دوست دار کیف و کفش و لباس

کیف پول پارچه ای در برابر کیف پول چرمی

bag lover | سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

چرم در مقابل کیف پول پارچه ای

در بحث بین چرم و پارچه ، بیشتر آنها پیروزی را به چرم تحویل می دهند ، اما این افراد پارچه ای بسیار خاص را که عملاً برای کیف پول ساخته شده است ، تخفیف می دهند. برای انتخاب بین این دو ماده ، موارد کمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: ویژگی های هر کدام ، چه مزایایی می توانند ارائه دهند و چگونه پاسخ های دو نکته اول در بیان سبک شخصی شما قرار می گیرد. در پایان روز ، برنده به شما بستگی دارد. 


مزایای پارچه میکرو الیاف نایلون

میکرو فیبر نایلونی که برای اولین بار در اواخر دهه 1950 اختراع شد ، در اصل به عنوان پارچه ای برای لباس شنا ایجاد شد. این ماده فوق العاده نازکی است که رشته های آن حتی از ابریشم باریک تر است. رشته های میکرو الیاف نایلونی بافته شده پارچه ای نازک از کاغذ ایجاد می کند ، اما اجازه ندهید این شما را فریب دهد. این ماده نیز بسیار سخت است. تعداد منکر آن بسیار زیاد است و پارچه را در برابر پارگی و فرسایش معمولی مقاوم می کند. همچنین ضدآب است ، این ویژگی بسیار محبوب بین مشتریان Big Skinny است. کیف پول کاملاً ساخته شده از میکروفایبر نایلون دوام ، محافظت در برابر آسیب آب را دارد و قابل شستشو در ماشین است.

پیشنهاد می کنیم برای خرید کیف عمده به تولیدی کیف روبنک مراجعه کنید.

چرم: چرا پوست دانه گاو برتر عالی است

برخلاف چرم "اصل" ، پوست گاو دانه ای یک چرم انعطاف پذیر با کیفیت بالا ، نرم و لوکس است. همچنین بسیار بادوام و متراکم است. ماندگاری کیف پولهای ساخته شده از پوست دانه گاو تضمین شده طولانی تر است. جذابیت بصری کیف پول دانه بالا نیز بیشتر است. ظاهری براق و حرفه ای دارد.

کیف پول ترکیبی: از هر دو بهترین استفاده کنید

کاهش اندازه حاصل شده توسط پارچه های میکروفیبر نایلونی واقعاً چشمگیر است. کیف پول های بزرگ لاغر ساخته شده با این پارچه به طور معمول نیمی از کیف پول چرمی معمولی هستند. Big Skinny برای حفظ مزایای کیف پول پارچه ای باریک و جلوه ظریف کیف پول های چرمی ، کیف پول ترکیبی ایجاد کرده است که در داخل از پارچه و پوسته خارجی از چرم استفاده می کند. بنابراین ، در بحث چرم در برابر پارچه ها هر دو هنوز هم می توانند در سطح بالایی ظاهر شوند.

https://www.bigskinny.net/leather-vs-fabric-wallets.html

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی