دوست دار کیف و کفش و لباس

انواع ساک سفر

bag lover | يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

هدف از انواع کیف های مسافرتی را بدانید
مردم معمولاً با سرگردانی ذاتی اشباع نشده و هرگز اشباع نمی شوند. در نتیجه ، آنها همیشه به دنبال فرصتی هستند تا چمدان خود را ببندند و برای تعطیلات به مقصد ناشناخته یا آشنا بروند. چه در سفر کاری باشید و چه برای لذت ، سفر می کنید ، قرار نیست چمدان شما را خسته کند.

امروزه کیف های مسافرتی متناسب با نیازهای مسافرتی زنان و مردان در سبک ها ، شکل ها و اندازه های مختلف موجود هستند. این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد انواع کیف های مسافرتی ، هدف آنها و بهترین مارک ها را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید هنگام خرید یکی از آنها ، جستجوی این کیف ها را محدود کنید.

انواع کیف مسافرتی و هدف آنها
مسافرت فقط سفر بدون چمدان نیست. هنگام تصمیم گیری درباره چمدان سفر ، گزینه های زیادی وجود دارد. در این بخش ، می توانید اطلاعات مفید و استفاده از انواع کیف های مسافرتی را پیدا کنید.

هدف از انواع کیف های مسافرتی را بدانید

کیف های دستی
کیف برای افرادی که می خواهند در طول تورهای تجاری خود اسناد مهم دفتر را حمل کنند ، ایده آل است. معمولاً این همراهان سفر از داخل و خارج دارای سطوح محکمی هستند. آنها از اسناد حیاتی محافظت لازم را کرده و از چروک شدن آنها جلوگیری می کنند.

با این حال ، نقطه ضعف مهم این است که در صورت بی احتیاطی به راحتی از بین می روند. خرید کیف با قفل ترکیبی بسیار معقول است.

کوله پشتی
این همراهان سفر برای کسانی که چیزهای زیادی برای بسته بندی دارند بسیار مناسب است. همچنین برای مسافرانی که دوست ندارند هنگام حمل کیسه ای سنگین ، بازوهای خود را خم کنند ، ایده آل هستند. کوله پشتی های کوچک برای کودکان ایده آل است ، بنابراین با حمل چمدان های سنگین هیچ ضرورتی برای تحمیل فشار به خود ندارند.

نکته منفی این نوع کیف های مسافرتی این است که وقتی کیسه را با چیزهای زیادی پر می کنید ، حداکثر فشار را به شانه ها و پشت وارد می کند.

برای خرید انواع ساک سفری عمده به اینجا مراجعه کنید.
حمل کردن
کیف دستی یک کیف مسافرتی کوچک است ، که مخصوص مسافران طراحی شده است که می خواهند چمدان های خود را زیر صندلی های خود یا در اتاقک های بالای هواپیما قرار دهند. آنها معمولاً دارای چرخ و دسته هایی با حداکثر ابعاد 22 35 35 56 56 سانتی متر (9 14 14 22 22 اینچ) هستند.

اشکال عمده این نوع کیف های مسافرتی این است که می توانید آن را با تعداد کمتری از وسایل بسته بندی کنید.

کیف های دافل
کیف های دافل مسافران ایده آل برای کسانی که اغلب وسایل ورزشی به همراه دارند ، هستند. آنها همچنین برای کسانی که خواهان انعطاف پذیری زیادی در حمل چمدان خود هستند بسیار مناسب است. آنها با بزرگترین محفظه میانی تقریباً هر چیز پوشیدنی را در خود جای می دهند. این کیسه ها نیز انعطاف پذیر هستند و در اندازه های کوچک و متوسط ​​ارائه می شوند تا بتوانند آنها را به راحتی درون اتاقک سقفی نگه دارند.

نکته منفی کیف های دافل این است که می توانند حداکثر وزن را روی بازوها و شانه های شما بگذارند. این بدان معنی است که آنها برای دوره های طولانی حمل و نقل ایده آل نیستند.

ست چمدان
وسایل چمدان از تعداد زیادی چمدان تشکیل شده است که بصورت مشترک بصورت یک گروه واحد در می آیند. آنها معمولاً با حداقل دو قطعه ست شبانه روزی و حداکثر پنج قطعه ست شبانه روزی ارائه می شوند. یک مجموعه چمدان معمولاً با ترکیبی از دست ، قایم ، کیسه های لوازم آرایشی ، کیف های مخصوص و مسافرت همراه است. آنها همسفران مناسبی برای کسانی هستند که در گروه های دوستانه یا با خانواده خود سفر می کنند. اگرچه ست های چمدان راحت ترین لوازم سفر هستند ، اما فضای سفر بیشتری را اشغال می کنند.

 

See the source image

هدف از انواع کیف های مسافرتی را بدانید 

سوناس ها
چمدان ها مسافران مناسب مسافرتی برای گردشگرانی هستند که اقلام زیادی برای بسته بندی دارند. این موارد سفر به بازوهای مسافران آسیب نمی رساند. آنها همچنین در مدل های نورد ارائه می شوند که برای کودکان بسیار مناسب است ، زیرا با حمل چمدان های سنگین دیگر نیازی به سفر ندارند. اگر می خواهید خرید کنید و وسایل را به خانه خود برگردانید ، یک چمدان نورد گزینه مناسبی برای شماست. بعلاوه ، شما دیگر هیچ ضرورتی برای حمل وزن چمدان ندارید. با استفاده از چسب جمع شونده می توانید به راحتی آن را رول کنید.

نکته منفی عمده این همراه سفر این است که حمل آن از پله ها دشوار است ، زیرا وسایل زیادی را در خود جای داده است.

https://www.forbes.com/sites/kimwesterman/2019/06/24/best-travel-bags-for-every-kind-of-trip/?sh=1b72e1fc4498

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی