دوست دار کیف و کفش و لباس

برتر | بهترین کیف دوشی+ خرید عمده کیف دوشی

bag lover | دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

برتر | بهترین کیف دوشی
یک کیف شانه ای عالی قابلیت حمل و جابجایی بی دردسر را فراهم می کند، در حالی که وسایل شما را مرتب نگه می دارد و در طول روز به راحتی در دسترس است. و اگر سبک همه کاره ای را ارائه می دهد که با طیف وسیعی از تنظیمات سازگار است، حتی بهتر است. 5 فینالیست برتر ما برای بهترین کیف شانه را وارد کنید. این قطعات به آرامی از محل کار به نواختن منتقل می‌شوند و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که آنها را به عنوان همراهان شایسته برای رفت‌وآمدهای روزانه، سفرهای اطراف شهر یا حتی استراحت‌های کوتاه برجسته می‌کند. اما کدام یک آن چیز خاص اضافی را ارائه می دهد که شایستگی تاج دسته را دارد؟ انتخاب برتر خود را در زیر انتخاب کنید…

کارگاه ماموریت رانش
کارگاه ماموریت رانش
Mission Workshop همیشه در زمینه ایجاد محصولات با کیفیت بالا، کاربردی و کارآمد بوده است. ما سال‌هاست که طرفدار هستیم و من شخصاً فکر می‌کنم که Drift Tote نمونه‌ای از فرآیند طراحی و اخلاق آنهاست.

برتر | بهترین کیف شانه
MiUSA، Drift Tote در دستان شما احساس لوکسی می کند، از گیره های رضایت بخش و زیپ های صاف و مقاوم در برابر آب گرفته تا بند شانه ای محکم و درب مغناطیسی. هر ویژگی یکپارچه کار می کند، درست همانطور که برای آن طراحی شده است. چه آن را روی شانه و چه روی دسته حمل کنید، راحت خواهید بود. من همچنین این واقعیت را دوست دارم که بند شانه قابل جدا شدن است که تطبیق پذیری بیشتری را اضافه می کند. در مجموعه ای از مواد مانند VX، پنبه موم شده و نایلون/کوردورا با استحکام بالا موجود است، در اینجا چیزی مناسب برای همه وجود دارد.

کارگاه ماموریت رانش
در حالی که دسترسی لپ‌تاپ خارجی (16 اینچی به راحتی می‌شود!)، جیب‌های سازمان مغناطیسی داخلی، و جیب‌های تریکو برای گوشی یا عینک‌های آفتابی شما عالی هستند، این دستگاه بیش از فناوری در ذهن طراحی شده است. ظرفیت 28 لیتری آن را برای بسیاری از موقعیت‌های حمل و نقل به اندازه‌ای عالی تبدیل می‌کند – به عنوان کیف مواد غذایی، شاتل آبجو، کیسه ورزشگاه عمل می‌کند، و من مطمئن هستم که هنوز موارد استفاده بیشتری وجود دارد! جیب بیرونی بطری آب به راحتی یک بطری عایق 26 اونس را نیز در خود جای می دهد.

کارگاه ماموریت رانش
به زبان ساده، دریفت توت بالاتر از عابربانک فروتن است. استفاده از آن بدون درز است و برای عشایر مدرنی که نیازهای روزانه آنها با یک سکه تغییر می کند عالی است.

نقاط قوت

مواد درجه یک و تنوع عالی گزینه ها

MiUSA

تسمه مرتفع

جادوی آهنربا

CODEOFBELL X-TOTE
CODEOFBELL X-TOTE
اگر بتمن یک کیف یا کیف دوشی حمل می‌کرد، این همان چیزی بود. مواد مخفی X-Pac، شکل ظاهری قابل گسترش و سازگار - X-TOTE تمام آنچه را که جنگجوی صلیبی شنل دار می تواند نیاز داشته باشد، دارد!

CODEOFBELL X-TOTE
X-TOTE (تلفظ کراس توت) ترکیبی درخشان بین کیف پیام رسان و کیف است. به این ترتیب، موقعیت‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، اما به‌طور خاص، به‌عنوان یک کیف عالی برای یک مسافر فعال به نظر می‌رسد. کسی که در طول هفته کاری از دفتر مستقیماً به یک بازی پیک آپ می پرد و در آخر هفته به کوه می گریزد. ترکیب کوردورا و X-Pac این هیبرید را برای سوء استفاده - هم از جانب شما و هم از طرف عناصر آماده می کند. زیپ‌های YKK® AquaGuard® قلعه را تکمیل می‌کنند و محتویات را هنگام ورود به غار خفاش خشک نگه می‌دارند. از 19 لیتر باریک در صورت تا شدن به 35 لیتر سالم با باز شدن قسمت جلویی افزایش می یابد. این بخش جلویی محل مناسبی برای لباس های اضافی هنگام پرش بین باشگاه و محل کار، یا زمانی که خریدی را در راه خانه انجام می دهید، است.

CODEOFBELL X-TOTE
جدای از مواد عالی، سازمان در رتبه دوم قرار دارد. یک جیب برای همه چیز در این کیف وجود دارد. یافتن شیار خود به چند مورد نیاز دارد، اما هنگامی که وارد شوید، به یک نینجا کارآمد تبدیل خواهید شد. در یک کیف خوب، مهم حجم جیب ها نیست، بلکه به نحوه قرارگیری و عملکرد آنها مربوط می شود. خوب، CODEOFBELL آن را در اینجا میخکوب کنید. جیب های کوچک EDC در مکان های مناسب به سمت بالای کیف قرار دارند که شامل یک جیب با دسترسی سریع عالی روی درب است!

CODEOFBELL X-TOTE
آستین دوتایی لپ‌تاپ/تبلت (با یک توری توری کابل/شارژر واقعاً مفید وصل شده) با باز کردن کیف بلافاصله در دسترس است – می‌توانید لپ‌تاپ خود را در حالی که کیف را روی زمین ایستاده‌اید بیرون بکشید، که برای دفتر عالی است. سپس یک جیب RFID در پشت کیف وجود دارد که اسناد مهم (کیف پول / پاسپورت) را مخفی نگه می دارد و در برابر عبور چمدان از دید دور نگه می دارد. به عبارت ساده، استفاده از آن فوق العاده است. من بارها و بارها گفته ام، به ویژه برای کیف های کار، عملکرد بسیار عالی است و CODEOFBELL آن را کاهش داده است.

CODEOFBELL X-TOTE
این کیف برای نیازهای شما قابل تنظیم است، از جمله بند شانه ای قابل ذخیره، تسمه های فشرده، دستگیره قابل جابجایی و غیره. X-TOTE یک کیف هیبریدی خوش فکر، بادوام و شیک است. اگر برای بتمن به اندازه کافی خوب است، قطعا برای من به اندازه کافی خوب است.

CODEOFBELL X-TOTE
نقاط قوت

X-Pac ضد آب و کوردورا قوی - این سخت است!

ذخیره سازی قابل افزایش

سازمان داخلی مفید

مشاهده تصویر منبع

سبک همه کاره و شیک

QWSTION Bananatex® Tote Bag بزرگ
QWSTION Bananatex® Tote Bag بزرگ
ما همه تشک‌های سخت‌گیر، سبک و فنی را دوست داریم

erials در Carryology. با این حال، طبیعت همیشه بهترین کار را انجام می دهد. با این 20 لیتری، QWSTION بدون شک ثابت می کند که مواد تجدیدپذیر آینده هستند و آنها نیز در انجام آن عالی به نظر می رسند.

QWSTION Bananatex® Tote Bag بزرگ
Tote Bag Large یک به‌روزرسانی ساده، ظریف و اصلاح‌شده برای لباس‌های کلاسیک است، اما با اهمیت بسیار بیشتری. ساخته شده از Abaca که به طور طبیعی رشد کرده است (این گیاه موز برای من و شماست!) و پنبه 100٪ ارگانیک، این کتانی در دست و قلب لوکس به نظر می رسد. آبکا به طور طبیعی دافع آب است، اما با درمان Ruco® Dry Eco Plus و پوشش موم طبیعی تقویت شده است. به عبارت ساده، این کت و شلوار بدون نگرانی بیشتر آب و هوا را اداره می کند!

QWSTION Bananatex® Tote Bag بزرگ
جدای از مواد، چه چیزی باعث می‌شود که این تسمه از بقیه متمایز شود؟ QWSTION کیف را از چیزی که می‌توان آن را جمع کرد و در قسمت پایین کیف اصلی‌تان برای خرید نگهداری کرد، ارتقا داد تا تبدیل به کیف اصلی شما شود. دو جیب زیپ دار در دو طرف محفظه اصلی، یکی بزرگ و دیگری کوچک، خانه لوازم ضروری شما مانند کیف پول، تلفن و کلید است. جیب کوچک حاوی یک حلقه کلید است، در حالی که جیب بزرگتر می تواند به راحتی تبلت یا نوت بوک را در خود جای دهد. همچنین یک آستین لپ تاپ Bananatex® برای خرید موجود است که برای کار با این کیف طراحی شده است و به صورت داخلی متصل می شود.

محفظه اصلی غاردار است و با حجم 20 لیتر، می‌تواند برای یک آخر هفته کوتاه، یک سفر یک روزه یا خرید مواد غذایی شما به اندازه کافی در خود جای دهد. مهر و موم شده توسط یک بند کشی (کاپوت از پنبه Biolight® ساخته شده است)، این امر محافظت در برابر آب و هوا را بیشتر می کند و در صورت نیاز چند لیتر اضافی برای شما فراهم می کند.

برتر | بهترین کیف شانه
Simple-Strap-System® نیز مبتکرانه است. مانند هر لباس معمولی، تسمه‌های شانه حمل اصلی شما هستند، اما به لطف طراحی هوشمندانه‌شان، همان بند‌های شانه‌ای برای لحظاتی که کمی دورتر یا با بار سنگین‌تر سفر می‌کنید، به مهار کوله‌پشتی تبدیل می‌شوند. تنظیم آسان در ضربان قلب، این مطمئناً به Bananatex® برتری نسبت به سایر محصولاتی که من آزمایش کرده‌ام می‌دهد. همین سیستم شامل یک دسته چنگال نیز می‌شود (که به عنوان یک بسته به محفظه اصلی عمل می‌کند) برای گرفتن و رفتن آسان.

QWSTION Bananatex® Tote Bag بزرگ
اگر می‌خواهید گیره‌ای کاملاً فکر شده و با روحیه‌ای خوب برای عملکرد عالی خود داشته باشید، Bananatex® Tote برای شماست.

نقاط قوت

آگاه به محیط زیست

افتتاحیه مبتکرانه

سادگی تعریف شده است

کیف Robonak

روبنک انواع کیف را تولید می کند که کیفیت و طراحی و قیمت مناسبی دارند. برای آگاهی بیشتر به https://robonak.ir/ مراجعه نمایید.

منبع

carryology.com/top-5-best-shoulder-bag/

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی