دوست دار کیف و کفش و لباس

چگونه کیف را با لباسم ست کنم؟+ خرید کیف

bag lover | جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

شکل
قانون مشابه لباس: شما می توانید تقریباً انواع کیف ها را بپوشید. مهم نیست که کدام سبک و شکل از کیف مسنجر روی کوله پشتی گرفته تا کلاچ باشد ، همه به خوبی کار می کنند.
بهتر است از اجتناب از کیف های کوچک استفاده کنید زیرا باعث بلندتر شدن لاغرتر شدن می شود که همیشه متعادل به نظر نمی رسد.
X - شکل
کمرتان باید برجسته شود. بهترین کار این است که با بندهای بزرگ نه خیلی طولانی. اما فرم بدن شما نزدیک به 8 است و خواهید دید که اکثر کیف ها به راحتی جا می شوند.
یک شکل
هرگز سراغ کیف های ریز و کوچک نروید زیرا این موارد باعث جلب توجه بیشتر باسن می شود. بهتر است کیف هایی را برای پوشیدن زیر شانه انتخاب کنید تا توجه را به بالای بدن بکشاند. کیف دستی بهتر از کراس بادی است.

See the source image
V - شکل
بر خلاف شکل شانه خود باشید و کیف یا کیف های گرد را در خطوط نرم انتخاب کنید. کوله پشتی هایی با برخی جزئیات می توانند به خوبی کار کنند. همچنین کیف های دارای بندهای بلند برای قرار دادن تمرکز روی قسمت تحتانی بدن به خوبی کار می کنند. کیف متقاطع یا کیف شانه ای که روی باسن نشسته کاملاً مناسب است.
شکل H
شما باید کمرتان را برجسته کنید. کیف هایی با بندهای خیلی بلند که روی باسن شما قرار گرفته اند ، ممنوع است. کیف های شانه یا بند را برای حمل کیف ها در قسمت کمر خود انتخاب کنید.
شکل O
توجه را به جای باسن به قسمت بالاتنه برانید. نیم تنه ها و منحنی های بالا ، یک کراس عرضی را انتخاب نمی کنید. یا از شکل متفاوتی استفاده کنید یا از کیسه ای استفاده کنید که می توانید بند را به جای آن روی شانه حمل کنید.
کیسه ای را انتخاب کنید که از روی شانه بپوشد اما از دامن عبور نکند. کیف های بزرگتر کاملاً در تمام اشکال کیف ها کار می کنند. کیف های شانه ای حتی در رنگ های روشن کاملاً کار می کنند.
13
چه چیزی کیف دستی را به یک کیف تجاری تبدیل می کند
استفاده از کیف برای کار به معنای استفاده روزانه است. همچنین به همراه داشتن لپ تاپ و اسناد و وزن سنگین به همراه خود است. کیف برای ماندگاری باید از نظر کیفیت استاندارد خاصی داشته باشد. [اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قسمت مواد فوق را بررسی کنید]
بعلاوه شما به یک کیف دستی نیاز دارید که مطابق ریخت شناسی شما هنوز هم به نظر می رسد و پوشیدن آن حتی با وزن کمی راحت است.

منبع:

https://robonak.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%db%8c/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی