دوست دار کیف و کفش و لباس

تفاوت بین کوله پشتی و کیف دوشی

bag lover | دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

تفاوت بین کوله پشتی و کیف شانه
مطمئناً می دانید: قرار است یک کیف جدید بخرید. اما آیا به دنبال یک کوله پشتی یا کیف شانه ای هستید؟ اینکه شکل ظاهری و نحوه حمل کیف ها متفاوت است مانند یک تیرک بالای آب است. اما چه مزایای خاصی در کوله پشتی و کیف شانه ای وجود دارد؟ در این مقاله من هر دو نوع کیف را با هم مقایسه می‌کنم که در آن به طور خاص به دنبال کیف‌هایی می‌گردم که برای ترافیک رفت و آمد مناسب هستند.

مشاهده تصویر منبع
به طور خلاصه روش پوشیدن نتیجه نگاه
به اختصار
کدام کیف بیشتر به شما می آید؟ کوله پشتی کیف شانه
آیا باید برای مدتی به مدرسه یا کار با دوچرخه بروید؟ بله خیر
آیا نمی خواهید با حمل کیف اذیت شوید؟ بله خیر
آیا به دنبال کیفی با ظاهری مرتب و تجاری هستید؟ خیر بله
آیا شما چیزهای زیادی را به مدرسه یا محل کار می برید؟ بله خیر
آیا به دنبال کیفی هستید که بتوانید کاغذهای خود را به طور مرتب در آن نگهداری کنید؟ خیر بله
روش پوشیدن
پوشیدن کوله پشتی
حمل کوله پشتی
در یک شهر خودسرانه قدم بزنید و مطمئناً یکی را در پشت کسی پیدا خواهید کرد: یک کوله پشتی. کیف یک کالای محبوب است زیرا به لطف بندهای شانه راحت است. چقدر چیزهایی را در کیف می گذارید، وزن تقسیم می شود و این احساس را در شما حفظ می کند که یک کوله هستید. به همین دلیل، اگر مجبورید مسیر طولانی تا مدرسه یا محل کار را با دوچرخه طی کنید، کوله پشتی ایده آل است. همچنین می توانید هر دو دست خود را روی چرخ نگه دارید و به شما امکان می دهد با خیال راحت به محل کار برسید.

کیف شانه ای سبک حمل
پوشیدن کیف شانه
اینکه کیف شانه ای برای شما ایده آل است یا خیر، به ترجیح شخصی شما و آنچه می خواهید در کیف حمل کنید بستگی دارد. آیا قصد دارید فقط با یک جعبه ناهار و یک کیف پول در کیف خود کار کنید؟ سپس می توانید در حین دوچرخه سواری 10 کیلومتری کیف را به آرامی و بدون زحمت حمل کنید. آیا بیشتر با خود می آورید؟ سپس وقتی کیف شانه ای برای مدت طولانی آن را می پوشید ممکن است احساس سنگینی کند. مزیت کیف شانه این است که می توانید به راحتی آن را باز کنید تا چیزی را بگیرید. در حالی که برای گرفتن قطار به سمت ایستگاه می دوید، همزمان کارت چیپ OV خود را بیرون می آورید.

نگاه کن
کوله پشتی تشعشعی
کوله پشتی تشعشع
کوله پشتی برای بسیاری از لباس ها مناسب است، به خصوص اگر به دنبال یک رنگ اصلی هستید. آیا شغلی دارید که در آن همیشه مجبور باشید در نت لباس بپوشید؟ سپس کوله پشتی یک طرح کمتر تنگ است. البته کوله پشتی می تواند در مدرسه یا دانشگاه خوب باشد. مد روز و گاه به گاه برای روز یا کیف شما از هزاران نفر؟ سپس یک چاپ مد روز یا رنگارنگ را انتخاب کنید.

مشاهده تمام کوله پشتی ها
ظاهر کیف شانه
کیف شانه Radiance
تنگ در کت و شلوار به مورد؟ بسیاری از کیف های شانه ای رنگ پایه و ظاهری مرتب دارند. برخی از نمونه ها دارای یک بند شانه قابل جدا شدن هستند که کیف را در کمترین زمان به یک کیف تمیز تبدیل می کند. آیا اغلب باید کاغذ بیاورید و می خواهید آن را با خود ببرید؟ ببینید آیا کیف جعبه سند دارد یا خیر.

مشاهده همه کیف های شانه ای
حالا کدام کیف را انتخاب کنید؟
البته شما فقط می خواهید یک چیز را بدانید. کدام کیف برای من بهترین انتخاب است؟ آیا روزانه نیم‌کمد خود را برای ناهار به سر کار می‌برید و با دوچرخه به مغازه می‌روید؟ سپس کوله پشتی کاربردی تر است. وزن بر روی 2 شانه تقسیم می شود. آیا باید در کت و شلوار تنگ باشی؟ کیف شانه رسمی تر و تجاری تر به نظر می رسد و در برخی موارد می تواند به یک کیف دستی تبدیل شود. مزیت کیف شانه ای این است که به راحتی می توانید وسایل را بیرون بیاورید. قبل از اینکه بتوانید وسایلتان را بگیرید، ابتدا باید یک کوله پشتی بردارید.

منبع

https://www.coolblue.nl/en/advice/shoulder-bag-vs-backpack.html

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی