دوست دار کیف و کفش و لباس

بهترین کیف را چگونه پیدا کنم

bag lover | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر


چگونه به پوشیدن میره BagTired از چنگ منسوخ شده, قدیمی به دنبال کیف های دستی? آیا شما مایل به ایجاد بیانیه مد مناسب؟ سپس شما نیاز به تغییر نوع کیسه های شما حمل و چگونه شما آنها را می پوشند. در بدون هیچ زحمتی و استرس امروزه خانم ها دیگر علاقه مند در حمل کیسه های دست و پا گیر اما می خواهم چیزی عملی و شیک از این رو به همین دلیل بسیاری از آنها در عشق با crossbody کیسه های.

علاوه بر این واقعیت که آنها در اندازه های مختلف ، رنگ ها و اشکال می آیند ، آنها نیز دوست داشتنی هستند و به طور کامل دست آزاد هستند و در هنگام راه رفتن شانه خود را لغزش نخواهند داد. با این حال, مشکل واقعی اغلب توسط خانم ها مواجه است که چگونه به پوشیدن کیسه های میره خود را بدون دادن همان نگاه هر بار.

به عنوان ساده به عنوان این صدا ، می توان آن را کمی روی حیله و تزویر به عنوان شما نمی خواهید به آن را می پوشند به همان شیوه هر زمانی که شما قدم به بیرون. از این رو ضروری است بدانید که چگونه به پوشیدن یک کیسه میره به نگاه شیک و درجه یک در حالی که در همان زمان به دنبال unbothered و ساده است. با در نظر گرفتن این که پوشیدن یک کیسه crossbody می تواند یکنواخت باشد ؛ این مقاله برای کمک به زنان پوشیدن crossbags خود را به راه راست نوشته شده است.

 

فهرست مطالب    
عوامل در نظر گرفتن هنگام خرید یک کیسه میره
پوشیدن یک کیسه crossbody به راه راست شروع می شود با انتخاب مناسب از crossbag خود و این نمی تواند انجام شود اگر شما نمی دانید که این عوامل را در نظر بگیرید. با این حال, دانستن عوامل به نگاه کردن ممکن است به نظر می رسد کمی گیج کننده, با در نظر گرفتن که در ذهن من برخی تحقیقات و با چهار عامل کلیدی آمد به نظر هنگام خرید یک کیسه متقابل بدن. آنها عبارتند از:

1. اندازه کیسه
این یک عامل ضروری برای در نظر گرفتن آن را به عنوان کمک می کند تا شما را به نوع مناسب از کیسه میره را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید فقط چند مورد مانند رژ لب ، کلید ها و سایر موارد ضروری را حمل کنید ، یک کیسه کوچک مینی فقط خوب عمل خواهد کرد. آنها سرگرم کننده است و می تواند با هر ساز و برگ شما مایل به قرار دادن در ، می شود آن را شلوار و بالا ، لباس کوتاه ، دامن ، و بالا و یا jumpsuit. اگر شما خواهد شد حمل اقلام بیشتر و مایل به خرید یک کیسه میره که با لباس های خود را مناسب هنوز قادر به شامل همه شما می خواهید را به, پس از آن برای یک کیسه میره بزرگ رفتن. بزرگتر همیشه یکنواخت و خسته کننده معنی نیست, بزرگتر می تواند بهتر بیش از حد, و در این مورد, دومی است که در واقع مورد.


در حالی که با توجه به اندازه ، همچنین در مورد وزن اقلام در کیسه قرار داده می شود فکر می کنم. برای جلوگیری از صدمه زدن به شانه های خود را به عنوان این تمایل به فشار بر روی شانه و پشت که باعث درد و درد موارد سنگین وزن جلوگیری می کند. آن را نیز کاهش می دهد طول عمر کیسه به عنوان آن را می پوشد در طول زمان. بنابراین در حالی که شما می خواهید برای انجام به عنوان بسیاری که ممکن است در کیسه خود را, بهترین چیز این است که تنها در موارد ضروری و هیچ چیز بیشتر از این راه شما را وادار به رخ کشیدن کیسه بهتر است.


پست های مرتبط: نورد کیف

2. مواد کیسه
شنیدم یکی میگه کیف کیف هست؟ امکان نداره! می crossbags وجود دارد ، و پس از آن crossbags وجود دارد! کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت یک کیسه crossbody طول عمر آن کیسه را تعیین می کند. هیچ کس می خواهد به هدر پول خرید چیزی است که نمی خواهد برای مدت زمان طولانی گذشته, یا که می شود تغییر شکل و خوش بین پس از چند استفاده.


اگر شما باید یک کیسه میره خرید, پس از آن برای مواد با کیفیت بالا به عنوان این اطمینان خواهد داد که شما لذت بردن از کیسه خود را برای سالهای زیادی را به آمده. بهترین مواد در نظر گرفتن چرم یا بوم مومی است. این کیسه ها کلاسیک ، با دوام و در عین حال زیبا هستند. دیگه چی, آنها نمی خواهند با زمان تغییر شکل اما تنها نگاه بهتر به عنوان سال های رفتن.


3. رنگ
در حالی که خرید یک کیسه crossbody حیاتی برای انتخاب یکی که درخواست تجدید نظر رنگ به شما دیگری شما ممکن است در نهایت پوشیدن کیسه است. این که آیا شما برای یک کیسه چرمی یا یک ساخته شده با پارچه و پنبه بروید ، همه آنها در انواع مختلف رنگ و اشکال مختلف می آیند. از ظریف به جسورانه ، ساده به الگوی ، نور به تاریکی ، شما همه آنها را پیدا کنید.


در حالی که برخی از رنگ ممکن است به برخی از مردم درخواست تجدید نظر ، آن را به دیگران درخواست تجدید نظر ممکن است. بنابراین ، در حالی که خرید یک کیسه crossbody ، بهتر است برای آنچه که بیشتر به شما تجدید نظر است. همچنین ، کمد لباس خود را در نظر بگیرید و برای کیسه های که رنگ تعریف لباس شما. علاوه بر این ، در نظر بگیرید اگر دوست دارید کیسه خود را به ایجاد یک بیانیه با صدای بلند و یا اگر شما می خواهید آنها را ظریف. در پایان, سلیقه شما, سبک, و ترجیح شخصی باید به شما در ساخت این انتخاب راهنمای.

4. جزئیات
ویژگی های دیگر که اضافه کردن زیبایی به یک کیسه میره وجود دارد. به عنوان مثال از جمله شامل نوع قفل استفاده می شود بسته شدن کیسه, کیسه رسیدگی تسمه و نوع ارایش استفاده می شود. تمام این جزئیات کوچک به شما اجازه اضافه کردن تماس های شخصی خود را به کیسه خود را در حالی که همچنین آن را نگاه درجه یک و عملی.


هیچ قانون مجموعه ای به چگونه یک کیسه میره باید مانند نگاه وجود دارد, طول, اندازه, رنگ و سبک می تواند متفاوت باشد. بنابراین اگر شما می خواهید به پوشیدن کیسه خود را با باسن خود را و یا شما می خواهید آن را بالاتر تا کمر خود را و یا حتی اگر شما در حال رفتن به آن جمع شده در زیر بازوی خود را و سپس انتخاب با شما است. ترین کیسه های میره با یک بند قابل تنظیم است که می تواند کوتاه یا کشیده کیسه به عنوان مورد نظر آمده, که به شما آزادی به سنگ کیسه خود را به هیچ وجه شما آن را می خواهم.


چگونه به پوشیدن یک کیسه میره
حالا که شما آگاه هستند از چیزهایی که به نگاه کردن در حالی که برای یک کیسه crossbody خرید بیایید نگاهی به بهترین روش برای پوشیدن یکی.

یک کیسه روشن باید با لباس تاریک بروید: این باعث می شود کیسه خود را به ایستادگی کردن و یک راه عالی را به اطلاع به کیسه زیبا شما با پوشیدن است. برای مثال, اگر شما با قرار دادن در یک لباس آبی نیروی دریایی, سپس شما می توانید برای یک کیسه میره زرد رفتن. یک کیسه روشن بیش از یک لباس تاریک ترکیبی عالی برای آن نگاه شیک ، سرگرم کننده ، شاد و گاه به گاه است.

را الگوی خود بالا قابل مشاهده می پوشند یک زنجیره بند crossbody کیسه: اگر شما مایل به بیشتر dressy نگاه بدون بند از کیسه های خود را پوشش لباس خود را و سپس یک زنجیره بند چیزی است که شما باید برای آن شما جدی تر و منظم ظاهر.

برای یک نگاه مخلوط ، یک کیسه را انتخاب کنید که رنگ آن همانند بالای شما است: برای کسانی که مایل به ظاهر محافظه کارانه و ظریف هستند ، این گزینه به خوبی کار خواهد کرد. پوشیدن کیسه crossbody با بالای همان رنگ اطمینان حاصل شود شما متوجه به خودتان قرعه کشی نیست. به طوری که برای کسب و کار تفرج مثل یک کنفرانس و یا یک جلسه با پوشیدن یک کیسه قرمز بیش از یک لباس و یا یک دست کت و شلوار از همان رنگ به شما کمک خواهد کرد که دستیابی به کسب و کار نگاه شما می خواهید برای به تصویر کشیدن.

کیسه الگو باید با یک لباس ساده و بالعکس: این آثار به خوبی برای هر دو گاه به گاه و کسب و کار گردش. برای مثال شما می توانستید یک الگو کیسه crossbody بیش از یک دشت کت قرمز در حالی که از رفتن به دفتر و یا شما می توانید انتخاب کنید تا یک جفت گل الگو crossbody کیسه های سیاه و سفید دشت بالا در حالی که رفتن به سینما با دوستان. این نیز می تواند معکوس شود برای ایجاد همان نوع از نگاه. یک کیسه ساده می تواند بیش از یک لباس الگو استفاده شود.

شما می توانید کیسه های خود را بیش از یک شل پارچه برای لودگی کنید: یک کیسه crossbody فرسوده بیش از یک لباس شل و یا بالا به شما می دهد که نگاه سکسی که باید سر چرخش راه خود را. این بند که نشسته در سراسر قفسه سینه خود را می سازد یک دندانه در سراسر قفسه سینه خود را; آن را نیز می کشد خود را پوشاک و نزدیک به بدن خود و تأکید بر شکل خود را در نتیجه دیگران زیرچشمی نگاه کردن در آن منحنی های سکسی. هنگامی که کیسه بیش از لباس گشاد پوشیده است این بیشتر آشکار ساخته شده است.

چگونه به موقعیت کیسه میره خود را
راه های مختلفی برای پوشیدن یک کیسه میره به آن را به نظر می رسد سرگرم کننده هر زمانی که شما گام با آن وجود دارد. بنابراین نمی شود یکنواخت, چک کردن هر یک از این موقعیت.

برای نگاه مرسوم ، کیف crossbody در سطح کمر خود را می پوشند.
اگر میخواهید آزادانه حرکت کنید ، کیسه crossbody خود را در مقابل شما قرار دهید.
برای یک نگاه سنتی ، کیسه را فقط با باسن خود قرار دهید.
برای unbothered یا قدم زدن باهستگی کیسه در پشت خود را قرار دهید.

نتیجه گیری
ظاهر می شود گاه به گاه و سرگرم کننده و یا شیک و درجه یک است مانند یک معامله بزرگ نیست, گاهی اوقات تمام طول می کشد کیسه میره راست برای رفتن با ساز و برگ خود را است. با این حال, در حالی که این ممکن است مانند چنین سرگرم کننده صدا, بسیاری از در یک معضل که چگونه به پوشیدن یک کیسه میره هستند. نمی شود هر چند با راهنمایی های به اشتراک گذاشته شده در این مقاله من مطمئن هستم که شما در حال آماده به بیرون رفتن وجود دارد و سنگ آن crossbody کیسه در انواع مختلف از راه هایی است که مردم توصیف حس خود را از سبک.

برای خرید بهترین انواع کیف با بهترین رنگها به لینک زیر مراجعه کنید.

https://robonak.ir/

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی