دوست دار کیف و کفش و لباس

قفل کیف چه کاربردی دارد+خرید کیف

bag lover | يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

سخت افزار

1860 کیف دستی زن با قاب و بوسیدن قفل (LACMA).
تمایز همچنین می توانید بین کیف های دستی نرم بدن و یا کیف های دستی قاب ساخته شده است, که در آن یک قاب فلزی از پارچه و یا چرم از کیسه. کیسه های قاب اغلب استفاده از بسته شدن قفل بوسیدن, با دو مهره فلزی به هم پیوسته مجموعه ای در بالای قاب. قفل بوسیدن در کیف های دستی در اوایل محبوب بود - تا اواسط قرن 20, و باقی می ماند محبوب با جمع پرنعمت و در طرح "یکپارچهسازی با سیستمعامل". این قفل هنوز هم در کیف پول سکه کوچکتر دیده می شود.

سکه به عنوان یک فعل
فعل به "کیف دستی و آن طنز آمیز استفاده الهام گرفته شده بود در سال 1980 توسط نخست وزیر بریتانیا مارگارت تاچر داشتن "weaponized" کیف در نظر, انگلیسی, شرح حال و تاریخ دیوید Cannadine] به عنوان" نماد قابل رویت ترین او از قدرت خود را به فرمان " کیسه سرپا نگه داشتن قاطعانه که او در جلسات تولید برای نشان دادن او به معنای کسب و کار شد. او همواره از کیسه را یک سند بسیار مهم که از آن او را نقل قول, یادداشت سخنرانی او اغلب به اندازه قطع به جا در داخل. از آنجا که تاچر اولین نخست وزیر زن بریتانیا بود, ویرایشگر سابق دیلی تلگراف چارلز مور در زندگینامه مجاز خود را از نوشت 2013, "کیف دستی او عصای سلطنتی حکومت او شد".

See the source image

معنای کلی تر فعل از "درمان بی رحمانه" آمد به نماد کل سبک تاچر از دولت. قربانیان کیف دستی خود را, از رهبران سیاسی به روزنامه نگاران, شهادت داده اند[19] به آنچه هلموت سرمه صدراعظم آلمان به عنوان او "یخ سرد پیگیری منافع خود"درک. وزیر امور خارجه ایالات متحده جیمز بیکر به یاد می آورد شگرد آماده به کار خود: "هنگامی که مذاکرات غرفه, خارج کیف دستی! راه حل همیشه وجود دارد.”

جولیان Critchley, یکی از بزرگترین حزب محافظه backbench منتقدان یک بار گفت: "مارگارت تاچر و کیف دستی او همان است که وینستون چرچیل و سیگار برگ خود را."تاچر کیسه بود تقریبا به عنوان آیتم یک آیتم را به عنوان او خودش بود و در روز او درگذشت یکی از کیف دستی سازان شاهد یک افزایش شدید در خرید و فروش های مورد علاقه خود ساختار طراحی شده است. کیسه اصلی تاچر ادعا بر روی یک کارت امضا یک "هر روز در زمان من در خیابان داونینگ استفاده" بود است که در کالج چرچیل آرشیو, کمبریج. ساخته شده از چرم آبی تیره "در سبک ساختگی-کروک", این یک هدیه از دوستان در روز تولد او در بود 1984.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

https://en.wikipedia.org/wiki/Handbag

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی