دوست دار کیف و کفش و لباس

با کیفیت ترین کوله پشتی ها کدامند؟

bag lover | چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر



کوله پشتی با بهره گیری از برخی از محبوبیت بسیار سزاوار در حال حاضر به عنوان لوازم جانبی خیابان, چمدان, و حمل و نقل فقط به طور کلی دستی. یک کوله پشتی خوب خواهد یدکی شما فشار شانه اجازه دهید شما به راحتی گذشتن ناهموار و به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی خود را در حالی که همه مکمل سبک شخصی خود را.

پیدا کردن کوله پشتی از رویاهای خود را, با این حال, می توانید برخی از زمان را. شما می خواهید مطمئن شوید که طراحی متناسب با هر دو مورد استفاده خود را (حتی رفت و آمد کیسه احتمالا نمی اکسل در حالی که بالا رفتن از کوه) و بدن خود را به راحتی. شما همچنین می خواهید به دنبال ساخت و ساز جامد در درز و زیپ و گارانتی خوب در صورت هر گونه آسیب. حتی بهترین مارک های گاهی اوقات می تواند شکست, اما تولید کنندگان باید ایمان به اندازه کافی در کیسه های خود را به اعتماد دارند که آن را نمی خواهد اغلب اتفاق می افتد. و شیوه های پایدار قطعا صدمه دیده است, به عنوان این مارک های کوله پشتی بالا می تواند به شما بگویم.

اینها برخی از مورد علاقه های شخصی ما, همراه با مارک های که نشان می دهد تا در دنده پیشرفته بهترین از لیست وقت و زمان دوباره.

عقاب

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این تقریبا غیر ممکن است پیدا کردن یک سایت تست دنده که حداقل یک مدل عقاب دریایی در دستگیری آن را شامل نمی شود, اگر چند نیست. آنها در یک آرایه وسیعی از اندازه و رنگ برای تقریبا هر گونه فعالیت در فضای باز و یا گزینه سفر طولانی مدت می آیند و ارائه گارانتی مادام العمر.

و شخصا, شریک سفر من و من Farpoints عقاب دریایی ما در سه ماه در جنوب شرقی آسیا انجام داده اند, هشت ماه در سراسر جهان, و سفرهای کوتاه تر در بین با حداقل شکایت.

عقاب دریایی است که در eBags خرده فروشی, ورزش کوه شرقی, و دیگر سایت ها.

جبهه شمالی

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
نه فقط برای لباس ، کوله پشتی شمال چهره فقط به عنوان راحت به عنوان کت نام تجاری می پوشند و در خطوط رفت و آمد و در فضای باز آمده است.

جبهه شمالی در eBags ورزشی کوه شرقی و Zappos خرده فروشی است.

See the source image

Fjallraven

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این نام تجاری سوئدی در فضای باز است که احتمالا بهترین راه حل برای جذاب تکه های آرم روباه آن شناخته شده است, که مناسب است با توجه به تعهد خود را به مواد تنها یافتن منابع از حیوانات که به خوبی درمان. ادعای دیگر Fjallraven به شهرت رنگین کمان خود را از کوله پشتی جعبه مانند Kanken است, و مقدار زیادی از بسته های فنی در ارائه وجود دارد, همچنین.

Fjallraven در eBags ، Nordstrom و Zappos فروخته می شود.

Robonak 

روبنک کوله پشتی های عالی و زیبا را با بهترین کیفیت در جهان تولید می کند و صادر می نماید. برای خرید کوله پشتی به اینجا بروید.

تول

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
کوله پشتی Thule به سمت یک طراحی شیک تر و مینیمالیستی تکیه می کند ، اما هنوز هم حفاظت زیادی برای هر دو پشت و دنده شما ارائه می دهد.

تول در eBags ، Nordstrom و Zappos فروخته می شود.

دوتر

اعتبار: با کسب اجازه از EBAGS
امکان استفاده از مهندسی آلمانی Deuter در پیاده روی ، آلپ ، کوله پشتی ، و مدرسه/دفتر خطوط آن است. درصد قابل توجه از کیسه های نام تجاری در مدل های خاص زنان در دسترس هستند, که باد کردن قطعی است که شما به دنبال برای که مناسب کامل.

Deuter در eBags ، ورزش کوه شرقی و Zappos به فروش می رسد.

Arc'teryx

اعتبار: با کسب اجازه از دیگر سایت ها
این خرده فروش عملکرد محبوب از رشته کوه ساحل کانادا ارائه می دهد بسته جامد در فضای باز برای هر دو تک یا چند روز گشت و گذار در فضای باز.

Arc'teryx در Zappos و REI فروخته می شود.

منبع:

https://www.travelandleisure.com/style/travel-bags/best-backpack-brands

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی