دوست دار کیف و کفش و لباس

برای سفر چه کیفی مناب است؟+ خرید کیف سفری

bag lover | چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

کیف دافل در مقابل انواع دیگر چمدان
در بازار امروز گزینه‌های فراوانی برای چمدان وجود دارد، از کوله‌پشتی گرفته تا چمدان، سطل‌های چمدان گرفته تا چمدان‌های چرخدار، و حتی کیف، کیف، و بسته‌های فانی. انتخاب نوع چمدان مناسب به نیازها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، از جمله روش حمل ترجیحی شما، حجم ذخیره سازی مورد نیاز شما، اینکه آیا طراحی سفت یا نرم را ترجیح می دهید، و اینکه چقدر وزن خالی چمدان را می توانید تحمل کنید. دافل ها تعادل بزرگی از حجم ذخیره سازی را با وزن مناسب فراهم می کنند و معمولاً روش های حمل مختلفی دارند که راحت تر از همیشه هستند.

اکثر کیسه های دوشی سیستم های حمل همه کاره را ارائه می دهند و...
اکثر کیف های دوفل دار سیستم های حمل همه کاره ای را ارائه می دهند و در اندازه های مختلف متناسب با نیاز شما در دسترس هستند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

بیشتر بدانید: راهنمای خرید کیف سفر برای همه

مشاهده تصویر منبع

حمل کوله پشتی راحت‌تر خواهد بود، اما معمولاً فضای ذخیره‌سازی زیادی را فراهم نمی‌کند. چمدان‌های سفت یا چمدان‌های چرخدار محافظ‌تر و راحت‌تر برای حمل و نقل روی سطوح صاف هستند، اما سنگین‌تر هستند، نمی‌توانند در فضاهای تنگ فشار داده و قالب‌گیری کنند، و در مسافت‌های طولانی‌تر یا زمین‌های ناهموار به همان اندازه متحرک نخواهند بود. کیف های دافل ترکیبی همه کاره از برخی از بهترین ویژگی های هر نوع چمدان دیگر را ارائه می دهند.

نکات انتخاب
اکنون که درک بهتری از نیازها، ترجیحات و تطبیق پذیری این کیف ها دارید، وقت آن است که کمی بیشتر در متغیرهای مختلف طراحی کاوش کنید تا به شما در انتخاب محصولی که مناسب شماست کمک کند.

حجم ذخیره سازی
حجم نگهداری کیف به راحتی شخصی ترین و ذهنی ترین متغیر در بین انواع مختلف مسافران است. کوهنوردان، اسکی بازان، غواصان یا سایر ماجراجویی‌هایی که نیاز به تجهیزات گسترده دارند، اغلب به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به مسافران معمولی که به تعطیلات خانوادگی یا سفر تعطیلات به خانه می‌روند، یا مسافران تجاری، ورزشکاران روزانه یا جنگجویان آخر هفته نیاز دارند.

بیشترین حجم موجود برای اکثر دافل های خط تولید ما در محدوده 125 تا 150 لیتری است. ایده آل برای حمل و نقل تجهیزات کوهنوردی یا اسکی، تجهیزات غواصی، ابزارهای عجیب و غریب، یا صرفاً یک دسته لباس و کفش، این کیف ها بسیار بزرگ هستند و می توانند برای جابجایی دست و پا گیر باشند، و اغلب از سقف 50 پوندی چمدان هواپیمایی فراتر می روند. به طور کامل بارگذاری شده است. کیف‌هایی در این محدوده سایز باید دارای بند کوله پشتی سنگین، دسته‌های دستگیره و ضمائم زنجیر مروارید باشند تا آن‌ها را دور خود بچرخانید یا به وسیله نقلیه خود ببندید.

بسیاری از مدل‌ها در حجم‌های بزرگ‌تر برای حمل همه وسایل شما در دسترس هستند...
بسیاری از مدل‌ها در حجم‌های بزرگ‌تر در دسترس هستند تا تمام وسایل شما را برای سفرهای طولانی و از راه دور حمل کنند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

همانطور که قبلا ذکر کردیم، برای سفرهای عمومی طولانی تر، یک کیسه 90 تا 100 لیتری حجم ایده آلی است. فضای زیادی را برای پوشاک و وسایل یک هفته ای فراهم می کند و معمولاً همچنان در زیر محدودیت وزنی 50 پوندی به راحتی باقی می ماند. در انتهای طیف کوچک‌تر، یک کیسه در محدوده 70 لیتری سریع‌تر پر می‌شود، اما می‌تواند برای حمل و نقل کمی راحت‌تر باشد، مخصوصاً زمانی که نیازی به چمدان‌های خیلی سنگین ندارید یا سبک سفر می‌کنید. به آب و هوای گرمتر

محدوده 90 تا 100 لیتری یک اندازه همه کاره برای همه جا است.
محدوده 90 تا 100 لیتری یک اندازه همه کاره برای سفرهای همه جانبه است.
اعتبار: نیک بروکباوئر

در نهایت، کیسه‌های دوشی برای استفاده روزانه، تعطیلات آخر هفته یا وسایل حمل و نقل هوایی معمولاً در محدوده 30 تا 50 لیتری قرار می‌گیرند. این سطل‌ها فضای زیادی برای چند تعویض لباس و کفش دارند، سبک‌تر و راحت‌تر برای حمل و نقل هستند و معمولاً در سطل چمدان بالای سر هواپیما جای می‌گیرند. امروزه بسیاری از گزینه‌ها در دسته فوق سبک/قابل بسته‌بندی قرار می‌گیرند که از مواد بسیار بادوام و سبک با قابلیت بسته‌بندی در یک کیسه کوچک ساخته شده‌اند. این محدوده اندازه بیشترین تطبیق پذیری را برای مدت زمان کوتاه تر سفر و انواع مختلف استفاده فراهم می کند.

از دریا تا قله فوق سیل به اندازه یک توپ تنیس بسته می شود.
The Sea to Summit Ultra-Sil به اندازه یک توپ تنیس بسته می شود.
اعتبار: نیک بروکباوئر

ویژگی های سازمان
به طور کلی، بیشتر کیسه‌های دوشی تنها یک محفظه اصلی دارند که با یک زیپ بزرگ I یا D شکل به آن دسترسی پیدا می‌کند و تنها یک یا دو جیب ذخیره‌سازی زیپ‌دار اضافی خواهند داشت. به طور کلی، دهانه‌های زیپ‌دار D شکل مفیدتر از زیپ‌های مستقیم هستند، زیرا به شما امکان می‌دهند فضای ذخیره‌سازی بیشتری را ببینید و به آن دسترسی داشته باشید.

زیپ های بزرگتر به شکل d بهترین دسترسی را به داخل ...
زیپ های بزرگتر D شکل بهترین دسترسی را به محفظه های ذخیره سازی داخلی فراهم می کند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

اکثر بسته ها حداقل یک جیب داخلی زیپ دار دارند که معمولاً در زیر درب بالایی یا در یک انتهای کیف قرار دارد. جیب های زیر درب بالایی معمولا بزرگتر و در دسترس تر هستند و بیشترین راحتی و کاربردی را ارائه می دهند. دسترسی به جیب‌های انتهای کیف زمانی که کیف کاملاً پر شده است سخت‌تر است. موقعیت و جهت یک جیب یا جیب ها می تواند کمک کند

فوق العاده با سازمان آنها می توانند با کمک به شما در پیگیری مواردی که به راحتی از دست می دهید، در زمان و ناامیدی صرفه جویی کنید.

جیب های ذخیره سازی داخلی برای نگهداری لوازم جانبی کوچکتر ایده آل هستند...
جیب های ذخیره سازی داخلی برای دستی نگه داشتن لوازم جانبی کوچکتر ایده آل هستند. جیب هایی که در زیر درب بالایی قرار دارند راحت ترین هستند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

به طور مشابه، یک یا دو جیب خارجی می تواند یک راحتی بزرگ باشد. جیب‌هایی که در سمت پهن‌تر دوفل قرار دارند، معمولاً دهانه‌های آستین کوچک‌تری هستند که برای کیف، تلفن یا کتاب ایده‌آل هستند. در مقابل، جیب‌های انتهایی اغلب کمی عمیق‌تر هستند و مکانی عالی برای نگه‌داشتن لباس‌ها یا کفش‌های خیس یا کثیف هستند.

حمل‌ونقل بلند دارای دو جیب خارجی (یکی در هر انتها) و ...
Long Hauler دارای دو جیب خارجی (یکی در هر انتها) و دو جیب داخلی است.
اعتبار: نیک بروکباوئر

اگر وسایل طولانی‌تری برای حمل دارید، مانند میله‌های راهپیمایی، سه‌پایه‌های دوربین، یا سایر تجهیزات ورزشی طولانی، به ابعاد مدل توجه بیشتری داشته باشید تا مطمئن شوید که طول کافی برای قرار دادن وسایل شما وجود دارد.

گزینه های حمل
این دسته به صراحت بر روی کیسه های بدون چرخ تمرکز دارد. گزینه‌های چرخدار مطمئناً جایگاه خود را دارند و برای عبور از فرودگاه یا روی سطوح سنگفرش راحت‌تر هستند، اما اغلب وزن کیسه را دو یا سه برابر می‌کنند و برای استفاده در زمین‌های ناهموار چندان کاربردی نیستند. کیسه‌های دوشی سنتی معمولاً متنوع‌تر هستند، می‌توان آن‌ها را در زمین‌های ناهموارتر حمل کرد، می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای منقبض کرد که در فضاهای تنگ قرار بگیرند، و می‌توان آن‌ها را به سورتمه‌ها، ماشین‌های برفی، حیوانات باربر یا سایر روش‌های حمل‌ونقل غیر سنتی متصل کرد.

با این حال، همه دوفل ها را نمی توان به کارآمدی یکدیگر حمل کرد. اکثر محصولات ترکیبی از دسته ها و تسمه هایی دارند که می توانید آن ها را در دست خود حمل کنید، روی شانه خود آویزان کنید یا مانند کوله پشتی به پشت خود بیاورید. هر کدام از این کاربردها جای خود را دارند و بسته به وزن بسته و مسافت و مدت زمان حمل، ممکن است راحت ترین و راحت ترین روش حمل باشند.

دریا تا قله دارای تسمه های قابل تنظیم است که به شما کمک می کند تا به سرعت ...
Sea to Summit دارای تسمه های قابل تنظیم است که به شما کمک می کند تا به سرعت بین گزینه های مختلف حمل و نقل تبدیل شوید.
اعتبار: نیک بروکباوئر

دسته های دافل سنتی
اکثر کیف‌های دوشی شامل مجموعه‌ای از دسته‌های حمل سنتی برای حمل کیفی در کنار شما هستند. این دسته‌ها معمولاً به‌طور دائم به کیف متصل می‌شوند و معمولاً دارای یک قلاب نواری هستند تا دو دسته را به هم متصل کرده و گرفتن راحت‌تر را فراهم کنند. آنها معمولاً نسبتاً سبک وزن هستند، برای گرفتن راحت هستند و در صورت عدم استفاده از مسیر خارج می شوند، اما می توانند حمل و نقل ناخوشایند و ناخوشایند را با کیسه های بزرگتر و یا بارهای سنگین تر ایجاد کنند.

دستگیره‌های سطل‌های سنتی برای حمل و نقل مناسب هستند...
دستگیره‌های کالسکه سنتی برای حمل در مسافت‌های کوتاه‌تر راحت هستند، اما نسبت به تسمه‌های کوله‌پشتی برای مسافت‌های طولانی‌تر راحت‌تر هستند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

بند شانه
دومین روش حمل سنتی، بند شانه بلند است. این بند تکی به هر دو انتهای کیف متصل می شود، معمولاً از نظر طول قابل تنظیم است و اغلب دارای نوعی بالشتک برای شانه شما است. همچنین معمولاً قابل جابجایی است تا در طول فرآیند بررسی چمدان هواپیمایی یا زمانی که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، آن را از سر راه خود دور نگه دارید. اگرچه این روش حمل معمولاً به اندازه تسمه های کوله پشتی دوگانه در فواصل طولانی تر راحت یا متعادل نیست، اما برای حمل بارهای سنگین تر در فواصل کوتاه تر یا زمانی که ممکن است به طور مکرر آن را پایین بیاورید و دوباره آن را بردارید بسیار کارآمد است.

تسمه های تک شانه پرتاب سریع کیف را راحت می کند...
تسمه های تک شانه پرتاب سریع کیف روی شانه را راحت می کند، اما نسبت به بند های کوله پشتی تعادل کمتری دارند و معمولا راحت تر هستند.
اعتبار: نیک بروکباوئر

بند کوله پشتی
بند های دوگانه کوله پشتی معمولاً مفیدترین و راحت ترین گزینه حمل برای بارهای بزرگتر و سنگین تر در بیشتر مسافت ها هستند. اینکه بتوانید بار را به طور یکنواخت در پشت خود متعادل کنید بسیار ساده تر از حمل یک کیف در یک طرف بدن است و دستان خود را برای گرفتن تاکسی، گرفتن چمدان های دیگر یا مشاجره با بچه های ولگرد باز می گذارد. اکثر گزینه های موجود در لیست بررسی ما شامل نوعی بند کوله پشتی با درجات مختلف لایه بندی و طراحی ارگونومیک است. تسمه‌هایی با لایه‌های ضخیم‌تر، شکل‌های کانتور، و قابلیت تنظیم در هر دو انتها، بهترین عملکرد را دارند. همچنین، به خاطر داشته باشید که برداشتن یا قرار دادن تسمه های شانه چقدر آسان است. بسیاری از خطوط هوایی از شما درخواست می کنند که تمام تسمه های شل را در طول فرآیند چک چمدان بردارید. برداشتن برخی از تسمه ها فرآیند خسته کننده ای است که شامل بافتن تکه های ضخیم تار از میان شکاف های سگک کوچک است، در حالی که برخی دیگر سگک ها یا گیره هایی با باز شدن سریع دارند یا حتی محفظه جاروبرقی داخلی خود را دارند.

دافل بیس کمپ دارای تسمه های پشتیبانی و مواد سفت تر است ...

منبع

https://www.outdoorgearlab.com/topics/travel/best-duffel-bag/buying-advice

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی