دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه انتخاب کیف مدرسه برای بچه ها و بزرگسالان

bag lover | دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶ ق.ظ | ۰ نظر

نحوه انتخاب کیف مدرسه برای بچه ها و بزرگسالان

با همکاری کارکنان ویکی هاو
آخرین به روز رسانی: 23 فوریه 2022 مراجع

انتخاب کیف مدرسه می تواند به شما کمک کند تا برای سال پیش رو آماده شوید و هیجان زده شوید. شما به کیف مناسبی نیاز دارید تا به راحتی وسایل خود را هر روز حمل کنید، اما همچنین می‌خواهید کیف در حین انجام این کار زیبا به نظر برسد. برای پیدا کردن کیف مناسب خود، تصمیم بگیرید که چه نوع کیفی برای شما مناسب تر است، مشخص کنید چه ویژگی هایی ضروری هستند و سپس کیفی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. با انتخاب دقیق کیف مدرسه خود، در نهایت کیف محکمی خواهید داشت که از استفاده روزانه از آن لذت خواهید برد.

 مشاهده تصویر منبع
روش
1
انتخاب نوع کیف مورد نظرتان
تصویر با عنوان انتخاب کیف مدرسه مرحله 1
1
اگر نیاز به حمل کتاب‌های درسی و وسایل زیادی دارید، یک کوله پشتی انتخاب کنید. کوله پشتی ها برای حمل وسایل سنگین مدرسه عالی هستند زیرا وزن را به طور مساوی روی کمر و شانه های فرد تقسیم می کنند. اگر پیش‌بینی می‌کنید که نیاز به حمل کمی وزن دارید، کوله‌پشتی راهی برای رفتن است.
به لیست وسایل مدرسه خود نگاه کنید تا ببینید چه تعداد چیز باید حمل کنید. به خصوص مهم است که بدانید چه تعداد کتاب درسی از مدرسه خود دریافت خواهید کرد و آیا از لپ تاپ استفاده خواهید کرد یا خیر. این اقلام سنگین هستند و بر نوع و اندازه کیفی که شما نیاز خواهید داشت تأثیر می گذارد.
 
تصویر با عنوان انتخاب کیف مدرسه مرحله 2
2
اگر می خواهید آزادی حرکت و تطبیق پذیری داشته باشید، یک کیف صلیب را انتخاب کنید. به کیف های کراس بادی، کیسه های پیام رسان نیز گفته می شود. یک کیف صلیب به اندازه یک کوله پشتی ارگونومیک نیست زیرا فقط روی یک شانه می رود، اما به شما امکان می دهد راحت تر از کوله پشتی حرکت کنید.
اگرچه کیف های متقاطع ممکن است باعث ایجاد فشار بر روی شانه شما شوند، بسته به برند، اغلب می توانند به اندازه یک کوله پشتی معمولی جای بگیرند و هنگام دوچرخه سواری راحت تر حمل می شوند.
نکته: برای کاهش فشار، اطمینان حاصل کنید که کیف های ضربدری را در سراسر بدن بپوشید و فقط مانند کیف پول از یک شانه آویزان نشوید. همچنین باید در نظر داشته باشید که طرف بدن خود را که هر روز کیف را روی آن قرار می دهید تغییر دهید. مثلاً روز دوشنبه بند را از سمت راست و سه شنبه از سمت چپ خود ببندید.

تصویر با عنوان انتخاب کیف مدرسه مرحله 3
3
اگر ناتوان هستید یا تعداد زیادی کتاب برای جابجایی دارید، یک کیسه غلتان دریافت کنید. اگر مشکلات کمر یا سایر شرایط پزشکی دارید که حمل وزن زیادی را بر روی بدن شما دشوار می کند، مطمئن شوید که نوع کیفی که می خواهید تهیه کنید باعث دردسر بیشتری برای شما نخواهد شد. با یک کوله پشتی چرخان می توانید کیف را پر از وسایل سنگین ببندید و بدن شما بار سنگینی را تحمل نمی کند.
به عنوان مثال، در صورت داشتن شانه یا کمردرد مزمن، کیف‌های پیام‌رسان، کیف‌های حمل و نقل و سایر کیف‌هایی که فقط روی یک شانه حمل می‌شوند، ممکن است انتخاب‌های ضعیفی باشند.

4
اگر در مواقعی نیاز به حمل وسایل اضافی دارید، یک کیف حمل و نقل انتخاب کنید. اکثر دانش آموزان از کیف های حمل و نقل به عنوان تنها کیف مدرسه خود استفاده نمی کنند، زیرا فقط روی یک شانه لکه های زیادی ایجاد می کنند و به اندازه کوله پشتی و کیف های پیام رسان محکم نیستند. با این حال، کیف های حمل و نقل کیف اضافی خوبی هستند که در صورت نیاز به همراه داشتن وسایل اضافی یا کتاب های درسی که در کیف روزانه مدرسه شما قرار نمی گیرند، در دسترس هستند.
کیف های حمل و نقل به طور گسترده در اکثر فروشگاه های بخش، جعبه بزرگ و خرده فروشی های آنلاین در دسترس هستند.

5
تعیین کنید که آیا مدرسه شما سیاست هایی در مورد نوع کیف هایی که می توانید حمل کنید دارد یا خیر. به قوانین یا کتابچه راهنمای مدرسه خود نگاه کنید تا ببینید در مورد کیف های مدرسه چه می گوید. به عنوان مثال، برخی مدارس اجازه چرخیدن کوله پشتی یا کیف های پیام رسان را نمی دهند و برخی مدارس دارای مشخصاتی از نظر سبک و رنگ هستند.
به عنوان مثال، کوله‌پشتی‌های چرخشی انتخاب خوبی برای بارهای سنگین هستند، اما مطمئن شوید که مدرسه شما قبل از تهیه کوله‌پشتی به آنها اجازه می‌دهد. برخی از مدارس آنها را خطر زمین خوردن می دانند و اجازه استفاده از آنها را نمی دهند.

منبع

https://www.wikihow.life/Choose-a-School-Bag

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی