دوست دار کیف و کفش و لباس

کدام چمدان برای من مناسب است؟

bag lover | شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

بیشتر چمدان ها و چمدان ها دارای نسبت جعبه ای و پوسته های سخت یا نرم هستند و می توانند بسیار متفاوت باشند. این باعث می شود که چیدن بهترین یکی از انتخاب کیسه دوفل پیچیده باشد. سه متغیر اساسی برای کمک به تصمیم گیری شما وجود دارد:

1. دو در مقابل چهار چرخ: بهترین راه برای چرخاندن کدام است؟ کیف های دو چرخ شما را مجبور می کند که آنها را به صورت مستقیم به پشت خود بکشید و کشیدن کیف های سنگین می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد. کیف های چهار چرخ که به چرخنده نیز معروف هستند ، 360 درجه می چرخند و مانور آنها راحت تر است. حتی در حالت قائم می توانند از چرخ استفاده کنند. اما طراحی آنها به این معنی است که چرخ ها بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند.

2. مسافران مکرر در مقابل مسافران گاه به گاه: مسافرانی که ماهانه چندین بار در جاده هستند به چمدان های محکمی نیاز دارند که حتی چندین سال در خط شکست نخواهند خورد. هر کیسه ای با دوام تر باشد ، گرانتر خواهد بود - برای حمل بار 500 دلار و 700 دلار و بالاتر برای ورود به سیستم فکر کنید. اما لایل سالتزمن ، مدیر بازرگانی کارخانه چمدان ، یک شرکت لمبرتویل ، نیوجرسی که بیش از 60 مارک چمدان می فروشد ، گفت کیف های سطح بالا با ضمانت های سخاوتمندانه همراه هستند. وی گفت: "بسیاری از مارک های برتر دارای ضمانت مادام العمر هستند که از سرمایه گذاری شما محافظت می کند ، بنابراین اگر کیف آسیب ببیند ، آنها بدون هیچ گونه هزینه ای آن را تعمیر یا تعویض می کنند."

از آنجا که مسافران گاه به گاه تقریباً به اندازه رزمندگان جاده به چمدان خود اعتماد نمی کنند ، می توانند با یک کیسه میان رده کنار بیایند که چندین سال برای آنها طول می کشد و ممکن است ضمانت محدودی داشته باشد.

3. چمدان نرم در برابر پوسته سخت: چمدان های سخت و سخت نرم فوایدی دارند. در نهایت تصمیم باید براساس اولویت شخصی باشد. دان بتینگر ، صاحب آلتمن چمدان ، یک شرکت نیویورکی که بیش از 100 مارک چمدان می فروشد ، گفت: کیف های سخت از لحاظ زیبایی از زیبایی بیشتری برخوردار هستند. کیف های سخت همچنین محافظت بیشتری نسبت به نرم بودن موارد داخلی دارند و کمتر در معرض ساییدگی قرار دارند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، یک چمدان سخت پوسته همچنین مقدار زیادی که می توانید داخل کیف خود بگذارید را به شدت محدود می کند - اگر تمایل به بسته بندی بیش از حد داشته باشید ، فایده ای خواهد داشت. و از آنجا که مدل های جدید با پلی کربنات سبک ساخته شده اند ، به راحتی خراشیده نمی شوند و سنگین نیستند. در حقیقت ، وزن بعضی از مدل ها کمتر از چمدان های نرم است ، اما مراقب کیف خیلی سبک باشید: قاب آن ممکن است نازک باشد.

کیف های نرم و رو به بالا: تمایل آنها به سبکی و جیب های خارجی است که برخی از مسافران از آن برای دستیابی به وسایل مانند کتاب یا کت استفاده می کنند. در بسیاری از کیف های نرم نیز برخی از مزایا به شما تعلق می گیرد ، اگر دوست دارید تا جایی که ممکن است در یک کیسه گیر کنید ، جایزه می گیرد.

چمدان ما
فقط یک کیف عالی می خواهید؟ 

بهترین چمدان های حمل شده
Travelpro Platinum Magna 2
این یک کیف مرغوب است که می تواند مقدار زیادی را در خود جای دهد و سالها ظاهر خوبی خواهد داشت مگر اینکه شما یک مسافربرنده مکرر باشید که سالانه ده ها مایل را طی کنید.

                                                                      

بهترین چمدان چک شده
Travelpro Platinum Magna 2 ، 25 اینچ
این کیف به راحتی و به صورت سازمان یافته لباس های دو هفته ای را در خود جای می دهد. اما مراقب باشید که بیش از حد آن را پر نکنید و از محدودیت های وزن شرکت هواپیمایی عبور کنید.

انتخاب های بیشتر کیف چمدان عمده را از روبنک بخواهید.

نحوه انتخاب دافل
دافل اصطلاحی جذاب برای هر کیسه بزرگ ساخته شده از پارچه یا چرم است. انعطاف پذیری آنها در سفرهای اتومبیل ، سافاری ، تعطیلات اسکی یا هر مکان دیگری که نیاز به حمل وسایل بزرگ و عجیب و غریب دارد مفید است. مزیت دیگر: دوفل های سنتی در صورت خالی بودن به راحتی جمع می شوند و به فضای ذخیره سازی کمی نیاز دارند. از ویژگی های اضافی می توان به بندهای شانه ای و چرخ هایی اشاره کرد که احساس سبکی در آنها ایجاد می کند و همچنین جیب های خارجی و داخلی باعث می شود که وسایل کوچکتر در کیف گم نشوند.
دافل توصیه شده:

 

این دوفل بزرگ مقاوم در برابر آب ، محکم است و به راحتی قابل شستشو است: دارای چرخ ، یک بند شانه قابل جابجایی است که قابل تنظیم است ، یک جیب خارجی و زیپ های قابل قفل است. و به صورت فشرده در کیسه همراه تا می شود.

کیف شما باید چقدر بزرگ باشد؟
اندازه کیف های چک از 24 تا 30 اینچ متغیر است. آقای سالتزمن مسافران را به انتخاب طرحی با اندازه 28 اینچ یا کمتر ترغیب می کند زیرا برخی از شرکت های هواپیمایی ممکن است یک چمدان 29 تا 30 اینچی را بیش از اندازه بزرگ در نظر بگیرند ، که این می تواند به معنی پرداخت هزینه برای بررسی چمدان باشد.

بهترین لوازم جانبی با تکنولوژی پیشرفته
کیف هایی وجود دارد (تقریباً همیشه کیف های سخت) با ردیابی GPS ، شارژرهای تلفن ، ترازوی داخلی ، قفل های اثر انگشت بیومتریک و سایر ویژگی های فنی. اما آقای سلتزمن و آقای بتینگر می گویند هنوز لزوماً نباید یکی از اینها را بخرید. این دسته جدید است ، بنابراین بعضی اوقات در این کیف ها هنوز هم کار می شود. آنها همچنین گران هستند.

همچنین می توانید چمدان فعلی خود را با کمترین تلاش و با هزینه کمتری به چیزی با تکنولوژی پیشرفته تبدیل کنید. برای کسب ایده در مورد چگونگی انجام این کار ، راهنمای Wirecutter را برای لوازم جانبی هوشمند چمدان خود بخوانید. مفیدترین افزونه ردیاب بلوتوث برای بهبود شانس یافتن چمدان گمشده است.

https://www.nytimes.com/guides/travel/how-to-pack-a-suitcase

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی