دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه انتخاب کوله پشتی: راهنمای مبتدیان
13 اکتبر 2018 توسط پیتر
این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد
نحوه انتخاب کوله پشتی در مغازه
راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه انتخاب کوله پشتی به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای نیازهای کوله پشتی خود داشته باشید و راحتی و قابلیت اطمینان را تضمین کنید.

چه در حال پیاده‌روی یک روزه از میان تپه‌هایی باشید که به آرامی می‌چرخند یا یک سفر طولانی‌مدت در حال عبور از یک قفسه یخی، دانستن اینکه چگونه کوله‌پشتی مناسب‌ترین را برای سفر خود انتخاب کنید، آن را بی‌نهایت لذت‌بخش‌تر می‌کند.

گزینه‌های بی‌شماری موجود است و می‌تواند یک امر گیج‌کننده باشد، اما درست کردن آن راحتی و قابلیت اطمینان را روز به روز تضمین می‌کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک راهنمای جامع در مورد نحوه انتخاب کوله پشتی گردآوری کرده ایم.


نحوه انتخاب کوله پشتی
ما راهنمای خود را در مورد نحوه انتخاب یک کوله پشتی در زیر بخش های زیر تنظیم کرده ایم.

ملاحظات
انواع کوله پشتی
اندازه و ظرفیت
ویژگی های کوله پشتی
نحوه قرار دادن کوله پشتی
امکانات و لوازم جانبی اضافی
ملاحظات
هنگام انتخاب کوله پشتی، سوالات زیر را از خود بپرسید:


کجا میری؟
کی میری؟
آب و هوا به چه صورت خواهد شد؟
برای چه مدت شما میروید؟
چقدر حمل خواهید کرد؟
چه تجهیزاتی را حمل خواهید کرد؟
چه فعالیت هایی انجام خواهید داد؟
چه زمینی را پوشش خواهید داد؟
چقدر قوی هستی
انواع کوله پشتی
هدف اصلی کوله پشتی شما هر بخش از فرآیند خرید را آگاه می کند. یک کوهنورد زمستانی که قصد گذراندن یک ماه در شیب های هشت هزار نفری را دارد، برای مسافری که دور دنیا انتظار دارد جز پیاده روی روزهای عجیب و غریب انجام دهد، نیازهای متفاوتی دارد.


کوله پشتی کوهنوردی: کوله پشتی من یک کوله پشتی Osprey Exos 38 است که وزن آن تنها با لمس بیش از یک کیلوگرم است. فوق العاده سبک، جادار، بادوام است و برای اکثر سفرهای کمپینگ و کوهنوردی از جمله کمپینگ کوتاه تر و سفرهای کوهنوردی زمستانی مناسب است.

مشاهده تصویر منبع

فضای کافی برای کیسه خواب و وسایل کمپینگ سبک وزن دارد و از آنجایی که تنها 38 لیتر است، من را تشویق می کند که وزن را پایین نگه دارم. یکی دیگر از گزینه های عالی Levity 45 است که فقط 800 گرم وزن دارد، حتی اگر بیشتر نگه دارد!

نحوه انتخاب یک کوله پشتی برای پیاده روی
اطلس و چکمه
من از کوله پشتی Osprey Exos 38 در پیاده روی استفاده می کنم

کوله پشتی های کوهنوردی معمولاً بیش از 40 لیتر، محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند، اما همچنین سبک، راحت و پایدار هستند. بسته باید به خوبی تهویه شود و دارای مقدار زیادی توری کشدار و جیب برای فشار دادن دنده باشد.

کوله‌های روز: من شخصاً از کوله‌ی روز استفاده نمی‌کنم زیرا معمولاً تجهیزات دوربین همراه خود دارم و ترجیح می‌دهم از کوله‌پشتی خود استفاده کنم زیرا به فضای بیشتری نیاز دارم. کیا دارای یک بسته روز Osprey Tempest Pro 18 است که خنک و راحت است و فضای کافی برای جا دادن وسایل ضروری دارد.

این دستگاه دارای ویژگی‌های خوب مانند ضمیمه‌های عینک آفتابی، چراغ‌های ایمنی و میله‌های راهپیمایی و همچنین جیب‌های کناری برای بطری‌های آب، جیب‌های ران با دسترسی سریع و یک جیب مخفی به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن کلاه دوچرخه‌سواری است.

کوله پشتی اکسپدیشن: برای سفرهای طولانی تر، چیزی بزرگتر و بادوام تر مورد نیاز است. من از کوله پشتی 85 لیتری Osprey Expedition استفاده می کنم. این به اندازه کافی بزرگ و راحت برای حمل و نقل کمپ های بلند است و به راحتی می توان آن را بسته بندی کرد و به عنوان یک بسته روزانه در پیاده روی های روزانه استفاده کرد. درب قابل جابجایی همچنین به این معنی است که می تواند بیشتر فشرده شود و به عنوان چمدان دستی در طول پرواز استفاده شود.


کوله پشتی اعزامی

منبع

https://robonak.ir/%da%a9%d9%88%d9%84%d9%87-%da%a9%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

https://www.atlasandboots.com/travel-blog/how-to-choose-a-backpack/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی