دوست دار کیف و کفش و لباس

تمیز کردن کوله و کیف

bag lover | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

چگونه کوله پشتی خود را با دست تمیز کنیم (با عکس و گیف)
فقط به این دلیل که 200 امین پرواز خود را با چمدان جشن می گیرید ، به این معنی نیست که دنده شما باید مانند آن باشد. در اینجا نحوه تمیز کردن کوله پشتی با دست آورده شده است.
جعبه ابزار تمیز کردن کوله پشتی
برس نرم یا تمیز یا حوله تنومند
اسفنج تمیز
صابون بدون شوینده
یک مسواک قدیمی یا حوله میکروفیبر
چگونه کوله پشتی خود را برای تمیز کردن آماده کنیم
برای شروع تمیز کردن کوله پشتی ، تمام وسایل خود را بردارید و همه جیب ها را خالی کنید. ساده اما مهم
چگونه کوله پشتی خود را با دست تمیز کنیم - تصویر برجسته
قبل از شروع کار از خالی بودن کوله پشتی و جدا شدن لوازم جانبی خود اطمینان حاصل کنید.

در مرحله بعد ، لوازم جانبی را که می توانید جدا کنید. در مورد چرخ دنده Minaal شما ، این بدان معناست که محافظ پیراهن ، شانه بند شانه ، پد های هیپ لنگر مدولار و مگس باران قابل جدا شدن است.
قلم مو پایین ، لرزش
با تکان دادن کیف خود شروع کنید تا از شر گرد و غبار ، آلودگی و خرده ریزها خلاص شوید. اگر یک برس بزرگ ، تمیز و نرم دارید - مانند موهایی که برای تمیز کردن کفش های جیر استفاده می شود - به آرامی بیرون کیف خود را مسواک بزنید تا گرد و غبار و خاک آن از بین برود. اگر برس ندارید ، آن را با حوله گردگیری کنید. حوله ای ندارید؟ اوه ... به باد اعتماد داری؟
چگونه کوله پشتی خود را با برس تمیز کنیم
گرد و خاک؟ شکسته

کیف و جیب های خود را کاملاً باز کنید (اگر کوله پشتی صاف باز شود این کار بسیار راحت تر است ...). اگر چنین نشد ، می توانید کیف خود را به داخل برگردانید. یک مسواک قدیمی را در امتداد درزها قرار دهید و از آن برای ورود به گوشه جیب ها استفاده کنید تا بقایای شل را از بین ببرید. اگر مسواک اضافی با موی نرم ندارید ، حوله ای که دور انگشت شما پیچیده می شود کار را انجام می دهد. اما احتمالاً کاملاً موثر نیست. منظورم این است که تصور کنید دندان های خود را با حوله مسواک بزنید. می توانید به جای آن از خلا استفاده کنید اما هر وقت پیوست مناسب را پیدا کردید و آن را به برق متصل کردید ، ممکن است مسواک خود را دوباره در لرزش قرار دهید.
چگونه می توان زیپ های کوله پشتی خود را تمیز کرد
مسواک قابل اعتماد خود را در امتداد زیپ ها قرار دهید تا از شن و ماسه جدا شود. زیپ های موجود در کوله پشتی های Minaal برای محافظت از کویل های زیپ در برابر سایش و عناصر پنهان یا "معکوس" هستند. این به صاف نگه داشتن حداکثر طول عمر کمک می کند.
چگونه زیپ های کوله پشتی خود را تمیز کنیم
برای تمیز کردن ، زیپ های کوله پشتی خود را در جهت سیم پیچ قرار دهید.

ما توصیه نمی کنیم از زیپ های صابونی یا استفاده از آب گرم روی آنها استفاده کنید ، زیرا این امر می تواند به ضد آب بودن بسیاری از تولید کنندگان روی پارچه اطراف آسیب برساند. حالا که تمام مسواک زدن تمام شد ، یک لرزش خوب به کوله پشتی خود بدهید. مسواک بزنید و تکان دهید ، در صورت لزوم تکرار کنید.
چگونه کوله پشتی خود را تمیز کنیم - آن را تکان دهید
کوله پشتی خود را روی ظرفشویی تکان دهید تا خرده ریزها در آن حفظ شود.

انجام شده و گرد و غبار
یک برس معمولی پایین و لرزش بسیار طولانی است. اگر کوله پشتی شما از قبل شاداب به نظر می رسد ، ممکن است از درد و شستشو و خشک کردن بگذرید.
سگهای لرزان ، کارلی دیویدسون
کوله پشتی خود را از انتها به انتها تکان دهید. 

اگر متوجه تأخیر شده اید ، باید بگوییم "عطر" در قسمت های کیف شما که با بدن شما تماس می گیرند ، مانند صفحه پشت و بندهای شانه ، سرباز. تازه کردن کیف شما مورد استقبال همه قرار خواهد گرفت.
چگونه کوله پشتی خود را تمیز کنیم
هنوز اینجا؟ خوب ، پس وقت آن است که آستین خود را برای فاز II بالا بزنید - کوله پشتی خود را بشویید.
چگونه می توان آستین های رول شده کوله پشتی خود را تمیز کرد
هر دو نمایشگاه = نورد.

ایده در اینجا این است که به جای شستن کوله پشتی خود با خیساندن ، پیاده روی ، غرق شدن یا غرق شدن در آن ، نقاطی را که بیشتر به آن نیاز دارند تمیز کنید. اکثر کیسه ها دارای پوشش محافظ هستند که آب گرم یا گرم می تواند به آنها آسیب برساند و بسیاری از طرح ها به موادی متکی هستند که هرگز نباید غرقاب شوند. یعنی هرگز نمی خواهید کوله پشتی خود را در ماشین لباسشویی قرار دهید. 
در عوض ، یک اسفنج را در آب خنک تا ولرم خیس کنید. سپس آن را کاملاً فشار دهید. اگر هنوز گرد و غبار به شکاف جیب ها چسبیده باشد ، اسفنج باید آن را بلند کند. از جیب به جیب و محفظه ای به محفظه دیگر با سخت ترین نقطه دسترسی شروع کنید. با استفاده از اسفنج کمی مرطوب ، راه خود را از بین ببرید تا آلودگی را پاک کرده و لکه های داخلی را لمس کنید.
نحوه شستن کوله پشتی با اسفنج
با اسفنج مرطوب از چسبیدن اسلحه های لجبازی که به چین های کوله پشتی شما چسبیده اند خلاص شوید.


پس از تمیز بودن داخل کوله پشتی ، توجه خود را به قسمت بیرونی کیف خود معطوف کنید. هر قسمت کثیف را با اسفنج خود پیدا کنید ، تمیز کنید. اگر یک لکه مخصوصاً پایدار را مشاهده کردید ، می توانید یک قطره صابون بدون مواد شوینده به آبی که اسفنج خود را فرو می برید اضافه کنید. هرگز صابون را روی خود کیسه نریزید.
کوله پشتی خود را با حرکت دورانی بشویید
از یک حرکت دایره ای استفاده کنید تا به آرامی لکه های لجبازی را مالش دهید ... اما سعی کنید دچار بیماری دریایی نشوید.

نگذارید صابون روی کوله پشتی شما خشک شود. در عوض ، محل را با حوله خشک کنید. سپس ، با استفاده از یک اسفنج کاملا شسته شده ، در c تازه مرطوب کنید

آب بدون چربی ، محل را آغشته کنید تا آبکشی شود. هرگز از مواد شیمیایی ساینده استفاده نکنید و خیلی شدید مالش ندهید. اگر به نظر می رسد لکه ای از طریق تمیز کردن ایجاد شده است ، نگران نباشید. زمان به نفع شماست. این کار را تکرار کنید و بگذارید خشک شود. چند تمیز کردن ملایم روی لکه ها معمولاً حتی از بدترین لکه ها نیز مراقبت می کند. برای مناطقی که عرق مانند بند شانه ، لنت های مفصل ران و صفحه پشتی را جذب می کنند ، از کمی قطره صابون بدون مواد شوینده در آب خود استفاده کنید و همان روش فوق را برای شستشو دنبال کنید.
چگونه کوله پشتی خود را خشک کنیم
کیف خود را آویزان کنید تا در داخل منزل یا در مکانی سایه خشک شود. به خاطر داشته باشید که خورشید یک گلوله اتمی هسته ای است! (!!) حتی مواد رنگی نیز به مرور زمان محو می شوند. بگذارید کیف خود را بیرون بماند تا ساعت ها در زیر اشعه های مضر آن بپزد ، ایده خوبی نیست.
چگونه کوله پشتی خود را خشک کنیم
همه جیب ها را از زیپ خارج کرده و کوله پشتی خود را آویزان کنید تا خشک شود.

دادن زمان خنک شدن و خشک شدن کوله پشتی باید مراقب هرگونه بویی باشد. با این وجود ، برخی از جانبازان فصلی جاده با نگه داشتن یک ملحفه خشک کن با لباس های شسته شده کثیف خود به عنوان یک جنگنده فانک همیشه حاضر ، سوگند یاد می کنند.
از یک ملحفه خشک کن استفاده کنید تا بوی لباسهای کثیف خود را از بین نبرد
یک ورق خشک کن تازه می تواند به عنوان دام بو در مکعب های بسته بندی شما استفاده شود.

هرگز کیف خود را از گرما یا خشک کردن استفاده نکنید. پوشش ها ، گیره ها ، سگک ها و سایر مواد از این نوع خوششان نمی آید و خشک کن شما نیز از این موارد خوشتان نمی آید.

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی