دوست دار کیف و کفش و لباس

کیف چرمی ام را چگونه تمیز کنم؟

bag lover | شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

کیف پول چرم خوب سرمایه گذاری مد است.

مهم ترین چیز به دانستن در مورد چگونگی تمیز کردن چرم: آمونیاک - یا پاک کننده های مبتنی بر سفید کننده استفاده نکنید. آنها می توانند سطح آسیب برساند. رفتن آسان بر روی آب ، بیش از حد ، به عنوان آن می تواند چرم لکه دار.

به درس ما در مورد چگونگی تمیز کردن یک کیسه چرم. خالی تمام جیب و لرزش کیف پول وارونه به حذف گرد و غبار و باقی مانده. روشن کردن پوشش داخل و تمیز با استفاده از یک غلتک پرز. اگر شما نمی توانید بیرون بکشد پوشش کیف پول, خلاء با استفاده از پیوست برس پارچه.

برای تمیز کردن چرم ، محلول آب گرم و صابون ظرف را مخلوط کنید ، یک پارچه نرم را به آن بچرخانید ، آن را بیرون بیاورید و سطوح بیرونی کیف پول را پاک کنید. استفاده از یک دوم تمیز, پارچه مرطوب برای پاک کردن صابون. خشک با یک حوله. آب گرم و صابون نیز لکه های آب و ساییدگی را حذف می کند.

لکه ها اتفاق می افتد به کیف پول خود را, حتی زمانی که شما مراقب باشید. برای حذف آنها ، گرفتن یکی از این موارد و رفتن.

See the source image

ناخن لهستانی روب طلا مالش الکل
این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر لکه های جوهر و ساییدگی است. شیب سواب پنبه در ناخن روب لهستانی طلا مالش الکل و به آرامی لکه بلات. مالش نیست و یا شما می توانید گسترش جوهر را. بلات به آرامی تا لکه رفته است. پاک کردن با یک تمیز, پارچه مرطوب و خشک با یک حوله.

نشاسته ذرت جوش شیرین طلا
برای تمیز کردن نفت لکه های گریس طلا ، نم نم جوش شیرین آرد ذرت طلا در نقطه. آن را به آرامی با یک پارچه مرطوب مالش دهید. اجازه نشستن برای چند ساعت طلا یک شبه. نشاسته طلای سودا روغن را جذب می کند. پودر را با یک پارچه نرم پاک کنید.

آب لیمو و کرم تارتار
مخلوط قسمت مساوی از هر یک را به یک خمیر. درخواست به منطقه رنگ آمیزی و اجازه نشستن برای 30 دقیقه. استفاده از یک پارچه مرطوب برای حذف خمیر. آب لیمو و کرم تارتار یک اثر سفید کننده ملایم صدا تنها استفاده از این در چرم رنگ روشن.

هنگامی که شما کیف پول خود را تمیز بدست, درخواست تهویه چرم به نگه داشتن آن از خشک شدن و ترک خوردگی به, و آن را به لکه های آینده مقاوم در برابر. شما می توانید خرید چرم تجاری تهویه طلا, خود را با مخلوط کردن 1 قسمت سرکه به 2 قطعات روغن بزرک. درخواست برای چرم, اجازه نشستن برای حدود 15 دقیقه و چرم گاومیش با یک پارچه نرم تا چرم می درخشد. دانستن اینکه چگونه برای تمیز کردن کیف چرم شما به دنبال بزرگ و مدت زمان طولانی را حفظ خواهد کرد.

منبع:

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی