دوست دار کیف و کفش و لباس

راهنمای مبتدیان برای کیف پول های رمزنگاری شده

bag lover | يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

راهنمای مبتدیان برای کیف پول های رمزنگاری شده
بیاموزید که کیف پول کریپتو چیست، چگونه کار می کند و چگونه کیف پول مناسب خود را انتخاب کنید.

تام بلکستون
تام بلکستون، کارشناس ارزهای دیجیتال
تام بلکستون
گیب ترنر، سردبیر
آخرین به روز رسانی در 20 ژوئیه 2022
صرافی ها در مقابل کیف پول انواع کیف پول چگونه کار می کند؟ انتخاب کیف پول
محتوای این صفحه فقط برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است. Security.org مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد و کسی را به خرید، فروش یا تجارت ارز دیجیتال توصیه یا تشویق نمی‌کند. توصیه می شود که در مورد صحت هر گونه اطلاعات موجود در اینجا تحقیقات خود را انجام دهید زیرا این اطلاعات "همانطور که هست" فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. علاوه بر این، Security.org هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای اطلاعاتی یا اقدامات انجام شده بر اساس اطلاعات موجود در اینجا ندارد.

داخل: از زمانی که شبکه جهانی وب در اوایل دهه 90 به شهرت رسید، ما عادت کرده‌ایم که دارایی‌های خود را به اشخاص ثالث واگذار کنیم و اجازه دهیم آنها کنترل را در دست بگیرند. اما با کیف پول‌های کریپتو، اکنون می‌توانیم کنترل دارایی‌های خود را مستقیماً به روشی مشابه نگهداری پول نقد، اما با مزیت افزوده تعامل با وب در دست بگیریم.

اگر به خرید یا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال فکر کرده اید، احتمالاً شنیده اید که به یک کیف پول رمزنگاری شده نیاز دارید.

اما ممکن است تعجب کنید که کیف پول دقیقا چیست؟ آیا صرافی ارز دیجیتال همان کیف پول است؟ و بهترین کیف پول برای استفاده چیست؟

من به طور خلاصه به همه این سؤالات در طول این راهنما پاسخ خواهم داد. من بسیاری از جزئیات نحوه عملکرد کیف پول رمزنگاری و نحوه انتخاب بهترین کیف پول برای نیازهای خود را پوشش خواهم داد.

ابتدا، اجازه دهید با اساسی ترین سوال شروع کنیم: کیف پول رمزنگاری دقیقاً چیست؟


کیف پول کریپتو چیست؟
در ابتدایی‌ترین شکل آن، «کیف پول» نرم‌افزاری است که می‌توانید برای اثبات اینکه مالک یک حساب یا آدرس رمزنگاری خاص هستید، استفاده کنید.

می‌توانید از کیف پول برای ذخیره امن ارزهای دیجیتال یا مجاز کردن پرداخت‌های رمزنگاری شده به کارمندان یا بازرگانان استفاده کنید.

از آنجایی که هر حساب رمزنگاری منحصر به فرد است، می توان از کیف پول برای مدیریت و تأیید هویت آنلاین شما نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید از آدرس کیف پول خود به جای آدرس ایمیل برای ورود به یک حساب رسانه اجتماعی یا پیام فوری استفاده کنید.

نکته اصلی این است که می توان از کیف پول برای اثبات اینکه شما هستید استفاده کرد. و می تواند این کار را تقریباً فوراً از طریق فشار دادن چند دکمه انجام دهد.

نصب کیف پول رمزنگاری شده
برای نصب کیف پول، می‌توانید آن را از فروشگاه افزونه مرورگر، فروشگاه اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت برنامه‌نویس دانلود کنید. هنگامی که آن را نصب و راه‌اندازی کردید، می‌توانید از شخصی بخواهید که با دادن آدرس کیف پول شما (نه آدرس منزل شما) به فرستنده رمزنگاری را به کیف پول شما ارسال کند.


آیا می دانید: آدرس رشته ای از کاراکترها است که می تواند برای نشان دادن شما در وب استفاده شود. اگر می خواهید رمز ارز دریافت کنید، باید این آدرس را به فرستنده بدهید.

هنگامی که رمز ارز را در آدرس کیف پول خود دریافت کردید، می توانید آن را برای دیگران ارسال کنید یا از کیف پول برای تعامل با برنامه های دارای کیف پول در وب استفاده کنید.

من در مدت کوتاهی به جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد کیف پول خواهم پرداخت. اما در حال حاضر، بیایید یک سوال رایج در مورد کیف پول ها را مورد بحث قرار دهیم: آیا صرافی ارز دیجیتال همان کیف پول کریپتو است؟

صرافی ها در مقابل کیف پول
صرافی‌های کریپتو مانند Coinbase، Binance.US و Crypto.com مکان‌های عالی برای خرید ارزهای دیجیتال هستند. آنها به کاربران این امکان را می دهند که رمزنگاری را با کارت های نقدی یا انتقال نقدی خریداری کنند. همچنین می‌توانید از یک صرافی برای تعویض سریع و ارزان یک رمزارز با دیگری استفاده کنید.

و می‌توانید کریپتو را در یک صرافی ذخیره کنید یا از آن برای ارسال و دریافت رمزنگاری استفاده کنید، درست مانند کیف پول.

بیشتر بدانید: انواع کیف زنانه و مردانه در https://robonak.ir/

مشاهده تصویر منبع


نکته حرفه‌ای: می‌خواهید عمیق‌تر شوید و درباره صرافی‌های ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید؟ راهنمای ما را برای یافتن یک صرافی قانونی ارز دیجیتال بررسی کنید.

اما صرافی با کیف پول تفاوت اساسی دارد.

وقتی رمزارز را در یک صرافی ذخیره می‌کنید، مستقیماً در یک کیف پول تحت کنترل صرافی است. و هنگامی که رمزارز را برای شخص دیگری با استفاده از یک صرافی ارسال می کنید، در واقع به صرافی دستور می دهید که از کیف پول خود برای ارسال رمزنگاری شما به شخص دیگری استفاده کند.

در مقابل، هنگامی که رمزارز را در کیف پول خود ذخیره می کنید، کنترل کاملی بر رمزارز خود دارید. و هنگامی که با استفاده از کیف پول، نقل و انتقالات را انجام می دهید، این کار را مستقیماً بدون تکیه بر شخص ثالث انجام می دهید. این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند شما را از استفاده از رمزنگاری خود، صرف نظر از اینکه چگونه می خواهید از آن استفاده کنید، باز دارد.

ذخیره رمزنگاری در یک حساب صرافی شبیه به داشتن پول نقد در بانک است، در حالی که داشتن رمز ارز در کیف پول بیشتر شبیه داشتن پول نقد در یک کیف پول فیزیکی است. اگر پول نقد شما در کیف پول فیزیکی شما باشد، هیچکس نمی تواند شما را از خرج کردن آن برای هر چیزی که می خواهید باز دارد. به همین ترتیب، وقتی رمزنگاری شما در کیف پول رمزنگاری شما قرار دارد، هیچ کس جز شما کنترلی روی آن ندارد.

بنابراین در حالی که صرافی ها می توانند به طور غیرمستقیم برخی از عملکردهای مشابه کیف پول را انجام دهند، اما در واقع خود کیف پول نیستند.

اکنون که آن را از سر راه برداشتیم، بیایید در مورد انواع کیف پول های موجود صحبت کنیم.

منبع

 

https://www.security.org/crypto/wallet/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی