دوست دار کیف و کفش و لباس

راهنمای انتخاب کیف بانوان

bag lover | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

از آنجا که اکثر خانم ها همیشه چشمشان به سبک های گرم و طرح کیف های دستی است ، بیشتر تمرکز خود را برای دنبال کردن این جدیدترین روندهای مد بدانند بدون اینکه کیف های دستی متناسب با شکل آنها باشد. شاید این یکی از رایج ترین اشتباهاتی باشد که آنها مرتکب می شوند. آنها به جای خرید کیف دستی مناسب که متناسب با نوع اندام آنها باشد ، مارک ، سبک و طرح آن را دنبال می کنند تا همگام با داغترین روند مد باشند.

همه ما می دانیم که سبک های مرسوم و مرسوم کیف های دستی ، به خصوص اگر این کیف های دستی طراحانه خریدن بسیار وسوسه انگیز هستند حتی اگر متناسب با شکل شما نباشد. اما این نگرش راهی ایده آل برای برجسته نشان دادن لباس شما نیست. نگه داشتن آخرین مد فقط برای درخشش شما کافی نیست. همیشه به یاد داشته باشید هر چیزی که می پوشید باید با بدن شما هماهنگی و تعادل داشته باشد. برای برخی از خانم ها که علاقه مند به مد هستند ، انتخاب و تطبیق کیف های دستی ساده است اما برای برخی دیگر که این کار را نمی کنند ، به همین سادگی نیست.


 
در اینجا چند خط راهنمای اساسی برای کمک به شما در انتخاب بهترین کیف دستی برای شما آورده شده است:

1. اندازه مناسب کیف دستی را انتخاب کنید

دانستن اندازه مناسب کیف دستی برای نوع بدن باید اولین چیزی باشد که باید قبل از خرید آن در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند مناسب ترین کیف دستی مناسب برای شما را پیدا کنید. فقط بخاطر داشته باشید که هر چقدر کیف دستی شیک و ظریفی داشته باشید ، اگر با اندام شما سازگار نباشد ، مد نمی شود.

بیشتر متخصصان مد پیشنهاد می کنند که اگر کوتاه قد و کوچک هستید ، بهتر است کیف های دستی کوچک انتخاب کنید تا به خوبی با لباس شما کار کند. این به این دلیل است که با انتخاب کیف های دستی بزرگ ، ظاهر شما کوچکتر خواهد شد. از طرف دیگر ، اگر قد بلند و لاغر هستید ، باید از این کیف های کوچک خودداری کنید. می توانید برای استفاده در کیف های دستی سایز متوسط ​​، بزرگ و بزرگ اطمینان حاصل کنید زیرا این اندازه ها مناسب قد شما هستند.

2. شکل مناسب کیف دستی را انتخاب کنید

انتخاب بهترین شکل کیف دستی برای شکل خود ترجیح دیگر قبل از خرید آن است. همیشه به خاطر داشته باشید که داشتن کیف دستی متناسب با فرم اندام شما بهترین راه برای شیک و شیک جلوه دادن است زیرا واقعاً به تغییر و تقویت ظاهر کلی شما کمک می کند.

بهترین نکته برای رسیدن به این هدف این است که مطمئن شوید انتخاب کیف دستی شما برعکس نوع بدن شما است. بنابراین اگر لاغر و بلند قد هستید ، باید کیف گرد را انتخاب کنید تا با ظاهر شما مطابقت داشته باشد. با این حال ، اگر هیکل کوتاه تری دارید ، کیف بلند و مستطیلی مناسب شماست تا شما را بلند جلوه دهد.

3. رنگی را انتخاب کنید که بیشتر لباس شما را کامل کند

پس از انتخاب اندازه و شکل مناسب کیف دستی متناسب با شما ، اکنون نوبت به انتخاب رنگ آن رسیده است. تطبیق رنگ کیف دستی با لباس و کفش شما روشی ایده آل برای داشتن استایلی شیک است. سعی کنید یک کیف دستی رنگارنگ بخرید که دارای رنگ های غالب باشد و با بیشتر لباس های شما مطابقت داشته باشد. اما برای کاربردی تر بودن می توانید به سراغ یک کیف دستی ساده و فقط یک رنگ بروید. بیشتر توصیه می شود کیف های دستی رنگی خنثی تهیه کنید زیرا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند سیاه یک رنگ خنثی است بنابراین شما هرگز نمی توانید در انتخاب آن اشتباه کنید زیرا همیشه به سبک و مد می آید. همچنین می توانید آن را با هر رنگی از لباس خود هماهنگ کنید. استفاده از رنگ های قهوه ای و سفید نیز توصیه می شود زیرا شما همچنین می توانید آنها را با بیشتر لباس های خود ست کنید.

4. بسته به مناسبت کیف دستی را تنظیم کنید

و سرانجام ، واقعاً مهم است که بدانید هدف کیف دستی چیست. برای عملی بودن ، باید نکاتی را در مورد عملکرد آن در نظر بگیرید زیرا هر موقعیت ، مکان و فصلی سبک ها و طرح های مختلف کیف های دستی را می طلبد. فقط مطمئن باشید که کیف دستی انتخاب شده شما را مکمل مکان یا موقعیت خاصی می کند و تردیدی نیست که به لباس شیک مورد نظر خود خواهید رسید.

اکنون که با برخی نکات اساسی در انتخاب کیف دستی متناسب با شکل خود آشنا شدید ، اکنون می توانید از خرید خود در برخی از فروشگاه های کیف دستی و بوتیک ها لذت ببرید. اما اگر شما مشتری باهوشی هستید که وقت کافی برای بیرون رفتن از مراکز خرید را ندارید ، می توانید برای راحتی خود برخی از سایت های خرید آنلاین را پیدا کنید و برای انتخاب گسترده تر خود در اندازه ها ، اشکال و سبک های مختلف ، به بخش کیف دستی طراح آنها مراجعه کنید. کیف های دستی که باعث درخشش شما نسبت به بقیه می شود.

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی