دوست دار کیف و کفش و لباس

تمیز کردن لکه از کیف چرمی

bag lover | پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

تمیز کردن لکه ها
نگهداری منظم برای کیف پول چرمی معجزه می کند ، اما تصادفات هنوز هم اتفاق می افتد. در اینجا نحوه پاک کردن نشت ، لکه ها و موارد دیگر از کیف دستی شما آورده شده است.

لکه های جوهر و خراش ها
با یک سواب پنبه یا گوشه پارچه ، پاک کننده لاک ناخن یا مالیدن الکل به لکه بزنید. فقط کمی آن را پاک کنید تا جوهر پخش نشود. تا زمانی که لکه از بین برود ، به آغوش زدن ادامه دهید. کار را با پاک کردن ناحیه آسیب دیده با یک دستمال مرطوب تمیز کنید تا باقی مانده آن پاک شود ، سپس حوله را خشک کنید.

لکه های روغن یا گریس
مقداری جوش شیرین یا نشاسته ذرت را روی لکه بپاشید. هر دو به جذب روغن و چربی کمک می کنند. با استفاده از یک پارچه مرطوب پودر را به آرامی به لکه بمالید. بگذارید کیف دستی شما یک شب بماند ، پس از آن لکه ایجاد می شود

جذب شود پودر را با یک پارچه تمیز کرده و باقی مانده را پاک کنید.

شراب
یک قسمت آب لیمو و یک قسمت خامه یا تارتار را با هم مخلوط کنید. خمیر حاصل را به محل لک شده بمالید و بگذارید ده دقیقه بماند. بعد ، خمیر را پاک کنید و اجازه دهید چرم کاملا خشک شود. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

لکه های مایع
اگر مایعات زیادی روی کیف چرمی خود می ریزید ، شروع به تلاش برای جذب بیشتر مایعات کنید. برای خیساندن مایعات از دستمال یا پارچه خشک استفاده کنید. بعد ، یک پارچه تمیز را با آب گرم مرطوب کرده و در ناحیه آسیب دیده بکشید. از بیرون به داخل کار کنید تا از پخش شدن لکه جلوگیری کند. کار را با مالش پارچه خشک روی ناحیه انجام دهید تا رطوبت باقیمانده جذب شود. بگذارید کیف دستی چرمی شما در یک اتاق گرم خشک شود.

تولیدی کیف روبنک انواع کیف را بصورت عمده ارائه می دهد.

هنگام تمیز کردن ، لکه را مالش ندهید ، زیرا باعث گسترش یا فرو رفتن لکه در پوست می شود. بعلاوه ، از حرارت مستقیم مانند سشوار به چرم آسیب دیده استفاده نکنید تا خشک شود. این می تواند باعث لک شدن شود و باعث ماندگاری بیشتر آن شود.

لکه های جین / شلوار جین
در حالی که در مورد پاک کننده چرم صحبت می کنید ، می تواند برای لکه های جین در اطراف خانه مفید باشد. برای تمیز کردن شلوار جین لک شده فوق العاده خوب عمل می کند.

مقداری از پاک کننده چرم را به یک پارچه سفید بزنید و به آرامی لکه را آغشته کنید. هنگام لکه زدن لکه باید به پارچه منتقل شود. ملایم باشید و لکه را مالش ندهید ، تا از گسترش آن جلوگیری کنید. پس از از بین بردن لکه ، از یک پارچه خشک تمیز برای پاک کردن پاک کننده استفاده کنید.

لکه های جین را می توان با روش جوش شیرین یا نشاسته ذرت نیز تمیز کرد. هر دوی این ترکیبات بیشتر لکه ها را جذب می کنند. مقداری جوش شیرین یا نشاسته ذرت را روی شلوار جین لکه دار بپاشید و بگذارید چند ساعت بماند. باید لکه را جذب می کرد ، بنابراین می توانید پودر را پاک کرده و با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

از بین بردن بوها
بوهای نامطبوعی که از کیف دستی چرمی شما به وجود می آید معمولاً کار باکتری ها است. برای از بین بردن بو ، باید داخل و خارج کیف را تمیز کرد.

در اینجا چند نکته خاص برای تمیز کردن برای از بین بردن بو وجود دارد:

از آنجا که شما نیاز به تمیز کردن پوشش داخلی دارید ، اطمینان حاصل کنید که محصولات تمیز کننده برای مواد آستر دارید.
ممکن است کیف پول شما دارای آستر قابل جابجایی باشد. بررسی کنید و ببینید ، زیرا این کار تمیز کردن فضای داخلی را بسیار آسان می کند.
هنگام تمیز کردن ، جیب ها و گوشه های کیف دستی خود را فرو کنید. باکتریها اغلب در این مکانها تشکیل می شوند.
دستگیره ها و هرگونه سطح پرمصرف را کاملا تمیز کنید. فرو رفتن روغن از دست در چرم باعث بو می شود.
هنگام اتمام تمیز کردن ، اگر تصمیم دارید از اسپری خوشبو کننده روی آستر استفاده کنید ، آن را خیس نکنید ، زیرا رطوبت می تواند باعث تاب خوردن چرم یا لکه دار شدن سخت افزار فلزی شود.
برداشتن قالب
قالب روی کیف چرمی قهوه ای قدیمی ، قارچ روی کیف چرمی


کپک می تواند چربی را از بین ببرد و باعث بو یا تغییر رنگ شود. خوشبختانه به منظور حفظ کیف دستی چرمی ، تمیز کردن آن آسان است.

قبل از تمیز کردن ، اطمینان حاصل کنید که کیف چرم کاملا خشک شده است. می توانید این کار را با گذاشتن چندین ساعت در یک اتاق گرم انجام دهید. برای اولین بار تمیز کردن ، از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن هر قالب سطحی از چرم استفاده کنید. اگر کیف دستی شما به اندازه کافی خشک باشد ، قالب به راحتی از بین می رود.

بگذارید کیف دستی بعد از تمیز کردن برای بار دوم خشک شود. سپس ، با استفاده از یک پاک کننده چرم روی کیف خود ، هرگونه قالب عمیق پنهان شده از دید را برطرف کنید. در آینده مراقب باشید کیف دستی چرمی خود را در محیط کم رطوبت نگهداری کنید تا از رشد کپک بیشتر جلوگیری کند.

نحوه تمیز کردن کیف چرم از فروشگاه Thrift
هنگام خرید کیف دستی چرمی دست دوم ، تمام توصیه های این مقاله هنوز هم صدق می کند. با این حال ، از آنجا که نمی توانید مطمئن باشید که کیف دستی قبلاً ذخیره یا استفاده شده است ، یک مرحله تمیز کردن اضافی وجود دارد که باید دنبال کنید.

ضد عفونی کننده کیف دستی چرمی اطمینان از از بین رفتن میکروب ها قبل از استفاده را می دهد. این می تواند از بیماری و سایر بیماری های ناشی از لمس کیف پول قبل از ضد عفونی جلوگیری کند.

اگر به دستمال مرطوب ضد باکتری درجه پزشکی دسترسی دارید ، بهترین موارد برای ضد عفونی کردن کیف پول شما است. دستمال مرطوب می تواند به تمام گوشه ها و شکافهای کیف دستی شما وارد شود و برخلاف ضد عفونی کننده اسپری ، می تواند آلودگی های سطح را تمیز کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن کالاهای چرمی ، این ویدیو را ببینید.


تمیز کردن کیف چرم سفید
کیف چرمی سفید


کیف پول چرمی سفید یک انتخاب زیبا برای آب و هوای گرم است. آنها با بیشتر لباس ها به تن می کنند و به نظر روشن و شاد می آیند. با این حال ، از آنجا که سفید هستند ، لکه ها و لکه ها بیشتر از کیف های دستی دیگر خودنمایی می کنند. اگرچه ممکن است کمی بیشتر از کیف های چرمی دیگر تمیز کنندگی شما باشد ، شما می توانید کیف دستی چرمی سفید خود را به شرایط بکر برگردانید.

یک برج سفید بگذارید تا در بالای آن کار کند. تمیز کردن نیاز به سفید کننده دارد ، بنابراین شما نمی خواهید از حوله رنگی استفاده کنید که ممکن است لکه دار شود. علاوه بر این ، ممکن است رنگ های رنگی هنگام تمیز کردن با سفید کننده به کیف سفید شما نشت کنند.

هنگام دست زدن به مواد سفید کننده حتما از دستکش پلاستیکی استفاده کنید. به همان دلایل بالا ، از دستکش های پلاستیکی سفید یا شفاف استفاده کنید.

اگر سفید کننده در پایان باشد ، می تواند برای کیف چرم شما بسیار قدرتمند باشد. در این مورد،

سفید کننده را جایگزین صابون مایع کنید.

1/3 فنجان سفید کننده را در 1 فنجان آب داغ مخلوط کنید. هرچه ماده سفید کننده رقیق تر باشد ، لطافت آن روی کیف چرمی شما بیشتر می شود ، که می تواند از لکه های سفید کننده جلوگیری کند اما به معنی قدرت تمیز کنندگی کمتری نیز خواهد بود.

یک پارچه سفید را به محلول تمیز کننده آغشته کرده و مایع اضافی را خارج کنید. هر نقطه لکه دار یا کثیف را روی کیف خود به آرامی با پارچه بمالید. همچنان که کار می کنید پارچه خود را مجدداً درون محلول قرار دهید تا مطمئن شوید که محلول پاک کننده کافی دارید. لکه ها روی پارچه منتقل می شوند ، بنابراین با تمیز کردن به قسمت های مختلف پارچه بروید.

هنگامی که همه لکه ها از بین رفت ، با استفاده از یک پارچه سفید خشک محلول تمیز کننده اضافی را از کیف چرم سفید خود پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف کاملا خشک شده است. سپس ، از نرم کننده چرمی یا محافظ چرمی اسپری استفاده کنید تا لایه نهایی محافظت شود. کیف چرمی خود را چند ساعت در یک اتاق گرم بگذارید تا خشک شود.

تمیز کردن کیف چرم مصنوعی
بیشتر نکات تمیز کردن که ذکر شد در مورد کیف های چرم مصنوعی صدق می کند ، اما از آنجا که از پلاستیک یا وینیل ساخته شده اند ، روش های تمیز کردن بر اساس متخلخل طبیعی چرم جواب نمی دهد.

در عوض ، صابون یا مواد شوینده را در آب گرم مخلوط کنید. به یک پارچه آغشته کنید و مایع اضافی آن را خارج کنید. با استفاده از پارچه مرطوب کیف پول چرم مصنوعی خود را پاک کنید. پارچه دیگری را فقط با آب گرم مرطوب کنید و از آن برای پاک کردن محلول صابون استفاده کنید. کار را با خشک کردن با استفاده از یک پارچه خشک تمام کنید.

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی