دوست دار کیف و کفش و لباس

روش انتخاب چمدان

bag lover | يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

چمدان ها ، چمدان ها و سایر چمدان ها اشتراکات زیادی دارند. آنها معمولاً دارای چرخ ، دسته و زیپ هستند. اما همه چمدان ها برابر نیستند. چه در فصل تعطیلات قصد هدیه دادن چمدان را داشته باشید یا اینکه به سادگی نیاز به خرید چمدان جدید قبل از سفر دارید ، ممکن است راه دشواری را از تفاوت ها دریابید.

یک گزینه بهتر این است که نتایج نظرسنجی ما از میزان رضایت از چمدان را که به 65000 عضو گزارش مصرف کننده ارسال شده است ، در نظر بگیرید. پاسخ دهندگان به ما گفتند که چرخ پذیری و دوام از مهمترین عواملی هستند که باید هنگام خرید چمدان در نظر بگیرند. در واقع ، طبق گفته بیش از 27000 عضوی که به چمدان خود امتیاز دادند ، رضایت از دوام آن بیشترین پیش بینی کننده رضایت کلی بود.

در اینجا باید نکاتی را هنگام خرید چمدان در نظر بگیرید.


 

قابلیت انعطاف پذیری
بیشتر چمدانی که امروز به فروش می رسد دارای چرخ است. چالش این است که بفهمید باید چهار چرخ بگیرید یا دو چرخ. مسافرانی که چمدان های چهارچرخ را ترجیح می دهند چون می توانند 360 درجه بچرخند ، مانور آنها را آسان می کند. با چهار چرخ می توانید چمدان های کنار خود ، جلوی خود یا پشت خود را به راحتی چرخ کنید. همچنین پیمایش در راهروهای هواپیما و سایر فضاهای تنگ نیز آسان است. اما یک نقطه ضعف نیز وجود دارد: اگر خود را در یک شیب قرار دهید ، چمدان می تواند دور شود.

بیشتر در مورد سفر
بهترین هدایای سفر برای تعطیلات
نکاتی برای کمک به شما در ارتقا پرواز رایگان
نحوه صرفه جویی در هزینه پرواز با کلاس تجاری
از طرف دیگر ، یک دو چرخ فقط جلو و عقب می رود. ارگونومیک آن کمتر از چرخنده چهار چرخ است ، اما اگر قرار است در خیابان های شهر قدم بزنید ، استفاده از دو چرخ برای پاکسازی حاشیه و غلت زدن در پیاده روها ، خیابان های سنگ فرش و سایر سطوح ناهموار بهتر است.

ما با مارک ها وفادار نیستیم.
ما به شما وفادار هستیم

رتبه بندی و بررسی بیش از 8500 محصول و خدمات.
عضو شوید
ماندگاری
روی زیپ ها صفر بزنید. اگر هنگام مسافرت زیپ می شکند ، می تواند سردرد باشد. بنابراین قبل از خرید زیپ های چمدان خود را کنترل کنید. آنها در دو نوع وجود دارند: زنجیر و سیم پیچ. زیپ زنجیری دارای دو مجموعه دندان بهم پیوسته است که معمولاً از فلز ساخته شده است. این بهتر و قوی تر از زیپ کویل است که روی دو سیم پیچ موازی که معمولاً از پلی استر ساخته می شوند ، می لغزد. شکستن زیپ های زنجیری بسیار دشوارتر است. زیپ های کویل را می توان با یک قلم توپ از هم جدا کرد. همچنین برخی از خریداران باهوش زیپ ها را به عنوان پروکسی برای کیفیت کلی کیف در نظر می گیرند ، بنابراین ممکن است بخواهید از نزدیک نگاهی بیندازید. به طور گسترده ای تصور می شود که مارک زیپ دار YKK معتبرترین زیپ موجود در بازار است.

چرخ ها را بچرخانید. وقتی نوبت به دوام می رسد ، چرخ ها می توانند نقطه ضعفی باشند. بررسی کنید چرخ ها به نرمی چرخیده و در جای خود قرار بگیرند. آنها را به آرامی با دستان خود به هم بزنید تا مطمئن شوید محکم به هم چسبیده اند.

چرخ های چهار چرخ از خارج سوار می شوند و باعث می شوند تا آنها با هندلینگ خشن آسیب ببینند. برای اتصال ایمن تر ، بررسی کنید که چرخ ها به جای پرچ با پیچ وصل شده اند.

یک چرخ دو چرخ دارای چرخ های فرورفتگی است ، این بدان معنی است که آنها از پاره شدن محافظت می کنند. همچنین مانند چرخ های روی اسکیت های خطی ، به جلو و عقب می غلتند و در مقایسه با چهار چرخ چرخ 360 درجه چرخش ، ساییدگی کمتری ایجاد می کنند.


راهنمای خرید چمدان و رتبه بندی خرده فروشی ما را بررسی کنید تا بهترین مکان ها را برای خرید چمدان پیدا کنید.
 

دسته را بگیرید. برای داشتن دوام حداکثر ، هنگام کشیدن کیف ، دستگیره باید کم و تکان بخورد. یکی که به طور کامل در داخل کیسه جمع شود ، کمتر آسیب می بیند. همچنین هنگام کشیدن و عقب کشیدن حرکت صاف را بررسی کنید.

یک طرف را انتخاب کنید: سخت یا نرم. همانطور که اکثر دارندگان چمدان به ما گفتند ، اگر چمدان نرم و نرم می خواهید یک ماده با کیفیت بالا انتخاب کنید زیرا سبک است و به شما امکان می دهد کالاهای "فقط یک مورد دیگر" را پر کنید. (منکر اندازه گیری وزن پارچه است.) اگر بالاترین اولویت شما محافظت در برابر پارگی و محافظت از وسایل بسته بندی شده شما باشد ، یک کیف سخت بهتر است. با تیغه پاره نمی شود یا عمداً پاره می شود. با دوام ترین؟ چمدان آلومینیومی. اما همچنین سنگین ترین است.

برای چمدان های دستی یک نوار اندازه گیری بیاورید. از برچسب ها ، برچسب ها یا تبلیغاتی که "چمدان های رسمی حمل شده" را اعلام می کنند چشم پوشی کنید. هیچ چیز رسمی نیست. هیچ مقرره ای اندازه حمل را تعیین نمی کند. شرکت های هواپیمایی محدودیت های خاص خود را اعمال می کنند و محدودیت ها می توانند در بین شرکت های هواپیمایی و حتی در هواپیماها متفاوت باشند. علاوه بر این ، تحقیقات Consumer Reports نشان داد که 9 مدل از 11 مدل اندازه گیری شده بزرگتر از ادعای سازنده است.

برای خرید چمدان مرغوب دقت کنید.

خط پایین: ابعاد خود را اندازه بگیرید

f اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت ها از جمله کیسه های بیرونی ، چرخ ها و دسته ها را در آنها حساب می کنند. و اگر در حال خرید آنلاین هستید ، در مورد هرگونه شکایت در مورد اندازه واقعی در مقابل تبلیغات ، قسمت نظرات را در صفحه مدل چمدان بررسی کنید.

برای دریافت نکات بیشتر درباره خرید ، از جمله نکاتی در مورد اندازه ، ضمانت و ظرفیت داخلی ، راهنمای خرید چمدان را بررسی کنید.

مشاوره معتبر مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده شد
درباره تصمیمات روزمره از کارشناسان ما بینش و راهنمایی دریافت کنید.

سوزان فاینشتاین یک نویسنده مستقل است که به گزارش های مصرف کننده در زمینه بهداشت و دارو کمک می کند. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی (M.P.H.) است و 20 سال به علاوه در مورد علم و پزشکی مقاله نوشته است. مهارت وی در ترجمه موضوعات پیچیده علمی و پزشکی به زبانی قابل فهم ، او را قادر می سازد تا مشاوره ای روشن و عملی برای مصرف کنندگان ارائه دهد.

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی