دوست دار کیف و کفش و لباس

روش انتخاب کوله پشتی مناسب مدرسه و دانشگاه

bag lover | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر


نحوه انتخاب کیسه طلا کوله پشتی مناسب برای مدرسه
سرب بسته این سال تحصیلی با این راهنمای راهنمایی نرم افزار در مورد چگونگی انتخاب یک کیسه طلا کوله پشتی.
با یک سال تحصیلی جدید در مورد شروع, آن را محوری برای رفتن به روز اول آماده. و این می تواند با داشتن کیسه طلا کوله پشتی مناسب برای مدرسه شروع شود.

اهمیت پشت به مدرسه کوله پشتی کیسه طلا چشم پوشی نیست. از مهد کودک تا سال آخر این ملزومات روزمره ذخیره سازی لازم برای اموال دانش آموز خود را فراهم می کند.

انواع کوله پشتی و کیف
شما می توانید چندین سبک مختلف از کوله پشتی و کیسه های پیدا, هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد را انتخاب کنید. این خدمات عبارتند از:

کوله پشتی
این طراحی کلاسیک است که اغلب دیده می شود. باید دو تسمه برای کمک به طور مساوی گسترش وزن کیسه در سراسر بدن داشته باشد. برخی از کیسه های, شناخته شده به عنوان کوله پشتی زنجیر, یک بند که منحنی در اطراف نیم تنه. چندین سبک از کوله پشتی را انتخاب کنید با ویژگی های متمایز وجود دارد:

کوله پشتی علمی: این می تواند گزینه ای برای کلاس درس باشد. این کوله پشتی از ویژگی های مقدار زیادی از ذخیره سازی. آنها همچنین می توانند جیب برای سازمان و تسمه شانه خالی برای راحتی.
کوله پشتی در فضای باز: این daypacks با دوام ساخته شده است به مقاومت در برابر عناصر هستند. این کیسه ها دارای تسمه های قابل تنظیم و محفظه های متعدد برای ذخیره سازی مطلوب هستند.
کوله پشتی های ورزشی: این کیسه مناسب برای ورزشکاران رفتن مستقیما از کلاس درس به زمین بازی هستند. طراحی شده با ورزش در ذهن, این کوله پشتی ارائه اتاق اضافی برای تجهیزات.
کوله پشتی مش: این کوله پشتی به شما اجازه می دهد تا دنده خود را با یک پارچه مش مخصوص طراحی کنید. این کیسه ها نیز شما را قادر به نگه داشتن همه چیز در داخل کیسه در چشم.
کیسه های لوازم شخصی
این می تواند یک سبک محبوب از کیسه برای دانش آموزانی که تا حد زیادی به حمل. کیسه استوانه ای می تواند بیش از لوازم مدرسه را نگه دارد. کیسه های لوازم شخصی همچنین می توانید لباس های اضافی طلا برخی از دنده نور برای ورزش بعد از مدرسه ذخیره کنید.

کیسه های مسنجر
این سبک کیسه کیف بزرگ است که شما بیش از یکی از شانه های خود را می پوشند است. این می تواند محبوب با دانش آموزان در حال حرکت ، به عنوان آنها فقط می توانید آن را بیش از شانه خود زنجیر و دسترسی آسان به اقلام.

See the source image

بسته گونی
این کیسه ها ، همچنین به عنوان کیسه های بدنسازی شناخته می شوند ، دارای طراحی بالا با سیستم های بسته شدن drawcord هستند. این drawcords دو به عنوان تسمه که ارائه مناسب سفارشی. بسته کیسه می توانید جیب زیپ برای ذخیره سازی کوچک مورد و جیب مش برای ذخیره سازی سریع از ویژگی های.

بسته های کمر
فقط نیاز به حمل ملزومات? کمر بسته, همچنین به عنوان شناخته شده فانی بسته, شما به اندازه کافی اتاق به بسته تنها باید دارا. بند قابل تنظیم اجازه می دهد تا شما را به پوشیدن آن طلا crossbody در اطراف کمر.

مواد
پارچه های مصنوعی انتخاب محبوب برای کوله پشتی و کیف ، به ویژه برای دانش آموزان جوان است. این مواد می توانند سبک ، مقاوم در برابر آب و به راحتی تمیز شوند. این می تواند کمک به حفظ کوله پشتی خود را به دنبال خوبی برای استفاده روزمره.

سازمان
این یکی از مهم ترین جنبه در هنگام انتخاب یک کیسه طلا کوله پشتی است. شما می خواهید مطمئن شوید که شما اتاق به اندازه کافی برای حمل تمام منابع و کتاب های خود را.

یک محفظه اصلی فوق العاده بزرگ ارائه می دهد اتاق به اندازه کافی برای چندین کتاب بزرگ نوت بوک طلا.
جیب سازمانی ارائه راحتی به عنوان یک منطقه برای نگه داشتن قلم و مداد و تلفن های همراه ، و غیره.
ترین کوله پشتی یک آستین لپ تاپ از ویژگی های. این می تواند برخی از حفاظت اضافی برای تبلت طلا لپ تاپ خود را ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که دستگاه خود را متناسب به آستین; برخی از لپ تاپ ها بزرگتر از دیگران.
منطقه حفره طراحی شده برای بطری های آب. این اجازه خواهد داد که شما را به ماندن هیدراته به عنوان شما را از کلاس به کلاس بروید.
طراحی
کوله پشتی و کیسه های با انواع ویژگی های طراحی آمده برای کمک به افزایش تجربه مدرسه روز به روز خود را.

تسمه شانه بخش مهمی از هر کیسه طلا کوله پشتی است. این جایی است که بسیاری از وزن استراحت خواهد کرد. تسمه های محکم به درستی از بار پشتیبانی می کنند و وزن را توزیع می کنند. به طور معمول دو نوع تسمه شانه وجود دارد:

خالی: این یکی از ویژگی های مشترک در بسیاری از کوله پشتی است. کمی از پد در پد شانه کمک می کند تا سطح راحتی را در طول استفاده بهبود بخشد.
تزریق تولیدات: این تسمه کمک به ارائه کوسن و ارائه نقاط انعطاف پذیری که در آن مورد نیاز است. این کوسن محافظ کمک می کند تا فشار را کاهش دهد.
برای کمک به کاهش برخی از فشار بر روی شانه ها و پشت ، برخی از کوله پشتی با بند کمر ، بند جناغ سینه یا هر دو آمده است. در نظر بگیرید چگونه:

تسمه های کمر می تواند به توزیع وزن به طور مساوی کمک کند.
تسمه جناغ سینه کمک به جلو و تسمه شانه با هم برای کمک به فشار کردن شانه های خود را.
فراموش نکنید که برای در نظر گرفتن در پانل پشتی. اگر شما در حال رفتن با یک کوله پشتی, پشت خود را در تماس مداوم با کیسه خود را. پانل پشتی خالی می تواند راحتی بیشتری را فراهم کند. چند پانل پشتی برای انتخاب وجود دارد:

خالی: این یکی از ویژگی های مشترک است. بالشتک فوم می تواند کمک به کوسن پشت خود را برای راحتی. همچنین ایجاد یک مانع بین پشت خود را و محتویات کوله پشتی خود را.
خالی با کانال احتیاج: این یک سبک از پانل پشتی که ممکن است یک جا راحت تر ارائه شده است, به خصوص اگر شما در حال حمل بارهای سنگین.
برخی از کوله پشتی و کیسه های با تر و تمیز بازتابنده در دسترس هستند. این ویژگی ایمنی به خصوص با دانش آموزانی که به مدرسه کلاس طلا رفت و آمد مفید است.

با رفتن به مدرسه با کیسه طلا کوله پشتی راست, محقق خود را آماده برای بهترین استفاده را از این سال تحصیلی خواهد بود.

آماده برای پیدا کردن کامل پشت به مدرسه کوله پشتی؟ چک لیست ما از بهترین کوله پشتی و پیدا کردن یکی که منطبق بر نیازها و سبک خود را.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87/

https://protips.dickssportinggoods.com/sports-and-activities/family-fun/how-to-choose-the-right-backpack-or-bag-for-school

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی