دوست دار کیف و کفش و لباس

مواد کیف پول چیست؟خرید کیف پول

bag lover | جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

مواد
مواد سنتی برای کیف پول چرم یا پارچه است ، اما بسیاری از مواد ورق تخت انعطاف پذیر دیگر را می توان در ساخت آنها استفاده می شود. منسوجات غیر بافته شده مانند Tyvek استفاده می شود ، گاهی اوقات از جمله استفاده مجدد از نقشه های ضد آب چاپ شده بر روی آن مواد. بافته شده از فلزات مانند خوب مش ساخته شده از مس یا فولاد ضد زنگ شده اند گنجانیده شده به کیف پول است که به ترویج به عنوان محافظ الکترومغناطیسی خواص به محافظت در برابر غیر مجاز اسکن تعبیه شده NFC & RFID برچسب ها. انجام آن را به خودتان وب سایت مانند Instructables ویژگی های بسیاری از پروژه ها برای ساخت کیف پول از مواد مانند جین, کولار, و یا نوار مجرای.

See the source image

تفاوت های منطقه ای

یک کیف پول ژاپنی با کیف پول سکه.
برخی از کیف پول, به خصوص در اروپا که در آن سکه ارزش بزرگتر شایع هستند, حاوی یک محفظه کیف پول سکه. برخی از کیف پول ساخته شده است در قفل و یا گروههای موسیقی به نگه داشتن آنها را بسته. به عنوان اسکناس اروپایی, مانند یورو و پوند, معمولا بزرگتر از اسکناس آمریکایی در اندازه, آنها در برخی از کیف پول کوچکتر آمریکا مناسب نیست.

استفاده استعاری

پوستر به دنبال پیشنهادات نوآورانه می گوید خوانندگان "یک ایده ممکن است به معنای ثروت در کیف پول خود را".
وجود دارد مدت کیف پول نیز استفاده می شود synecdochically برای اشاره به یک فرد به طور کلی بودجه شخصی. یکی از تعاریف "syndecdoche" توسط Sasse, با استفاده از یک کیف پول مرجع به عنوان مثال از معنای اصطلاح ("مختصر از سخنرانی است که در آن حاوی کشتی ذکر شده است به جای محتویات آن") مانند زمانی که یک فرد نگه می دارد تا کیف پول خود را به یک فرد و درخواست پول در حالی که گفت: "اینجا 100 دلار است".[8] یک کیف پول نیز مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال در یک تعریف برای مرتبط لفظی دستگاه مجاز ("با استفاده از یک مبهم مطرح فیزیکی شی به تجسم یک ایده کلی تر"): "اگر ما نمی توانیم اعتصاب مجرم در قلب ما اجازه اعتصاب آنها را در کیف پول."

منبع:

https://robonak.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%db%8c/

https://en.wikipedia.org/wiki/Wallet

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی