دوست دار کیف و کفش و لباس

اندازه استاندارد کیف لوازم شخصی چیست؟

bag lover | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

اندازه استاندارد کیسه duffel چیست؟


اندازه متوسط کیسه duffel برای سفر 22 x 14 x 9 است. دلیل این کار این است که بسیاری از خطوط هوایی انجام حمل فایرفاکس که بزرگتر از آن به عنوان آنها نمی خواهد به خوبی به سطل سربار در هواپیما مناسب اجازه نمی دهد.


چه اندازه کیسه duffel می توانم در یک هواپیما حمل?
9 اینچ x 14 اینچ x 22 اینچ
تا زمانی که کیسه لوازم شخصی خود را در داخل مورد نیاز اندازه هواپیمایی برای حمل در چمدان, شما می توانید یک کیسه لوازم شخصی به عنوان یک حمل بر روی آیتم استفاده کنید. برای بسیاری از شرکت های هواپیمایی و, پرواز, که به معنی انتخاب یک کیسه لوازم شخصی است که هیچ بزرگتر از 9 اینچ x 14 اینچ x 22 اینچ (برای اکثر پروازهای).

 

See the source image
چه کیسه لوازم شخصی اندازه بهترین است?
برای سفر ، ما تمایل به استفاده از کیسه های لوازم شخصی بین 30L و 45L با 50L گاه به گاه و یا 55L پرتاب در آن وجود دارد که ما نیاز به یک کیسه برای برگزاری بسیاری از دنده. فقط توجه داشته باشید که در اطراف 45L شما شروع به خارج شدن از حمل در انطباق محدوده برای پروازهای داخلی 


یک کیسه دوفل متوسط چقدر است?
حدود 70 لیتر
اگر شما انتظار نداریم که به رفته برای بیش از یک آخر هفته و یا حتی چهار یا پنج روز سفر اگر شما حیله گر با بسته بندی خود را, شما ممکن است بخواهید متوسط اندازه دوفل که به طور معمول دارای ظرفیت حدود 70 لیتر است.


چه اندازه یک کیسه کوچک duffel است?
اندازه: 14 "ایکس 8-1/2 " ایکس 8-1 / 2". استفاده مورد نظر: کیسه بدنسازی کوچک ، ورزش ، سفر، حمل ، چمدان، کمپینگ، پیاده روی و بیشتر!


کیف دوفل چقدر بزرگ است ؟ 

اگر حمل من بیش از حد بزرگ است?
از آنجا که کیسه خود را به نظر می رسد به طرز مشکوکی بزرگ, از شما خواسته برای تست اگر آن را در یک sizer متناسب, و نتواند به تناسب. در این سناریو, شما نیاز به پرداخت هزینه کیسه چک. از آنجا که شرکت هواپیمایی متوجه شده است که آنها در حال اجرا از فضا در سطل سربار و مسافران خواسته اند برای بررسی در کیسه های carryon در دروازه.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی