دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه ساخت کیفهای پارچه ای در خانه گام به گام

bag lover | سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر


نحوه ساخت کیفهای پارچه ای در خانه گام به گام
    


چگونه خود را ساده کیسه شش جیب خود را
این کیسه آسان برای دوختن هوشمندانه دارای جیب های بیرونی برای نیازهای روزمره است.

توسط سارا مارتنز به روز فوریه 04, 2021
هر محصول ما از ویژگی های به طور مستقل انتخاب شده است و بررسی توسط تیم تحریریه ما. اگر شما یک خرید با استفاده از لینک شامل, ما ممکن است کمیسیون کسب.
تبلیغات
ذخیره
پین
FB

بیشتر
جادار و شیک ، این حمل و نقل کردن slouchy فقط در حال انتظار برای با ملزومات روزمره خود را پر شود. با یک محفظه اصلی عمیق و شش جیب بیرونی ، شما در ذخیره سازی کوتاه نخواهید بود. جیب کیسه ساده دوخته شده هوشمندانه شکل می گیرد زمانی که تسمه ها بر روی آن دوخته می شوند—بدون دوخت اضافی لازم است. پارچه الگو مورد علاقه خود را انتخاب کنید و این پروژه دوخت آسان می شود به عنوان بیانیه گیری آن را به عنوان عملی است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کیسه را فقط در پنج مرحله دوخت—این یک پروژه دوخت عالی برای مبتدیان است. اتمام رایگان حمل و نقل کردن الگوی دوخت کیسه ما و در حال حاضر آغاز شده!

مرتبط: یک کیسه حمل و نقل الگو ایجاد کنید


چگونه به دوختن یک کیسه ساده
لوازم مورد نیاز
1/4 پارچه پنبه حیاط (تسمه)
قیچی یا قیچی پارچه
نوار اندازه گیری
مداد یا قلم
2/3 پارچه پنبه حیاط (جیب)
2 10-1/4-ایکس-14-1/4-مستطیل اینچ نازک, پنبه حلاجی شده شرکت
1-پارچه پنبه حیاط (پوشش)
آهن
اتو کردن هیئت مدیره
پین لحاف دوز است
چرخ خیاطی
رشته
سنج دوخت 6 اینچ
در دست اجرا حمل و نقل کردن نکات کیسه
اندازه کیسه: 8 ایکس 10 ایکس 4 اینچ
مقادیر برای پارچه های پنبه ای 44/45 اینچ و 100 درصد است.
اندازه گیری شامل 1/4 اینچ درز کمک هزینه.
دوختن با طرف راست با هم مگر آنکه ذکر شده.
جهت گام به گام
با چند مهارت های دوخت ساده و این که چگونه به دستورالعمل, شما می توانید خود کیسه حمل و نقل کردن شش جیب خود را ایجاد کنید. شما باید قادر به تکمیل این کیسه حمل و نقل کردن دست ساز در حدود یک ساعت باشد.

 

See the source image

مرحله 1: برش پارچه های خود را
اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که تصمیم می گیرید که پارچه شما می خواهید به استفاده از. شما می توانید این کیسه را از تمام پارچه های مشابه, و یا انتخاب کردن برای سه پارچه هماهنگی برای تسمه, جیب, و پوشش. هنگامی که پارچه های خود را انتخاب کرده اید و آنها را شسته و خشک کرده اید ، قطعات خود را به ترتیب زیر با استفاده از قیچی پارچه ($7 ، Walmart) برش دهید.

برای تسمه: برش دو 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ

برای جیب: برش دو 14 1/2 ایکس 16 1/2-مستطیل اینچ

برای پوشش: برش دو 14 1/2 ایکس 20 1/2-مستطیل اینچ

مرحله 2: جمع آوری تسمه
به جمع آوری تسمه, یکی از خود را 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ و برابر آن را در نیمه درازا با طرف اشتباه در داخل, و مطبوعات. باز و برابر لبه های طولانی به مرکز ، و سپس دوباره فشار دهید. بارگذاری مجدد نوار به نصف و مطبوعات. Topstitch 1/8-اینچ از لبه های بیرونی را به یک بند به پایان رسید. این مرحله با دیگر خود را تکرار 4 ایکس 34 1/2-نوار اینچ را به یک بند دوم.

تولیدی کیف عمده روبنک بهترین کیف ها را با بهترین قیمت تولید می کند.
مرحله 3: جمع آوری قطعات کیسه
ریختن (فولد) یکی از 14 1/2 ایکس 16 1/2-مستطیل اینچ در نیمه درازا با طرف اشتباه رو به در را به یک 8 1/4 ایکس 14 1/2-اینچ مستطیل جیب, سپس فشار دهید. تکرار با مستطیل دیگر را به یک مستطیل جیب دوم. با اشاره به نمودار 2, با طرف راست با هم, لایه 14 1/2 ایکس 20 1/2-اینچ مستطیل پوشش مستطیل و یک مستطیل جیب.

محل 10 1/4 ایکس 14 1/2-اینچ مستطیل پنبه حلاجی شده در زیر قطعات لایه, پس از آن پین تمام لایه ها همراه با پین دوخت ($3, خارج). با اشاره به نمودار 2, به پایان می رسد پین از یک بند به لبه پایین قطعات لایه لایه, ترک 4 اینچ بین لبه بند.

محل یک سنجاق در هر طرف از بند 10 1/4 اینچ از لبه پایین. شروع در پایین لبه لایه قطعات topstitch یک طرف بند به پین مارک 10 1/4 اینچ; حذف پین دوختن سراسر بند و topstitch به پایین به لبه پایین. تکرار با سمت باقی مانده از بند برای تکمیل یک طرف از کیسه های دست ساز. تکرار را به طرف دوم.


مرحله 4: قطعات کیسه لایه
لایه هر دو قطعه کیسه با طرف راست با هم و پین ، مطمئن شوید به پین بخش شل از تسمه در محل برای جلوگیری از ابتلا به آنها را در دوخت. اضافه کردن کیسه در اطراف تمام لبه, ترک یک باز 5 اینچی در مرکز بالا برای تبدیل. (برای این مرحله به نمودار 3 مراجعه کنید.) درز باز را فشار دهید.


مرحله 5: کیسه پایان
برای شکل دادن به پایین تخت برای کیسه ، در یک گوشه مطابقت خط درز پایین به سمت خط درز ، ایجاد یک مثلث مسطح (همانطور که در نمودار 4 دیده می شود). استفاده از دوخت سنج ($9, خارج) برای اندازه گیری 2 اینچ از نقطه مثلث; رسم یک خط در سراسر مثلث. دوختن روی خط کشیده شده ، سپس پارچه اضافی را تمیز کنید. تکرار با گوشه پایین باقی مانده از کیسه ، سپس کیسه سمت راست را از طریق باز کردن و انگشت را فشار دهید درز. اگر مورد نظر ، لغزش کوک باز کردن پوشش پس از آن به طور کامل بسته ، و سپس قرار دادن پوشش به کیسه دست ساز به پایان رسید.

منبع:

https://robonak.ir/%d9%83%d9%8a%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

https://www.bhg.com/crafts/sewing/accessories/six-pocket-bag/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی