دوست دار کیف و کفش و لباس

انتخاب کیف مدرسه

bag lover | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

آیا در حال خرید کیف مدرسه صحیح برای فرزند خود هستید؟
در مدارس ، نیمه ترم تقریباً اینجاست و کودک شما قطعاً نیاز به تعطیلات دارد. تمام آن مواردی که مطالعه قطعاً می تواند از نظر ذهنی خسته کننده باشد اما ناراحتی جسمی چطور؟ اگر متوجه شده اید که کودک شما برخی از کمردردها و دردهای مفصلی را تجربه کرده است ، وقت آن رسیده است که برای یک کیف مدرسه جدید یک سفر مجازی دیگر به برنامه Mumzworld انجام دهید. به عنوان والدین ، ​​ما نگران این هستیم که بچه ها چقدر باید به مدرسه تحمل کنند ، این بحث باعث جنجال و بحث در هر فصل بازگشت به مدرسه می شود.

تحقیقات نشان داده است که کیف مدرسه بدون پشتی مناسب می تواند باعث درد کودکان در ناحیه کمر و گردن شود. مشکلی که همه ما نمی خواهیم در کوچولوهای گرانقدر خود ببینیم. به کشیدگی مفصل و پشت از حمل همه جعبه ها ، لباس های ثابت و PE فکر کنید. انجمن کایروپراکتیک انگلیس دارای اطلاعات ارزشمندی درباره پیشگیری از مشکلات پشت و گردن است.

"ما یک کوله پشتی را به سبک های دیگر کیسه ها توصیه می کنیم زیرا اجازه می دهد وزن محتوای کیسه به طور مساوی در هر دو شانه توزیع شود تا ستون فقرات از خط خارج نشود."

نه تنها خرید کیف درست مدرسه برای فرزندتان بسیار مهم است بلکه اطمینان از استفاده صحیح آن نیز به همان اندازه مهم است.

نکات خرید کیف مدرسه
1 | اندازه صحیح را انتخاب کنید
خرید یک کیف مدرسه که خیلی بزرگ باشد ، وزن مناسب پشت کودک شما را کم نمی کند. آویزان خواهد شد و باعث فشار بیشتر در مفاصل آنها می شود. بندهای شانه به علاوه باید پهن و پر باشد زیرا این امر به راحتی و پشتیبانی شما کمک می کند. کوله پشتی Rex London - Llama Mini برای کودکان پیش دبستانی کاملاً سبک وزن و مناسب است و دارای یک کمر پشتی و بندهای شانه ای برای راحتی بیشتر است.


2 | به دنبال پشتیبانی خوب باشید
داشتن حمایت خوب و اطمینان از پوشیدن صحیح کیف مدرسه از سوی کودکان مهم است. اطمینان حاصل کنید که آنها از هر دو بند روی هر شانه استفاده می کنند ، از هر دو شانه استفاده نمی کنند و متناسب با آن تنظیم شده است. آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا اظهار داشت که والدین برای راحتی بیشتر در بار فرزندان خود ، باید کوله پشتی به اندازه مناسب و بندهای شانه دار را برای راحتی بیشتر انتخاب کنند. 


3 | سراغ کیف ناهار جداگانه بروید
سخت نیست که کیف مدرسه آنها را با هر چیزی که باید حمل کنند سنگین کنید. چرا تهیه یک کیف ناهار که آنها می توانند در دست داشته باشند را امتحان نمی کنید؟ نه تنها از قرار دادن همه چیز در کوله پشتی آنها خلاص خواهید شد ، بلکه فشار کمتری به کمرهای فقیر آنها وارد خواهید کرد. این کیف ناهار کوچک عایق بندی شده با محیط زیست سازگار با محیط زیست یک انتخاب عالی است زیرا دسته حمل بالشتک آن به راحتی در دستان کوچک قرار می گیرد.


4 | کفش ، کفش ، کفش!
بله ، کفش های با کیفیت خوب به همان اندازه کیف های با کیفیت خوب برای پشتیبانی مناسب از پشت مهم هستند. داشتن پشتیبانی مناسب از کفش به وضعیت پشتی آنها کمک می کند. کلارکس ، متخصصان کفش مدرسه چندین دهه است که وجود دارند و این به این دلیل است که آنها کفش های عالی حمایت می کنند.


5 | کیف های واگن برقی یک گزینه عالی است
کودکان کوچکتر همیشه می توانند از کیسه های واگن برقی استفاده کنند زیرا این امر باعث کاهش شدید کشیدگی مفصل می شود. یک کیف عالی با چرخهای با کیفیت خوب و دسته قابل ارتقا است که باعث می شود کیسه از فشار خارج شود. همچنین فشار دادن و غلتاندن طولانی آنها برایشان فوق العاده جالب است!


6 | برنامه ریزها خیلی کمک می کنند!
زندگی می تواند مشغول شود و حقیقت این است که مادران چیزهای زیادی برای یادآوری دارند! کمی وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که آنچه مورد نیاز داخل کوله پشتی آنها نیست را خالی می کنید. یا سعی کنید کودک خود را به یک برنامه هفتگی برای تمیز کردن کیف شخصی خود وارد کنید. برنامه ریزان هفتگی همیشه یادآوری خوبی برای ادامه مسیر بچه ها هستند.


کمی وقت بگذارید و یک کیسه با کیفیت خوب انتخاب کنید ، کوله ای که نه تنها دوام داشته باشد بلکه پشتیبانی مورد نیاز کودک شما را برای اطمینان از سلامت پشت و ستون فقرات فراهم کند. با انتخاب صحیح، می توانید مطمئن باشید که کودک شما راحت ، ایمن و خوشحال خواهد بود!

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی