دوست دار کیف و کفش و لباس

۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

اندازه استاندارد کیف لوازم شخصی چیست؟

bag lover | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

اندازه استاندارد کیسه duffel چیست؟


اندازه متوسط کیسه duffel برای سفر 22 x 14 x 9 است. دلیل این کار این است که بسیاری از خطوط هوایی انجام حمل فایرفاکس که بزرگتر از آن به عنوان آنها نمی خواهد به خوبی به سطل سربار در هواپیما مناسب اجازه نمی دهد.


چه اندازه کیسه duffel می توانم در یک هواپیما حمل?
9 اینچ x 14 اینچ x 22 اینچ
تا زمانی که کیسه لوازم شخصی خود را در داخل مورد نیاز اندازه هواپیمایی برای حمل در چمدان, شما می توانید یک کیسه لوازم شخصی به عنوان یک حمل بر روی آیتم استفاده کنید. برای بسیاری از شرکت های هواپیمایی و, پرواز, که به معنی انتخاب یک کیسه لوازم شخصی است که هیچ بزرگتر از 9 اینچ x 14 اینچ x 22 اینچ (برای اکثر پروازهای).

 

See the source image
چه کیسه لوازم شخصی اندازه بهترین است?
برای سفر ، ما تمایل به استفاده از کیسه های لوازم شخصی بین 30L و 45L با 50L گاه به گاه و یا 55L پرتاب در آن وجود دارد که ما نیاز به یک کیسه برای برگزاری بسیاری از دنده. فقط توجه داشته باشید که در اطراف 45L شما شروع به خارج شدن از حمل در انطباق محدوده برای پروازهای داخلی 


یک کیسه دوفل متوسط چقدر است?
حدود 70 لیتر
اگر شما انتظار نداریم که به رفته برای بیش از یک آخر هفته و یا حتی چهار یا پنج روز سفر اگر شما حیله گر با بسته بندی خود را, شما ممکن است بخواهید متوسط اندازه دوفل که به طور معمول دارای ظرفیت حدود 70 لیتر است.


چه اندازه یک کیسه کوچک duffel است?
اندازه: 14 "ایکس 8-1/2 " ایکس 8-1 / 2". استفاده مورد نظر: کیسه بدنسازی کوچک ، ورزش ، سفر، حمل ، چمدان، کمپینگ، پیاده روی و بیشتر!


کیف دوفل چقدر بزرگ است ؟ 

اگر حمل من بیش از حد بزرگ است?
از آنجا که کیسه خود را به نظر می رسد به طرز مشکوکی بزرگ, از شما خواسته برای تست اگر آن را در یک sizer متناسب, و نتواند به تناسب. در این سناریو, شما نیاز به پرداخت هزینه کیسه چک. از آنجا که شرکت هواپیمایی متوجه شده است که آنها در حال اجرا از فضا در سطل سربار و مسافران خواسته اند برای بررسی در کیسه های carryon در دروازه.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

5 نکات مراقبت از کیف های دستی خود را

bag lover | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

5 نکات مراقبت از کیف های دستی خود را
 

کیف های دستی طلا و جواهر جدید هستند.  زنان همیشه طلا و جواهر را دوست داشتند ، اما بیشتر و بیشتر پول خود را در یک کیف پول خوب سرمایه گذاری می کنند.  و این روزها می گویند آنها یک کیف دستی خوب به یک جفت خوب گوشواره ترجیح می دهند.

اگر شما مایل به صرف پول در چیزی ، تا آنجا که مد می رود ، کیف های دستی انتخاب خردمندترین هستند.  شما می توانید آنها را برای سال حمل.  Formalwear میناکاری که شما را در یک یا دو بار پرتاب, شما حمل یک کیسه در اطراف هر روز.  بنابراین اگر شما در حال رفتن به سرمایه گذاری در یک کیسه شما نیاز به مراقبت از آن را به راه راست.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

بیش از حد بسیاری از ما به جرم ترک آنها را در اتومبیل های گرم در گاراژ و یا plopping آنها را در آشپزخانه.  و شما تعجب می کنم که در آن مسائل رمز و راز چسبنده از بعد آمد.  ما چمدونهامون رو اونطوری که لایق درمانشون هستن درمان نمیکنیم

خوب در اینجا 5 چیزهایی که ما باید انجام برای کیف های دستی ما به آنها را برای سال ها و سال گذشته.

1. محافظت
قبل از اینکه شما همیشه حمل کیسه خود را برای اولین بار, فکر می کنم در مورد اینکه آیا آن نیاز به درمان برای حفاظت از.  منظورم اینه که ، اگه کیف جیر داری و بارون میاد یا ناهارت رو میریزی  چه غلطی میخوای بکنی ؟ 

برای جیر: آن را به طور مساوی با اسپری کیوی پوشش دهید.  اگر هر چیزی ریخته است, آن را فقط باید رول کردن به جای غرق در.  من فکر می کنم شما خوشحال خواهد بود شما آن را انجام داد.

برای چرم: Chamberlains خوب است.  آن را به طور مساوی بر روی کیسه قرار دهید و دستورالعمل ها را انجام دهید.

کلمه از احتیاط: همیشه تست یک بخش کوچک در پایین کیف دستی خود را قبل از شما اسمیر یا اسپری هر چیزی در آن فقط به اضافی مطمئن شوید که آن را نمی خواهد واکنش نشان می دهند.

2.  فروشگاه مناسب
همیشه نگه داشتن کیسه های خود را پر شده با دستمال کاغذی بدون رنگ زمانی که شما می دانید شما قصد داریم به استفاده از آن در حالی که برای.  نگه بر روی کاغذ است که در کیسه خود را هنگامی که شما خرید پر شده است و شما می توانید استفاده مجدد که.

این چیزی است که اتفاق می افتد اگر شما آن چیزهای نیست.  کیف دیور بیچاره من ساختارش رو از دست داده  صورت غمگین.  این در مورد 6 ساله است و بهتر از این است، من اجازه ندادم آن را از بین ببرم.  اه.

اوه خوب.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

بنابراین ، من بیهوده سعی کنید به نگه داشتن آن پر شده زمانی که آن را ذخیره می شود.

چکمه, من مطمئن هستم که من می توانید آن را به عقب بر گردیم به آن شکل اصلی نیست. همانطور که می بینید آن را هنوز هم slumpy در پایین.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی

در حال حاضر ، که در آن به آنها را ذخیره کنید.

بعد از اینکه شما کیسه های خود را با دستمال کاغذی را پر کرده اند, آنها را دور.  اگر آنها بیش از حد بزرگ برای کابینه ، آن را در یک کیسه پارچه رایگان پرز قرار داده و نگه داشتن آن در قفسه.  ترجیحا کیسه ای که با خرید آمد.

آویزون نشو.  این خوب است برای تسمه نیست.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

اگر شما نمی خواهید برای قرار دادن کیف پول یا چنگال در کیسه های گرد و غبار پارچه خود را ، در حال حاضر ، سپس آنها را در کابینه با درب ، مثل این قرار داده…

 

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

برای کیسه های دیوانه خود را, مثل این کلاچ خزدار, همیشه نگه داشتن آنها را تحت پوشش.  یا در یک جعبه یا یک کیسه پارچه.  چه توی کابینت باشن چه نباشن

5 نکته برای مراقبت از کیف دستی

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

سپس آن را در یک سطل با چنگال دیگر خود را در کابینه بسته ذخیره می شود اسلاید.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

3. حذف لکه ها
لکه های نفت-استفاده از آرد ذرت.  اجازه دهید آن را بر روی لکه نشستن یک شبه, سپس با یک حوله مرطوب بلات به حذف.  کاملا خشک.

Food Stains — له گچ سفید ، مالش آن را به لکه و اجازه نشستن یک شبه.  پاک کردن با پارچه تمیز در صبح.

لکه های آب-بلات بلافاصله.  اجازه ندهید که آن را غرق در!  اجازه دهید آن را خشک به طور طبیعی.

در حال حاضر برای بسیاری از چیزهایی که باید پاک کردن به راحتی مانند دئودورانت شما می توانید سعی کنید با استفاده از شانل آرایش چشم.  این کار درخشان!

در اینجا من یک چیزی رمز و راز در کیف چرم من و آن را خاموش می آید بزرگ.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

این شگفت آور به خوبی کار می کند و به چرم شما آسیب نمی رساند.

5 نکات مهم مراقبت از کیف دستی خود را

4.  نگهداری
- اجتناب از دست زدن به کیف پول خود را اگر شما فقط slathered در برخی از لوسیون یا دست های خود را کثیف هستند.  با استفاده از عقل سلیم واقعا.

- نگه داشتن از نور مستقیم خورشید

- کیسه های خود را بچرخانید ، بنابراین همه چیز را در یک زمان پوشانده اید.  حمل یک مختلف در هر ماه و یا تغییر فصلی به عنوان مثال.  یا هک شما می توانید با توجه به آنچه شما می پوشند تغییر.

5.  نگاهی به یک حرفه ای
اگر شما چیزی ترسناک در کیسه های زیبا خود را ریخته ام و شما می ترسم شما آن را از بین برد.  آن را به یک حرفه ای.  ترین حرفه ای تمیز کردن کفش در واقع مناسب این لایحه!  آنها در مواد مشابه کار می کنند و معمولا می تواند کمک کند.

در نهایت ، لذت بردن از کیف دستی زیبا خود را!  مراقبت از آن و تصویب همراه به دختر خود را به عنوان پرنعمت زمانی که شما با آن انجام می شود!

xo-مگان

 

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

 

ویژگی عکس اعتباری: ون چنگ لیو (مشغول) از طریق photopin (پروانه)

کلیک کنید برای رایانامه کردن این به دوستان (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک کنید برای به اشتراک بگذارید در Facebook (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک کنید تا اشتراک در Pinterest (در پنجرۀ تازه باز میشود)به اشتراک گذاشتن در فیسبوک (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک نمایید تا روی Pocket اشتراک گذاشته شود (در پنجرۀ تازه باز میشود)برای چاپ کردن کلیک کنید (در پنجره جدید باز)

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

کاربردهای کیف خرید چیست؟

bag lover | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

کاربردهای کیف خرید چیست؟

چرا حمل و نقل کردن کیف های بسیار محبوب?
حمل و نقل کردن کیسه های چنان محبوب با توجه به استفاده های مختلف خود را تبدیل شده اند. مصرف کنندگان می توانند حمل و نقل کردن کیسه استفاده کنید اگر آنها در حال هدف قرار دادن ساحل و یا خرید در اطراف شهر. این که آیا برای مد یا قابلیت ، کیسه حمل و نقل کردن کیسه مناسب برای هر هدف است.


چه تفاوتی بین یک کیف حمل و نقل کردن و یک کیسه خریداران است?
در حالی که حمل و نقل کردن کیسه های بزرگ است و می تواند تقریبا هر چیزی را حمل, می توان آن را بهترین استفاده می شود هر زمان که شما در حال خرید. آن را به عنوان "خریداران کیسه" به یک دلیل شناخته شده است. این کیسه می تواند بسیار مفید هنگامی که شما در حال رفتن به خارج از کشور و برنامه ریزی برای رفتن به خرید. این قطعا مفید خواهد آمد که شما به خودتان پیدا کنید کمی بیشتر از شما می توانید حمل.


یک کیف حمل و نقل کردن اندازه خوب است?
در باره 13 ایکس 15 اینچ
اگر چه اندازه متفاوت است ، اندازه کیسه حمل و نقل متوسط حدود 13 x 15 اینچ است. داشتن یک باز بزرگ اجازه می دهد تا موارد به راحتی بازیابی و اضافه شده به کیسه. به طور کلی هیچ زیپ و یا دکمه های که مهر و موم بسته کیسه وجود دارد; اگر چه تغییرات که شامل این ویژگی وجود دارد

See the source image
چه می توانم برای حمل و نقل کردن تسمه کیف استفاده?
در الگوی حمل و نقل کردن بطری آب من, من پیشنهاد می کنم با استفاده از پیش ساخته شده پنبه یا نایلون بافته شده به عنوان تسمه کیف.



چه مواد برای کیسه های مدرسه استفاده می شود?
پنبه بوم کیسه ، به خصوص آنهایی که در رنگ های سبک تر مانند سفید یا خاکستری می تواند تمایل به دریافت کثیف راحت تر. بسته به کیفیت مواد و ساخت و ساز ، آنها همچنین می توانند سریعتر از مواد دیگر مانند نایلون بالستیک یا چرم کامل دانه استفاده کنند.۲۶ دی ۱۳۹۷


چه واسط به استفاده از برای کیف های?
من با استفاده از شکل انعطاف پذیری, یک رابط بافته شده ذوب, در تمام کیسه های من. این مهم ترین رابط در ذخیره کردن من است, و من بر روی آن برای انواع استفاده تکیه. من فیوز بافته شده واسط به هر جیب من را, و من از آن استفاده کنید برای تقویت منطقه اطراف یک زیپ.


چگونه اندازه کیسه را محاسبه می کنید ؟ 
برای تعیین اندازه کیسه مورد نیاز ، باید عرض(W) ، عمق(D) و طول(L) را اندازه گیری کنید.
عرض (W) پوشش = عرض (W) از پالت + 1-2".
عمق (D) پوشش = عمق (D) پالت + 1-2"
طول (L) پوشش = ارتفاع (H) پالت + 1/2 عمق (D) اگر اندازه پالت 40"(W) x 36 "(D) x 50 " (H),


طول و عرض چیست ؟ 
تعریف: طول فاصله از یک سر به انتهای دیگر از یک شی است, در حالی که عرض فاصله از یک سمت به سمت است. طول یک نوع اندازه گیری است که نشان می دهد چگونه بلند یا بلند یک شی است.


طول قطره در یک کیف دستی است?
فاصله از مرکز اوج دسته/بند شانه به سمت بالای مرکز کیسه. قطره به طور معمول در امتداد قسمت زیرین بند دسته/شانه اندازه گیری می شود.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

 

  • bag lover

کیف هایی با چرم مصنوعی چیست

bag lover | پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر


چرم به طور گسترده ای برای تولید لباس ، کفش ، لوازم جانبی و اقلام دکوراسیون منزل استفاده می شود. این است که بیش از یک میلیارد حیوانات هر سال توسط صنعت چرم جهانی برای ساخت لباس چرم شیک و منحصر به فرد ، کفش و لوازم جانبی ذبح یافت می شود. به منظور صرفه جویی در حیوانات و ایجاد یک محیط پایدار ، توصیه می شود که به چرم سازگار با محیط زیست و بی رحمانه تبدیل شوید.

محصولات مانند کت ، کت، شلوار ، کفش، کیف، کمربند و غیره ساخته شده از این پوست لوکس و جهانی توسط مردم روزانه استفاده می شود. اما چه یکی فراموش جنایات حیوانات صورت را به این موارد است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که چنین ظلم و ستم حیوانی تنها انجام می شود ، زیرا تقاضای زیادی از چرم در بازار جهانی وجود دارد. بنابراین ، اشتباه نیست که بگوییم کاهش تقاضای چرم به طور مستقیم منجر به کاهش ظلم و ستم حیوانات خواهد شد.

امروزه کیف هایی با چرم مصنوعی برای محافظت از حیوانات ساخته می شود.

See the source image

صنعت چرم نیز صنعت سازگار با محیط زیست نیست. مواد شیمیایی مورد استفاده برای برنزه کردن گازهای سمی و پساب که آن را یک مکان خطرناک برای کارگران می دهد. روند برنزه مدرن بارهای انرژی ، آب و مواد شیمیایی استفاده کنید. فرآیندهای آلوده زمین به حدی که قدیمی دباغی زمین نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کشت.

آنها نه تنها به زمین آسیب می رسانند ، بلکه آبراه هایی را که پساب های مضر تخلیه می شوند ، آلوده می کنند. چرم از گاو ، خوک ، بز ، گوسفند ، تمساح ، شترمرغ ، سگ ، گربه و کانگوروها پوست ساخته شده است. این حیوانات برای گوشت و پوست کشته. بسیاری از چرم می آید از چین و هند که در آن هیچ قانون رفاه حیوانات دقیق وجود دارد. خرید چرم به طور مستقیم قتل حیوانات را تشویق می کند.

تنها راه حل برای پایان دادن به ظلم و ستم انجام شده به حیوانات برای جلوگیری از خرید حیوانات خز و یا چیزهایی ساخته شده از پوست حیوانات است. لباس خز قطعا تصور خواهد کرد. با این حال ، باید به یاد داشته باشید که از حیوانات زنده پاره شده است. حدود 40 میلیون حیوانات هر سال برای خز خود را که در قفس های کوچک ، کثیف مطرح شده و درمان غیر انسانی کشته می شوند.

صنعت چرم صنعت شکوفایی در خود است. بسیاری از حیوانات اخته dehorned, بلد, به, مرگ, پوست و دم خرد شده و بدون استفاده از بیهوشی برای پوست خود استفاده شده است که در ساخت لباس چرم. بنابراین ، نه گفتن به لباس چرم به معنی نجات حیوانات از چنین خشونت. بر اساس یک مطالعه توسط وزارت امور خارجه نیویورک برای بهداشت ، از همه بیماران مبتلا به سرطان بیضه مورد بررسی ، 50 ٪ یا بیشتر مردم در دباغی کار کرده است.

با افزایش آگاهی در مورد ظلم و ستم به حیوانات, بسیاری از مردم امید بستن برای محصولات چرم جایگزین, برای کمک به ایجاد یک محیط پایدار. چون به نظر می رسد یکسان به چرم واقعی چرم مصنوعی امروزه در بازار چرم بسیار محبوب تبدیل شده است. همچنین ، این انعطاف پذیری بسیار بیشتری دارد و بر خلاف صنعت چرم ، محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد.

جایگزین های مختلف از چرم مانند pleather ، naugahyde ، چرم وگان ، barkcloth ، چوب پنبه ، لعاب پنبه ، پلی استر PET بازیافت ، کاغذ و غیره در دسترس هستند. Pleather معمولا برای ساخت لباس چرم مصنوعی استفاده می شود. این از مواد پلاستیکی ساخته شده است و در مقایسه با چرم کم هزینه تر و سبک تر است. محصولات ساخته شده از pleather در انواع رنگ ها در دسترس هستند. یکی دیگر از مواد مورد استفاده برای چرم naugahyde که شبیه به پوست حیوانات است.

این چرم مصنوعی پارچه وینیل پوشش داده شده است, با بافت نرم و به نظر می رسد مانند چرم واقعی. به طور مشابه ، چرم وگان نوع دیگری از چرم مصنوعی است که از انواع مختلف مواد مانند Birikibuc ، Kydex ، Lorica ، PVC و غیره ساخته شده است. این برای ساخت لباس ، کفش و لوازم جانبی استفاده می شود. Barkcloth از پوست درختان است که بعد از شکل و مسطح به ورق ساخته شده است.

Barkcloth ضخیم ، نرم و کمی بافت پارچه است که از درختان Moraceae به دست آمده است. علاوه بر این ، پارچه چوب پنبه از چوب درخت بلوط چوب پنبه به دست می آید. پارچه از پوست درخت ساخته شده است و دارای ویژگی های بسیاری است که آن را یک گزینه مناسب برای چرم می کند. این نرم ، ضد آب ، خاک و گرد و غبار مقاوم و با دوام است. این پارچه ها و مواد نیز محیط زیست و حیوانات دوستانه.

پنبه لعاب پنبه جلا با کیفیت بالا است که همچنین به عنوان جایگزین چرم استفاده می شود است. این پارچه ابریشم به طور معمول برای ورق های تخت ، بالشتک و همچنین برای لباس استفاده می شود. می توان این پارچه سازگار با محیط زیست را به جای چرم انتخاب کرد و حیوانات را نجات داد. کاغذ یکی دیگر از گزینه های سازگار با محیط زیست برای چرم است. تعدادی از چیزهایی ساخته شده از کاغذ مانند لباس و کیف و سبد و غیره وجود دارد.

پلی استر PET بازیافت شده نیز به جای چرم استفاده می شود. این یک فیبر مصنوعی است که از بازیافت بطری های پلاستیکی و ضایعات تولید استفاده می شود. از این رو ، آن خطرات زیست محیطی به عنوان چرم مطرح نیست. علاوه بر این ، پلی استر PET را می توان دوباره بازیافت کرد. بنابراین ، برای ایجاد محیط زیست از آلودگی صنعت چرم ، می توان از محصولات ساخته شده از پلی استر PET بازیافت شده به جای چرم استفاده کرد.

مزایای چرم مصنوعی

بسیاری از مزایای استفاده از چرم مصنوعی وجود دارد و بسیاری از بار آن را یک گزینه بهتر از چرم واقعی است. در مرحله اول ، چرم مصنوعی بسیار کمتر نسبت به چرم اصل هزینه خواهد شد. این مقرون به صرفه است و به نظر می رسد درست مثل چرم واقعی. ثانیا ، چرم مصنوعی در کارخانه تولید می شود و مزیت اصلی این است که حیوانات در طول تولید خود از هیچ خشونت عبور نمی کنند. بنابراین ، می توان از چرم بی رحمانه لذت برد.

کیف هایی با چرم مصنوعی گزینه بسیار خوبی هستند برای خرید انواع کیف ب ا چرم مصنوعی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

مواد چرم مصنوعی محصولات نگهداری کم بر خلاف چرم هستند. آنها محو نمی شوند ، کرک می شوند ، سفت می شوند و معمولا بدون لکه هستند. همچنین ، به عنوان چرم مصنوعی چرم انسان ساخته شده است ؛ آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و سایه ها در دسترس هستند. اگر کسی می خواهد یک نگاه یکنواخت داشته باشد ، چرم مصنوعی بهترین گزینه است. تمام قطعات یک محصول خاص ساخته شده از چرم مصنوعی همان است که در مورد چرم اصل نیست نگاه کنید.

کیف های چرم مصنوعی گزینه عالی هستند.

هنگامی که آن را به تولید یک مورد می آید در نهایت ، چرم faux بهتر از چرم واقعی است. این آسان است برای برش و دوختن چرم مصنوعی و دوخت بدون درز است. به عنوان چرم مصنوعی آسان برای کار با انواع موارد می تواند از آن ساخته شده است. علاوه بر این ، استفاده از چرم مصنوعی بهترین راه برای حمایت از حقوق حیوانات و جلوگیری از اثرات زیست محیطی است.

این ضروری است برای بالا بردن صدا در برابر جنایات به حیوانات بی گناه به نام چرم انجام تبدیل شده است. هر فرد مسئولیت آموزش افراد دیگر در مورد ظلم و ستم حیوانات و دلسرد کردن با استفاده از محصولات چرمی است. ایجاد آگاهی در مورد چرم مصنوعی به حل مسائل زیست محیطی و محافظت از حیوانات از ظلم و ستم کمک خواهد کرد. به یک محیط امن و پایدار به نسل بعدی هدیه یکی باید شروع به استفاده از چرم سازگار با محیط زیست و ظلم و ستم رایگان.

منبع:

https://robonak.ir/

https://www.fibre2fashion.com/industry-article/7306/cruelty-free-leather

  • bag lover

نحوه ساخت کیفهای پارچه ای در خانه گام به گام

bag lover | سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر


نحوه ساخت کیفهای پارچه ای در خانه گام به گام
    


چگونه خود را ساده کیسه شش جیب خود را
این کیسه آسان برای دوختن هوشمندانه دارای جیب های بیرونی برای نیازهای روزمره است.

توسط سارا مارتنز به روز فوریه 04, 2021
هر محصول ما از ویژگی های به طور مستقل انتخاب شده است و بررسی توسط تیم تحریریه ما. اگر شما یک خرید با استفاده از لینک شامل, ما ممکن است کمیسیون کسب.
تبلیغات
ذخیره
پین
FB

بیشتر
جادار و شیک ، این حمل و نقل کردن slouchy فقط در حال انتظار برای با ملزومات روزمره خود را پر شود. با یک محفظه اصلی عمیق و شش جیب بیرونی ، شما در ذخیره سازی کوتاه نخواهید بود. جیب کیسه ساده دوخته شده هوشمندانه شکل می گیرد زمانی که تسمه ها بر روی آن دوخته می شوند—بدون دوخت اضافی لازم است. پارچه الگو مورد علاقه خود را انتخاب کنید و این پروژه دوخت آسان می شود به عنوان بیانیه گیری آن را به عنوان عملی است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کیسه را فقط در پنج مرحله دوخت—این یک پروژه دوخت عالی برای مبتدیان است. اتمام رایگان حمل و نقل کردن الگوی دوخت کیسه ما و در حال حاضر آغاز شده!

مرتبط: یک کیسه حمل و نقل الگو ایجاد کنید


چگونه به دوختن یک کیسه ساده
لوازم مورد نیاز
1/4 پارچه پنبه حیاط (تسمه)
قیچی یا قیچی پارچه
نوار اندازه گیری
مداد یا قلم
2/3 پارچه پنبه حیاط (جیب)
2 10-1/4-ایکس-14-1/4-مستطیل اینچ نازک, پنبه حلاجی شده شرکت
1-پارچه پنبه حیاط (پوشش)
آهن
اتو کردن هیئت مدیره
پین لحاف دوز است
چرخ خیاطی
رشته
سنج دوخت 6 اینچ
در دست اجرا حمل و نقل کردن نکات کیسه
اندازه کیسه: 8 ایکس 10 ایکس 4 اینچ
مقادیر برای پارچه های پنبه ای 44/45 اینچ و 100 درصد است.
اندازه گیری شامل 1/4 اینچ درز کمک هزینه.
دوختن با طرف راست با هم مگر آنکه ذکر شده.
جهت گام به گام
با چند مهارت های دوخت ساده و این که چگونه به دستورالعمل, شما می توانید خود کیسه حمل و نقل کردن شش جیب خود را ایجاد کنید. شما باید قادر به تکمیل این کیسه حمل و نقل کردن دست ساز در حدود یک ساعت باشد.

 

See the source image

مرحله 1: برش پارچه های خود را
اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که تصمیم می گیرید که پارچه شما می خواهید به استفاده از. شما می توانید این کیسه را از تمام پارچه های مشابه, و یا انتخاب کردن برای سه پارچه هماهنگی برای تسمه, جیب, و پوشش. هنگامی که پارچه های خود را انتخاب کرده اید و آنها را شسته و خشک کرده اید ، قطعات خود را به ترتیب زیر با استفاده از قیچی پارچه ($7 ، Walmart) برش دهید.

برای تسمه: برش دو 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ

برای جیب: برش دو 14 1/2 ایکس 16 1/2-مستطیل اینچ

برای پوشش: برش دو 14 1/2 ایکس 20 1/2-مستطیل اینچ

مرحله 2: جمع آوری تسمه
به جمع آوری تسمه, یکی از خود را 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ و برابر آن را در نیمه درازا با طرف اشتباه در داخل, و مطبوعات. باز و برابر لبه های طولانی به مرکز ، و سپس دوباره فشار دهید. بارگذاری مجدد نوار به نصف و مطبوعات. Topstitch 1/8-اینچ از لبه های بیرونی را به یک بند به پایان رسید. این مرحله با دیگر خود را تکرار 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ را به یک بند دوم.

تولیدی کیف عمده روبنک بهترین کیف ها را با بهترین قیمت تولید می کند.
مرحله 3: جمع آوری قطعات کیسه
ریختن (فولد) یکی از 14 1/2 ایکس 16 1/2-مستطیل اینچ در نیمه درازا با طرف اشتباه رو به در را به یک 8 1/4 ایکس 14 1/2-اینچ مستطیل جیب, سپس فشار دهید. تکرار با مستطیل دیگر را به یک مستطیل جیب دوم. با اشاره به نمودار 2, با طرف راست با هم, لایه 14 1/2 ایکس 20 1/2-اینچ مستطیل پوشش مستطیل و یک مستطیل جیب.

محل 10 1/4 ایکس 14 1/2-اینچ مستطیل پنبه حلاجی شده در زیر قطعات لایه, پس از آن پین تمام لایه ها همراه با پین دوخت ($3, خارج). با اشاره به نمودار 2, به پایان می رسد پین از یک بند به لبه پایین قطعات لایه لایه, ترک 4 اینچ بین لبه بند.

محل یک سنجاق در هر طرف از بند 10 1/4 اینچ از لبه پایین. شروع در پایین لبه لایه قطعات topstitch یک طرف بند به پین مارک 10 1/4 اینچ; حذف پین دوختن سراسر بند و topstitch به پایین به لبه پایین. تکرار با سمت باقی مانده از بند برای تکمیل یک طرف از کیسه های دست ساز. تکرار را به طرف دوم.


مرحله 4: قطعات کیسه لایه
لایه هر دو قطعه کیسه با طرف راست با هم و پین ، مطمئن شوید به پین بخش شل از تسمه در محل برای جلوگیری از ابتلا به آنها را در دوخت. اضافه کردن کیسه در اطراف تمام لبه, ترک یک باز 5 اینچی در مرکز بالا برای تبدیل. (برای این مرحله به نمودار 3 مراجعه کنید.) درز باز را فشار دهید.


مرحله 5: کیسه پایان
برای شکل دادن به پایین تخت برای کیسه ، در یک گوشه مطابقت خط درز پایین به سمت خط درز ، ایجاد یک مثلث مسطح (همانطور که در نمودار 4 دیده می شود). استفاده از دوخت سنج ($9, خارج) برای اندازه گیری 2 اینچ از نقطه مثلث; رسم یک خط در سراسر مثلث. دوختن روی خط کشیده شده ، سپس پارچه اضافی را تمیز کنید. تکرار با گوشه پایین باقی مانده از کیسه ، سپس کیسه سمت راست را از طریق باز کردن و انگشت را فشار دهید درز. اگر مورد نظر ، لغزش کوک باز کردن پوشش پس از آن به طور کامل بسته ، و سپس قرار دادن پوشش به کیسه دست ساز به پایان رسید.

منبع:

https://robonak.ir/%d9%83%d9%8a%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

https://www.bhg.com/crafts/sewing/accessories/six-pocket-bag/

  • bag lover

فواید استفاده از کیف کمری و سایز مناسب

bag lover | دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

چه اندازه فانی بسته باید دریافت کنم?
اندازه. در هنگام انتخاب یک بسته فانی, اندازه در نظر گرفتن مهم است. برای تمرین فانی بسته, شما ممکن است بخواهید چیزی کوچک است که تنها می تواند متناسب با ملزومات. اگر شما نیاز به یک بسته فانی برای تفرج طولانی, مانند پیاده روی و یا جشنواره, شما یک کیسه بزرگتر است که می تواند کرم های ضد آفتاب و تنقلات نگه می خواهید.

شرکت روبنک بهترین انواع کیف را به صورت عمده تولید می کند. انواع کیف را می توانید از لینک زیر تهیه کنید.

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/


چگونه می توانم شما را مناسب فانی بسته?
برای سفت کردن بند بسته فانی خود ، فقط باید بند را گسترش دهید و آن را از دست و پنجه نرم بردارید ، قطعات طولانی را به طول مورد نظر تنظیم کنید ، سپس برش دهید. گام نهایی این است که شرکت برش منطقه توسط کمی آن را با یک سبک تر یا شمع سوزاندن. شما به راحتی می توانید این کار را در خود.


جستجوی: چگونه یک بسته فانی مناسب می سازید؟
می تواند تو را با یک بسته فانی اجرا?
اغلب زمانی که شما در حال اجرا در حالی که با پوشیدن یک fanny pack مسائل خود را فقط حرکت بیش از حد باعث می شود که مزاحم سایش و باعث می شود شما احساس می کنید کمی مانند یک انسان رها کردن برج سوار. ... این یک گزینه بزرگتر است ، اما با توجه به بند متقابل بدن ، هنوز هم راحت است.


See the source image
چه باید در بسته فانی من حمل?
چیز ضروری برای قرار دادن در خود فانی بسته اسنک, گوشی, دوربین, پول, نقشه, پزشکی, کمک های اولیه کیت چاقو و الکل از عفونی, گوشی سبک تر و یک چراغ قوه و کلید.

 

دوباره, با عرض پوزش آنا, اما کیسه های مورد علاقه خود را از سبک برای تابستان 2020. بله ، کلاسیک دور فانی بسته است به عنوان مد روز به عنوان آن را یک سال پیش بود. خوب, آن را به یک فصل جدید است, خب بالاخره. و با پوشیدن یک کیسه دور سنگین در اطراف کمر خود را می تواند به شما احساس عرق و گرم.

 

کیف های کمری گزینه بسیار مناسبی هستند چون از دزدی و سرقت پیشگیری می کنند.

با کیف کمری به راحتی می توان با دستهای باز و شانه سبک حرکت نمود و وسایل ضروری را نیز همراه داشت.

منبع:

https://robonak.ir/

 

  • bag lover

فواید استفاده از کیف کمری

bag lover | دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

چه اندازه فانی بسته باید دریافت کنم?
اندازه. در هنگام انتخاب یک بسته فانی, اندازه در نظر گرفتن مهم است. برای تمرین فانی بسته, شما ممکن است بخواهید چیزی کوچک است که تنها می تواند متناسب با ملزومات. اگر شما نیاز به یک بسته فانی برای تفرج طولانی, مانند پیاده روی و یا جشنواره, شما یک کیسه بزرگتر است که می تواند کرم های ضد آفتاب و تنقلات نگه می خواهید.

شرکت روبنک بهترین انواع کیف را به صورت عمده تولید می کند. انواع کیف را می توانید از لینک زیر تهیه کنید.

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/


چگونه می توانم شما را مناسب فانی بسته?
برای سفت کردن بند بسته فانی خود ، فقط باید بند را گسترش دهید و آن را از دست و پنجه نرم بردارید ، قطعات طولانی را به طول مورد نظر تنظیم کنید ، سپس برش دهید. گام نهایی این است که شرکت برش منطقه توسط کمی آن را با یک سبک تر یا شمع سوزاندن. شما به راحتی می توانید این کار را در خود.


جستجوی: چگونه یک بسته فانی مناسب می سازید؟
می تواند تو را با یک بسته فانی اجرا?
اغلب زمانی که شما در حال اجرا در حالی که با پوشیدن یک fanny pack مسائل خود را فقط حرکت بیش از حد باعث می شود که مزاحم سایش و باعث می شود شما احساس می کنید کمی مانند یک انسان رها کردن برج سوار. ... این یک گزینه بزرگتر است ، اما با توجه به بند متقابل بدن ، هنوز هم راحت است.


See the source image
چه باید در بسته فانی من حمل?
چیز ضروری برای قرار دادن در خود فانی بسته اسنک, گوشی, دوربین, پول, نقشه, پزشکی, کمک های اولیه کیت چاقو و الکل از عفونی, گوشی سبک تر و یک چراغ قوه و کلید.

 

دوباره, با عرض پوزش آنا, اما کیسه های مورد علاقه خود را از سبک برای تابستان 2020. بله ، کلاسیک دور فانی بسته است به عنوان مد روز به عنوان آن را یک سال پیش بود. خوب, آن را به یک فصل جدید است, خب بالاخره. و با پوشیدن یک کیسه دور سنگین در اطراف کمر خود را می تواند به شما احساس عرق و گرم.

 

کیف های کمری گزینه بسیار مناسبی هستند چون از دزدی و سرقت پیشگیری می کنند.

با کیف کمری به راحتی می توان با دستهای باز و شانه سبک حرکت نمود و وسایل ضروری را نیز همراه داشت.

منبع:

https://robonak.ir/

 

  • bag lover

بهترین کیف پول

bag lover | جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

اندازه متوسط کیف پول یک مرد است?
اگر شما حمل کیف پول خود را در جیب عقب شلوار جین خود را مانند بسیاری از مردم پس از آن هر آکاردئون کیف پول خوبی کار خواهد کرد اما متوسط اندازه یک کیف پول ما در بر داشت بهترین کار این است که حدود 4 x 3.5 اینچ است.

 


جستجوی: اندازه متوسط کیف پول یک مرد چیست؟
چگونه یک کیف پول مردانه را انتخاب کنم?
مشاهده آنچه که او می پوشد و پیدا کردن کیف پول است که او را به بهترین وجه مناسب. شما می توانید یک کیف پول کت را انتخاب کنید اگر او هرگز یک سنگر یا یک ژاکت می پوشد. این برای مطابقت با نیازهای خود. اگر مرد شما ترجیح می دهد با او تنها ضروری باشد ، مطمئنا یک کیف پول کوچک یا یک دارنده کارت مناسب تر از یک کیف پول سه برابر خواهد بود



چه بهترین کیف پول برای من?
The 9 بهترین کیف پول مردان از 2021
بهترین و به طور کلی: فسیلی اینگرام کیف پول چرم سه برابر. ...
بهترین سه برابر: سه برابر چرم Bosca. ...
بهترین مینیمالیستی: آستین لاغر Bellroy. ...
بهترین برای دوام: ریج لاغر کیف پول. ...
بهترین RFID مسدود کردن: هرشل هنک Rfid دوگانه. ...
بهترین ترکیبی: Ekster مجلس کیف پول. ...
بهترین لوکس: مونت بلان 4810 Westside به کیف پول.
بهترین کیفیت: کیف روبنک

برای خرید کیف عمده پول از روبنک به اینجا مراجعه کنید.


تصویر اندازه کیف پول استاندارد است?
2.5 ایکس 3.5
ابعاد استاندارد صنعت عکس برای عکس های اندازه کیف پول 2.5 x 3.5 است. فکر می کنم از آن به این ترتیب, اگر شما در حال سفارش عکس های مدرسه برای فرزند شما و این بسته شامل یک 8 x 10 photo, چهار, 5 x 7 عکس و 32 کیف پول سایز عکس, عکس ابعاد خواهد بود صنعت استاندارد 2.5 * 3.5.



عرض و ارتفاع یک تصویر اندازه کیف پول است?
عکس اندازه کیف پول در مورد 2.5 "x 3.5" است. که به اندازه یک چاپ 2R است. این کمی بزرگتر از یک کارت اعتباری.

  • bag lover

عملکرد کیف چرمی

bag lover | پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

توابع کیف چرم

زمان خواندن: 9 تا 13 دقیقه
کیسه چرم قرار بود برای محافظت از محتویات آن ، حمل آسان ، نگاه خوب و سال گذشته است.

مهمترین عملکرد یک کیسه چرمی عبارتند از

موارد مهم برگزاری
حفاظت در برابر اثرات مکانیکی و آب و هوایی
راحتی برای حمل
سازمان آسان و دسترسی
تضمین یک نگاه خوب و
برای سالهای زیادی استفاده کنید
اهمیت توابع مربوطه بستگی به نوع کیسه دارد. بنابراین برای کیسه های کسب و کار ، توابع داخلی بیشتر وارد می شوند ، برای کیسه های دیگر ، نگاه اول می آید.

مهمترین بخش های یک کیسه چرمی عبارتند از

See the source image

دستگیره
تسمه شانه
قفل و زیپ
اتصالات (لولا, قلاب سگ, و غیره.)
در داخل جیب
پس لطفا پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد توابع از یک کیسه چرم.

عملکرد نگه داشتن یک کیسه چرمی
کیسه چرم یک ظرف است که قرار بود برای نگهداری اقلام گواهی شده است. برای یک مورد کسب و کار چنین مواردی ممکن است یک لپ تاپ و فایل, برای اسناد کوله پشتی و یا همچنین ورزشی خود را. سفری برای لباس شما را برای یک آخر هفته و یا یک سفر کوتاه نیاز استفاده می شود, و یک کیسه شانه برای وسایل شخصی شما و یک قرص. محتوا نوع کیسه را تعیین می کند.

داخلی یک کیسه سفر
داخلی یک کیسه سفر
عملکرد محافظ یک کیسه
و کیسه نه تنها برای نگهداری و حمل محتویات آن ، بلکه برای محافظت از آنها بود. پوست قرار بود برای محافظت در برابر شوک های مکانیکی, که خطرناک هستند که لپ تاپ یا قرص در معرض خطر هستند. چنین شوک هایی اغلب زمانی رخ می دهد که کیسه به زمین می افتد. بنابراین برخی موارد دارای حفاظت شوک اضافی هستند.

حفاظت در برابر آب ، گرما یا خاک
علاوه بر آسیب مکانیکی ، اثرات آب و هوا باید هماهنگ شود. مهمترین رطوبت یا باران است. اگر کیف یا کیف فلپ ، این آنها را از باران از داخل محافظت می کند. موارد لپ تاپ و یا کوله پشتی بدون فلپ امروز با زیپ با لب در هر طرف در دسترس هستند. این لب پوشش زیپ هنگامی که آن را می بندد.

قطرات باران یا سایر مواد مایع می توانند لکه ها را روی سطح کیسه ایجاد کنند. برای کوله پشتی هایی که برای مدت طولانی در معرض باران قرار گرفته اند ، باید یک پوشش نایلونی اضافی استفاده شود که مانع ورود آب به هر جیب می شود.

کوله پشتی با زیپ ضد آب
کوله پشتی با زیپ ضد آب
کیسه نیز ممکن است در برابر درجه حرارت بالا و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت می کند.

سرقت و حفاظت RFID
حفاظت در برابر سرقت یک ویژگی مهم است. بنابراین کیف یا موارد وابسته که حاوی اسناد مهم اغلب قابلیت قفل شماره.

کیسه نیز قرار بود برای محافظت از محتویات آن در راه است که هیچ کس نمی تواند ببینید چه چیزی شما در حال حمل در داخل.

کارت در کیف پول و یا کیف پول را می توان با استفاده از دستگاه های الکترونیکی توسط شخص ثالث به عنوان خوانده شده. بیشتر موارد کارت لذا امروز باید یک socalled RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) حفاظت که به طور معمول شامل یک فویل آلومینیوم برای جلوگیری از آن کارت را می توان به عنوان خوانده شده.

عملکرد حمل
موارد وابسته گاهی اوقات برای ذخیره سازی اسناد استفاده می شود, اما معمولا کیسه های استفاده می شود به حرکت یک لپ تاپ, اسناد, لباس و غیره. از یک مکان به مکان دیگر. بنابراین مهم است که چگونه آنها حمل و نقل.

این است که حتی بیشتر جایگزینی واردات اگر محتویات کیسه کسب و کار سنگین هستند و یا به آن نیاز دارد به یک مسیر طولانی تر نقل مکان کرد.

سپس شما می خواهید را انتخاب کنید برای حمل کیسه با دست خود و یا بیش از شانه خود را. بنابراین ، برخی از سبک ها ، مانند کیسه های خرید ، دارای سلاح های طولانی هستند ، به شما این امکان را می دهد که آنها را در دست یا شانه خود نگه دارید. دسته کوچک یک دسته و یک بند شانه که به آنها اجازه در هر دو جهت انجام حال.

تولیدی کیف روبنک انواع کیف عمده چرمی را با بهترین قیمت ارائه می دهد. برای خرید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://robonak.ir/

کیسه جیل با دسته و بند شانه
کیسه جیل با دسته و بند شانه
مردان به حمل جلسات و یا پیوست خود را با یک قلم استفاده می شود. در طول دوره ، این سبک ها با یک بند شانه ساخته شد. امروز ، مورد کسب و کار معمولی یک جلسه خالی با زیپ دو دسته و بند شانه قابل جابجایی است.

کوله پشتی ارائه بهترین راحتی به دلیل وزن کیسه بر روی هر دو شانه تقسیم شده است و شما می توانید دست خود را رایگان نگه دارید. این یک مزیت بزرگ است اگر شما استفاده از دوچرخه خود را. با توجه به راحتی حمل ، کوله پشتی سریعترین سبک کسب و کار در حال رشد برای مردان و زنان است.

در شکل و طراحی ، دسته باید به راحتی در دست شما قرار گیرد. تسمه شانه مورد کسب و کار و یا تسمه قفسه سینه باید نرم برای کاهش فشار بر روی شانه.

تابع سازمان
مفهوم کیسه باید کار را ساده تر کند. برای خریدار یا مسافر آخر هفته, حجم وارد شده است, و تنها یک یا دو جیب اضافی برای یک کیف پول و یا بلیط مورد نیاز.

اما حتی یک دسته کوچک باید جیب داخل که اجازه می دهد شما را به سازماندهی محتویات. خانم ها می خواهید برای پیدا کردن تلفن همراه ، کارت و یا لوازم آرایشی خود را بدون جستجو برای یک مدت طولانی.

مهم ترین محفظه داخل کیسه های کسب و کار هستند. در دفتر خود و یا در یک سفر کسب و کار ، شما می خواهید به دسترسی آسان و سریع به قرص ، اسناد و یا بلیط خود را. موارد کسب و کار مدرن در داخل و خارج از جیب ، اجازه می دهد شما را به نگه داشتن محتوا در یک جهت ثابت ، به طوری که هر یک از آیتم را می توان به سرعت یافت می شود. این سفارش همچنین کمک می کند تا بررسی کنید که شما چیزی را فراموش نکرده اید.

کیسه کسب و کار لندن
کیسه کسب و کار لندن
محفظه کمک کیف پول برای جدا کردن صورتحساب های مختلف و جیب مورد کارت اجازه می دهد تا با یک نگاه که آیا کارت های خود را کامل کنترل.

نگاه به عنوان یک تابع مهم
مورد کسب و کار, سفری یا کیف پول همیشه برای برداشت اول شما در یک کنفرانس ترک مهم خواهد بود, در یک سفر و یا در هنگام پرداخت در یک فروشگاه.

مواد یک عامل تعیین کننده است. کیسه ساخته شده از چرم واقعی نشانه ای از سبک خواستار است.

برای کیسه های خانم ها ، مد واردات جایگزین است. کیسه ها باید با کفش یا لباس ترکیب شوند. این ممکن است به این معنی باشد که رنگ باید یکسان باشد یا اثر کنتراست داشته باشد. برای رویدادهای جشن یا دعوت شبانه ، کیسه باید یک عملکرد تزئینی داشته باشد. چنین کیسه های اغلب تنها یک حجم محدود, و فلپ خود را ممکن است گلدوزی و یا قطعه از استراس از ویژگی های.

کلاچ شب لیز
کلاچ شب لیز
نگاه تاجر معمولی از قفل طبقه بالا و اتصالات بود.

نگاه کیسه در بسیاری از موارد تصمیم می گیرد که کیسه برای خرید.

عملکرد و پایداری
کیسه های کاربردی برای مدت زمان طولانی تر از کیف های دستی که با توجه به آخرین روند مد طراحی شده اند استفاده می شود. چرم تضمین می کند که کیسه را می توان برای سالهای زیادی استفاده کرد. بنابراین ، طراحی کاربردی کیسه چرم یک پیش نیاز برای طول عمر و ثبات است.

عناصر کاربردی یک کیسه
کیسه فقط یک ظرف نیست. این بسیاری از عناصر است که برای چگونه می خواهید به استفاده از آن مهم هستند.

دستگیره
کیسه های چرمی معمولا می توانند با یک یا دو دسته حمل شوند. آنها را می توان به جلو و عقب دوخته یا پرچ کرد. آنها همچنین می توانند به حلقه هایی که اجازه می دهد آنها را به فرار گره خورده است.

سفری گاهی اوقات یک دسته سوم در خشتک دارند.

کالاهای چرمی کوچک معمولا یک دسته ندارد.

تسمه شانه
علاوه بر حمل دسته با کیسه های کسب و کار, و یا یک سفری معمولا دارای یک بند است که اجازه می دهد تا شما را به آنها را حمل بر روی شانه خود را.

کیسه های خریدار یا شانه برای خانم ها اغلب دارای دسته های طولانی تر هستند که اجازه می دهد کیسه را در دست یا بیش از شانه حمل کنند ، به طوری که یک بند اضافی مورد نیاز نیست.

تسمه های شانه برای کیسه های بزرگ وارد می شوند. مزیت بزرگ این است که دست خود را رایگان هنگام استفاده از کمربند.

کیسه کسب و کار با بند شانه
کیسه کسب و کار با بند شانه
زنجیرهای کوچک فانتزی نیز برای کیسه های دستی استفاده می شود.

قفل و زیپ
کیف چرم با قفل یا زیپ قفل شده است. نوع قفل بستگی به طراحی کیسه و ایمنی مورد نیاز دارد. قفل را می توان با یک کلید و یا با ترکیبی از اعداد بسته شده است.

و مارکس به کیسه نگاه می کند. اغلب قفل ها برای نمایش لوگو یا نام تولید کننده استفاده می شود.

کیف دستی اسکالا با قفل تزئینی
کیف دستی اسکالا با قفل تزئینی
کیسه های با فلپ به طور معمول قابلیت قفل. کیسه های بدون فلپ معمولا یک یا دو زیپ دارند. زیپ را می توان از نایلون یا فلز ساخته شده, و آنها می توانند یک یا دو دستگاه کشش دارند.

لولا
Attaché یا لوازم آرایشی و بهداشتی مورد پوشش و بخش پایین تر است که به چوب لباسی متصل است. این حلقه به شما اجازه باز کردن و بستن هر دو بخش. چرم همچنین می تواند به جای قلاب های فلزی استفاده شود.

لولا از یک وابسته
لولا از یک وابسته
در این مورد ، دارندگان مجبور به نگه داشتن درب در حالت نشسته زمانی که مورد باز بود.

ناخن پایین
استرس مکانیکی چرم در پایین کیسه را می توان با ناخن یا عناصر مشابه کاهش داد. آنها معمولا به فلز یا پلاستیک در رنگ چوب, تطبیق دیگر اتصالات کیسه.

پایین یک کیسه چرمی با ناخن های محافظ
پایین یک کیسه چرمی با ناخن های محافظ
کیسه های بانوی اغلب از ویژگی های تکه های کوچکی از چرم یا پلاستیک.

قلاب سگ
قلاب سگ برای اتصال تسمه شانه استفاده می شود. و قلاب سگ بهار لود شد, که مانع از قلاب از لغزش خسته شده اید.

تسمه های شانه اغلب با قلاب های سگ ثابت می شوند ، بنابراین اگر آنها مورد نیاز نباشند ، می توانند به راحتی برداشته شوند.

سفری با بند شانه و قلاب سگ
سفری با بند شانه و قلاب سگ
رنگ قلاب سگ معمولا با رنگ اتصالات دیگر مطابقت دارد.

اگر قلاب سگ به کیسه گره خورده است, آنها می توانند علائم ترک در حالی که او را لمس و خش پوست. طوری که خش می تواند اجتناب شود در مجموعه CORF تسمه شانه با ترکیبی از حلقه ها و نوار چسب متصل شده اند.

پیوست یک شانه بدون قلاب سگ
پیوست یک شانه بدون قلاب سگ
در داخل جیب
در داخل جیب برای سازماندهی محتویات کیسه. آنها را می توان با یک زیپ باز یا بسته کرد. اندازه جیب را می توان به محتویات به عنوان یک اندازه گیری برای یک تبلت یا تلفن همراه اقتباس شده است.

اندازه گیری دستگاه های الکترونیکی ممکن است متفاوت باشد. بنابراین ، gussets از جیب داخلی اغلب از مواد الاستیک ساخته شده است که اجازه می دهد تا برای تنظیم به اندازه های مختلف بطری.

تسمه های بسته بندی
تسمه های ساخته شده از چرم برای نگهداری یا جدا کردن محتویات کیسه ، همانطور که برای تلاش بر روی پیراهن در یک سفری یا لوازم آرایشی در یک مورد زیبایی استفاده می شود.

در یک سفری مهم است

منبع:

https://www.corf-bags.com/en/leatherbag-guide/functions/

  • bag lover

ساخت کیف در خانه

bag lover | دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

ARN چگونه به یک کیسه حمل و نقل کردن به انتظارنشسته بودند با این آموزش دوخت آسان.
حمل و نقل کردن کیسه های فوق العاده آسان به و آنها را هدیه بزرگ! معلمان آنها را دوست دارم! آسان به دوختن الگوی کیسه حمل و نقل کردن یکی از من استفاده از تمام وقت است. شما می توانید الگوی ساخت کیسه های کوچکتر یا بزرگتر متفاوت است و یا یاد بگیرند که چگونه برای اضافه کردن یک جیب زیپ و یا تسمه چرم DIY. مطمئن باشید که برای بررسی از الگوی ما در مورد چگونگی ساخت یک کیسه زیپ تطبیق!

تغییر کیسه حمل و نقل کردن خود را به یک سبد پارچه یا پارچه کیسه هدیه با این آموزش دوخت آسان.

این پست شامل لینک های وابسته. لطفا افشای برای اطلاعات بیشتر.

 

 
حمل و نقل کردن لوازم کیسه مورد نیاز:

دو قطعه پارچه 14 اینچ x 14 اینچ برای خارج از کیسه حمل و نقل کردن و دو تسمه اندازه گیری 5 اینچ x 28 اینچ-فروشگاه پارچه های مورد علاقه من
دو قطعه پارچه برای داخل کیسه حمل و نقل کردن اندازه گیری 14 اینچ x 14 اینچ
واسط قابل انعطاف
موضوع تطبیق
پین راست
برش مات
برش روتاری
پاک کردن خط کش
قیچی دوخت
علامت گذاری مداد
چرخ خیاطی
اندازه گیری و برش پارچه خود را

با استفاده از برش های دوار خود را, حاکم روشن و برش حصیر, برش دو قطعه از پارچه های بیرونی 14 اینچ x 14 اینچ. همین کار را برای پارچه پوشش خود را.

شما باید دو قطعه پارچه خارج و دو قطعه پارچه پوشش دارند. فقط یکی از هر بالا نشان داده شده است.

اندازه گیری و برش تسمه کیسه حمل و نقل کردن

برش دو قطعه از پارچه بیرونی 5 اینچ 28 اینچ. یک بند برش در تصویر بالا نشان داده شده است.

شما همچنین می توانید چرم ، چرم مصنوعی و یا تسمه وینیل با پیروی از این دستورالعمل گام به گام ایجاد کنید.

وصل کردن واسط

اگر شما به دنبال برای یک رابط ذوب خوب, من با استفاده از پلون برای همه کیف های دستی و پروژه های دوخت من. برای این پروژه حمل و نقل کردن کیسه دوخت ، من با استفاده از پلون 911FF رابط ذوب برای دوام فوق العاده هستم.


قطع واسط فقط کوچکتر از قطعات پارچه خود را.


محل رابط ذوب در طرف اشتباه از پارچه بیرونی و دستورالعمل بسته را دنبال کنید. من دستورالعمل دقیقا پیروی نمی کنند ، من فقط آن را بیش از تلنگر و استفاده از تنظیمات بخار پنبه و مطبوعات تا واسط ذوب متصل است. تکرار این روند برای قطعات پارچه دیگر.

را فشار دهید واسط به طرف اشتباه از حمل و نقل کردن تسمه کیسه.

بعد ، را حمل و نقل کردن تسمه کیسه


ریختن (فولد) هر بند درازا به نصف و مطبوعات در امتداد برابر.


را فشار دهید لبه خارج از بند به مرکز.


به نوبه خود آن را در اطراف و برابر لبه خارج دیگر به مرکز و مطبوعات.


بند را به نصف بریزید و فشار دهید. تسمه شما 1.25 اینچ عرض خواهد بود.

پین در محل و کوک راست در امتداد هر لبه درازا با مورد 1/4 کمک هزینه درز اینچ.

در حال حاضر دوختن قطعات پوشش با هم

محل قطعات پوشش سمت راست با هم.

پین سه طرف با هم ترک باز بالا.

دوختن سه طرف با هم با استفاده از کوک راست و کوک کج و معوج.

 

 
ضمیمه تسمه


محل تسمه 2.5 اینچ از لبه قطعات پارچه بیرونی و پین در محل.

تسمه ها را به قطعه پارچه با دوختن نزدیک به لبه به عنوان امکان پذیر است. شما می توانید این مرحله جست و خیز اگر شما می خواهید و فقط با استفاده از پین برای حفظ تسمه در محل.


بعد از اینکه تسمه متصل, محل قطعات پارچه بیرونی سمت راست با هم.

پین و دوختن سه طرف با استفاده از کوک راست و سپس کوک کج و معوج.

برش مربع

با استفاده از خط کش روشن و علامت گذاری مداد 2 اینچ مربع در گوشه پایین هر طرف را.


مربع باید مانند تصویر بالا نگاه کنید.


برش مربع در امتداد خطوط آبی با استفاده از قیچی دوخت خود را.


تکرار برای قطعه پارچه بیرونی.

مربع پایین کیسه حمل و نقل کردن

خرج کردن با هم و خط تا درز.

پین و دوختن با استفاده از کوک راست و کوک کج و معوج.


این چیزی است که به نظر می رسد. همین کار را به سه گوشه دیگر.


پایین شما در حال حاضر 4 اینچ عمیق است.


شما باید دو کیسه داشته باشید-یک کیسه بیرونی و یک کیسه پوشش.

قرار دادن آن همه با هم

روشن کردن قطعه پوشش سمت راست. محل پارچه پوشش در داخل قطعه پارچه بیرونی. طرف راست هر قطعه پارچه باید با یکدیگر روبرو شوند.

خط تا درز و پین در سراسر. حتما به ترک باز برای تبدیل.

با استفاده از بازوی چرخ خیاطی خود را, دوختن کوک راست در اطراف بالای کیسه حمل و نقل کردن, ترک یک باز برای تبدیل. برو بیش از تسمه چند بار برای قدرت فوق العاده. کج و معوج کوک در اطراف و همچنین.


با استفاده از قیچی دوخت خود را قطع تاپس تسمه که چسبیده از بالای کیسه حمل و نقل کردن.

روشن کردن کیسه داخل به خارج

از طریق باز کردن, به نوبه خود کیسه حمل و نقل کردن داخل به خارج.


پوشش را در داخل کیسه فشار دهید.

را فشار دهید در اطراف بالای کیسه و پین باز.


کوک بالا در سراسر بالای کیسه. این به آن نگاه به پایان رسید و نزدیک باز.

منبع:

https://robonak.ir/

https://jmbhandmade.com/how-to-make-a-simple-tote-bag/

  • bag lover