دوست دار کیف و کفش و لباس

چه چمدانی مناسب تر است؟

bag lover | شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

چمدان Hardside در مقابل Softside: خوانندگان ما مزایا و معایب آن را ارزیابی می کنند

با استفاده از پیوندهای مقالات ما برای خرید از TFG پشتیبانی کنید. ما کمیسیون کمی (بدون هیچ هزینه اضافی برای شما) دریافت می کنیم تا بتوانیم به ایجاد محتوای رایگان مفید ادامه دهیم. به عنوان یک همکار آمازون ، ما از خریدهای واجد شرایط که در آمازون انجام شده است ، علاوه بر سایر خرده فروشان که در وبلاگ نشان داده شده است ، درآمد کسب می کنیم. متشکرم ، ما از حمایت شما قدردانی می کنیم!

 

این بحث قدیمی در مورد چمدان است: چمدان سخت در مقابل چمدان نرم؟ بهترین چیه؟ با خوانندگان ما نظرات خود را در مورد بهترین نوع چمدان به اشتراک بگذارید!

 

خرید چمدان امروز نظر مردم در مورد چمدان سخت در مقابل چمدان نرم چیست؟

 

یکی از رایج ترین س peopleالاتی که مردم در مورد چمدان می پرسند این است که آیا یک کیف سخت یا یک کیف نرم بخرند یا نه. پاسخ ساده ای وجود ندارد ، زیرا هر دو جنبه های مثبت و منفی دارند و تا حدودی به ترجیح مسافر بستگی دارد.

 

راهنمای نهایی نحوه انتخاب چمدان را بخوانید!

 

در حالی که من صاحب هر دو سبک هستم ، به دلیل باز بودن ، یک چمدان نرم را نسبت به سختی ترجیح می دهم. من دوست دارم یک چمدان ساده و مستطیل شکل با فضای باز وسیع داشته باشم که بتوانم آن را با سازمان دهندگان چمدان سفارشی کنم. من دوست ندارم محفظه داخلی در چمدانم تعبیه شده باشد زیرا از آنها استفاده نمی کنم.

این نوع چمدان های چرخ دار مخصوصاً برای من به عنوان یک مسافر طولانی مدت مفید بود. یک چمدان نرم مانند Osprey Ozone اجازه می دهد تا وسایلی مانند وسایل غواصی را بسته بندی کنید که به دلیل شکل سفت و محکم آن به راحتی در پوسته سخت قرار نمی گیرند.

یک بار که یک چمدان سرسخت نجات دهنده مطلق بود ، زمانی بود که من در طوفان برفی از خانه در حومه شهر به لندن سفر کردم. برای رسیدن به ایستگاه قطار مجبور بودم در خیابان ها حرکت کنم و این با یک طرف نرم جالب نخواهد بود. استفاده از چمدان سخت در هوای مرطوب یا برفی یک مزیت بزرگ بود!

زمان دیگری که من چمدان سخت را بهتر از یک قسمت نرم می بینم زمانی است که در سفرهای کوتاه یک دست دستی با شوهرم به اشتراک می گذارم. هریک از ما طرفی را می گیریم که نظم دادن به وسایل خود را بسیار مفید می کند.

 

هنگام سفر می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید! نکات سفر من را بخوانید تا Light Light را شیک کنید!

 

برای آگاهی از مزایا و معایب استفاده از چمدان نرم و سخت ، به خوانندگان مراجعه کردم تا نظر آنها بتواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند:

 

 

مزایای چمدان های سخت
 

چمدان های سخت سخت در حال حاضر شیک هستند و شیک به نظر می رسند. بعلاوه ، اگر از آن به عنوان حمل بار استفاده نمی کنید ، در حین سفر هوایی آسیب نمی بیند یا ضرب و شتم نمی شود. در اینجا برخی از دلایلی که خوانندگان چمدان های سخت را دوست دارند ذکر می شود:

 

"من یک حروف سخت را دوست دارم ، زیرا آنها برای سازماندهی عالی هستند. من دوست دارم که آنها دو نیمه دارند. کفش ها و چیزهای دیگر را در قسمت زیپ و لباس هایم را در حدود 3 مکعب در طرف دیگر قرار دادم. من دوست دارم که چیزهای کوچکتر زیپ شده و ایمن شوند. "

"من یک پرونده سخت را ترجیح می دهم. احساس می کنم وسایل من در برابر سایر چمدان هایی که روی آن بسته بندی شده اند محافظت می شوند و همچنین در برابر عناصر محافظت بهتری دارند. دوست دارم نصف شود. من می توانم همه چیز را منظم تر نگه دارم و دسترسی به اقلام آسان تر است زیرا در کل پرونده خود تحقیق نمی کنم. در نهایت ، این فقط یک چیز ترجیحی است. یک کیف سخت نخرید فقط به این دلیل که زیبایی را دوست دارید. آنچه را برای شما کاربردی تر خواهد بود خریداری کنید. "

"من دو نیمه یک کیس سخت را دوست دارم و با نحوه بسته بندی آن احساس می کنم می توانم از فضای بیشتری استفاده کنم و از وسایل بیشتری استفاده کنم و امور را در هنگام سفر منظم تر نگه دارم."

"پوسته ی سخت. من هنگام بدست آوردن کشتی از نوعی الکل که در چمدان نرم نرم من نشت کرده بود ، تجربه بدی داشتم. همه چیز داخل چمدان من خیس شده بود. و مشروب من نبود! من با پوسته سخت کمی بیشتر محافظت می شوم. "

"من به دنبال یک پوسته سخت با اسپینر چهار چرخ می روم ، خواه بررسی شود یا ادامه یابد. به هر حال ، به دلایل مختلف می توان حمل و نقل سخت را به سطل زباله کشاند. اگر پرواز کامل است یا هواپیما کوچک است ، به احتمال زیاد یک کیسه نرم به بالای سر یا زیر صندلی می برید. "

"من موارد سخت خود را دوست دارم و آنها سبک تر از موارد نرم هستند که من پیدا کرده ام. موارد سخت نمی توانند زیر باران خیس شوند یا زمانی که من ناخواسته فنجان قهوه ام را روی آنها می ریزم. "

 

ما تعدادی از بهترین چمدان های سخت را برای زنان گردآوری کرده ایم. نگاهی به دوازده یافته شگفت انگیز ما بیندازید!

 

See the source image

شما می توانید هرنوع و جنس چمدانی را که مایل هستید سفارش دهید . برای خرید عمده چمدان به Robonak.ir مراجعه نماتیید.

مزایای چمدان کیف نرم
 

چمدان های نرم ممکن است سنتی باشند ، اما این بدان معنا نیست که آنها قدیمی هستند. تعدادی از سبک های مدرن ساخته شده از پارچه های مقاوم وجود دارد. در اینجا برخی از دلایلی که خوانندگان چمدان های نرم را دوست دارند ذکر می شود:

 

"به همان اندازه که از محافظ براق یک چمدان محکم خوشم می آید ، از نحوه انجام کار خوشم نمی آید

شما باید وسایل را در هر دو نیمه کیس بسته بندی کنید. من دوست دارم یک فضای عمیق برای بسته بندی وسایلم داشته باشم. من همچنین دوست دارم بتوانم آن چمدان را روی یک چمدان در هتل قرار دهم ، و درب آن را برای دسترسی آسان باز و بسته کنم ، به جای این که مجبور باشم با دو نیمه یک "تاشو" در صورت منطقی برخورد کنم. و اگر نگران این هستید که چگونه وسایل شما در برابر آسیب محافظت می شوند ، اگر کیف خود را با خود حمل می کنید ، نگران نباشید در آن بخش. "

"من ظاهر بدنه های سخت را ترجیح می دهم اما فضایی که برای دسترسی به آن هنگام خوابیدن روی زمین نیاز دارد آزاردهنده است. من همچنین جیب هایی را ترجیح می دهم که هرگز در موارد سخت ندیده ام. "

"من چمدان های سختی دارم که برای جابجایی خریدم. آنها برای محافظت از چیزهای ظریف و ذخیره سازی طولانی مدت عالی هستند. اما من فقط با چمدان های نرم سفر می کنم ، سبک تر و کاربردی تر است. بعلاوه ، آنها نمی چرخند و راحت تر جمع می شوند. "

"من از بسته بندی دو نیمه چمدان سخت سخت متنفرم. به علاوه ، راحت تر می توان یک قاب نرم را روی قفسه چمدان قرار داد. "

"من از یک قاب نرم استفاده می کنم زیرا دوست دارم بتوانم در هتل از جایگاه و قفسه چمدان استفاده کنم. من واقعاً از گذاشتن وسایلم روی زمین متنفرم. "

"من نرم را ترجیح می دهم زیرا آنها در مکان های بهتری چسبیده اند!"

"من نرم های نرم را ترجیح می دهم زیرا می توانید قبل از قرار دادن آنها در قفس سایز اگر کمی عمیق هستند روی آنها بنشینید. همچنین ، در سفر خود می توانید بین مقاصد غیر پرواز بیشتر تردد کنید. "

"من شخصاً فکر می کنم که کیس های نرم سبک تر هستند و کار با آنها راحت تر است."

 

 

چمدان ترکیبی چطور؟
 

بله ، چنین چیزی وجود دارد! برای رفع نگرانی ها و خواسته های مسافران مانند این موارد ، بسیاری از مارک ها چمدان های ترکیبی را ارائه می دهند که از یک طرف یک کیف سخت و از طرف دیگر یک کیف نرم ارائه می دهد. در اینجا برخی از دلایلی که خوانندگان چمدان های ترکیبی را دوست دارند ذکر شده است:

 

"من یک هیبرید با یک طرف سخت و یک طرف نرم دارم. راحت است که قسمت نرم آن را می سازد تا بتواند فشرده یا منبسط شود و قسمت سخت از چیزها در برابر خرد شدن محافظت می کند. چیزی که من از آن خوشم نمی آید این است که به دو قفل نیاز دارد زیرا کناره ها به طور جداگانه قابل دسترسی هستند. "

"فعلاً من به چمدان ترکیبی هستم ، Eagle Creek Tarmac spinner. یک طرف سخت است ، طرف دیگر نرم است و دو جیب در قسمت بیرونی آن قرار دارد. به علاوه ، می تواند گسترش یابد. من واقعاً این مورد را دوست دارم هنگام بسته بندی ، دو طرف را دوست دارم و توزیع وزن راحت تر است. اما ، سبک تاشو در هتل ها دردسرساز است ، زیرا من اساساً باید همه چیز را باز کنم. "

 

در اینجا لیستی سریع از بهترین مارک های چمدان از نظر کارشناسان برتر سفر آمده است!

 

 

بهترین بازرسی سخت و نرم چمدان را تماشا کنید:

 

هر سبکی را که انتخاب می کنید ، همیشه از مکعب های بسته بندی استفاده کنید. آنها ابزار نهایی برای سفر در حمل و نقل هستند! آنها همه چیز را برای من و میلیون ها خواننده ما تغییر دادند. آموزش بسته بندی من در مورد نحوه استفاده از آنها را ببینید! به من اعتماد کنید ، آنها ضروری هستند!

منبع:

https://www.travelfashiongirl.com/hardside-vs-softside-luggage/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی