دوست دار کیف و کفش و لباس

سایز مناسب کوله پشتی کدام است؟

bag lover | شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر


کوله پشتی ارگونومیک خوب باید بزرگتر از پشت کودک باشد. برای ساده سازی مسائل ، دو اندازه گیری پشت فرزند خود را انجام دهید و از حداکثر ارتفاع و عرض کوله پشتی استفاده کنید. این اطمینان خواهد داد که کوله پشتی اندازه مناسب برای بدن کودک است.

پیدا کردن ارتفاع
پیدا کردن حداکثر ارتفاع با اندازه گیری فاصله از خط شانه به کمر و اضافه کردن دو اینچ.

خط شانه است که در آن تسمه کوله پشتی در واقع بر روی بدن استراحت. این در مورد نیمه راه بین گردن و مفصل شانه واقع شده است. کمر در ناف است.

کوله پشتی باید دو اینچ زیر شانه ها و تا چهار اینچ زیر کمر مناسب باشد ، بنابراین اضافه کردن دو اینچ به اندازه گیری عدد مناسب را تولید می کند.


پیدا کردن عرض

See the source image
عرض پشت را می توان در تعدادی از مکان های اندازه گیری, هر کدام با نتایج مختلف. برای یک کوله پشتی ، عضلات هسته و ران معمولا بیشترین وزن را حمل می کنند. به همین دلیل است که کوله پشتی باید بین تیغه های شانه قرار گیرد.

برای پیدا کردن عرض مناسب برای یک کوله پشتی, اندازه گیری بین پشته از تیغه های شانه فرزند خود را. اضافه کردن یک اینچ اضافی یا دو در اینجا قابل قبول است.


نمودار اندازه برای کوله پشتی کودکان
نمودار اندازه متوسط برای کوله پشتی کودکان

اگر شما می توانید اندازه گیری فرزند خود را برای برخی از دلیل—آنها حاضر به نشستن هنوز و یا شما می توانید پیدا کردن هر ابزارهای اندازه گیری—شما باید به حدس تحصیل کرده. این نمودار کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که حدس می زنم به عنوان دقیق که ممکن است.

نمودار حداکثر ارتفاع و عرض برای کودک به طور متوسط از یک سن خاص را نشان می دهد. ایجاد تنظیمات در صورت لزوم. به یاد داشته باشید که آن است که همیشه بهترین به سمت محافظه کار—بهتر است که کودک خود را به پایان می رسد تا با یک کوله پشتی است که کمی بیش از حد کوچک تر از یک که بر روی شانه های خود را به دلیل آن است که بیش از حد بزرگ است.

همچنین, فراموش نکنید که برای تنظیم تسمه شانه به طوری که آنها به راحتی بر روی بدن فرزند شما مناسب. اگر تسمه ها بیش از حد شل باشند ، کیسه زیر کمر خود آویزان می شود و باعث استرس بی مورد می شود. اگر تسمه بیش از حد تنگ است ، با این حال ، آنها ممکن است شانه های فرزند خود را خرج کردن و محدود کردن طیف وسیعی از جنبش. دو بررسی این در آغاز هر سال تحصیلی برای اطمینان از کیسه هنوز هم متناسب با.

ملاحظات دیگر
اندازه تنها چیزی که در هنگام انتخاب یک کوله پشتی برای فرزند شما نیست. شما می خواهید به توجه نزدیک به جزئیات دیگر ، بیش از حد ، از جمله مواد کیسه. اگر فرزند شما فعال است ، آنها ممکن است یک کیسه ساخته شده از مواد سبک ، تنفس مانند نایلون به جای چیزی سنگین تر مانند چرم مصنوعی ترجیح می دهند. اگر فرزند شما است که اغلب خارج از منزل ، و یا اگر شما در آب و هوای بارانی زندگی می کنند ، در نظر گرفتن یک کیسه مقاوم در برابر آب ساخته شده از چیزی مانند پنبه مومی.

چیز دیگری که به نظر چقدر ذخیره سازی کیسه ارائه می دهد است. برخی از کیسه های نسبتا ساده است, با اتاق را برای یک چسب سه حلقه و برخی از کتاب, در حالی که دیگران با محفظه برای لپ تاپ بسته بندی شده, تلفن, قرص, و دستگاه های دیگر. پیدا کردن آنچه در مورد فرزند شما مورد نیاز است را به مدرسه و مطمئن شوید که کوله پشتی می توانید آنها را در خود جای دهد.

منبع:

https://robonak.ir/

https://www.thoughtco.com/fitting-guide-for-a-childs-backpack-1206463

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی