دوست دار کیف و کفش و لباس

مزایای پک کمری+ خرید انواع کیف

bag lover | شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

راهنمای بسته های کمری برای پیاده روی
    
تجهیزات پیاده روی
 
پک های کمر
آیا تا به حال احساس احمقانه ای کرده اید که در یک پیاده روی کوتاه از یک بسته روزانه سنگین استفاده کنید؟ یا شاید برعکس این اتفاق افتاده باشد و شما اصلاً بدون کوله‌پشتی پیاده‌روی کرده‌اید - فقط برای اینکه اهمیت آب را بفهمید اما چیزی برای نوشیدن نداشتید؟ یا شاید از داشتن پشتی بدبو و عرق کرده در پایان پیاده روی خسته شده اید؟ یا شاید شما فقط می خواهید کشف کنید که "پیاده روی روز فوق سبک" واقعی چیست؟

پک کمری بزرگ کوهستانی
یک بسته کمری بزرگ کوهستانی. اطلاعات بیشتر در REI.Com
خوب، اگر در هر یک از آن دسته بندی ها (و بسیاری از دسته های بالقوه دیگر نیز قرار بگیرید)، خبرهای خوبی وجود دارد. برای بسیاری از کوهنوردان یک روزه، بسته های کمری - نه بسته های یک روزه - بسته ایده آل برای پیاده روی روزانه است.

اما توجه کنید که گفتم بسیاری از مردم - نه همه. بسته های کمر برای همه مناسب نیست. و مطمئناً برای هر نوع پیاده روی روزانه ای که شخص انجام می دهد مناسب نیستند. در عوض، بسته‌های کمری مانند هر نوع دیگری از وسایل پیاده‌روی هستند - آنها کاربردهای خاصی دارند که برای آنها مناسب هستند. استفاده از کمربند در پیاده روی که به آب زیادی نیاز دارد، حداقل دستور العملی برای یک پیاده روی ناخوشایند است.

هدف از این مقاله طولانی این است که به کوهنوردان کمک کند تا بفهمند آیا ممکن است از استفاده از کمربند برای پیاده روی روزانه خود لذت ببرند یا خیر. و اگر چنین است، چه نوع پک کمری بخریم و از کجا بخریم.

این مقاله موضوعات زیر را پوشش می دهد:

پک کمری چیست؟
مزایای پک کمری
معایب بسته های کمری
چهار نوع پک کمری
سه راه برای پوشیدن کمربند
کاربردهای ایده آل برای بسته های کمری
ملاحظات خرید
از کجا می توان پک های کمری با کیفیت را خریداری کرد
پک کمری چیست؟
پک کمری که به عنوان "بسته فننی" نیز شناخته می شود، در اصل یک "بسته" کوچک است که در امتداد کمر کوهنورد قرار می گیرد. از آنجایی که بسته به خوبی دور کمر کوهنورد قرار می گیرد، بسته های کمری ظرفیت بار محدودی دارند.

سال ها پیش، کمربند به ندرت برای پیاده روی روزانه استفاده می شد. دیدن فردی با کمربند در مسیر پیاده روی، منظره نادری بود. با این حال، امروزه از بسته های کمری اغلب برای پیاده روی های کوتاه، متوسط ​​و حتی طولانی تر استفاده می شود - و در همه انواع مسیرهای پیاده روی استفاده می شود.

بسته‌های کمری معمولاً در حالی پوشیده می‌شوند که «بسته» پشت کوهنورد قرار دارد (محفظه اصلی روی پشت کوهنورد قرار می‌گیرد). اما برای بسته های کمر کوچکتر، می توان آنها را با محفظه اصلی جلوی کوهنورد نیز پوشید.

بسته های کمری برای پیاده روی های کوتاه تر در شرایط آب و هوایی پایدار مناسب هستند.

بیشتر بدانید: از کجا کیف کمری بخرم در لینک زیر

https://robonak.ir/

مزایای پک کمری
پس از سال‌ها نادیده‌گرفتن بسته‌های کمر - فقط از یک کمربند کوچک برای حمل وسایل عکاسی استفاده کردم - در نهایت از یک کمربند برای پیاده‌روی کوتاه در یک روز تابستانی دلپذیر در زمین‌های صاف استفاده کردم. پس از یک پیاده روی لذت بخش، تبدیل به یک بسته کمری شدم. از آن زمان، من پنج بسته کمری مختلف خریده ام که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

به هر حال، این تاریخچه من با بسته های کمری است. بیایید به برخی از مزایایی که بسته‌های کمری در مقایسه با بسته‌های یک روزه بزرگ‌ترشان ارائه می‌کنند، بپردازیم.

وزن فوق‌العاده سبک – هیچ بسته‌ای روزانه، صرف‌نظر از اینکه چقدر ساختار فانتزی دارد، وزن بسیار سبک یک بسته کمری را ندارد.
شانه ها را شاد نگه می دارد – برای من، این بزرگترین مزیت استفاده از بسته های کمری است. درد شانه‌ها و کشمکش‌های گاهاً مداوم با تسمه‌ها برای شاد نگه داشتن شانه‌ها از بین رفته است.
تعادل بهتر - از آنجایی که بسته های کمری در امتداد کمر قرار می گیرند، کوهنوردان در مقایسه با پوشیدن یک بسته روزانه تعادل بهتری دارند. به عنوان یک مزیت، راه رفتن "عمودی و معمولی" هنگام پوشیدن کمربند در مقایسه با بسته های روزانه بسیار ساده تر است.
نیروی مینیمالیسم - حتی بزرگترین بسته های کمری حداکثر ظرفیت 800 اینچ مکعبی دارند (کوهنورد بطری های آب خود را با قرار دادن آنها در تسمه های الاستیک در کنار بسته کمری حمل می کند). با چنین ظرفیت محدودی، کوهنوردان باید انتخاب کنند که در یک پیاده روی چه چیزی به همراه داشته باشند. به طور خلاصه، کوهنوردان ظرفیت حمل بار برای آوردن کتاب های سنگین، لباس های بی نیاز، کیت های کمک های اولیه هیولا و سایر اقلام سنگین و حجیم را در مسیر پیاده روی ندارند.

در عوض، کوهنوردان فقط باید آن وسایل را در ماشین یا خانه بگذارند. و در حالی که رفتن به مینیمالیسم شعار پیشاهنگی پسران را نقض می کند، من هر چه بیشتر از آن لذت می برم متوجه شده ام که «کمتر می آوردم» در پیاده روی. و با استفاده از وسایل چند منظوره کوچک و جمع و جور، کوهنوردان می توانند تعداد شگفت انگیزی از اقلام را حتی در بسته های کمری با اندازه متوسط ​​قرار دهند.
دیگر نیازی به پشتی بدبو و عرق‌ریز وجود ندارد - بسته‌های روزانه نسبت به یک دهه قبل به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بسته روز Osprey من (تالون) اجازه می دهد هوا در امتداد پشت من جریان داشته باشد و به خشک شدن عرق کمک می کند. با این حال، جریان هوای بهبود یافته در مقایسه با داشتن هیچ چیز در پشت، هنوز رنگ پریده است. داشتن پشتی "خشک و غیر بدبو" از مزایای استفاده از بسته های کمری است.

منبع

https://www.bigskyfishing.com/hiking-gear/waist-packs.php

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی