دوست دار کیف و کفش و لباس

کاربردهای کیف خرید چیست؟

bag lover | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

کاربردهای کیف خرید چیست؟

چرا حمل و نقل کردن کیف های بسیار محبوب?
حمل و نقل کردن کیسه های چنان محبوب با توجه به استفاده های مختلف خود را تبدیل شده اند. مصرف کنندگان می توانند حمل و نقل کردن کیسه استفاده کنید اگر آنها در حال هدف قرار دادن ساحل و یا خرید در اطراف شهر. این که آیا برای مد یا قابلیت ، کیسه حمل و نقل کردن کیسه مناسب برای هر هدف است.


چه تفاوتی بین یک کیف حمل و نقل کردن و یک کیسه خریداران است?
در حالی که حمل و نقل کردن کیسه های بزرگ است و می تواند تقریبا هر چیزی را حمل, می توان آن را بهترین استفاده می شود هر زمان که شما در حال خرید. آن را به عنوان "خریداران کیسه" به یک دلیل شناخته شده است. این کیسه می تواند بسیار مفید هنگامی که شما در حال رفتن به خارج از کشور و برنامه ریزی برای رفتن به خرید. این قطعا مفید خواهد آمد که شما به خودتان پیدا کنید کمی بیشتر از شما می توانید حمل.


یک کیف حمل و نقل کردن اندازه خوب است?
در باره 13 ایکس 15 اینچ
اگر چه اندازه متفاوت است ، اندازه کیسه حمل و نقل متوسط حدود 13 x 15 اینچ است. داشتن یک باز بزرگ اجازه می دهد تا موارد به راحتی بازیابی و اضافه شده به کیسه. به طور کلی هیچ زیپ و یا دکمه های که مهر و موم بسته کیسه وجود دارد; اگر چه تغییرات که شامل این ویژگی وجود دارد

See the source image
چه می توانم برای حمل و نقل کردن تسمه کیف استفاده?
در الگوی حمل و نقل کردن بطری آب من, من پیشنهاد می کنم با استفاده از پیش ساخته شده پنبه یا نایلون بافته شده به عنوان تسمه کیف.



چه مواد برای کیسه های مدرسه استفاده می شود?
پنبه بوم کیسه ، به خصوص آنهایی که در رنگ های سبک تر مانند سفید یا خاکستری می تواند تمایل به دریافت کثیف راحت تر. بسته به کیفیت مواد و ساخت و ساز ، آنها همچنین می توانند سریعتر از مواد دیگر مانند نایلون بالستیک یا چرم کامل دانه استفاده کنند.۲۶ دی ۱۳۹۷


چه واسط به استفاده از برای کیف های?
من با استفاده از شکل انعطاف پذیری, یک رابط بافته شده ذوب, در تمام کیسه های من. این مهم ترین رابط در ذخیره کردن من است, و من بر روی آن برای انواع استفاده تکیه. من فیوز بافته شده واسط به هر جیب من را, و من از آن استفاده کنید برای تقویت منطقه اطراف یک زیپ.


چگونه اندازه کیسه را محاسبه می کنید ؟ 
برای تعیین اندازه کیسه مورد نیاز ، باید عرض(W) ، عمق(D) و طول(L) را اندازه گیری کنید.
عرض (W) پوشش = عرض (W) از پالت + 1-2".
عمق (D) پوشش = عمق (D) پالت + 1-2"
طول (L) پوشش = ارتفاع (H) پالت + 1/2 عمق (D) اگر اندازه پالت 40"(W) x 36 "(D) x 50 " (H),


طول و عرض چیست ؟ 
تعریف: طول فاصله از یک سر به انتهای دیگر از یک شی است, در حالی که عرض فاصله از یک سمت به سمت است. طول یک نوع اندازه گیری است که نشان می دهد چگونه بلند یا بلند یک شی است.


طول قطره در یک کیف دستی است?
فاصله از مرکز اوج دسته/بند شانه به سمت بالای مرکز کیسه. قطره به طور معمول در امتداد قسمت زیرین بند دسته/شانه اندازه گیری می شود.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی