دوست دار کیف و کفش و لباس

کیف هایی با چرم مصنوعی چیست

bag lover | پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر


چرم به طور گسترده ای برای تولید لباس ، کفش ، لوازم جانبی و اقلام دکوراسیون منزل استفاده می شود. این است که بیش از یک میلیارد حیوانات هر سال توسط صنعت چرم جهانی برای ساخت لباس چرم شیک و منحصر به فرد ، کفش و لوازم جانبی ذبح یافت می شود. به منظور صرفه جویی در حیوانات و ایجاد یک محیط پایدار ، توصیه می شود که به چرم سازگار با محیط زیست و بی رحمانه تبدیل شوید.

محصولات مانند کت ، کت، شلوار ، کفش، کیف، کمربند و غیره ساخته شده از این پوست لوکس و جهانی توسط مردم روزانه استفاده می شود. اما چه یکی فراموش جنایات حیوانات صورت را به این موارد است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که چنین ظلم و ستم حیوانی تنها انجام می شود ، زیرا تقاضای زیادی از چرم در بازار جهانی وجود دارد. بنابراین ، اشتباه نیست که بگوییم کاهش تقاضای چرم به طور مستقیم منجر به کاهش ظلم و ستم حیوانات خواهد شد.

امروزه کیف هایی با چرم مصنوعی برای محافظت از حیوانات ساخته می شود.

See the source image

صنعت چرم نیز صنعت سازگار با محیط زیست نیست. مواد شیمیایی مورد استفاده برای برنزه کردن گازهای سمی و پساب که آن را یک مکان خطرناک برای کارگران می دهد. روند برنزه مدرن بارهای انرژی ، آب و مواد شیمیایی استفاده کنید. فرآیندهای آلوده زمین به حدی که قدیمی دباغی زمین نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کشت.

آنها نه تنها به زمین آسیب می رسانند ، بلکه آبراه هایی را که پساب های مضر تخلیه می شوند ، آلوده می کنند. چرم از گاو ، خوک ، بز ، گوسفند ، تمساح ، شترمرغ ، سگ ، گربه و کانگوروها پوست ساخته شده است. این حیوانات برای گوشت و پوست کشته. بسیاری از چرم می آید از چین و هند که در آن هیچ قانون رفاه حیوانات دقیق وجود دارد. خرید چرم به طور مستقیم قتل حیوانات را تشویق می کند.

تنها راه حل برای پایان دادن به ظلم و ستم انجام شده به حیوانات برای جلوگیری از خرید حیوانات خز و یا چیزهایی ساخته شده از پوست حیوانات است. لباس خز قطعا تصور خواهد کرد. با این حال ، باید به یاد داشته باشید که از حیوانات زنده پاره شده است. حدود 40 میلیون حیوانات هر سال برای خز خود را که در قفس های کوچک ، کثیف مطرح شده و درمان غیر انسانی کشته می شوند.

صنعت چرم صنعت شکوفایی در خود است. بسیاری از حیوانات اخته dehorned, بلد, به, مرگ, پوست و دم خرد شده و بدون استفاده از بیهوشی برای پوست خود استفاده شده است که در ساخت لباس چرم. بنابراین ، نه گفتن به لباس چرم به معنی نجات حیوانات از چنین خشونت. بر اساس یک مطالعه توسط وزارت امور خارجه نیویورک برای بهداشت ، از همه بیماران مبتلا به سرطان بیضه مورد بررسی ، 50 ٪ یا بیشتر مردم در دباغی کار کرده است.

با افزایش آگاهی در مورد ظلم و ستم به حیوانات, بسیاری از مردم امید بستن برای محصولات چرم جایگزین, برای کمک به ایجاد یک محیط پایدار. چون به نظر می رسد یکسان به چرم واقعی چرم مصنوعی امروزه در بازار چرم بسیار محبوب تبدیل شده است. همچنین ، این انعطاف پذیری بسیار بیشتری دارد و بر خلاف صنعت چرم ، محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد.

جایگزین های مختلف از چرم مانند pleather ، naugahyde ، چرم وگان ، barkcloth ، چوب پنبه ، لعاب پنبه ، پلی استر PET بازیافت ، کاغذ و غیره در دسترس هستند. Pleather معمولا برای ساخت لباس چرم مصنوعی استفاده می شود. این از مواد پلاستیکی ساخته شده است و در مقایسه با چرم کم هزینه تر و سبک تر است. محصولات ساخته شده از pleather در انواع رنگ ها در دسترس هستند. یکی دیگر از مواد مورد استفاده برای چرم naugahyde که شبیه به پوست حیوانات است.

این چرم مصنوعی پارچه وینیل پوشش داده شده است, با بافت نرم و به نظر می رسد مانند چرم واقعی. به طور مشابه ، چرم وگان نوع دیگری از چرم مصنوعی است که از انواع مختلف مواد مانند Birikibuc ، Kydex ، Lorica ، PVC و غیره ساخته شده است. این برای ساخت لباس ، کفش و لوازم جانبی استفاده می شود. Barkcloth از پوست درختان است که بعد از شکل و مسطح به ورق ساخته شده است.

Barkcloth ضخیم ، نرم و کمی بافت پارچه است که از درختان Moraceae به دست آمده است. علاوه بر این ، پارچه چوب پنبه از چوب درخت بلوط چوب پنبه به دست می آید. پارچه از پوست درخت ساخته شده است و دارای ویژگی های بسیاری است که آن را یک گزینه مناسب برای چرم می کند. این نرم ، ضد آب ، خاک و گرد و غبار مقاوم و با دوام است. این پارچه ها و مواد نیز محیط زیست و حیوانات دوستانه.

پنبه لعاب پنبه جلا با کیفیت بالا است که همچنین به عنوان جایگزین چرم استفاده می شود است. این پارچه ابریشم به طور معمول برای ورق های تخت ، بالشتک و همچنین برای لباس استفاده می شود. می توان این پارچه سازگار با محیط زیست را به جای چرم انتخاب کرد و حیوانات را نجات داد. کاغذ یکی دیگر از گزینه های سازگار با محیط زیست برای چرم است. تعدادی از چیزهایی ساخته شده از کاغذ مانند لباس و کیف و سبد و غیره وجود دارد.

پلی استر PET بازیافت شده نیز به جای چرم استفاده می شود. این یک فیبر مصنوعی است که از بازیافت بطری های پلاستیکی و ضایعات تولید استفاده می شود. از این رو ، آن خطرات زیست محیطی به عنوان چرم مطرح نیست. علاوه بر این ، پلی استر PET را می توان دوباره بازیافت کرد. بنابراین ، برای ایجاد محیط زیست از آلودگی صنعت چرم ، می توان از محصولات ساخته شده از پلی استر PET بازیافت شده به جای چرم استفاده کرد.

مزایای چرم مصنوعی

بسیاری از مزایای استفاده از چرم مصنوعی وجود دارد و بسیاری از بار آن را یک گزینه بهتر از چرم واقعی است. در مرحله اول ، چرم مصنوعی بسیار کمتر نسبت به چرم اصل هزینه خواهد شد. این مقرون به صرفه است و به نظر می رسد درست مثل چرم واقعی. ثانیا ، چرم مصنوعی در کارخانه تولید می شود و مزیت اصلی این است که حیوانات در طول تولید خود از هیچ خشونت عبور نمی کنند. بنابراین ، می توان از چرم بی رحمانه لذت برد.

کیف هایی با چرم مصنوعی گزینه بسیار خوبی هستند برای خرید انواع کیف ب ا چرم مصنوعی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

مواد چرم مصنوعی محصولات نگهداری کم بر خلاف چرم هستند. آنها محو نمی شوند ، کرک می شوند ، سفت می شوند و معمولا بدون لکه هستند. همچنین ، به عنوان چرم مصنوعی چرم انسان ساخته شده است ؛ آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و سایه ها در دسترس هستند. اگر کسی می خواهد یک نگاه یکنواخت داشته باشد ، چرم مصنوعی بهترین گزینه است. تمام قطعات یک محصول خاص ساخته شده از چرم مصنوعی همان است که در مورد چرم اصل نیست نگاه کنید.

کیف های چرم مصنوعی گزینه عالی هستند.

هنگامی که آن را به تولید یک مورد می آید در نهایت ، چرم faux بهتر از چرم واقعی است. این آسان است برای برش و دوختن چرم مصنوعی و دوخت بدون درز است. به عنوان چرم مصنوعی آسان برای کار با انواع موارد می تواند از آن ساخته شده است. علاوه بر این ، استفاده از چرم مصنوعی بهترین راه برای حمایت از حقوق حیوانات و جلوگیری از اثرات زیست محیطی است.

این ضروری است برای بالا بردن صدا در برابر جنایات به حیوانات بی گناه به نام چرم انجام تبدیل شده است. هر فرد مسئولیت آموزش افراد دیگر در مورد ظلم و ستم حیوانات و دلسرد کردن با استفاده از محصولات چرمی است. ایجاد آگاهی در مورد چرم مصنوعی به حل مسائل زیست محیطی و محافظت از حیوانات از ظلم و ستم کمک خواهد کرد. به یک محیط امن و پایدار به نسل بعدی هدیه یکی باید شروع به استفاده از چرم سازگار با محیط زیست و ظلم و ستم رایگان.

منبع:

https://robonak.ir/

https://www.fibre2fashion.com/industry-article/7306/cruelty-free-leather

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی