دوست دار کیف و کفش و لباس

بهترین کیف پول باریک+ خرید عمده کیف پول

bag lover | يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

بهترین کیف پول باریک
توسط Jason Chen به روز شده در 24 نوامبر 2021
صرفه جویی
بهترین کیف پول باریک

مشاهده تصویر منبع

FYI

ما تأیید کرده‌ایم که همه انتخاب‌های ما هنوز در دسترس هستند و توصیه می‌شود، و سه برند جدید را که کیف پول‌هایشان را در سال 2022 آزمایش می‌کنیم، برجسته کرده‌ایم.

24 نوامبر 2021
از آنجایی که همه به سمت یک جامعه آینده‌نگر بدون پول نقد حرکت می‌کنند، جایی که می‌توانید هزینه همه چیز را با گوشی هوشمند خود پرداخت کنید، یک کیف پول باریک تنها چیزی است که نیاز دارید. (به لطف یک ماه رسیدهای مچاله شده، نه، جورج.) یک قبض خوب نیز در جیب شما راحت خواهد بود و هر بار که آن را بیرون می آورید، کمی لذت - یا حتی یک تعریف - برای شما به ارمغان می آورد. ما بیش از دوجین کیف پول باریک را آزمایش کردیم تا 9 عدد دوشاخه چرمی و غیرچرمی مورد علاقه خود، دو تایی مصنوعی یا Tyvek و جا کارتی چرمی و غیرچرمی را در سبک های مختلف پیدا کنیم.

دنبال چیز دیگری می گردید؟

کی باید اینو بگیره
اگر کیف پولی را در شلوار خود حمل می کنید، یک کیف پول باریک (چه دو تایی و چه جای کارت) را به جای یک کیف پول سنتی ضخیم در نظر بگیرید. یک کیف پول باریک باعث می شود که ظاهر شما کمتر برآمده و حجیم به نظر برسد، صرف نظر از اینکه آن را در جیب جلویی یا پشتی خود قرار دهید. به طور معمول، این کیف پول‌های باریک به‌عنوان کیف‌پول‌های مردانه به بازار عرضه می‌شوند (کیف‌پول‌های غیر باریک معمولاً «کیف پول‌های زنانه» هستند که بزرگ‌تر هستند و دارای یک کیسه سکه هستند که حجم بیشتری به آن‌ها می‌دهد)، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. اگر هشت کارت یا کمتر به همراه مقداری پول نقد حمل می‌کنید و می‌خواهید کیف پول خود را به جای یک بسته فننی، یک کیف پیام رسان یا یک کیف دستی در یک جیب قرار دهید، یکی از اینها را امتحان کنید.

فراتر از زیبایی شناسی، یک نگرانی واقعی برای سلامتی در مورد کیف پول های حجیم نیز وجود دارد، زیرا آنها می توانند باسن شما را هنگام نشستن از هم راستا خارج کنند. استوارت مک گیل، استاد بیومکانیک ستون فقرات در دانشگاه واترلو، تحقیقاتی را در مورد استرس پشت و عصب سیاتیک انجام داد و اشاره کرد که نشستن روی کیف پول می‌تواند مفاصل و ماهیچه‌ها را فشرده کند و فشار بیشتری بر ستون فقرات وارد کند.

با این حال، اگر پول زیادی به همراه دارید، کارت ویزیت (که ممکن است به دلیل نشستن در تمام طول روز خم شود)، یا عکس های خانوادگی، ممکن است بخواهید کیف پول زیپ دار یا پاکتی حجیم تری را در نظر بگیرید که در کیف دیگری زندگی می کند.

بهترین کیف پول های باریک دو تایی
یک دولایه چرمی کلاسیک: کیف پول دولایه نازک Leatherology
کیف پول دوگانه نازک Leatherology، باز و پر از کارت های اعتباری، کارت شناسایی و پول نقد نشان داده شده است.
کیف پول دوقلو نازک Leatherology بسته شده است.
کیف پول دو لایه نازک Leatherology که از بالا نشان داده شده است، تا شده است.
عکس: مایکل مورتاگ

کیف پول دوگانه نازک Leatherology، باز و پر از کارت های اعتباری، کارت شناسایی و پول نقد نشان داده شده است.

کیف پول دوقلو نازک Leatherology بسته شده است.

کیف پول دو لایه نازک Leatherology که از بالا نشان داده شده است، تا شده است.
انتخاب ما

دو لایه نازک چرم شناسی

منبع

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-slim-wallet/

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%88%d9%84/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی