دوست دار کیف و کفش و لباس

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

روش انتخاب کوله پشتی مناسب مدرسه و دانشگاه

bag lover | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر


نحوه انتخاب کیسه طلا کوله پشتی مناسب برای مدرسه
سرب بسته این سال تحصیلی با این راهنمای راهنمایی نرم افزار در مورد چگونگی انتخاب یک کیسه طلا کوله پشتی.
با یک سال تحصیلی جدید در مورد شروع, آن را محوری برای رفتن به روز اول آماده. و این می تواند با داشتن کیسه طلا کوله پشتی مناسب برای مدرسه شروع شود.

اهمیت پشت به مدرسه کوله پشتی کیسه طلا چشم پوشی نیست. از مهد کودک تا سال آخر این ملزومات روزمره ذخیره سازی لازم برای اموال دانش آموز خود را فراهم می کند.

انواع کوله پشتی و کیف
شما می توانید چندین سبک مختلف از کوله پشتی و کیسه های پیدا, هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد را انتخاب کنید. این خدمات عبارتند از:

کوله پشتی
این طراحی کلاسیک است که اغلب دیده می شود. باید دو تسمه برای کمک به طور مساوی گسترش وزن کیسه در سراسر بدن داشته باشد. برخی از کیسه های, شناخته شده به عنوان کوله پشتی زنجیر, یک بند که منحنی در اطراف نیم تنه. چندین سبک از کوله پشتی را انتخاب کنید با ویژگی های متمایز وجود دارد:

کوله پشتی علمی: این می تواند گزینه ای برای کلاس درس باشد. این کوله پشتی از ویژگی های مقدار زیادی از ذخیره سازی. آنها همچنین می توانند جیب برای سازمان و تسمه شانه خالی برای راحتی.
کوله پشتی در فضای باز: این daypacks با دوام ساخته شده است به مقاومت در برابر عناصر هستند. این کیسه ها دارای تسمه های قابل تنظیم و محفظه های متعدد برای ذخیره سازی مطلوب هستند.
کوله پشتی های ورزشی: این کیسه مناسب برای ورزشکاران رفتن مستقیما از کلاس درس به زمین بازی هستند. طراحی شده با ورزش در ذهن, این کوله پشتی ارائه اتاق اضافی برای تجهیزات.
کوله پشتی مش: این کوله پشتی به شما اجازه می دهد تا دنده خود را با یک پارچه مش مخصوص طراحی کنید. این کیسه ها نیز شما را قادر به نگه داشتن همه چیز در داخل کیسه در چشم.
کیسه های لوازم شخصی
این می تواند یک سبک محبوب از کیسه برای دانش آموزانی که تا حد زیادی به حمل. کیسه استوانه ای می تواند بیش از لوازم مدرسه را نگه دارد. کیسه های لوازم شخصی همچنین می توانید لباس های اضافی طلا برخی از دنده نور برای ورزش بعد از مدرسه ذخیره کنید.

کیسه های مسنجر
این سبک کیسه کیف بزرگ است که شما بیش از یکی از شانه های خود را می پوشند است. این می تواند محبوب با دانش آموزان در حال حرکت ، به عنوان آنها فقط می توانید آن را بیش از شانه خود زنجیر و دسترسی آسان به اقلام.

See the source image

بسته گونی
این کیسه ها ، همچنین به عنوان کیسه های بدنسازی شناخته می شوند ، دارای طراحی بالا با سیستم های بسته شدن drawcord هستند. این drawcords دو به عنوان تسمه که ارائه مناسب سفارشی. بسته کیسه می توانید جیب زیپ برای ذخیره سازی کوچک مورد و جیب مش برای ذخیره سازی سریع از ویژگی های.

بسته های کمر
فقط نیاز به حمل ملزومات? کمر بسته, همچنین به عنوان شناخته شده فانی بسته, شما به اندازه کافی اتاق به بسته تنها باید دارا. بند قابل تنظیم اجازه می دهد تا شما را به پوشیدن آن طلا crossbody در اطراف کمر.

مواد
پارچه های مصنوعی انتخاب محبوب برای کوله پشتی و کیف ، به ویژه برای دانش آموزان جوان است. این مواد می توانند سبک ، مقاوم در برابر آب و به راحتی تمیز شوند. این می تواند کمک به حفظ کوله پشتی خود را به دنبال خوبی برای استفاده روزمره.

سازمان
این یکی از مهم ترین جنبه در هنگام انتخاب یک کیسه طلا کوله پشتی است. شما می خواهید مطمئن شوید که شما اتاق به اندازه کافی برای حمل تمام منابع و کتاب های خود را.

یک محفظه اصلی فوق العاده بزرگ ارائه می دهد اتاق به اندازه کافی برای چندین کتاب بزرگ نوت بوک طلا.
جیب سازمانی ارائه راحتی به عنوان یک منطقه برای نگه داشتن قلم و مداد و تلفن های همراه ، و غیره.
ترین کوله پشتی یک آستین لپ تاپ از ویژگی های. این می تواند برخی از حفاظت اضافی برای تبلت طلا لپ تاپ خود را ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که دستگاه خود را متناسب به آستین; برخی از لپ تاپ ها بزرگتر از دیگران.
منطقه حفره طراحی شده برای بطری های آب. این اجازه خواهد داد که شما را به ماندن هیدراته به عنوان شما را از کلاس به کلاس بروید.
طراحی
کوله پشتی و کیسه های با انواع ویژگی های طراحی آمده برای کمک به افزایش تجربه مدرسه روز به روز خود را.

تسمه شانه بخش مهمی از هر کیسه طلا کوله پشتی است. این جایی است که بسیاری از وزن استراحت خواهد کرد. تسمه های محکم به درستی از بار پشتیبانی می کنند و وزن را توزیع می کنند. به طور معمول دو نوع تسمه شانه وجود دارد:

خالی: این یکی از ویژگی های مشترک در بسیاری از کوله پشتی است. کمی از پد در پد شانه کمک می کند تا سطح راحتی را در طول استفاده بهبود بخشد.
تزریق تولیدات: این تسمه کمک به ارائه کوسن و ارائه نقاط انعطاف پذیری که در آن مورد نیاز است. این کوسن محافظ کمک می کند تا فشار را کاهش دهد.
برای کمک به کاهش برخی از فشار بر روی شانه ها و پشت ، برخی از کوله پشتی با بند کمر ، بند جناغ سینه یا هر دو آمده است. در نظر بگیرید چگونه:

تسمه های کمر می تواند به توزیع وزن به طور مساوی کمک کند.
تسمه جناغ سینه کمک به جلو و تسمه شانه با هم برای کمک به فشار کردن شانه های خود را.
فراموش نکنید که برای در نظر گرفتن در پانل پشتی. اگر شما در حال رفتن با یک کوله پشتی, پشت خود را در تماس مداوم با کیسه خود را. پانل پشتی خالی می تواند راحتی بیشتری را فراهم کند. چند پانل پشتی برای انتخاب وجود دارد:

خالی: این یکی از ویژگی های مشترک است. بالشتک فوم می تواند کمک به کوسن پشت خود را برای راحتی. همچنین ایجاد یک مانع بین پشت خود را و محتویات کوله پشتی خود را.
خالی با کانال احتیاج: این یک سبک از پانل پشتی که ممکن است یک جا راحت تر ارائه شده است, به خصوص اگر شما در حال حمل بارهای سنگین.
برخی از کوله پشتی و کیسه های با تر و تمیز بازتابنده در دسترس هستند. این ویژگی ایمنی به خصوص با دانش آموزانی که به مدرسه کلاس طلا رفت و آمد مفید است.

با رفتن به مدرسه با کیسه طلا کوله پشتی راست, محقق خود را آماده برای بهترین استفاده را از این سال تحصیلی خواهد بود.

آماده برای پیدا کردن کامل پشت به مدرسه کوله پشتی؟ چک لیست ما از بهترین کوله پشتی و پیدا کردن یکی که منطبق بر نیازها و سبک خود را.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87/

https://protips.dickssportinggoods.com/sports-and-activities/family-fun/how-to-choose-the-right-backpack-or-bag-for-school

  • bag lover

انواع مختلف کیف کدامند؟

bag lover | پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

انواع مختلف کیسه چیست?
کوله پشتی و کیسه های کمر پوشش هر کیسه است که عمدتا انجام شده یا در پشت خود طلا به کمر خود را متصل است.
کوله پشتی. ...
گله روز. ...
کیسه کمربند. ...
کیسه ادم بیکار و تنبل / کیسه کمر. ...
طناب کشی کیسه. ...
کوله پشتی. ...
کوله پشتی کیف. ...
کوله پشتی.


کسانی که کیسه های شانه به نام چیست?
یک کیسه مسنجر (همچنین یک کیسه پیک نامیده می شود) یک نوع کیسه است که معمولا از پارچه (مصنوعی طلای طبیعی) ساخته شده است. این است که به بیش از یک شانه با یک بند که در سراسر قفسه سینه استراحت کیسه در پشت پایین تر می رود فرسوده. در حالی که کیسه های مسنجر گاهی اوقات توسط پیک استفاده, آنها در حال حاضر نیز یک آیکون مد شهری.


جستجوی: کیسه های شانه ای چه نامیده می شوند ؟ 
چه تفاوتی بین یک کیسه شانه و یک کیسه میره است?
به کیسه های شانه یک سبک است که شما بر روی یک شانه حمل است, مانند حمل و نقل کردن. به میره یک سبک است که شما می پوشند مورب در سراسر بدن است. و یک کلاچ یک کیسه بدون دسته که شما کلاچ با دست خود را بر روی طلا زیر قسمت بالای بازوی خود را است. ... اگر راحتی یک مسئله نبود ، من اغلب سبک های crossbody را می پوشیدم.

 

See the source image

چه تفاوتی بین حمل و نقل کردن و یک کیسه شانه است?
تسمه پست ساده ترین تمایز بین حمل و نقل کردن طلا کیسه شانه: یک کیسه شانه به طور معمول دارای یک بند, و یک کیسه حمل و نقل کردن شما دو. ظاهر یک یا دو تسمه ممکن است برای شما مهم نیست, اما تابع احتمال. ... به حمل و نقل کردن به طور معمول باز خواهد شد بسیار گسترده تر و راحت تر از یک کیسه شانه.


چه نوع کیسه برای سفر بهتر است?
بزرگتر حمل با جیب دور. دور سفر.
بین المللی ارتقا حمل در از Tumi است, $469. ا
Travelpro چمدان خدمه 50 اینچی نورد کیسه پوشاک. 
پاتاگونیا سه 25L کوله پشتی. ...
در جعبه گذاردن EO سفر کوله پشتی. ...
Schacke سفر دوفل اکسپرس سفری کیسه. ...
بریگز & رایلی پایه قابل ارتقا 25 اینچی چمدان راست قامت.

حمل و نقل کردن کیسه
حمل و نقل کردن (N.) [toht] یک کیسه بزرگ مستطیل شکل, گاهی اوقات بدون بسته شدن سال, است که به نام حمل و نقل کردن کیسه. حمل و نقل کردن کیسه های ممکن است یک دست و پنجه نرم و بند بسته شدن فایل های فشرده طلا در برخی از خانه ها. با توجه به اندازه بزرگ آنها ، آنها اغلب در پارچه قابل شستشو ساخته می شوند که برای سفرهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرند تا لباس های طلا ساحل را تغییر دهند.



کیسه های شانه مرسوم ، مد روز به نام چیست?
کیسه های دوره گردی
کیسه های دوره گردی. کیسه های دوره گردی اساسا کیسه های شانه با یک شبح خاص. آنها به خوبی شناخته شده برای عملی جادار خود و زیبایی شناسی شیک.

 

منبع:


https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

 

  • bag lover

چند نکته مهم هنگام خرید کیف

bag lover | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر


نوع چرم مورد استفاده
مانند کفش و کت چرم ، شما می خواهید برای انتخاب یک کیسه است که از چرم دانه کامل ساخته شده است. این چرم با کیفیت بالا است که به نظر می رسد حتی بیشتر فوق العاده پس از سال ها و سال استفاده است.

بهترین چرم زنگار جذاب – نگاه اب و هوای ، sheeny که مواد می شود از طریق پیری توسعه. بالاتر از کیفیت, بهتر زنگار. این چیزی است که شما با چرم به شدت تحت درمان و یا دیگر نمرات کمتر نیست.

اجتناب از کیسه های که ساخته شده از چرم پیوند می خورند. این کیسه ها در واقع استفاده از تکه های قراضه چرم است که با مواد شیمیایی و پلاستیک به نسخه دوم نرخ چرم دوباره شده اند.

این سن خوبی ندارد و یا که متمایز, بوی چرم خوب. این روزها کاملا رایج است و فروش مردم سعی می کنند آنها را به عنوان محصولات چرمی معتبر ارتقا دهند. مراقب باشید – آنها در قیمت های پایین آمده اما ارزش برای پول نیست.

 

See the source image

2. فرآیند برنزه
چرم مورد استفاده برای کیسه و موارد به همان شیوه آماده نیست. شما نیاز به دانستن تفاوت بین 2 عمده برنزه فرآیندهای: کروم برنزه و سبزی برنزه (به خصوص از آنجایی که آنها را تحت تاثیر قرار قیمت).

برای چرم دباغی کروم, روند شامل کروم و دیگر مواد شیمیایی خشن. این در چند روز به پایان رسید – به همین دلیل است که محصولات آنها همیشه ارزان هستند. کروم دباغی چرم حساب برای حدود 90 درصد از بازار چرم.

سپس ما باید سبزی برنزه چرم. آن را در یک راه سازگار با محیط زیست تولید, بر خلاف کروم چرم دباغی. اصطلاح "سبزی" اشاره به مواد طبیعی است که در روند (مانند پوست درخت) استفاده می شود.

در اینجا cowhides رفتن را از طریق مرحله قبل از برنزه که در آن آنها با تمام مو برداشته rehydrated هستند. هر پنهان به دو قطعه به نام "طرف" – که پس از آن به فتس بزرگ قرار داده و پر از تانن های طبیعی قطع شده است. برای چند هفته-نه روز-آنها در مشروب برنزه خیس.

از آنجا که کل فرایند طولانی ترین گیاهی دباغی چرم محصولات تمایل به ضخیم تر و سخت تر از کروم دباغی چرم آنهایی که (اما نرمتر در نهایت زمانی که از چرم می شکند در). همین دلیل است که سبزی برنزه بهترین کار برای کیسه های پایان بالاتر است. چرم نسبت به همتایان برنزه کروم خود را در شخصیت هستند, دوام و توانایی برگزاری. آنها برای بوی چرم کلاسیک خود و همچنین زنگار بسیار عالی شناخته شده است.

یک شرکت من می دانم که با استفاده از سبزی برنزه جکسون وین است. در جهان از محصولات از هر دو افراط و گران قیمت گزینه های طراح و آنهایی که با کیفیت ارزان-کیسه های خود را یک نفس هوای تازه. کیف چرم جکسون وین با سبک کلاس اول و قابلیت های طراحی شده. آنها همچنین مقرون به صرفه قیمت.

این بچه ها یک فرایند کنترل کیفیت شگفت انگیز است که تضمین می کند توشه طولانی مدت. آنها همچنین ارائه گارانتی مادام العمر است که هر گونه مشکلات شما ممکن است روبرو می شوند با محصولات خود را پوشش می دهد (اما شانس کسانی که بسیار باریک هستند!)

 

3. کشور مبدا و ساخت
بسیاری از اوقات ، منشا چرم کیفیت کیسه را تعیین می کند. ما از برخی از کشورها که به طور مداوم تولید چرم با کیفیت مانند ایتالیا ، انگلستان ، فرانسه و ایالات متحده می دانیم. تاریخ نشان می دهد که این کشورها سابقه خوبی از چرم برنزه خوب است.

 

 

اما این روزها شما نیاز به یک اختیار کمی بیشتر-به ویژه هنگامی که آن را به برچسب می آید. شرکت هایی که سعی کنید به سرمایه گذاری در شهرت "ایتالیا" با انجام تمام کار در یک کشور دیگر و به سادگی اتمام چرم در ایتالیا وجود دارد. سپس آنها مهر محصول به عنوان چرم ایتالیایی-است که چگونه آنها فروش کروم دباغی چرم یا چرم با کیفیت پایین در قیمت های بالاتر.

 

برای تهیه کیف عمده و مشاهده انواع کیف می توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

سخت افزار-جکسون-wayne4. دوام و دستکاری
بهترین کیف چرم از چرم با دوام ترین آمده است. آنها آثار هنری حرفه ای هستند - این فقط در مورد قرار دادن بخش های مختلف با هم نیست. دو چیز باید درگیر شود: (1) انتخاب دقیق چرم و (2) دوخت دقیق.

کیسه ایده آل می تواند وزن خاصی را حفظ کند و بدون اینکه تضعیف شود ، حرکت کند. به همین دلیل دانه بسیار مهم است – چرم کامل دانه باعث می شود کیسه های با دوام ترین. اما چرم دانه بالا یک جایگزین مقرون به صرفه تر است که همچنین کار می کند.

دوخت در یک کیسه باید مستقیم ، به سختی قابل توجه و بدون هیچ گونه موضوعات شل باشد. این مهم است که شما در سطوح داخلی و خارجی برای این قوام بررسی.

دستگیره نیز باید از طریق دوخت تقویت شده یا وسایل فلزی به بدن متصل شود. شما نمی خواهید آن دسته چسب به کیسه-آنها در معرض خطر از دست گرفتن و یا آینده خاموش.

 

mbbackvb5. سخت افزار
قبل از خرید یک کیسه چرمی ، کیفیت تمام قطعات کوچک را بررسی کنید. این همیشه به بررسی جزئیات از هر طرف کیسه کمک می کند. این ویژگی شما باید با توجه نزدیک به پرداخت:

سگک
دستگیره
قفلها
حلقه های فلزی
اتصالات بند شانه
زیپ (توجه داشته باشید که زیپ های فلزی با کیفیت بهتر از زیپ های پلاستیکی هستند)
برای کیسه های برای خرید آنلاین-زوم بر روی عکس ها ، بنابراین شما می توانید از قطعات منحصر به فرد. همچنین به یاد داشته باشید که به تصاویر (یا درخواست) نگاه کنید که کیسه را با زیپ بسته و باز نشان می دهد.

 

6. رنگ
سیاه و سفید ، قهوه ای تیره ، قهوهای مایل به زرد و قهوه ای روشن: در اینجا یک شکست از رنگ کیسه چرم مشترک و محیط زیست برای هر یک است.

سیاه و قهوه ای تیره برای محیط های حرفه ای مناسب است. آنها پروژه حس قدرت و قدرت. قهوهای مایل به زرد و قهوه ای روشن تر به خوبی با یک فضای کار گاه به گاه و یا آرام تر.

گزینه رسمی ترین سیاه است ، زیرا آن را از همه رنگ ها تکمیل می کند. اما به خاطر داشته باشید که قهوه ای تیره (شکلات) چرم یکی دیگر از انتخاب مناسبی است. این رنگ می تواند حتی پس از یک دهه بسیار ظریف و درجه یک باشد.

اجتناب از کیسه های که بیش از 2 رنگ های مختلف و یا دوخت با رنگ متضاد. این کیسه ها به عنوان زرق و برق دار دیده می شود. یک رنگ می تواند امن ترین شرط بندی.

 

afrontvb7. بیانیه
در نهایت ، شما باید نوع بیانیه شما می خواهید را با کیسه خود را در نظر بگیرید. طراحی باید برای حرفه شما مناسب باشد.

کیسه خود را باید انجام آنچه شما نیاز دارید آن را به انجام. حق انتخاب می توانید سبک و تصویر خود را به سطح بعدی را. این کمک می کند تا شما را به یک بیانیه قدرتمند هر کجا که شما بروید.

منبع:

https://www.realmenrealstyle.com/buying-leather-bag/

  • bag lover

مزایای کیف کمری

bag lover | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

بهترین کیف دستی رنگ است?
این رنگ کیف دستی هرگز از سبک خواهد رفت
سیاه. سیاه همیشه خواهد بود, خوب, سیاه و سفید جدید. ...
قهوه ای. درست مثل سیاه و سفید, شما نمی توانید به اشتباه با یک کیسه قهوه ای. ...
قرمز هنگامی که می خواهید پاپ لباس خود را بسازید ، همیشه می توانید روی یک کیسه قرمز حساب کنید. ...
جنگل سبز. ...
خردل.


کدام کیف دستی محبوب ترین است ؟ 
کیف دستی

کیف شانه ای

کیف کمری

کیف چرم

کیف اداری

کوله پشتی


شما می توانید پوشیدن کلاچ در طول روز?
چنگال ساده به دنبال می تواند مناسب برای روز, گردش گاه به گاه. با این حال ، برخی از مردم آنها را با حیوانات و یا الگوهای cutesy بر روی آنها ، که همچنین برای لباس های گاه به گاه مناسب است. ظریف تر به نظر می رسد کلاچ ، بیشتر از آن است که برای پوشیدن رسمی به معنای.


کجا کلاچ رو سر شام میذاری؟
به طور معمول مومیایی به من توصیه کرد که قاعده کلی برای یک شب کیسه که آن را بر روی دامان خود را با دستمال قرار داده شده بیش از آن و یا پشت کوچک خود را به عقب در برابر صندلی اما هرگز از صندلی! همه کیف های دستی دیگر ممکن است بر روی زمین در کنار شما قرار می گیرد.


چه باید در کیسه کلاچ من قرار داده?
ملزومات کلاچ:
شناسه و بدهی / کارت اعتباری. این باید بدون brainer, اما مطمئن شوید که شما دو بررسی کنید که شما آنها را در کیسه خود را قبل از ترک خانه!
پول نقد. همیشه یک ایده خوب برای نگه داشتن کمی پول نقد در کیسه خود را برای اوج است. ...
ریمل مژه و ابرو کوتاه. ...
کلیپ یا کراوات مو. ...
خوشبوکننده یا آدامس ...
موارد کمک های اولیه. ...
اقلام زیبایی. ...
تامپون.



چرا کیسه کلاچ نامیده می شود ؟ 
لباس زنان سبک تر و کمتر حجیم شد و کمر به نشستن درست در زیر سینه نقل مکان کرد. در نتیجه ، کیسه یا "جیب" دیگر نمی تواند در داخل چین و یا لباس مبدل و در نتیجه پیشرو از کیسه کلاچ ، شبکه مشبک ، متولد شد.

 
کیسه های کلاچ در سبک?
پس از احیا توسط scandi دختران سرد و متعدد دلخواهی سبک خیابان به نظر می رسد, کیسه کلاچ در حال حاضر یک گزینه روزمره در تمام طول روز که ما در حال حمل از روز به شب. در اینجا 5 دلایل خوبی که چرا کیسه های کلاچ در حال ساخت یک باز گشت و به همین دلیل شما باید یکی به مجموعه خود را اضافه کنید.

کیف ا باچه چیزهایی ست کنم؟

با سایز بدن

زنگ لباس

نوع مجلس

سن

تیپ

سبک مورد علاقه

 

منبع:

https://robonak.ir/

 

  • bag lover

جدیدترین کیف ها کدامند؟

bag lover | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۲۹ ب.ظ | ۱ نظر


چه نوع کیف پول می رود با همه چیز?
سفید برای یک رنگ کیف پول با همه چیز اگر شما می خواهید برای ایجاد یک کنتراست تیز. ترکیب هیرو مشترک سفید و نیروی دریایی برای یک محیط دریایی. اگر شما با پوشیدن یک لباس چاپ و یا بلوز و پس زمینه سفید است انتخاب برای حمل یک کیف دستی را برجسته رنگ.


ارزان ترین کیسه لوکس چیست ؟ 
مربی کیسه های مربی یکی از محبوب ترین مارک های طراح پایین قیمت هستند و تمایل به سقوط به پایین به اواسط صدها. ...
دونی و بورک دونی و بورک, هم, تقریبا در پایین تا اواسط صدها. ...
کیت بیل زدن. ...
مارک توسط مارک جیکوبز. ...
فسیل. ...
حدس بزن ...
ربکا مینکوف ...
فرلا
موارد بیشتر...


چرا کوله پشتی بهتر از کیف پول?
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از هر یک از این نتایج با استفاده از یک کوله پشتی به جای یک کیسه شانه می تواند پاسخ. کوله پشتی توزیع وزن است که شما در حال حمل به طور مساوی در سراسر پشت خود را به جای تمرکز آن در یک طرف خود را حفظ طبیعی بدن در راه رفتن و حفظ متعادل عضلات.

 

برای مشاهده جدید ترین مدل های کیف و کوله پشتی و خرید آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/
روند کیف دستی برای 2020 چیست؟
بافت دوخته شده

توخالی کیسه از تمام اندازه ها و رنگ های حیطه زد روی باند فرودگاه از الکساندر مک کوئین (تصویر بالا) و باربری به A. W. A. K. E. حالت. این سبک کلاسیک آشنایی هوا از پیچیدگی به هر میره و یا حمل و نقل کردن کیسه شما برای فصل 2020 را انتخاب نمایید

 

چگونه بسیاری از کیف های دستی باید یک زن خود?
چهار کیسه
کیف های دستی برای استفاده عملی. حداقل, یک زن عادی صاحب حداقل چهار کیسه برای خدمت به کار او, برای سفر, برای ساده ملاقات کردن, و مناسبت های خاص. توجه اولیه برای خرید آن عملی بودن آن است – قیمت و مواد که آن را برای استفاده گسترده تر می کند.

 

چه کیفی بخرم؟

کیفی که دارای رنگ خنثی باشد و با انواع لباسها ست شود.

سایز متوسط داشته باشد.

ساده باشد تا برای هر مکانی مناسب باشد.

  • bag lover

سایز مناسب کوله پشتی کدام است؟

bag lover | شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر


کوله پشتی ارگونومیک خوب باید بزرگتر از پشت کودک باشد. برای ساده سازی مسائل ، دو اندازه گیری پشت فرزند خود را انجام دهید و از حداکثر ارتفاع و عرض کوله پشتی استفاده کنید. این اطمینان خواهد داد که کوله پشتی اندازه مناسب برای بدن کودک است.

پیدا کردن ارتفاع
پیدا کردن حداکثر ارتفاع با اندازه گیری فاصله از خط شانه به کمر و اضافه کردن دو اینچ.

خط شانه است که در آن تسمه کوله پشتی در واقع بر روی بدن استراحت. این در مورد نیمه راه بین گردن و مفصل شانه واقع شده است. کمر در ناف است.

کوله پشتی باید دو اینچ زیر شانه ها و تا چهار اینچ زیر کمر مناسب باشد ، بنابراین اضافه کردن دو اینچ به اندازه گیری عدد مناسب را تولید می کند.


پیدا کردن عرض

See the source image
عرض پشت را می توان در تعدادی از مکان های اندازه گیری, هر کدام با نتایج مختلف. برای یک کوله پشتی ، عضلات هسته و ران معمولا بیشترین وزن را حمل می کنند. به همین دلیل است که کوله پشتی باید بین تیغه های شانه قرار گیرد.

برای پیدا کردن عرض مناسب برای یک کوله پشتی, اندازه گیری بین پشته از تیغه های شانه فرزند خود را. اضافه کردن یک اینچ اضافی یا دو در اینجا قابل قبول است.


نمودار اندازه برای کوله پشتی کودکان
نمودار اندازه متوسط برای کوله پشتی کودکان

اگر شما می توانید اندازه گیری فرزند خود را برای برخی از دلیل—آنها حاضر به نشستن هنوز و یا شما می توانید پیدا کردن هر ابزارهای اندازه گیری—شما باید به حدس تحصیل کرده. این نمودار کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که حدس می زنم به عنوان دقیق که ممکن است.

نمودار حداکثر ارتفاع و عرض برای کودک به طور متوسط از یک سن خاص را نشان می دهد. ایجاد تنظیمات در صورت لزوم. به یاد داشته باشید که آن است که همیشه بهترین به سمت محافظه کار—بهتر است که کودک خود را به پایان می رسد تا با یک کوله پشتی است که کمی بیش از حد کوچک تر از یک که بر روی شانه های خود را به دلیل آن است که بیش از حد بزرگ است.

همچنین, فراموش نکنید که برای تنظیم تسمه شانه به طوری که آنها به راحتی بر روی بدن فرزند شما مناسب. اگر تسمه ها بیش از حد شل باشند ، کیسه زیر کمر خود آویزان می شود و باعث استرس بی مورد می شود. اگر تسمه بیش از حد تنگ است ، با این حال ، آنها ممکن است شانه های فرزند خود را خرج کردن و محدود کردن طیف وسیعی از جنبش. دو بررسی این در آغاز هر سال تحصیلی برای اطمینان از کیسه هنوز هم متناسب با.

ملاحظات دیگر
اندازه تنها چیزی که در هنگام انتخاب یک کوله پشتی برای فرزند شما نیست. شما می خواهید به توجه نزدیک به جزئیات دیگر ، بیش از حد ، از جمله مواد کیسه. اگر فرزند شما فعال است ، آنها ممکن است یک کیسه ساخته شده از مواد سبک ، تنفس مانند نایلون به جای چیزی سنگین تر مانند چرم مصنوعی ترجیح می دهند. اگر فرزند شما است که اغلب خارج از منزل ، و یا اگر شما در آب و هوای بارانی زندگی می کنند ، در نظر گرفتن یک کیسه مقاوم در برابر آب ساخته شده از چیزی مانند پنبه مومی.

چیز دیگری که به نظر چقدر ذخیره سازی کیسه ارائه می دهد است. برخی از کیسه های نسبتا ساده است, با اتاق را برای یک چسب سه حلقه و برخی از کتاب, در حالی که دیگران با محفظه برای لپ تاپ بسته بندی شده, تلفن, قرص, و دستگاه های دیگر. پیدا کردن آنچه در مورد فرزند شما مورد نیاز است را به مدرسه و مطمئن شوید که کوله پشتی می توانید آنها را در خود جای دهد.

منبع:

https://robonak.ir/

https://www.thoughtco.com/fitting-guide-for-a-childs-backpack-1206463

  • bag lover

سایز های کوله پشتی کدامند؟

bag lover | دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر


 راهنمای یادگیری
اگر شما در حال برنامه ریزی در خرید یک کوله پشتی آنلاین و سپس شما می دانید که چیدن اندازه مناسب می تواند گیج کننده. بدون کوله پشتی در مقابل شما آن را سخت به بگویید اگر یک کوله پشتی خواهد بود بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک است.

در این راهنمای اندازه کوله پشتی بصری ما می رویم به بیش از اندازه کوله پشتی استاندارد و مقایسه تفاوت در تناسب و ظرفیت. 

هدف ما این است برای کمک به شما یک ورزشگاه خواندن آنچه مناسب می تواند در داخل هر اندازه کوله پشتی بنابراین شما می توانید انتخاب های جدید کوله پشتی با اعتماد به نفس حتی شما خرید آنلاین.

ظرفیت کوله پشتی توضیح داده شده
ظرفیت کوله پشتی معمولا در هر دو اینچ مکعب (in3) یا لیتر (L) اندازه گیری می شود. 

اگر چه بسیاری از تولید کنندگان کوله پشتی اندازه گیری حجم خود را در اینچ مکعب ما می رویم به تمرکز بر روی لیتر به دلیل آن شایع تر است.

backpack size guide - چه کوله پشتی اندازه نیاز دارم ؟ 
به خاطر سادگی ما دوست داریم کوله پشتی را به دسته های کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم کنیم. توجه داشته باشید که این دسته ها فقط چگونه ما کوله پشتی طبقه بندی در اینجا در کوله پشتی و هیچ راهی یک راه جهانی تعیین اندازه کوله پشتی.

کوله پشتی کوچک (تحت 19L)

کوله پشتی متوسط (20-29L)

کوله پشتی بزرگ (30-39L)

کوله پشتی بیش از 40L
در این راهنما ما فقط کوله پشتی را تا 39 لیتر پوشش خواهیم داد. دلیل این است که کوله پشتی بیش از 40 لیتر معمولا بیش از حد بزرگ به راحتی استفاده به عنوان روزانه یک کوله پشتی برای مدرسه کار و یا رفت و آمد. 

کوله پشتی بیش از 40 لیتر
کوله پشتی بیش از 40 لیتر بهترین راه حل برای سفر محفوظ, پیاده روی و یا کوله پشتی که در آن بارگذاری چند روز ارزش دنده لازم است. 

برای daypacks و روزمره حمل کوله پشتی بهتر چوب به کوله پشتی زیر 39 لیتر است. 


کوله پشتی کوچک (تحت 19L)
راهنمای اندازه کوله پشتی-کوله پشتی تحت 19L
کوله پشتی زیر 19 لیتر برای بهترین استفاده می شود:

حمل روزانه ضروری (کلید ، بطری آب، عینک آفتابی و سایر موارد کوچک)

فناوری حمل (لپ تاپ ، تبلت و لوازم جانبی)

کیسه های روز سفر

13 لیتر قادر حمل سیزده کیسه روز
عکس: 13l قادر حمل سیزده کیسه روز

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 13L?
هدفون های بزرگ

کتاب کوچک

ژاکت

چسب 1 اینچی

تا 13" لپ تاپ

16 لیتر روز جغد کوله پشتی
عکس: 16l روز جغد کوله پشتی (کوچکتر)

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 16L?
هدفون های بزرگ

کتاب کوچک

بطری آب

ژاکت

2x کلاسور 1 اینچی

تا 13" لپ تاپ

کوله پشتی کوچک: حمل لپ تاپ محدود
کوله پشتی تحت 14 لیتر معمولا گاهی اوقات بیش از حد کوچک شامل یک آستین لپ تاپ یا محفظه برای لپ تاپ بزرگتر از 13 اینچ. بسیاری از کوله پشتی کوچکتر ممکن است تنها شامل یک آستین قرص و یا هیچ آستین تکنولوژی در همه. اگر شما به دنبال برای خرید یک کوله پشتی کوچکتر این را در ذهن نگه دارید.

تا محدوده 15-19 لیتر است که شما شروع به دیدن آستین لپ تاپ بزرگتر برای لپ تاپ تا 15 اینچ نیست.

                                                   
کوله پشتی کوچک: ملزومات تنها
کوله پشتی تحت 19 لیتر در نظر گرفته "ملزومات تنها کوله پشتی” 

این به این معنی شما خواهد شد محدود به وسایل شخصی و یا تکنولوژی حمل با اتاق کوچک برای بسیاری دیگر. ما توصیه می کنیم کوله پشتی تحت 19 لیتر به هر کسی که نیاز به یک کوله پشتی کار ساده برای چیزهایی مانند یک لپ تاپ, بطری آب و تنقلات. و یا به عنوان یک کوله پشتی مورد شخصی ثانویه برای سفر هواپیمایی.

کوله پشتی کوچکتر نیز کوله پشتی با تکنولوژی بزرگ برای هر کسی که فقط نیاز به حمل یک لپ تاپ را, قرص, شارژر و کابل علاوه بر چند آیتم های شخصی اضافی.

غذای آماده کلیدی با کوله پشتی 19 لیتر و تحت سازش است. شما ممکن است قادر به بسته فقط به اندازه کافی برای اقامت یک شبه و یا شاید چند بزرگ کتاب و کلاسور اما شما نمی خواهد که اتاق را برای هر دو در همان زمان. 

کوله پشتی متوسط (20-29L)
راهنمای اندازه کوله پشتی - 25 لیتر در مقابل 20 لیتر مناسب
کوله پشتی 20-29L برای بهترین استفاده می شود:

مدرسه و کالج (لپ تاپ ، کتاب های متعدد و نوت بوک)

کوله پشتی دوربین (دوربین DSLR, لنز و لوازم جانبی)

کوله پشتی کار و ورزشگاه (موارد کار + تغییر لباس)

20 لیتر GBY فوق سبک لپ تاپ روز بسته
عکس: 20L GBY فوق سبک لپ تاپ روز بسته

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 20L?
هدفون های بزرگ

کتاب کوچک

پیراهن 2x یا ژاکت 

بطری آب

2x کلاسور 1 اینچی 

تا 15" لپ تاپ

25 لیتر هرشل کوچک امریکا کوله پشتی
عکس: 25l هرشل امریکا کوچک (آمازون)

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 25L?
هدفون های بزرگ

بطری آب

کتاب کوچک

پیراهن 2x یا ژاکت

درج دوربین DSLR

2x کلاسور 1 اینچی

تا 15" لپ تاپ 

کوله پشتی متوسط: جک از همه معاملات
متوسط اندازه کوله پشتی بین 20-29 لیتر گلدیلاک کوله پشتی برای اکثر مردم محسوب می شود. نه بیش از حد کوچک و در عین حال نه بیش از حد بزرگ - ترین کوله پشتی حمل روزمره به دسته اندازه متوسط قرار می گیرند. 

کوله پشتی بین 20 لیتر و 29 لیتر کوله پشتی بزرگ برای مدرسه, کار و رفت و آمد به لطف محفظه اصلی roomier خود. در اینجا این است که در آن شما شروع به جا اشیاء بزرگتر مانند دنده دوربین ، لباس اضافی و کتاب های متعدد بزرگ است.

از آنجا که کوله پشتی اندازه متوسط در اندازه بزرگتر, همچنین شما می خواهد شروع به دیدن محفظه بزرگتر و آستین خالی است که می تواند لپ تاپ تا جای 15 و 16 اینچ.

کوله پشتی متوسط مورد علاقه ما (20-29L)

کوله پشتی بزرگ (30-39L)
کوله پشتی مناسب در زن - 30 لیتر در مقابل 35 لیتر کوله پشتی
کوله پشتی 30-39L برای بهترین استفاده می شود:

فوق العاده کوله پشتی مدرسه بزرگ (چند کتاب های درسی بزرگ)

کوله پشتی سفر (آخر هفته و حمل)

لپ تاپ های بزرگ (17 " و 18”)

 

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 30L?
هدفون های بزرگ

بطری آب

کتاب کوچک

پیراهن 2x یا ژاکت

درج دوربین DSLR

کتاب درسی بزرگ

2x کلاسور 1 اینچی

تا 15" لپ تاپ

35 لیتر Jansport کوله پشتی دانشجویی بزرگ
عکس: 35L Jansport کوله پشتی دانشجویی بزرگ (آمازون)

چه متناسب در داخل یک کوله پشتی 35L?
هدفون های بزرگ

مورد مداد یا کیت dopp

بطری آب

جفت کفش

پیراهن 2x یا ژاکت

کتاب کوچک

2x کلاسور 1 اینچی

درج دوربین DSLR

کتاب درسی بزرگ

تا 15" لپ تاپ


 
کوله پشتی بزرگ: چه کسی نیاز به یک کوله پشتی این بزرگ?
کوله پشتی بیش از 30 لیتر می تواند درد نمیخورد برای بسیاری از افرادی که فقط نیاز به یک کوله پشتی حمل روزانه برای اقلام ضروری.  

اما ما توصیه می کنیم کوله پشتی بزرگ برای دانش آموزانی که نیاز به حمل ارزش کل روز از کتاب, ناهار و اقلام برای بعد از فعالیت های مدرسه و یا ورزش. 

این کوله پشتی نیز ورزشگاه بزرگ و کوله پشتی کار برای هر کسی که نیاز به حمل اقلام کار روزانه خود را به علاوه تغییر لباس و کفش را.

یک چیز مهم است به یاد داشته باشید که کوله پشتی بیش از 30 لیتر بسیار بزرگتر در اندازه خیلی کوچکتر از افراد ممکن است یک زمان سخت پیدا کردن یکی که متناسب با درستی. ضعیف طراحی تسمه شانه و پانل های پشت ممکن است شانس است که یک کوله پشتی احساس ناراحت کننده در بدن کوچکتر را افزایش می دهد. اگر شما در سمت کوچکتر از آن می پردازد به انتخاب یک کوله پشتی که طراحی شده بود با زنان مناسب برای کمک به جای شانه های باریک و کوتاه تر torsos.

برای آگاهی از سایزهای مختلف کیف و بهترین نوع کوله پشتی و خرید عمده کوله پشتی و کیف به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/%da%a9%d9%88%d9%84%d9%87-%da%a9%d9%88%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

 

 

منبع:

https://backpackies.com/blog/backpack-size-guide

  • bag lover

بهترین کیف را چگونه پیدا کنم

bag lover | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر


چگونه به پوشیدن میره BagTired از چنگ منسوخ شده, قدیمی به دنبال کیف های دستی? آیا شما مایل به ایجاد بیانیه مد مناسب؟ سپس شما نیاز به تغییر نوع کیسه های شما حمل و چگونه شما آنها را می پوشند. در بدون هیچ زحمتی و استرس امروزه خانم ها دیگر علاقه مند در حمل کیسه های دست و پا گیر اما می خواهم چیزی عملی و شیک از این رو به همین دلیل بسیاری از آنها در عشق با crossbody کیسه های.

علاوه بر این واقعیت که آنها در اندازه های مختلف ، رنگ ها و اشکال می آیند ، آنها نیز دوست داشتنی هستند و به طور کامل دست آزاد هستند و در هنگام راه رفتن شانه خود را لغزش نخواهند داد. با این حال, مشکل واقعی اغلب توسط خانم ها مواجه است که چگونه به پوشیدن کیسه های میره خود را بدون دادن همان نگاه هر بار.

به عنوان ساده به عنوان این صدا ، می توان آن را کمی روی حیله و تزویر به عنوان شما نمی خواهید به آن را می پوشند به همان شیوه هر زمانی که شما قدم به بیرون. از این رو ضروری است بدانید که چگونه به پوشیدن یک کیسه میره به نگاه شیک و درجه یک در حالی که در همان زمان به دنبال unbothered و ساده است. با در نظر گرفتن این که پوشیدن یک کیسه crossbody می تواند یکنواخت باشد ؛ این مقاله برای کمک به زنان پوشیدن crossbags خود را به راه راست نوشته شده است.

 

فهرست مطالب    
عوامل در نظر گرفتن هنگام خرید یک کیسه میره
پوشیدن یک کیسه crossbody به راه راست شروع می شود با انتخاب مناسب از crossbag خود و این نمی تواند انجام شود اگر شما نمی دانید که این عوامل را در نظر بگیرید. با این حال, دانستن عوامل به نگاه کردن ممکن است به نظر می رسد کمی گیج کننده, با در نظر گرفتن که در ذهن من برخی تحقیقات و با چهار عامل کلیدی آمد به نظر هنگام خرید یک کیسه متقابل بدن. آنها عبارتند از:

1. اندازه کیسه
این یک عامل ضروری برای در نظر گرفتن آن را به عنوان کمک می کند تا شما را به نوع مناسب از کیسه میره را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید فقط چند مورد مانند رژ لب ، کلید ها و سایر موارد ضروری را حمل کنید ، یک کیسه کوچک مینی فقط خوب عمل خواهد کرد. آنها سرگرم کننده است و می تواند با هر ساز و برگ شما مایل به قرار دادن در ، می شود آن را شلوار و بالا ، لباس کوتاه ، دامن ، و بالا و یا jumpsuit. اگر شما خواهد شد حمل اقلام بیشتر و مایل به خرید یک کیسه میره که با لباس های خود را مناسب هنوز قادر به شامل همه شما می خواهید را به, پس از آن برای یک کیسه میره بزرگ رفتن. بزرگتر همیشه یکنواخت و خسته کننده معنی نیست, بزرگتر می تواند بهتر بیش از حد, و در این مورد, دومی است که در واقع مورد.


در حالی که با توجه به اندازه ، همچنین در مورد وزن اقلام در کیسه قرار داده می شود فکر می کنم. برای جلوگیری از صدمه زدن به شانه های خود را به عنوان این تمایل به فشار بر روی شانه و پشت که باعث درد و درد موارد سنگین وزن جلوگیری می کند. آن را نیز کاهش می دهد طول عمر کیسه به عنوان آن را می پوشد در طول زمان. بنابراین در حالی که شما می خواهید برای انجام به عنوان بسیاری که ممکن است در کیسه خود را, بهترین چیز این است که تنها در موارد ضروری و هیچ چیز بیشتر از این راه شما را وادار به رخ کشیدن کیسه بهتر است.


پست های مرتبط: نورد کیف

2. مواد کیسه
شنیدم یکی میگه کیف کیف هست؟ امکان نداره! می crossbags وجود دارد ، و پس از آن crossbags وجود دارد! کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت یک کیسه crossbody طول عمر آن کیسه را تعیین می کند. هیچ کس می خواهد به هدر پول خرید چیزی است که نمی خواهد برای مدت زمان طولانی گذشته, یا که می شود تغییر شکل و خوش بین پس از چند استفاده.


اگر شما باید یک کیسه میره خرید, پس از آن برای مواد با کیفیت بالا به عنوان این اطمینان خواهد داد که شما لذت بردن از کیسه خود را برای سالهای زیادی را به آمده. بهترین مواد در نظر گرفتن چرم یا بوم مومی است. این کیسه ها کلاسیک ، با دوام و در عین حال زیبا هستند. دیگه چی, آنها نمی خواهند با زمان تغییر شکل اما تنها نگاه بهتر به عنوان سال های رفتن.


3. رنگ
در حالی که خرید یک کیسه crossbody حیاتی برای انتخاب یکی که درخواست تجدید نظر رنگ به شما دیگری شما ممکن است در نهایت پوشیدن کیسه است. این که آیا شما برای یک کیسه چرمی یا یک ساخته شده با پارچه و پنبه بروید ، همه آنها در انواع مختلف رنگ و اشکال مختلف می آیند. از ظریف به جسورانه ، ساده به الگوی ، نور به تاریکی ، شما همه آنها را پیدا کنید.


در حالی که برخی از رنگ ممکن است به برخی از مردم درخواست تجدید نظر ، آن را به دیگران درخواست تجدید نظر ممکن است. بنابراین ، در حالی که خرید یک کیسه crossbody ، بهتر است برای آنچه که بیشتر به شما تجدید نظر است. همچنین ، کمد لباس خود را در نظر بگیرید و برای کیسه های که رنگ تعریف لباس شما. علاوه بر این ، در نظر بگیرید اگر دوست دارید کیسه خود را به ایجاد یک بیانیه با صدای بلند و یا اگر شما می خواهید آنها را ظریف. در پایان, سلیقه شما, سبک, و ترجیح شخصی باید به شما در ساخت این انتخاب راهنمای.

4. جزئیات
ویژگی های دیگر که اضافه کردن زیبایی به یک کیسه میره وجود دارد. به عنوان مثال از جمله شامل نوع قفل استفاده می شود بسته شدن کیسه, کیسه رسیدگی تسمه و نوع ارایش استفاده می شود. تمام این جزئیات کوچک به شما اجازه اضافه کردن تماس های شخصی خود را به کیسه خود را در حالی که همچنین آن را نگاه درجه یک و عملی.


هیچ قانون مجموعه ای به چگونه یک کیسه میره باید مانند نگاه وجود دارد, طول, اندازه, رنگ و سبک می تواند متفاوت باشد. بنابراین اگر شما می خواهید به پوشیدن کیسه خود را با باسن خود را و یا شما می خواهید آن را بالاتر تا کمر خود را و یا حتی اگر شما در حال رفتن به آن جمع شده در زیر بازوی خود را و سپس انتخاب با شما است. ترین کیسه های میره با یک بند قابل تنظیم است که می تواند کوتاه یا کشیده کیسه به عنوان مورد نظر آمده, که به شما آزادی به سنگ کیسه خود را به هیچ وجه شما آن را می خواهم.


چگونه به پوشیدن یک کیسه میره
حالا که شما آگاه هستند از چیزهایی که به نگاه کردن در حالی که برای یک کیسه crossbody خرید بیایید نگاهی به بهترین روش برای پوشیدن یکی.

یک کیسه روشن باید با لباس تاریک بروید: این باعث می شود کیسه خود را به ایستادگی کردن و یک راه عالی را به اطلاع به کیسه زیبا شما با پوشیدن است. برای مثال, اگر شما با قرار دادن در یک لباس آبی نیروی دریایی, سپس شما می توانید برای یک کیسه میره زرد رفتن. یک کیسه روشن بیش از یک لباس تاریک ترکیبی عالی برای آن نگاه شیک ، سرگرم کننده ، شاد و گاه به گاه است.

را الگوی خود بالا قابل مشاهده می پوشند یک زنجیره بند crossbody کیسه: اگر شما مایل به بیشتر dressy نگاه بدون بند از کیسه های خود را پوشش لباس خود را و سپس یک زنجیره بند چیزی است که شما باید برای آن شما جدی تر و منظم ظاهر.

برای یک نگاه مخلوط ، یک کیسه را انتخاب کنید که رنگ آن همانند بالای شما است: برای کسانی که مایل به ظاهر محافظه کارانه و ظریف هستند ، این گزینه به خوبی کار خواهد کرد. پوشیدن کیسه crossbody با بالای همان رنگ اطمینان حاصل شود شما متوجه به خودتان قرعه کشی نیست. به طوری که برای کسب و کار تفرج مثل یک کنفرانس و یا یک جلسه با پوشیدن یک کیسه قرمز بیش از یک لباس و یا یک دست کت و شلوار از همان رنگ به شما کمک خواهد کرد که دستیابی به کسب و کار نگاه شما می خواهید برای به تصویر کشیدن.

کیسه الگو باید با یک لباس ساده و بالعکس: این آثار به خوبی برای هر دو گاه به گاه و کسب و کار گردش. برای مثال شما می توانستید یک الگو کیسه crossbody بیش از یک دشت کت قرمز در حالی که از رفتن به دفتر و یا شما می توانید انتخاب کنید تا یک جفت گل الگو crossbody کیسه های سیاه و سفید دشت بالا در حالی که رفتن به سینما با دوستان. این نیز می تواند معکوس شود برای ایجاد همان نوع از نگاه. یک کیسه ساده می تواند بیش از یک لباس الگو استفاده شود.

شما می توانید کیسه های خود را بیش از یک شل پارچه برای لودگی کنید: یک کیسه crossbody فرسوده بیش از یک لباس شل و یا بالا به شما می دهد که نگاه سکسی که باید سر چرخش راه خود را. این بند که نشسته در سراسر قفسه سینه خود را می سازد یک دندانه در سراسر قفسه سینه خود را; آن را نیز می کشد خود را پوشاک و نزدیک به بدن خود و تأکید بر شکل خود را در نتیجه دیگران زیرچشمی نگاه کردن در آن منحنی های سکسی. هنگامی که کیسه بیش از لباس گشاد پوشیده است این بیشتر آشکار ساخته شده است.

چگونه به موقعیت کیسه میره خود را
راه های مختلفی برای پوشیدن یک کیسه میره به آن را به نظر می رسد سرگرم کننده هر زمانی که شما گام با آن وجود دارد. بنابراین نمی شود یکنواخت, چک کردن هر یک از این موقعیت.

برای نگاه مرسوم ، کیف crossbody در سطح کمر خود را می پوشند.
اگر میخواهید آزادانه حرکت کنید ، کیسه crossbody خود را در مقابل شما قرار دهید.
برای یک نگاه سنتی ، کیسه را فقط با باسن خود قرار دهید.
برای unbothered یا قدم زدن باهستگی کیسه در پشت خود را قرار دهید.

نتیجه گیری
ظاهر می شود گاه به گاه و سرگرم کننده و یا شیک و درجه یک است مانند یک معامله بزرگ نیست, گاهی اوقات تمام طول می کشد کیسه میره راست برای رفتن با ساز و برگ خود را است. با این حال, در حالی که این ممکن است مانند چنین سرگرم کننده صدا, بسیاری از در یک معضل که چگونه به پوشیدن یک کیسه میره هستند. نمی شود هر چند با راهنمایی های به اشتراک گذاشته شده در این مقاله من مطمئن هستم که شما در حال آماده به بیرون رفتن وجود دارد و سنگ آن crossbody کیسه در انواع مختلف از راه هایی است که مردم توصیف حس خود را از سبک.

برای خرید بهترین انواع کیف با بهترین رنگها به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/

 

  • bag lover