دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه ایستاده نگهداشتن کیف با دوخت+ خرید کیف

bag lover | يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

 با دوخت

ایستادن و حمل و نقل کردن توجه حمل و نقل کردن الگوی کیسه یکی از محبوب ترین طرح های ما است ، بنابراین ما فکر می کنیم که دور تا تمام آموزش های مورد علاقه ما ، راهنمایی و هک در یک مکان برای شما! همه شما را دوست داشت راهنمایی لیلا و ترفندها دور تا بنابراین ما مطمئن هستیم شما این یکی را دوست دارم بیش از حد!l

با ایستادن آشنا نیست & الگوی توجه حمل و نقل کردن? نگران نباش! شما می توانید آن را در اینجا پیدا کنید!

هک الگوی
اولین هک الگوی برای شما چیزی است که می شود در مورد اغلب به پایان می رسد اضافه کردن یک بسته شدن زیپ به ایستادن خواسته است & الگوی توجه حمل و نقل کردن! سر به ایستادن حمل و نقل کردن می شود زیپ به تمام مراحل!

ایستادن حمل و نقل کردن می شود 

هک بعدی ما این تب بسته شدن کمی بد بو است! این یک جایگزین عالی برای جرقه بزند مغناطیسی متصل به پوشش است, همانطور که در الگوی دقیق. دنبال آموزش برای اضافه کردن یک تب بسته شدن برای اضافه کردن سطح دیگری از هیبت منحصر به فرد به ایستادن بعدی خود را و حمل و نقل کردن کیسه اطلاع!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک-بستن تب-اندی طراحی

هک بعدی ما هک همه ما در هر کیسه نیاز است-اضافه کردن یک قلاب کلیدی! هرگز کلید خود را در حمل و نقل کردن خود را دوباره از دست دادن!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک - اضافه کردن یک قلاب کلیدی-طرح های آندری

با دو جیب بیرونی و چهار درونی, شما فکر می کنم ما بیش از فضای ذخیره سازی به اندازه کافی در ایستادن حال & حمل و نقل کردن متوجه کیسه به پایان می رسد اما شما می شود ، اشتباه. این هک الگوی اضافه می کند سطح دیگری از هیبت جیب با جیب زیپ داخلی. مراحل برای اضافه کردن یک جیب زیپ داخلی در این هک!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه هک - اضافه کردن جیب زیپ داخلی-آندری طراحی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیف و یا خرید کیف به اینجا بروید.
 

See the source image

دوخت منحنی-Andrie طراحی

 

نصب یک ضربه محکم و ناگهانی مغناطیسی نامرئی - طرح آندری

 

نصب ضربه محکم و ناگهانی مغناطیسی-Andrie طرح

 

ایجاد یک دسته یا بند با استفاده از پارچه های جهت دار-Andrie Designs

 

کوک پارچه به فوم-Andrie طرح

 

نکات و ترفندها
حتی اگر شما به اندازه کافی خوش شانس برای دوختن از طریق تمام لایه, چگونه می توانم شما را متوقف کسانی که ناخوشایند قابل مشاهده بخیه از رخنه از طریق به سمت راست مشابه شما در سکوت حکم? دوختن از طریق بسیاری از لایه ها در بهترین زمان ها دشوار است ، اما با کیسه ها ، حتی بدتر است. این فقط لایه نیست ، این فله است. اتمام راهنمایی در کاهش فله به شما کمک کند با حمل و نقل کردن بعدی خود را!

کاهش طرح های فله اندری

اگر آن را اولین بار خود را در ساخت این کیسه و سپس شما ممکن است پیدا کردن آن کمی گیج کننده است تلاش برای کار کردن آن قطعه است که... به خصوص اگر شما به دنبال به داد و بیداد کن برش که زرق و برق دار تکه پارچه شما بوده ام احتکار برای سنین انتظار فقط الگوی مناسب به همراه می آیند! اتمام چه می رود که در آن? ارسال برای دیدن آسان به درک نمودار قبل از این پروژه شما مقابله برای اولین بار خود را!

ایستادن & حمل و نقل کردن توجه-چه می رود که در آن? - طرح های اندری

منبع:

https://www.andriedesigns.com/stand-up-tote-tips-tricks-hacks/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی