دوست دار کیف و کفش و لباس

چه می توانم برای پوشش کیسه استفاده?

bag lover | چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

چه می توانم برای پوشش کیسه استفاده?

پوشش کیسه چیست؟
در دوخت و خیاطی ، یک پوشش یک لایه داخلی از پارچه ، خز یا سایر مواد وارد شده به لباس ، کلاه ، چمدان ، پرده ، کیف های دستی و موارد مشابه است. واشر ارائه پایان شسته و رفته در داخل و پنهان واسط ، بالشتک ، لبه های خام درز ، و دیگر جزئیات ساخت و ساز.


چگونه می توانم شما ضد آب یک کیسه پنبه?
یکی از ساده ترین راه برای ضد آب کیسه های بوم خود را به استفاده از ضد آب اسپری و درز پر کردن است. شما معمولا می توانید آنها را در فضای باز و کمپینگ فروشگاه عرضه. اگر شما استفاده از کیسه های بوم خود را زیادی در محیط زیست در فضای باز ، شما ممکن است بخواهید به خورشید ضد آن نیز با خرید اسپری همچنین حاوی حفاظت از اشعه ماوراء بنفش.
است پارچه پنبه?
پارچه ، پارچه پنبه ساده بافته شده ساخته شده در وزن های مختلف. کیفیت بهتر از پارچه خوب و صاف در بافت هستند و از ریسمانهای طور مساوی چرخید و پود بافته شده, و یا پر کردن. آنها با توجه به پایان نرم ، سفید و یا قطعه رنگ ، و گاهی اوقات در دستگاه الگو و یا چاپ شده است.


آیا من می توانم با استفاده از همان پارچه برای پوشش?
شما می توانید با هر پارچه ای که مناسب هدف خود را خط! به طور معمول پوپلین است کمی از crispness و پارچه drapey نیست و الگوی نشان می دهد با استفاده از پارچه با پارچه مزین کردن مانند ابریشم شسته شده.

See the source image

کیف هایی با قیمت و کیفیت عالی را Robonak.ir تهیه بفرمایید.
است واسط همان پوشش?
واسط یک پارچه پشتیبانی مورد استفاده در مناطقی که نیاز به ثبات بیشتر از وزن پارچه است. ... پوشش پارچه معمولا لغزنده و ابریشمی, هر چند انواع دیگر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اثر. پوشش به طور جداگانه از لباس ساخته شده و متصل در رو به رو و یا مناطق سجاف با دست یا دستگاه.


می توانید پارچه به عنوان پوشش استفاده?
پارچه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خط گاه به گاه لباس و دامن ساخته شده از پنبه یا کتانی. با این حال ، پارچه برای پوشش لباس های رسمی تر ، مانند کت و شلوار کت و شلوار مناسب نیست.


چگونه می توانم شما کیسه یک پوشش?
دوختن پارچه اصلی به پوشش/روبرو
ذخیره کردن پوشش/رو به سمت راست تا.
ذخیره کردن پارچه اصلی سمت راست پایین در بالای آن. ...
کلیپ گوشه ها و منحنی به حذف فله.
برای پایان دادن به کیسه ژاکت ، آستین های اصلی و آستین های پوشش را بردارید و آنها را با هم جمع کنید.
موارد بیشتر...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی