دوست دار کیف و کفش و لباس

فواید زیپ چمدان

bag lover | سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

پوشش زیپ در چمدان برای چه است؟


بسیاری از چمدان های دارای پوششی هستند که می توان آن را با زیپ باز کرد. آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای پر کردن اشکال و فضاهای کوچک نامنظم، کمک به شما به بهترین وجه استفاده از فضای چمدان خود را.

برای دیدن پاسخ کامل کلیک کنید

همچنین برای دانستن این است که، تسمه های داخل چمدان برای چه هستند؟
تسمه های فشرده سازی به کاهش اندازه کیسه شما در زمانی که به طور کامل بسته بندی نشده و ظاهر کیسه شما را به حداقل می رسانید، کمک می کنند. آنها همچنین نقاط ضربه شلاق مفید برای اتصال / نگه داشتن دنده و به طور معمول در طرفین کیسه, اما همچنین می تواند در پایین یافت می شود.

به همین ترتیب، لباس هایتان را روی چه طرف چمدان می پوشید؟ بسته در سفارش راست قرار دادن اقلام سنگین تر به سمت پایه چمدان در نزدیکی چرخ برای کمک به جلوگیری از آن را از اوج بیش از، مک کالپین می گوید. بعد، چمدون رو با لباسات پر کن. برای لباس های نرمی که به راحتی چین و چروک نمی کنند، وسایل نورد فضای بیشتری را آزاد خواهند کرد.

مردم هم می پرسند، آیا چمدان های زیپ امن هستند؟

اونا در امانن، بهمعنای واقعی کلمه. هنگامی که در مقایسه با یک چمدان زیپ, مورد قاب محکم بسیار بهتر است در امن - نگهبانی از اشیاء با ارزش خود را. این نسبتا آسان برای شکستن به یک مورد زیپ شده با prying باز کردن سیمپی با یک جسم نیمه تیز.

 

به بند چمدون احتیاج دارم؟

امن تسمه TSA چمدان خود را به طور گسترده ای در دسترس هستند اجازه می دهد تا پرسنل امنیتی فرودگاه به بازرسی چمدان خود را. بند همچنین می تواند امن و پنهان هر جیب خارج، لبه ها و ویژگی های بیرون زده است که ممکن است باعث آسیب و یا دسترسی به چمدان خود را.

36 پاسخ سوال مرتبط یافت شده
چگونه لباس ها را برای سفر تا می کنید؟
مراحل
از روش نورد استفاده کنید. این روش می تواند چین و چروک ها را کاهش دهد و فضا را ذخیره کند.
یک جفت شلوار جین را به نصف طول تا کنید. مطمئن شوید که شلوار جین صاف است.
تی شرت هات رو بچرون
پیراهن های آستین بلند را تا کنید.
رول دامن و لباس و شلوار لباس.
هنگام رسیدن به مقصد لباس ها را قطع کنید.
 
چطور یجوری یه چمدون رو به هم می بندی؟
بند افزودنی
بسته بزرگترین قطعه خود را از چمدان با اکثریت وزن در پایین.
چمدون بزرگت رو بپوش تا درست ایستاده باشه
باز کردن دست و پنجه نرم بند افزودنی و امن آن را به دسته بالای سنگین ترین چمدان خود را، با قلاب متصل رو به خارج.
 
از کجا بدونم چمدونم چیه؟
چمدان خود را علامت گذاری کنید
کیسه هات رو علامت بزن تا اونا ایستادگی کنن یک روبان روشن رنگ را دور دسته گره بزنید یا یک برچسب بزرگ را در کنار آن قرار کنید. اگر شما در حال خرید چمدان های جدید برای سفر خود، یک رنگ روشن یا منحصر به فرد را انتخاب کنید. چمدان هایتان را راحت تر پیدا می کنید و به اشتباه از برداشتن کیف های دیگران جلوگیری می کنید.
 
تو چمدون چی میذاری؟
برنامه پیش رو توسط استراتژیک بسته بندی این اقلام در چمدان حمل خود را برای سفر شادتر.
بطری آب فروپاشی پذیر با سیستم فیلترینگ.
داروهای روزانه .
شارژر تلفن .
هر گونه اسناد شما در طول سفر نیاز دارید.
هر چیز با ارزشی
6. سرگرمی.
تغییر لباس زیر .
مسواک، مسواک، و دستمال مرطوب صورت.
 
چگونه از چمدان هایم در برابر سرقت محافظت کنم؟

روی یک تگ شناسایی محکم سرمایه گذاری کنید. قفل چمدان های چک شده با قفل تایید شده TSA. یک کپی از پاس شبانه روزی خود را در داخل چمدان چک شده خود قرار داده است. عکس از محتویات چمدان چک شده خود را درست قبل از قرار دادن آن همه در کیسه برای اثبات مورد خود را اگر شما نیاز به فایل ادعا.
 
آیا باید چمدان هایم را هنگام پرواز به اروپا قفل کنم؟
اگر کیسه در اروپا باز است هیچ تصوری ندارد که آیا یادداشتی گنجانده شده است یا نه. دوم اینکه قفل TSA برای یک بازرس اروپایی معنی ندارد. برای ما، ما از پیوندهای کابلی پلاستیکی برای تمام چمدان هایمان استفاده می کنیم. نه چندان به عنوان سرقت جلوگیری از اما برای جلوگیری از کشیدن زیپ از به طور تصادفی توسط ماشین یا کیسه های دیگر باز کشیده .
 
کدام کشورها نیاز به قفل TSA دارند؟
کشورهای دارای الزامات قفل TSA
از این رو، چندین کشور (ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، اسرائیل، فنلاند، اتریش و کره جنوبی) مسافران را ملزم می کنند که چمدان های خود را با برند خاصی از قفل ها قفل کنند که می تواند توسط امنیت هوانوردی باز شود.
 
چطور یجوری یه زیپ روی چمدون امن میکنی؟
اگر چمدان خود را تا به زیپ قفل (دو زیپ می کشد، با حلقه های کوچک در پایه هر)، فقط نخ بزرگترین کراوات کابل است که از طریق حلقه متناسب، و کشیدن تنگ است. برای زیپ می کشد که حلقه های اختصاص داده شده را ندارم, نخ کراوات کابل را از طریق سوراخ در بالای هر زیپ به جای.
 
چگونه قفل چمدان را بدون کلید باز می کنید؟
با استفاده از یک قلم معمولی، یک نقطه را انتخاب کنید و بین دندان ها پوک کنید، تا قلم از طریق فشار بیاد. سپس قلم را تمام طول زیپ اجرا کنید. به طور کامل باز خواهد شد. هنگامی که شما آماده برای بستن آن، فقط درک دسته زیپ به طور منظم و زیپ آن را در راه عادی بسته شده است.
 
قفل TSA در کیسه های چرخ دستی چیه؟

TSA LOCK® یک سیستم امنیت جهانی است که به مسافران اجازه می دهد چمدان های خود را قفل کنند، در حالی که به مقامات امنیتی اجازه می دهد بدون آسیب آنها را بازرسی کنند.
 
چطور یجوری چمدون رو امن میکنی؟
بنابراین در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید برای محافظت از وسایل خود و حفظ چمدان امن در حالی که سفر به خارج از کشور.
از قفل های مناسب برای کیسه هایتان استفاده کنید.
یک خط دید بهترین امنیت است.
در استفاده از کمدها و ایمن ها محتاط باشید.
سرمایه گذاری در چمدان اثبات دستکاری.
اشیاء با ارزش خود را در مکان های غیر اصولی قرار داده است.
 
آیا بهتر است لباس ها را در چمدان غلتید یا تا کنید؟
لباس تاشو سریع ترین راه برای بسته بندی است و بیش از نورد برای اقلامی که به راحتی چین و چروک مانند پیراهن دکمه به پایین پنبه و یا کتانی ترجیح داده شده است. اقلام را در امتداد چین های موجود خود تا کنید. به عنوان مثال چین های شلوار جین یا شلوار را دنبال کنید.
 
2 هفته چقدر چمدون لازم دارم؟
28- تا 32 اینچی چمدان چک شده
هنگامی که شما به مقصد های بین المللی به مدت دو هفته سفر ,مهم است که مطمئن شوید که شما همه چیز شما نیاز به مطمئن شوید که شما لذت بردن از سفر خود را و به عنوان بسیاری از خاطرات که ممکن است. به علاوه شما باید مطمئن شوید که شما می توانید در یک دسته از سوغاتی مناسب برای بازگرداندن!
 
چگونه چمدان را برای صرفه جویی در فضا بسته بندی می کنید؟
در زیر 10 راهنمایی ما به حداکثر رساندن فضا در چمدان خود را.
از چمدان یا کیف کوچک استفاده کنید.
رول لباس های خود را.
پیچیدن کمربند خود را در پیراهن خود را.
کفش هایتان را در پایین قرار دهید.
بسته داخل کفش های خود را.
برای ذخیره موارد کوچک از یک مورد عینک استفاده کنید.
اجتناب از استفاده از کیسه های کوچک.
حجیم ترین اقلام خود را بپوشید.
 
آیا بسته بندی مکعب ها واقعا فضا را ذخیره می کنند؟

حقیقت این است که بسته بندی مکعب ها فضا را به صورت مستقیم و فیزیکی ذخیره نمی کنند؛ همه چیز هنوز هم طول می کشد تا همان مقدار از فضا آن را در غیر این صورت. (مگر اینکه شما خرید فشرده سازی بسته بندی مکعب، که چیزی است.) در عوض، آنها به شما اجازه بسته بندی همان مقدار از مسائل، در حالی که داشتن آن را مانند کمتر رفتار می کنند.
 
چگونه می توانید بگویید که آیا چمدان خود را بیش از 50 پوند بدون مقیاس است؟
در اینجا چگونه شما می توانید آن را انجام دهد:
روی مقیاس بایستید و خودتان را وزن کنید. اندازه گیری خود را ثبت کنید.
سپس این بار چمدان خود را حمل کنید و در مقیاس بایستید. خودتان را وزن کنید و اندازه گیری را دوباره ثبت کنید.
حالا، شماره اول را به شماره دومی که دریافت می کنید تفریق کنید. این در حال حاضر وزن چمدان خود را.
 
چی رو توی کیفت جمع نکنی؟
The TSA تا به بسیاری از اقلام به عنوان در حمل در چمدان ممنوع و / یا چمدان چک تعیین شده است. این موارد شامل اشیاء تیز مختلف، کالاهای ورزشی، اسلحه و سلاح گرم، ابزار، اقلام دفاع از خود، مواد انفجاری / قابل اشتعال، و دیگر اقلام خطرناک است.
می پرسد مشابه
30تعریف خط از خط چه است؟ 28کدام خطوط را خطوط کانتور می نامند؟ 18چگونه خواندن یک خط فایل به خط در لینوکس؟ 15چه تفاوتی بین بالا خط و زیر ترفیع خط وجود دارد؟ 26آیا پوشش حرارتی همان پوشش خاموشی است؟ 30یک بخش خط نقطه ای و ری چه چیزی است؟ 24خط ریلی و خط فاننو چیه؟ 15آیا تفاوتی بین خط DSL و خط تلفن وجود دارد؟ 18چه تفاوتی بین یک بخش خط خط و یک اشعه وجود دارد؟ 23آیا یک خط آب می تواند از یک خط فاضلاب عبور کند؟
محبوب می پرسد
126.5 اینچ بزرگه؟ 39چه اتومبیل هایی گران ترین مبدل های کاتالیزوری را دارند؟ 37آیا تلویزیون نیوزماکس در اسپکتروم در دسترس است؟ 39آیا هرمیون در هری پاتر و کودک نفرین شده می میرد؟ 39در مورد کسی که آواز می خواند چه نظری باید بکنم؟ 36چگونه می توانم ShopRite ایمیل دایره ای دریافت کنم؟ 39چگونه نور نفت را روی یک هوسقوارنا 435 تنظیم می کنید؟ 39بهترین جا برای دیدن جنگل سرخ چیه؟ 38چه مدت یک فروشنده باید به درخواست تعمیرات پاسخ دهد؟ 39مصنوعات برای چه استفاده می شوند؟
منبع:

https://robonak.ir/%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی