دوست دار کیف و کفش و لباس

5 نکات مراقبت از کیف های دستی خود را

bag lover | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

5 نکات مراقبت از کیف های دستی خود را
 

کیف های دستی طلا و جواهر جدید هستند.  زنان همیشه طلا و جواهر را دوست داشتند ، اما بیشتر و بیشتر پول خود را در یک کیف پول خوب سرمایه گذاری می کنند.  و این روزها می گویند آنها یک کیف دستی خوب به یک جفت خوب گوشواره ترجیح می دهند.

اگر شما مایل به صرف پول در چیزی ، تا آنجا که مد می رود ، کیف های دستی انتخاب خردمندترین هستند.  شما می توانید آنها را برای سال حمل.  Formalwear میناکاری که شما را در یک یا دو بار پرتاب, شما حمل یک کیسه در اطراف هر روز.  بنابراین اگر شما در حال رفتن به سرمایه گذاری در یک کیسه شما نیاز به مراقبت از آن را به راه راست.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

بیش از حد بسیاری از ما به جرم ترک آنها را در اتومبیل های گرم در گاراژ و یا plopping آنها را در آشپزخانه.  و شما تعجب می کنم که در آن مسائل رمز و راز چسبنده از بعد آمد.  ما چمدونهامون رو اونطوری که لایق درمانشون هستن درمان نمیکنیم

خوب در اینجا 5 چیزهایی که ما باید انجام برای کیف های دستی ما به آنها را برای سال ها و سال گذشته.

1. محافظت
قبل از اینکه شما همیشه حمل کیسه خود را برای اولین بار, فکر می کنم در مورد اینکه آیا آن نیاز به درمان برای حفاظت از.  منظورم اینه که ، اگه کیف جیر داری و بارون میاد یا ناهارت رو میریزی  چه غلطی میخوای بکنی ؟ 

برای جیر: آن را به طور مساوی با اسپری کیوی پوشش دهید.  اگر هر چیزی ریخته است, آن را فقط باید رول کردن به جای غرق در.  من فکر می کنم شما خوشحال خواهد بود شما آن را انجام داد.

برای چرم: Chamberlains خوب است.  آن را به طور مساوی بر روی کیسه قرار دهید و دستورالعمل ها را انجام دهید.

کلمه از احتیاط: همیشه تست یک بخش کوچک در پایین کیف دستی خود را قبل از شما اسمیر یا اسپری هر چیزی در آن فقط به اضافی مطمئن شوید که آن را نمی خواهد واکنش نشان می دهند.

2.  فروشگاه مناسب
همیشه نگه داشتن کیسه های خود را پر شده با دستمال کاغذی بدون رنگ زمانی که شما می دانید شما قصد داریم به استفاده از آن در حالی که برای.  نگه بر روی کاغذ است که در کیسه خود را هنگامی که شما خرید پر شده است و شما می توانید استفاده مجدد که.

این چیزی است که اتفاق می افتد اگر شما آن چیزهای نیست.  کیف دیور بیچاره من ساختارش رو از دست داده  صورت غمگین.  این در مورد 6 ساله است و بهتر از این است، من اجازه ندادم آن را از بین ببرم.  اه.

اوه خوب.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

بنابراین ، من بیهوده سعی کنید به نگه داشتن آن پر شده زمانی که آن را ذخیره می شود.

چکمه, من مطمئن هستم که من می توانید آن را به عقب بر گردیم به آن شکل اصلی نیست. همانطور که می بینید آن را هنوز هم slumpy در پایین.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی

در حال حاضر ، که در آن به آنها را ذخیره کنید.

بعد از اینکه شما کیسه های خود را با دستمال کاغذی را پر کرده اند, آنها را دور.  اگر آنها بیش از حد بزرگ برای کابینه ، آن را در یک کیسه پارچه رایگان پرز قرار داده و نگه داشتن آن در قفسه.  ترجیحا کیسه ای که با خرید آمد.

آویزون نشو.  این خوب است برای تسمه نیست.

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

اگر شما نمی خواهید برای قرار دادن کیف پول یا چنگال در کیسه های گرد و غبار پارچه خود را ، در حال حاضر ، سپس آنها را در کابینه با درب ، مثل این قرار داده…

 

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

برای کیسه های دیوانه خود را, مثل این کلاچ خزدار, همیشه نگه داشتن آنها را تحت پوشش.  یا در یک جعبه یا یک کیسه پارچه.  چه توی کابینت باشن چه نباشن

5 نکته برای مراقبت از کیف دستی

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

سپس آن را در یک سطل با چنگال دیگر خود را در کابینه بسته ذخیره می شود اسلاید.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

3. حذف لکه ها
لکه های نفت-استفاده از آرد ذرت.  اجازه دهید آن را بر روی لکه نشستن یک شبه, سپس با یک حوله مرطوب بلات به حذف.  کاملا خشک.

Food Stains — له گچ سفید ، مالش آن را به لکه و اجازه نشستن یک شبه.  پاک کردن با پارچه تمیز در صبح.

لکه های آب-بلات بلافاصله.  اجازه ندهید که آن را غرق در!  اجازه دهید آن را خشک به طور طبیعی.

در حال حاضر برای بسیاری از چیزهایی که باید پاک کردن به راحتی مانند دئودورانت شما می توانید سعی کنید با استفاده از شانل آرایش چشم.  این کار درخشان!

در اینجا من یک چیزی رمز و راز در کیف چرم من و آن را خاموش می آید بزرگ.

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

5 نکات مهم مراقبت از کیف های دستی خود را

این شگفت آور به خوبی کار می کند و به چرم شما آسیب نمی رساند.

5 نکات مهم مراقبت از کیف دستی خود را

4.  نگهداری
- اجتناب از دست زدن به کیف پول خود را اگر شما فقط slathered در برخی از لوسیون یا دست های خود را کثیف هستند.  با استفاده از عقل سلیم واقعا.

- نگه داشتن از نور مستقیم خورشید

- کیسه های خود را بچرخانید ، بنابراین همه چیز را در یک زمان پوشانده اید.  حمل یک مختلف در هر ماه و یا تغییر فصلی به عنوان مثال.  یا هک شما می توانید با توجه به آنچه شما می پوشند تغییر.

5.  نگاهی به یک حرفه ای
اگر شما چیزی ترسناک در کیسه های زیبا خود را ریخته ام و شما می ترسم شما آن را از بین برد.  آن را به یک حرفه ای.  ترین حرفه ای تمیز کردن کفش در واقع مناسب این لایحه!  آنها در مواد مشابه کار می کنند و معمولا می تواند کمک کند.

در نهایت ، لذت بردن از کیف دستی زیبا خود را!  مراقبت از آن و تصویب همراه به دختر خود را به عنوان پرنعمت زمانی که شما با آن انجام می شود!

xo-مگان

 

5 نکات مراقبت از کیف های دستی

 

ویژگی عکس اعتباری: ون چنگ لیو (مشغول) از طریق photopin (پروانه)

کلیک کنید برای رایانامه کردن این به دوستان (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک کنید برای به اشتراک بگذارید در Facebook (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک کنید تا اشتراک در Pinterest (در پنجرۀ تازه باز میشود)به اشتراک گذاشتن در فیسبوک (در پنجرۀ تازه باز میشود)کلیک نمایید تا روی Pocket اشتراک گذاشته شود (در پنجرۀ تازه باز میشود)برای چاپ کردن کلیک کنید (در پنجره جدید باز)

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی