دوست دار کیف و کفش و لباس

راهنمای خرید کیف مدرسه مناسب برای فرزندتان
ارسال شده توسط libbyHealth & Development
کتاب‌ها، کتاب‌ها و کتاب‌های بیشتر – آیا مواقعی دیده‌اید که کودکتان با کیف مدرسه‌ای که تقریباً هم اندازه به نظر می‌رسد دست و پنجه نرم می‌کند؟ به عنوان والدین، طبیعی است که نگران باشید که بدن جوان و هنوز در حال رشد فرزندتان با کیف های سنگین مدرسه سنگین شود.

تحقیقات اخیر نشان داده است که 80 درصد از کودکان مدرسه ای کیف های کتاب را حمل می کنند که بسیار سنگین است تا جایی که به سلامت آنها آسیب می رساند. گاهی اوقات با استفاده از کیسه های غیر ارگونومیک که با در نظر گرفتن راحتی کودک طراحی نشده اند، این بدتر می شود.

حمل بار سنگین، به ویژه فقط روی یک شانه، بر روی ستون فقرات جوان تاثیر می گذارد و می تواند باعث کمردرد برای کودکان شود.

در اینجا نحوه تشخیص اینکه فرزندتان مقداری بیش از حد بدنش حمل می کند یا نه، و چگونه یک کیف مدرسه انتخاب کنید که به معنای واقعی کلمه به کاهش وزن از روی شانه های او کمک کند، آمده است.

مشاهده تصویر منبع

چقدر سنگین؟
کارشناسان در بریتانیا می گویند که وزن مناسب برای کیف مدرسه کودک باید برابر یا کمتر از 10 درصد وزن آنها باشد. به سادگی کیف مدرسه فرزندتان را وزن کنید تا ببینید آیا او بارهای زیادی برای او حمل می کند یا خیر.

بسته هوشمند
10 تا 15 دقیقه اضافی در روز برای بررسی جدول زمانی یا برنامه فرزندتان باید به کاهش بار کمک کند. انتخاب یک بطری آب کوچک‌تر که می‌توان دوباره آن را پر کرد، یا بیرون آوردن کتاب‌های غیر ضروری، کمک زیادی به سبک‌تر کردن کیسه می‌کند. اگر آنها گزینه کمد در مدرسه را دارند، این یک راه عالی برای کاهش وزن کیف هایشان است! از آنها بپرسید که آیا آنها می توانند برخی از وسایل را در قفسه ذخیره کنند تا فشار را تخلیه کنند، یا می توانید در نظر داشته باشید که با معلمان صحبت کنید اگر برای شما نگرانی بزرگی است که کودک شما مجبور است هر روز مقدار زیادی به مدرسه بیاورد.

کیف مدرسه مناسب برای پشت
اولین توصیه ما این است که یک کوله پشتی یا یک کوله پشتی تهیه کنید که می تواند روی هر دو شانه پوشیده شود و به توزیع موثر وزن کمک کند. کیسه‌های اسلینگ یا پیام‌رسان ممکن است «باحال‌تر» به نظر برسند، اما در سن آنها، پشتیبانی مهم‌تر است.

توتم، سازنده کیف ارگونومیک مستقر در بریتانیا، هنگام قرار دادن کیف مدرسه برای کودک، رویکرد "Double S" را توصیه می کند:

مسائل اندازه
کوله پشتی مدرسه نباید بیش از 3 سانتی متر بالاتر از شانه ها و پایین تر از باسن قرار گیرد. روی یک کوله پشتی بزرگتر سرمایه گذاری نکنید به این امید که فرزندتان بتواند در آن «رشد» کند. کودکان 5 تا 10 ساله به کیف های اندازه کودک نیاز دارند.

پشتیبانی کلیدی است
کوله پشتی باید روی شانه ها و تسمه های پشتی قرار داده شود تا با ستون فقرات مناسب باشد و از فشار روی کودک بکاهد. کوله پشتی های ارگونومیک با قاب پشتیبانی داخلی یک امتیاز اضافی هستند زیرا به توزیع بهتر وزن کمک می کنند. کوله پشتی باید دارای محفظه هایی باشد تا وزن فقط در قسمت پایینی کیف متمرکز نشود.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که کودک خود را از سنین پایین شروع کنید – زمانی که عادت پوشیدن کوله پشتی برای رفتن به مدرسه هر روز در او ایجاد شد، او را در مسیر درستی برای سلامت کمر و ستون فقرات قرار می دهید.

انواع کیف های مدرسه را اینجا ببینید.

منابع:
http://www.growingkids.co.uk
http://www.totemschoolbags.co.uk

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی