دوست دار کیف و کفش و لباس

فواید کیف چرم+ خرید عمده کیف چرم

bag lover | شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

فواید کیف چرم

 

صنعت چرم در حال ایجاد محصولی است که هم طبیعی و هم ماندگار باشد - چرم در توانایی خود در ترکیب زیبایی، راحتی و کاربردی منحصر به فرد است.

 
ماندگاری طولانی کیف چرم
چرم خوب به خوبی پیر می شود و ماندگاری دارد
چرم خوب دوام زیادی دارد و بر خلاف بسیاری از مواد مصنوعی یا مصنوعی، با افزایش سن بهتر می شود و به عمق پتینه و الگوی پوشیدنی می رسد که برای کاربر خاص است - بسیار شبیه به شلوار جین مورد علاقه. همانطور که ما آگاهانه به دنبال راه‌هایی برای کاهش یا مصرف می‌گردیم، چرم بسیار با اخلاق «کمتر بخر، بهتر بخر» مطابقت دارد. سرمایه گذاری در محصولات چرمی با کیفیت، سرمایه گذاری برای آینده است.
 
قابل تعمیر کیف چرم
چرم به راحتی قابل تعمیر و نگهداری است
سفر به سمت پایداری با محصولاتی شروع می‌شود که می‌توان آن‌ها را برای ماندگاری طولانی تعمیر کرد. چرم در نگهداری مادام العمر نیاز بسیار کمی دارد و انجام آن در خانه آسان است، به عنوان مثال از منابع زیادی برای شستشو و خشک کردن استفاده نمی کند و به طور فزاینده ای شاهد احیای مهارت های صنعتگر هستیم/ارائه خدمات تعمیر برای کالاهای چرمی با ارزش. . مقاله ریستوری را بخوانید.
 
قابل بازیافت کیف چرم
چرم و محصولات جانبی چرمی قابل بازیافت هستند
زیورآلات چرمی حاصل از فرآیند تولید را می توان به عنوان پر کردن، (به عنوان مثال در کیسه های بوکس) یا ترکیب با مواد دیگر برای ساخت محصولات کامپوزیتی مانند تخته چرمی، که برای کفی و پاشنه در کفش استفاده می شود، استفاده کرد. چرم در پایان عمر می تواند آسیاب شود تا از این طریق tpp استفاده شود. چرم در پایان عمر خود، بسته به نوع آن در 10 تا 50 سال، تجزیه زیستی می شود. ما می بینیم که تزئینات چرمی به طرز خلاقانه ای در پوشش دیوارها گنجانده شده است، به علاوه شرکت های بیشتری در حال بازیافت اجزای چرم از کفش و کالاهای چرمی به چیزی جدید هستند. مقاله Peterson & Stoop را بخوانید.

 
همه کاره کیف چرم
چرم کاربردهای نهایی بسیار متنوعی دارد
مهارت‌های چرم‌سازان همان مواد اولیه اولیه را می‌گیرد و آن را به «پارچه‌های» بسیار متفاوت با کیفیت‌ها و مزایای متفاوت تبدیل می‌کند. چرم را می توان طوری طراحی کرد که برای مبلمان به اندازه کافی بادوام باشد و در عین حال برای کفش راحتی به اندازه کافی نرم باشد. این بهترین دستکش های لباس یا دستکش های موتورسواری محافظ و مقاوم در برابر سایش را می سازد. چرم انعطاف پذیرترین کاپشن ها یا محکم ترین چکمه های پیاده روی را می سازد.
 
راحت کیف چرم
چرم راحتی طبیعی دارد
چرم قابلیت تنفس دارد که به راحتی اجازه می دهد دمای بدن تنظیم شود، به طور طبیعی رطوبت را جذب کرده و از پوست دور نگه می دارد تا زمانی که بتواند به بیرون تبخیر شود. همچنین برای پوشنده قالب می‌شود - چه دستکش، کفش، ژاکت چرمی یا کیف پولی که سال‌ها در جیب پشتی حمل می‌شود، چرم برای راحتی و تناسب بسیار با پوشنده‌اش مطابقت دارد.
 
زیبا کیف چرم
چرم به طور طبیعی زیباست
چرم دارای زیبایی طبیعی است که برخلاف بسیاری از مواد با افزایش سن بهبود می یابد. اگرچه هر پوست یا پوستی متفاوت است، اما سازندگان چرم تلاش می‌کنند تا بهترین ویژگی‌های آن را نشان دهند، چه ظاهری کاملاً آنیلین باشد یا ظاهری «برهنه» در صورتی که به طرز ماهرانه‌ای برای ترکیب دوام و مراقبت آسان ساخته شده باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف چرم، برگه اطلاعات ما، اصطلاحات چرم را بررسی کنید
 
مجلل کیف چرم
دسته چرم لوکس را اضافه می کند
چرم از دیرباز جزء کالاهای لوکس بوده است، از کیف های دستی تا کفش و لباس. دارای کیفیت لمس و پوشیدن متمایز است که قابل تکرار نیست و به همین دلیل اغلب با فناوری لبه سخت ترکیب می شود تا حسی مجلل و شخصی تر را به کالایی که در غیر این صورت ناشناس است، ارائه دهد. مانند تمام مواد طبیعی، تجربه کاربری را ایجاد می کند که احساسی تر و کمتر کاربردی است.

منبع

https://robonak.ir/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%da%86%d8%b1%d9%85/

https://www.leathernaturally.org/Education/Fact-Sheets/Benefits/Benefits-of-leather

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی