دوست دار کیف و کفش و لباس

انتخاب بهترین کیف غذا

bag lover | سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

انتخاب کیسه پلاستیکی مناسب با توجه به تعداد انتخاب می تواند دلهره آور باشد. با این وجود ، مجهز به برخی اطلاعات اولیه ، شما قادر خواهید بود کیسه نگهداری مواد غذایی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید!

گزینه ها و گزینه های کیسه پلاستیکی سازگار با محیط زیست
کیف تی شرت پلاستیکی سبز با انواع مختلف شیرینی در ظروف پلاستیکی اطراف آن

کیسه های پلاستیکی سازگار با محیط زیست
بسته به نیازهای شما در سبک ها و مواد مختلف موجود است ، یک کیسه پلاستیکی سازگار با محیط زیست یک انتخاب عالی برای هر کسب و کاری است که به دنبال کاهش اثر کربن خود است. این کیف ها نه تنها قابل استفاده مجدد هستند ، بلکه بسیاری از آنها نیز قابل بازیافت و حتی تجزیه بیولوژیکی هستند. چه برای تولید به کیف های غذای آماده ، کیف های تی شرت یا حتی کیف های دسته دار نیاز داشته باشید ، یک گزینه سازگار با محیط زیست برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد. در بسیاری از این کیف ها نماد بازیافت نیز وجود دارد تا استفاده دوستانه از محیط زیست را برای مشتریان روشن کند.

کیسه کاغذی دورو قهوه ای باریک همراه با یک نان که داخل آن روی میز چهارخانه قرمز و سفید قرار گرفته است

کیسه های کاغذی سازگار با محیط زیست
برای یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کیسه های پلاستیکی ، کیف های کاغذی یک انتخاب عالی هستند! اگرچه اغلب به اندازه کیسه پلاستیکی پشتیبانی نمی کنند ، کیسه های کاغذی قابل تجزیه هستند و بسیار سریعتر از کیسه های پلاستیکی تجزیه می شوند. به دلیل مواد موجود ، اغلب قابل بازیافت نیز هستند. کیسه های کاغذی در رنگ های متنوع ، با دسته یا بدون دسته در دسترس هستند و در اندازه های مختلف برای تمام نیازهای شما در بسته بندی مواد غذایی ارائه می شوند.

کیف بوم سیاه قابل استفاده مجدد با گرافیک خورشید سفید با ظرف گوجه فرنگی در داخل آن قرار داده شده است

بهترین کیف های غذا را از اینجا بخرید.

کیف های قابل استفاده مجدد
کیف های خرید یکبار مصرف برای انواع مشاغل مناسب است و برای مشتریان طراحی شده است تا بارها و بارها از آنها استفاده کنند. این کیسه های با دوام بیشتر از یک کیسه کاغذی یا پلاستیکی استاندارد در خود جای می دهد و به شما این امکان را می دهد که کیف های کمتری را با همان مقدار مواد غذایی حمل کنند. آنها اغلب در انواع عایق بندی شده و عایق بندی نشده در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که غذا به بهترین شکل حمل می شود. این کیسه ها همچنین در هزینه های ذخیره سازی کیسه های کاغذی و پلاستیکی صرفه جویی می کنند و این یک مزیت سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در هزینه است.

انواع مواد کیسه های پلاستیکی
ما کیسه های پلاستیکی را در چندین ماده مختلف ارائه می دهیم. از آنجا که هر نوع پلاستیک دارای ویژگی های خاصی است ، درک تفاوت ها به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.
سرآشپز قرار دادن گوجه فرنگی در کیسه پلاستیکی HDPE سفید

کیسه های HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا)
HDPE دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به یکی از رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده در جهان تبدیل می کند و بسیاری از این کیفیت ها ترجمه شده و آن را به ماده ای عالی برای کیسه های پلاستیکی تبدیل می کند. HDPE سبک وزن است ، در برابر دما ، آب و بخار مقاوم است ، دارای مقاومت کششی بالایی است ، نسبتاً شفاف است و از دستورالعمل های مربوط به رسیدگی به مواد غذایی FDA / USDA برخوردار است. این ویژگی ها با هم ترکیب می شوند و کیسه های همه کاره ای ایجاد می کنند که هم برای سرو و هم برای نگهداری مواد غذایی در خرده فروشی عالی هستند و شرایط را از بین می برند. کیسه های نگهداری مواد غذایی پلاستیکی HDPE به فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های رفاهی ، اغذیه فروشی ها یا رستوران های شما این امکان را می دهد که صرف نظر از نحوه استفاده از آنها ، با بازده بیشتری کار کنند.

 

ساندویچ در یک کیسه پلاستیکی شفاف LDPE روی پیشخوان چوبی بسته بندی شده است

کیسه های LDPE (پلی اتیلن با چگالی کم)
این نوع پلاستیک معمولاً برای کیسه های غذا و کیسه های کاربردی استفاده می شود. از آنجا که پلی اتیلن با چگالی کم قابل تنفس است ، در مقایسه با یک کیسه پلی پروپیلن ، محصولات ذخیره شده بدون یخچال یا انجماد به مدت طولانی دوام نخواهند داشت. کیسه های پلاستیکی ذخیره سازی LDPE اگرچه به اندازه کیسه های HDPE قوی نیستند اما توانایی ذخیره مواد غذایی عمده مانند سبزیجات و میوه های تازه را دارند. علاوه بر این ، پلاستیک شفاف شناسایی محتوای آن را آسان می کند ، بنابراین می توانید در یک محیط سریع گام در یک آشپزخانه تجاری نگه دارید. بسیار متنوع ، نقطه ذوب پایین LDPE این کیسه ها را برای استفاده با آب بندی گرم محبوب می کند. LDPE مانند HDPE از دستورالعمل های مربوط به دست زدن به مواد غذایی FDA / USDA پیروی می کند.

https://www.webstaurantstore.com/guide/513/types-of-plastic-food-bags.html

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی