دوست دار کیف و کفش و لباس

اطلاعاتی جالب در مورد چمدان+خرید کیف و چمدان عمده

bag lover | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

هنگامی که چمدان اختراع شد?
1970
اولین موفقیت تجاری نورد چمدان اختراع شد در سال 1970 زمانی که برنارد D. Sadow کاربردی برای ثبت اختراع است که اعطا شد و در سال 1972 به عنوان ایالات متحده ثبت اختراع 3,653,474 برای "نورد توشه".


چه آنها قبل از چمدان استفاده?
چمدان اولیه (معمولا به نام "موارد کت و شلوار" یا "کت و شلوار موارد") سبک تر و قابل حمل تر از تنه بودند, اما آنها هنوز هم با استانداردهای امروز بزرگ شد. چرم, ترکه یا چوب کوتاه و یا پارچه لاستیک ضخامت بیش از یک قاب چوب یا فولاد سفت و سخت کشیده شد. گوشه ها با استفاده از کلاه های برنجی یا چرمی گرد شده بودند.


چمدان های قدیمی ساخته شده از چه بود?
آنها با فریم از چوب و فولاد ساخته شد, با چرم, ترکه یا چوب کوتاه و یا پارچه لاستیک به آن را پوشش, در حالی که گوشه آراسته شد/محافظت شده با برنج یا چرم کلاه.


آیا چمدان های قدیمی ارزش هر چیزی?
آیا تنه قدیمی با ارزش? مهم ترین عامل در تعیین ارزش تنه عتیقه خود را نادر بودن و سبک است. تنه vuitton لویی می تواند برای فروش 3,000 به بیش از 20,000 دلار در حالی که یک تنه سبک گنبد مشترک ممکن است تنها برای فروش 75 به 150 دلار.


چرا یک چمدان به نام گرفتن بود?
اگر شما سوار قطار در اواخر دهه 1800 ، کیسه های سفر خود را گرفتن نامیده شده اند. گرفتن یک کیسه شما را به ماشین چمدان بررسی می شود و یا سپرده به مراقبت از شخص دیگری نیست. این یک کیسه شخصی با شما در همه زمان ها نگه داشته شد.

See the source image

See the source imageSee the source imageSee the source image
که برای اولین بار چرخ در چمدان قرار?
برنارد دی سادو
اما اولین استفاده از چرخ در یک چمدان می تواند اعتبار به اواخر برنارد D. Sadow معاون رئیس جمهور از یک ماساچوست توشه شرکت که اختراع نورد توشه 40 سال پیش. در آن زمان ، طراحی Sadow در جلوی آن مسطح شد و از طریق یک بند متصل به بالا کشیده شد.


چه تفاوتی بین چمدان و توشه است?
به عنوان اسم تفاوت بین چمدان و چمدان

این است که توشه کیسه و ظروف دیگر که برگزاری یک مسافر است در حالی که وسایل چمدان بزرگ است (معمولا مستطیل شکل) قطعه ای از چمدان استفاده می شود برای حمل و گاهی اوقات مناسب در هنگام سفر.

منبع:

https://robonak.ir/%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی