دیگر ذوب. برخی از پارچه اثاثه یا لوازم داخلی نزاع در لبه و که باید مراقبت از با serger گرفته شود. 

See the source image

2 چرم
کیسه ساخت پارچه
بدیهی است که انتخاب شماره یک برای ساخت کیسه به دلیل ظریف به نظر می رسد اما دلیل چرا بسیاری از مردم استفاده نمی کنند به این دلیل است که آن را گران تر است و آن را نیز کمی روی حیله و تزویر برای دوختن چرم.

شما می توانید خرید cowhides در وزن سنگین یا متوسط برای ساخت کیسه - خرید اندازه کوچک برای ساخت آن مقرون به صرفه. پوست بره انواع بهتری از چرم از چرم یا پوست گاو اما گران تر است. گزینه های دیگر عبارتند از پوست خوک و مار ، چرم گاومیش کوهان دار امریکایی

پست های مرتبط: معیارهای شما می توانید استفاده کنید برای خرید چرم با کیفیت; انواع مختلف چرم.; 30 ابزار به دست دوختن چرم; چگونه به دوختن چرم

2 چرم
کیسه ساخت پارچه

بدیهی است که انتخاب شماره یک برای ساخت کیسه به دلیل ظریف به نظر می رسد اما دلیل چرا بسیاری از مردم استفاده نمی کنند به این دلیل است که آن را گران تر است و آن را نیز کمی روی حیله و تزویر برای دوختن چرم.

شما می توانید خرید cowhides در وزن سنگین یا متوسط برای ساخت کیسه - خرید اندازه کوچک برای ساخت آن مقرون به صرفه. پوست بره انواع بهتری از چرم از چرم یا پوست گاو اما گران تر است. گزینه های دیگر عبارتند از پوست خوک و مار ، چرم گاومیش کوهان دار امریکایی

پست های مرتبط: معیارهای شما می توانید استفاده کنید برای خرید چرم با کیفیت; انواع مختلف چرم.; 30 ابزار به دست دوختن چرم; چگونه به دوختن چرم

3 چرم مصنوعی و جیر مصنوعی
بهترین کیسه ساخت پارچه

چرم مصنوعی نیز چرم مصنوعی نامیده می شود-در واقع پلی اورتان (PU) با نگاه چرم اصلی است. این بسیار ارزان تر از چرم است. چرم مصنوعی مقاوم در برابر آب و آسان برای حفظ است.

Rexine مشترک generic اصطلاح مورد استفاده برای توصیف چرم مصنوعی – هر چند Rexine یک علامت تجاری از چرم مصنوعی تولید شده توسط یک شرکت بریتانیایی به نام Rexine Ltd. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چرم مصنوعی در اینجا یاد بگیرند.

جیر مصنوعی به نظر می رسد درست مثل جیر اصلی و گران تر از چرم مصنوعی است. Microsuede پارچه میکرو که به نظر می رسد درست مثل جیر اما می تواند شسته شده است.

چرم پیوند می خورند چرم ساخته شده با زمین فرستادن اسکرپ چرم واقعی است که پس از آن در پشتوانه پلی اورتان گسترش یافته است – می تواند واقعا شبیه چرم بدون گران بودن. برخی آن چرم یا چرم سازگار با محیط زیست به دلیل راه آن ساخته شده است ، در مقایسه با چرم واقعی بازیافت تماس بگیرید.


کاغذ قابل شستشو یک جایگزین چرم و پارچه است که مقاوم در برابر اشک ، مقاوم در برابر آب است – که به نظر می رسد بسیار شبیه چرم ، به ویژه هنگامی که آن را شسته به آن نگاه چرم پرنعمت. قدرت ممکن است توسط سوراخ ساخته شده توسط پین به خطر بیافتد, بخیه بیش از حد کوچک, شستشو با مواد شوینده و غیره. 

4 وینیل
پارچه برای ساخت کیسه

وینیل یکی از پارچه های مورد استفاده در ساخت کیسه های تجاری است. وینیل شفاف است که به عنوان نام می گوید آسمان و دیدن از طریق آن می توان به روشنی در ساحل, کیسه, کیف لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره; جامه فلانل یا پشمی حمایت وینیل پارچه دیگری است که بسیار معمول استفاده از کیسه های مواد. حتی بدون پوشش استفاده می شود-پارچه وینیل به طور طبیعی براق است. مراقبت های سبک وزن و پاک کردن مزایای آن است.

مردم می توانند با وینیل و چرم جعلی اشتباه-اگر آن را به یک پارچه بافته شده حمایت شما می دانید آن وینیل و چرم مصنوعی است. 

منبع:

https://sewguide.com/best-bag-making-fabric/

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

اهمیت زیپ کیف و کاربرد زیپ کیف چیست؟+خرید کیف زنانه

bag lover | چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

اهمیت زیپ کیف و کاربرد زیپ کیف چیست؟

 
سخت است نه به کوک زیپ با لباس خود را
زیپ کیف اهمیت خود را در صنعت پانسمان دارد
زیپ یک مورد جزئی در صنعت پانسمان است ، اما در این زمینه اهمیت زیادی دارد. ما نمی توانیم از دکمه ها در همه جا در شلوار ، شلوار و شلوار جین استفاده کنیم. این زیپ کیف است که ما را در رفتار های مختلف در طراحی لباس و صنعت لباس ما تسهیل می کند. زیپ ارائه می دهد یک راه بسیار آسان برای استفاده و یا به ما آرامش عملیات در حالی که ما با استفاده از t در ما پیراهن و یا شلوار و یا ما با استفاده از آنها در ما و کت و آن را در خدمت ما در سبک های مختلف و طرح. به همین دلیل است که تعمیرات زیپ نیز در زندگی روزمره بسیار رایج است. به هر حال این دستگاه که در عمل مردانه و استفاده از بزرگ است.

See the source image

انتخاب زیپ با توجه به نیاز شما بسیار مهم است
زیپ در طول های مختلف در دسترس هستند, سبک و مواد. تا خود را به شما چگونه می تواند به شما زیپ خوب را انتخاب کنید برای شما. زیپ های فلزی و زیپ های پلاستیکی موجود در بازار وجود دارد. چیزی که واقعی است که در آن شما را مجبور به استفاده از آن.  زیپ های فلزی اغلب در شلوار ما و یا در کت چرم ما و یا هر کت شلوار جین با توجه به دوام و قدرت آن استفاده کنید. ما برای پوشیدن شلوار استفاده می کنیم و چندین بار در روز زیپ  کیف خود را باز و بسته می کنیم تا بتوانیم کار را تحمل کنیم.

تعمیر فایل های فشرده و تغییر
تعمیر فایل های فشرده و تغییر

کیسه های زنانه و کیسه های مدرسه با زیپ هستند
همه کیسه های خانم ها با کیفیت قوی از زیپ ارائه می دهد که به راحتی به ما برای گرفتن همه چیز ما در داخل و خارج در کیف پول ما برای هزاران بار در روز می باشد. زیپ باید جامد و از مواد بزرگ است که به شما می دهد کیفیت کار در هر زمان و بدون هیچ مشکلی. مواد ظریف و شلوار لباس و شلوار اغلب با مواد پلاستیکی به دلیل انعطاف پذیری از مسائل. شکی نیست که این زیپ های پلاستیکی نیز در استفاده بسیار قوی هستند ، اما شما نمی توانید از آنها تقریبا همانطور که در زیپ های شلوار جین استفاده می کنیم استفاده کنید. کیسه های مدرسه نیز با داشتن زیپ, بسیار مناسب در استفاده.

برای خرید کیف زنانه با بهترین زیپ و سخت افزار به اینجا مراجعه نمایید.

کیسه های زنانه تعمیرات فایل های فشرده
کیسه های زنانه تعمیرات فایل های فشرده

چگونه به رفع زیپ هنر است
رفع یک زیپ در موقعیت خوب و به شیوه ای مناسب یک هنر است. برای این کار شما باید برای انجام برخی از عمل و سپس در نهایت کوک زیپ با لباس های خود را.  جایی که همیشه شما نیاز به یک زیپ اول از همه به یک برش با توجه به نیاز خود و یا اگر شما مشترک دو قطعه جداگانه ای به یکی توسط زیپ را انتخاب کنید و سپس راست اندازه یک زیپ است که مناسب شما بهترین. در موقعیت برش دوختن قطعات جداگانه زیپ با پارچه با دست استاد بزرگ است.

مهارت تعمیر فایل های فشرده
مهارت تعمیر فایل های فشرده

متخصص پاک کننده های خشک متخصص در انجام تعمیرات زیپ کیف هستند. قبل از تعمیر زیپ خود را با لباس های, آهن, از, لباس و ایجاد درز و یا چین که در آن شما می توانید کوک دو خطوط مختلف از یک زیپ و آهن زیپ همچنین قبل از رفع آن را در لباس های خود را برای جلوگیری از هر گونه انقباض با توجه به شستشو بعد از رفع. اگر شما مجبور به استفاده از آن برای پیوستن به دو بخش از یک ژاکت و سپس کوک زیپ بصورتی پایدار و محکم در سمت داخلی ژاکت. زیپ در رنگ ها و سبک های مختلف در دسترس هستند ، انتخاب زیپ مناسب با توجه به استفاده از زیپ و که باید خوب به دنبال نیز می باشد.

منبع:

https://www.priorydrycleaners.co.uk/blog/zippers-important-daily-life/

  • bag lover

بهترین روش نگهداری کیف در منزل+خرید کیف زنانه

bag lover | چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

راه مناسب برای ذخیره کیف های دستی چیست؟
از حلق آویز کیسه های خود خودداری کنید-این شکل دستگیره را تحریف می کند. اگر شما آن را, ذخیره کیسه خود را در جعبه اصلی آن. در غیر این صورت ، خط کیسه های خود را در قفسه در گنجه خود را. اگر قفسه به اندازه کافی بلند نباشد ، اجازه ندهید که دستگیره کیسه فشرده شود-در این رویداد ، کیسه باید صاف باشد.

See the source image


چگونه شما نمایش کیف های دستی?
پر کردن دور لوازم جانبی خود را در سبک با این ایده های ذخیره سازی کیف پول
کیف پول فروشگاه با قلاب درب. ...
استفاده از بیش از حد درب سبد سیم. ...
کار در تقسیم اکریلیک. ...
پشته کیسه های خود را به صورت عمودی. ...
فضای بیشتری را با سازمان دهندگان لباس. ...
استفاده از مخازن ذخیره سازی کیف پول. ...
کوه یک نوار حلق آویز به دیوار. ...
استفاده از چند قلاب حلق آویز.
موارد بیشتر...


از کجا باید پا کیف پول قرار داده می شود?
بخشی از یک ویدیو با عنوان نحوه نصب کیف پول پا-یوتیوب
0:16
3:32
پانل پایین یک کیسه که در آن پا کیف پول نصب می شود. بنابراین به طور کلی من می خواهم به استفاده از forMore


چگونه می توانم شما سازماندهی و ذخیره کیسه های?
در گنجه, در فضای قفسه نگاه, میله گنجه و فضای دیوار باز. فضای پشت درب گنجه خود را فراموش نکنید. کیسه های شما با استفاده از اغلب در دسترس آسان و چشم آسان نگه دارید. کیسه های مناسبت خاص و یا کسانی که کمتر استفاده می شود را می توان در جعبه ذخیره سازی روشن و یا برچسب ذخیره می شود.


باید کیف پول شما را در کیسه های گرد و غبار?
اگر شما فضای ذخیره سازی برای جعبه های متعدد ندارد, شما باید کیف دستی خود را ذخیره می شود تخت و در یک کیسه گرد و غبار نگه. ... این مانع از علائم مطبوعات و خش به مواد بیرونی; اگر کیف دستی خود را در چرم نرم و انعطاف پذیر مانند پوست بره گردد شما در معرض خطر بالاتر لکه های ذخیره سازی می شود

 
آیا بد به چسبیدن به کیف پول?
اگر شما کوتاه در فضای ذخیره سازی شما ممکن است وسوسه به قطع کیف پول خود را با تسمه خود را. در حالی که این خوب است برای چند روز در یک زمان, حلق آویز کردن کیف پول برای مدت طولانی می تواند باعث تسمه به کشش و تضعیف.
چگونه می توانم شما نمایش کیسه های طراح?
یک راه الهام بخش برای سازماندهی چکمه های خود را و کیف های دستی طراح در یک پیاده روی در گنجه لوکس. پیاده روی بزرگ در گنجه ویترین کیسه های طراح در قفسه های صفحه نمایش ثابت بالا قفسه های ژاکت و ریل لباس واقع در کنار قفسه های شیشه ای انباشته بالا ژاکت اضافی.


بهترین دونی و بورک کیف دستی است?
بهترین کیف های دستی Dooney & Bourke
دونی & بورک. خریدار لکسینگتون. ...
بهترین بنگ برای جفتک انداختن. دونی & بورک. ...
دونی & بورک. نقش ونگار ریگی دادن زیپ زیپ کیف. ...
دونی & بورک. دربی جیر میره دوره گردی. ...
دونی & بورک. نقش ونگار ریگی دادن Brielle.

روبنکRobonak


قطعات پلاستیکی یا کاغذ ضخیم سخت گاهی داخل لایه ها برای نگه داشتن کیف پول خود را سفت و سخت و نشسته استفاده می شود. و اگر درج پلاستیکی در قسمت پایین کیسه باشد ، به حفظ شکل کمک می کند.

منبع:

https://robonak.ir/%d9%83%d9%8a%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

  • bag lover