دوست دار کیف و کفش و لباس

راهنمای انتخاب کیف سفر

bag lover | شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

چیدن کوله مسافرتی مناسب

چیدن کوله پشتی مناسب سفر ، قسمت مهمی در برنامه ریزی سفر شماست. خیلی بزرگ است و برای حمل کردن نیز باید وزن اضافی زیادی داشته باشید. یا ممکن است کیف خود را سوار هواپیما نکنید! خیلی کوچک است و هرگز همه وسایل خود را در این کار جا نمی دهید! مواد اشتباهی را انتخاب کنید و چیزهایتان در باران خیس می شود.

کوله پشتی های زیادی در آنجا وجود دارد که دانستن چگونگی انتخاب کوله پشتی بسیار گیج کننده است.

در واقع دانستن اینکه بهترین کوله پشتی مسافرتی چیست - و چگونگی چیدن آن علمی است! وقتی برای اولین بار مسافرت را شروع کردم ، هفته ها وقت صرف اولین کوله پشتی مسافرتی خود را کردم. من ده ها مورد را امتحان کردم ، ساعت ها تحقیق آنلاین انجام دادم ، و بسیاری از افراد را بسته بندی کردم تا از آنچه می خواهم احساس کنم. این یک پروسه زمانبر بود. این تحقیق نتیجه داد اما اولین کوله پشتی من 8 سال طول کشید.

در حقیقت ، تنها دلیل خرید کوله پشتی جدید این بود که یک شرکت هواپیمایی آن کیف را گم کرد. در غیر این صورت ، آن کوله پشتی امروز نیز وجود خواهد داشت.

کوله پشتی های مسافرتی بسیاری در جهان وجود دارد - و حتی مکان های بیشتر که می توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

چگونه بهترین کوله پشتی را برای سفر انتخاب می کنید؟

امروز ، من می خواهم به شما یاد دهم که چگونه

بنابراین برای صرفه جویی در وقت شما ساعتها پس از تحقیق ، تمام ویژگی های خوب یک کوله پشتی ، بهترین مارک های کوله پشتی را ارائه می دهم ، و جایی که می توانید آنها را خریداری کنید ، می توانید ساعتها در وقت صرفه جویی کنید و به راحتی خرید کنید دانستن اینکه شگفت انگیز است و برای همیشه دوام خواهد داشت.

فهرست مطالب

چه چیزی را باید در یک کوله پشتی خوب جستجو کنید
آیا اندازه مهم است؟
کوله پشتی یا چمدان؟
چقدر باید هزینه کنم؟
13 کوله پشتی مسافرتی دلخواه من
کوله پشتی سفر خود را از کجا بخریم
 

در کوله مسافرتی خوب به دنبال چه چیزی باشید
در اینجا ویدیویی از کالبد شکافی کوله پشتی من و مرور آنچه که در هنگام انتخاب بهترین کوله پشتی برای مسافرت به دنبال آن هستم است:

نمی خواهید فیلم را تماشا کنید؟ مشکلی نیست در اینجا خلاصه ای از آن و نحوه انتخاب بهترین کوله پشتی سفر برای سفر خود آورده شده است:

بهترین کوله پشتی ها - هرچه بیشتر از آن دوام بیاورید و در شرایط خوبی باقی بماند - از تمام خصوصیات زیر برخوردار است که باعث دوام ، ماندگاری بیشتر و محافظت از وسایل شما در برابر باران می شود. کوله پشتی دریافت نکنید که همه جعبه های این لیست را بررسی نکند:

1. مواد مقاوم در برابر آب
در حالی که نیازی نیست بسته شما 100٪ ضد آب باشد (البته مگر اینکه پیاده روی چند روزه طولانی داشته باشید) ، اطمینان حاصل کنید که کیف شما از مواد ضد آب ساخته شده است تا همه چیز در نم نم باران خیس نشود (اکثر کوله پشتی های مسافرتی همراه با برزنت هستند که می توانید در صورت بارش شدید باران روی آنها قرار دهید). علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که مواد به مدت طولانی مرطوب نخواهند ماند و در نتیجه کثیف می شوند. من به دنبال ماده ای ضخیم اما سبک وزن می گردم. فیبر نایلون تصفیه شده واقعا خوب است. باید بتوانید یک فنجان آب روی آن بریزید بدون اینکه داخل بدن خیس شود. من در هنگام رگبار باران یا مونسون زیاد مسافرت نمی روم ، اما قبلاً در طوفان های ریز باران گرفتار شده ام و چون کوله پشتی من از مواد خوبی ساخته شده است ، هرگز کیف خود را برای یافتن لباس های مرطوب باز نکرده ام.

2. زیپ های قابل قفل شدن
اطمینان حاصل کنید که هر محفظه دارای دو زیپ است تا بتوانید آنها را با هم قفل کنید. در حالی که من واقعاً نگران نیستم که افراد در کیف من شکسته و لباس های کثیف من را در یک خوابگاه بدزدند ، من دوست دارم هنگام سفر کیفم را قفل کنم. من همیشه هذیان فکر می کنم که کسی قصد دارد چیزی را در کیف من بگذارد یا یک مسئول حمل چمدان در فرودگاه شروع به کار کند

g برای گرفتن چیزهای من.

هنگام خرید قفل ، اطمینان حاصل کنید که بسته قفل های TSA-دوستانه است - این قفل ها دارای یک دریچه آزاد کننده خاص هستند که به TSA اجازه می دهد قفل را بدون شکستن باز کند ، بنابراین آنها می توانند کیف شما را چک کنند. می توانید قفل های TSA را در هر فروشگاه بزرگ خرده فروشی مانند Target یا Walmart خریداری کنید.

اگر بسته شما دو زیپ ندارد ، همیشه می توانید Pacsafe (www.pacsafe.com) را تهیه کنید که یک شبکه فلزی قابل قفل را به دور کیف شما می پیچد و می تواند به یک شی بزرگ بسته شود. این بدان معناست که نه تنها هیچ کس به وسایل شما نفوذ نمی کند ، بلکه هیچ کس نیز با آن کنار نمی رود. Pacsafe شکل خوبی برای محافظت از کیف شماست ، مخصوصاً اگر قرار است جایی باشید که کیف شما مدت طولانی بدون مراقبت باشد.

نکته ای که باید در مورد Pacsafe بخاطر بسپارید این است که این مش فلزی همچنین وزن زیادی به کیف شما اضافه می کند و حمل آن برای شما سنگین است. بیشتر افرادی که می دانم از Pacsafe استفاده می کنند عکاسانی هستند که تجهیزات گران قیمت زیادی را به اطراف حمل می کنند.

برای خرید بهترین ساک مسافرتی اینجا را ببینید.

3. چند محفظه
یک کیف خوب باید دارای چندین محفظه باشد. به این ترتیب می توانید وسایل خود را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید تا دسترسی و یافتن موارد مورد نیاز راحت تر باشد. به عنوان مثال ، لباس های من در محفظه اصلی کیفم است ، چتر و فلیپ فلاپ هایم در قسمت بالا و کفش هایم در محفظه کناری جدا شده (به این ترتیب همه چیز را کثیف نمی کند). این باعث می شود مجبور شوید اطراف کیف خود را حفاری کنید.

4. قاب داخلی
امروزه اکثر کوله ها بسته های قاب داخلی هستند ، به این معنی که میله ها و قاب های پشتیبانی در کوله پشتی تعبیه شده و از دید پنهان هستند. با این حال ، هنوز برخی از کوله پشتی های قاب خارجی وجود دارد ، جایی که میله ها از بسته واقعی جدا شده و بیرون هستند (به آن دسته از کوله هایی که در فیلم های قدیمی کوهنوردی یا فیلم های مربوط به افرادی که در دهه 1970 در اروپا کوله پشتی می کردند ، فکر کنید - یک قاب فلزی بزرگ و لاغر) ) یکی از آن ها را دریافت نکنید. حتما یک کوله پشتی با قاب داخلی خریداری کنید. نه تنها بهتر به نظر می رسد بلکه میله ها نیز به هیچ چیز گیر نخواهند داد و کیف شما نیز لاغرتر خواهد بود و حرکت در اطراف را آسان تر می کند. علاوه بر این ، بسته های قاب داخلی سبک تر هستند ، زیرا قاب از فیبر کربن یا پلاستیک سخت تشکیل شده است ، که باعث می شود آنها در پشت راحت تر و همچنین دوام بیشتری داشته باشند.

5. کمربند مفصل ران
بیشتر وزنی که تحمل خواهید کرد ، رانهایتان را به سمت پایین فشار می دهد ، بنابراین می خواهید کمربند پرشده ای داشته باشید تا وزن را راحت تر کنید. کمربند به شما کمک می کند تا بار را پشتیبانی کند و بار را به طور مساوی در پشت توزیع کنید ، و باعث فشار کمتر می شود کمربند ران نیز باید قابل تنظیم باشد تا بتوانید برای پشتیبانی بیشتر آن را محکم کنید.

6. بندهای شانه دار
این موارد حمل بار را راحت تر می کنند ، زیرا وزن بسته شما نیز روی شانه های شما به سمت پایین فشار می آورد. بالشتک ها فشار کمتری به شانه های شما وارد می کنند و همچنین به شما کمک می کنند تا از کمر فشار بیاورید. اطمینان حاصل کنید که بالشتک بسیار ضخیم است و از یک تکه ماده تشکیل شده است زیرا احتمال شکافتن و نازک شدن آن کمتر است.

7. کانتور / برگشتی
یک بسته کمری شکل حمل آن را راحت تر می کند ، زیرا به توزیع یکنواخت وزن کمک می کند - همان اصلی که در صندلی های کانتور استفاده می شود نیز اعمال می شود. این امر باعث می شود قوس طبیعی تری از کمردرد جلوگیری کند. علاوه بر این ، این نوع بسته ها فضای کمی بین پشت و کیسه شما ایجاد می کند ، به شما اجازه می دهد هوا در آن حرکت کند و به شما کمک می کند تا کمی خنک باشید (اگر کیف خود را به اطراف بچرخانید می توانید عرق ایجاد کنید!)

8. بارگذاری جلو
کوله پشتی بارگذاری شده در جلو کوله پشتی ای است که به شما امکان می دهد صورت را از سمت پهلو باز کرده و به تمام وسایل خود دسترسی پیدا کنید. یک کیسه بارگیری بالا فقط به شما امکان می دهد از سوراخ بالای آن به وسایل خود دسترسی پیدا کنید. این کار تهیه وسایل شما (به خصوص اگر در ته کیف شما باشد) را بسیار دشوار می کند. همیشه یک کوله پشتی داشته باشید که "جلو بارگیری می شود" تا بتوانید به راحتی به تمام وسایل خود دسترسی داشته باشید.

 

بهترین کوله پشتی های مسافرتی: آیا اندازه مهم است؟
یکی از سوالات متداول من در مورد کوله پشتی ، اندازه آن است. همه می خواهند بدانند اندازه مناسب چیست. هیچ سایز کوله پشتی بهتر از دیگری نیست. آنچه مهم است این است که کوله پشتی شما باید متناسب با بدن شما باشد - این ممکن است به معنای کوله ای باشد که 40 لیتر یا 60 لیتر باشد.

اگر کوله پشتی شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ، وزن به درستی متعادل نمی شود و باعث کمر درد می شود یا حتی ممکن است شما را واژگون کند. شما نمی خواهید یک آسمان خراش از پشت بلند شود ، اما همچنین بسته ای که خیلی واضح باشد و مملو از وسایل شما باشد ، نمی خواهید.

شما یک کوله پشتی می خواهید که به اندازه کافی بزرگ باشد و فقط کمی بیشتر از وسایلی که می آورید در آن باشد و نه بیشتر از آن. اگر یک کوله پشتی متناسب با هر آنچه می خواهید ، کمی فضای اضافی داشته و احساس راحتی می کند ، اندازه مناسب کوله پشتی را پیدا کرده اید. تولیدکنندگان برای هر مدلی که تولید می کنند سایز تنه و کمر را نیز پیشنهاد داده اند ، اما من دریافته ام که بهترین راه برای اینکه احساس کنید کوله پشتی درست است ، ساده امتحان کردن آن است.

هنگامی که در فروشگاه هستید (و هر فروشگاه خوب کمپینگ / فضای باز این کار را انجام می دهد) ، آنها باید بتوانند کوله پشتی شما را با معادل 30 پوند (15 کیلوگرم) پر کنند

https://www.nomadicmatt.com/travel-tips/choosing-the-right-backpack/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی