دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه بسته بندی کیف برای سفر

bag lover | چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

نحوه بسته بندی کیف دافل برای سفر

توسط جسی بک
زنی یک کیف دوفله را در ایوان حمل می کند.
کیف دافل یک انتخاب ایده آل برای حمل بار برای سفرها و مسافران خاص است.

مواقعی وجود دارد که چمدان‌های دوفلکی در حمل چمدان‌های شما بیشترین حس را دارند. به عنوان مثال، دافل ها با کوله پشتی هایی که اندازه اشیای شخصی است یا در موقعیت هایی که نیاز به دور زدن چک های اجباری دروازه در لحظه آخر دارید، به خوبی کار می کنند.

در حالی که آنها مانند کوله پشتی مسافرتی هندزفری نیستند، مزایایی دارند. بر خلاف چمدان ها، دافل ها چرخ هایی ندارند که به راحتی بشکنند. همچنین فضای کمتری نسبت به یک چمدان، هم در خانه و هم در سطل های چمدان هواپیما اشغال می کنند. بعلاوه، اگر قبلاً کوله‌پشتی دارید که از آن به عنوان وسیله شخصی یا کیف لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، جفت کردن آن با یک کیف دوفلی بسیار ساده‌تر از پوشیدن کوله پشتی دوم در جلو است.

اگر در ماجراجویی بعدی خود یک دافل می‌آورید، این مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چه چیزی را در آن قرار دهید و چگونه کیف دافل خود را برای سفر ببندید.

آیا می توانید از کیف دافل به عنوان حمل و نقل استفاده کنید؟
آره. تا زمانی که کیف دافل شما در اندازه مورد نیاز شرکت هواپیمایی برای حمل چمدان باشد، می توانید از کیف دافل به عنوان وسیله حمل استفاده کنید. اطلاعات بیشتر در مورد الزامات اندازه در بخش بعدی.

اندازه تنها مورد توجه برای انتخاب یک کیف دوفل خوب برای سفر نیست. شما همچنین می خواهید از عملکرد آن مطمئن شوید. برای این کار، از سالن‌های ورزشی یا سالن‌های ورزشی که فاقد اجزای سازمانی هستند دوری کنید. یک فضای بزرگ و بدون ساختار دشمن شماست.

درعوض، دافلی را انتخاب کنید که به طور خاص برای سفر طراحی شده است، ساختار کمی برای آسان‌تر کردن بسته‌بندی دارد و دارای یک بند متقاطع برای حمل هندزفری است.

اندازه کیف دافل را حمل کنید
برای اکثر خطوط هوایی و پروازها، کیف دستی نباید بزرگتر از ۲۲×۱۴×۹ اینچ یا ۴۵ لیتر باشد. این ابعاد بیشتر برای چمدان ها و کوله پشتی ها رایج است.

دافل ها در یک بعد با اندازه های مشابه در دو بعد دیگر طولانی ترین هستند. ابعاد معمولی کیسه دوفل نزدیکتر به 22 × 11 × 9 اینچ یا 22 × 9 × 9 اینچ خواهد بود. این ابعاد برای یک کیسه دافل 29-36 لیتری است.

از دافل های غلتکی خودداری کنید، زیرا از دافل معمولی سنگین تر هستند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که مجبور باشید از محدودیت های وزن سخت پیروی کنید - به ویژه در خطوط هوایی ارزان قیمت مانند رایان ایر، تایگر ایر، ایزی جت، نروژی یا جت استار - و ترجیح می دهید از این دو پوند اضافی برای دوربین خود استفاده کنید، نه چرخ های خود.


لیست بسته بندی کیسه دافل
در حالی که ممکن است چند چیز را در فهرست بسته بندی خود از سفری به سفر دیگر تنظیم کنید، به طور کلی بخش اعظم چیزهایی که هنگام سفر می آوریم به طور شگفت انگیزی ثابت می ماند. از این گذشته، شما همیشه به یک مسواک نیاز دارید.

بنابراین، برای نشان دادن بهترین راه برای بسته‌بندی کیف دافلی برای سفر، از فهرست بسته‌بندی قطعی خود به عنوان مثالی برای جا دادن همه چیز در کیف دوفل استفاده خواهم کرد.

مشاهده تصویر منبع

چه برای یک سفر یک هفته ای به مقصدی با آب و هوای سرد بسته بندی کنید یا یک آخر هفته طولانی در جایی گرم، لیست بسته بندی شما شبیه موارد زیر خواهد بود:

تن پوش
4 قسمت پایین: دامن، شلوار یا شورت
6 تاپ: تی شرت، تانک و آستین بلند
1 ژاکت
1 ژاکت
7 جفت لباس زیر
2 سوتین
7 جفت جوراب
1 مایو
1 روسری یا سارافون
1 کلاه
2 جفت کفش: یکی برای پوشیدن، یکی در کیف شما
لوازم بهداشتی
شامپو و نرم کننده
صابون
مسواک و خمیر دندان
دئودورانت
لوسیون
تیغ
اقلام اولیه کمک های اولیه
آرایش حداقلی
کاغذبازی
پاسپورت و شناسنامه
کپی از برنامه سفر
کپی اسناد مهم
تصاویر پاسپورت اضافی
پول خرد
کارت های نقدی و اعتباری مناسب سفر
الکترونیک
گوشی هوشمند با طرح بین المللی یا قفل آن برای سیم کارت محلی
شارژرها
هدفون
شارژر سفری
لپ تاپ یا تبلت
Kindle یا E-Reader (اختیاری)
دنده دیگر
قفل چمدان
بسته بندی مکعب ها
حوله مسافرتی
بطری های آب
گوش گیر
نقاب چشم
خودکار
دفترچه یادداشت یا مجله
کتاب

منبع

https://blog.tortugabackpacks.com/how-to-pack-a-duffle-bag/

https://robonak.ir/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی