دوست دار کیف و کفش و لباس

انواع چمدان+خرید چمدان

bag lover | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

چمدان دستی (حمل در)


مقاله اصلی: چمدان دستی
مسافران مجاز به حمل تعداد محدودی از کیسه های کوچکتر با آنها در خودرو این شناخته شده به عنوان توشه دست (معمولا بیشتر به عنوان حمل در شمال امریکا) و حاوی اشیاء با ارزش و اقلام مورد نیاز در طول سفر. به طور معمول وجود دارد فضای ذخیره سازی ارائه شده برای توشه دست, یا تحت صندلی, و یا در قالبهای سربار. قطار اغلب قفسه توشه در انتهای کالسکه در نزدیکی درب, و یا بالاتر از صندلی اگر محفظه وجود دارد.

دیدگاه های متفاوتی بین آمریکای شمالی و اروپا در رابطه با قوانین مربوط به میزان بار حمل شده به هواپیما وجود دارد. در شمال امریکا بحث قابل توجهی که آیا مسافران حمل کیسه های بیش از حد بسیاری در هیئت مدیره و که وزن خود را می تواند خطر ابتلا به مسافران دیگر و ایمنی پرواز وجود دارد. خطوط هوایی ایالات متحده شروع به معرفی محدودیت های وزن و اندازه برای حمل در چمدان. در حالی که در اروپا, بسیاری از خطوط هوایی, به خصوص خطوط هوایی کم هزینه, تحمیل آنچه که معمولا به عنوان "حکومت یک کیسه"شناخته شده. این محدودیت اعمال شده برای جلوگیری از افزایش وزن بیش از حد در هیئت مدیره شرکت های هواپیمایی و ادعا می کنند که این سیاست اجازه می دهد تا آنها را به سرعت سوار شدن به هواپیما. فرودگاه ها در اروپا یک کمپین با کمیسیون اروپا در تلاش برای سرنگونی این مقررات توشه دست نصب شده اند.[ویرایش] آنها ادعا می کنند که آن را تحت تاثیر خود معاف از حقوق گمرکی و دیگر خرده فروشی فرودگاه و کاهش درآمد خود را.

چمدان هوشمند
چمدان هوشمند چمدان است که ساخته شده است در و یا یک باتری قابل جابجایی در است. این اغلب شامل ویژگی های طراحی شده برای کمک به سفر ، از جمله ردیابی GPS و پورت USB برای شارژ الکترونیک است. برخی از کیسه های شامل یک کانون فای و چرخ های الکتریکی برای حمل و نقل شخصی.

چندین شرکت توشه هوشمند به عنوان یک نتیجه از ممنوعیت که در ماه ژانویه به اجرا در آمد تعطیل کرده اند 2018 در توشه هوشمند با باتری های غیر قابل جابجایی به عنوان چک در توشه در پرواز انجام.

See the source image

ادعای چمدان/اصلاح
در پایانه های فرودگاه, ادعای چمدان و یا منطقه اصلاح منطقه ای که در آن مسافران پس از خروج از یک پرواز هواپیمایی را چک در چمدان است. در اکثر فرودگاه ها و بسیاری از ایستگاه های قطار, چمدان به مسافر در یک چرخ فلک چمدان تحویل.

چمدان چپ
نماد گلوب.
نمونه ها و چشم انداز در این بخش ممکن است یک دیدگاه در سراسر جهان از موضوع را نشان نمی. شما نمیتوانید این بخش را بهبود بخشد, بحث در مورد این موضوع در صفحه بحث, و یا ایجاد یک بخش جدید, به عنوان مناسب. (فوریه 2015) (یاد بگیرید چگونه و چه زمانی به حذف این پیام الگو)
چمدان چپ ، همچنین ذخیره سازی چمدان یا ذخیره سازی کیسه ، جایی است که می توان به طور موقت چمدان خود را ذخیره کرد تا مجبور نباشد آن را حمل کند. چمدان چپ مترادف با توشه از دست رفته نیست. اغلب در یک فرودگاه یا ایستگاه قطار ممکن است یک کارمند "شمارنده چمدان چپ" و یا به سادگی یک سیستم قفل سکه یا خودکار وجود دارد. در حالی که تهدیدات تروریسم در سراسر جهان باعث شده است که این نوع ذخیره سازی عمومی در چند دهه گذشته کاهش یابد ، اقتصاد به اشتراک گذاری باعث احیای صنعت می شود. رانده در بخشی از رشد سریع Airbnb و اقامتگاه سفر به طور کلی تعدادی از خدمات ارائه کوتاه مدت ذخیره سازی به چمدان با استفاده از فضای بلا استفاده در کسب و کارهای محلی مانند هتل ها و رستوران ها و خرده فروشی مغازه ها پدید آمده اند.

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Baggage

https://robonak.ir/%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی