دوست دار کیف و کفش و لباس

انتخاب بهترین چمدان مسافرتی

bag lover | جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

انتخاب بهترین چمدان مسافرتی
انتخاب بهترین چمدان مسافرتی
یک سفر هزار مایلی با چمدان مناسب شروع می شود. قبل از انتخاب چمدان خود، به هر مرحله از سفر خود فکر کنید، از لحظه خروج از خانه تا بازگشت. کجا میری؟ آیا یک هفته یا یک ماه آنجا خواهید بود؟ آیا آن را در بیابان خشن می کنید یا در ساحل تنبلی می کنید؟ طول و ماهیت سفر شما نیاز به چمدان شما را تعیین می کند.

توجه داشته باشید که بدون توجه به اندازه یا شکل، یک چمدان خوش ساخت باید:
1) قادر به تحمل حمل و نقل ناهموار و انواع زمین ها باشید.
2) دارای چرخ های نرم و صافی باشید که به شما امکان می دهد به راحتی روی آن مانور دهید و در فضاهای تنگ حرکت کنید.
3) جیب های سازمانی معقولی داشته باشید که به شما امکان می دهد به سرعت به وسایل ضروری خود دسترسی پیدا کنید.
4) دارای یک قفل یکپارچه تایید شده توسط TSA (برای سفر در ایالات متحده آمریکا لازم است).

 

مشاهده تصویر منبع
چه مدت آنجا خواهید بود؟
برای سفرهای کوتاه، می‌توانید همه چیز را در یک چمدان دستی قرار دهید. این به شما این امکان را می‌دهد که از افزایش هزینه‌های چمدان تحویل‌شده و انتظار برای دریافت چمدان جلوگیری کنید. همچنین احتمال گم شدن، تاخیر یا آسیب دیدن چمدان را از بین می برد.

برای تعطیلات طولانی، می توانید چمدانی با جعبه سخت یا محفظه نرم با فضای بسته بندی زیاد در نظر بگیرید.

دستمالی سبک وزن برای سفرهای کوتاه
در حالی که ایالات متحده با محدودیت وزن برای چمدان دستی ملایم‌تر است، اکثر خطوط هوایی اروپایی و آسیایی وزن شما را به حدود 7 کیلوگرم محدود می‌کنند. این چیز زیادی نیست، بنابراین انتخاب یک چمدان سبک بسیار مهم است.

برای "رئیس". با وزن 2.45 کیلوگرم، کیف کابین غلتکی پایه بریگز و رایلی به گونه ای طراحی شده است که در قسمت بالای سر یا زیر صندلی شما قرار می گیرد. پارچه بیرونی نایلون بالستیک 1680D در برابر پارگی، ساییدگی، کثیفی و رطوبت مقاوم است. با زیبایی شناسی و حال و هوای دلپذیر خود، برای افراد حرفه ای در سفرهای کاری کوتاه عالی است.

یکی دیگر از گزینه های خوب، اسپینر 20 اینچی Riccione Bric است. تنها با وزن 2.3 کیلوگرم، این غلتک با ظاهری آینده نگر هم برای تجارت و هم برای اوقات فراغت به خوبی کار می کند. ساخته شده از پلی کربنات ماکرولون مقاوم در برابر ضربه و سبک وزن، چمدانی مقاوم است که برای سال های آینده شما را دوام می آورد.

برای مسافر ورزشی. اگر مسافری هستید که سبک زندگی فعالی دارید، Thule Subterra Carry On 22 آماده ماجراجویی را در نظر بگیرید. پوشش داخلی به رنگ زرد لیمویی است که تضاد خوبی با نمای بیرونی تیره دارد. سه دسته (بالا، کنار و پایین) وجود دارد که به شما کمک می کند تا کیف را در قسمت بالای سر قرار دهید. یکی از ویژگی های برجسته تخته فشرده سازی جغجغه دار داخلی است که فضای بسته بندی را به حداکثر می رساند و چین و چروک را به حداقل می رساند.

بیشتر بدانید:

چمدان چرخان برای تعطیلات طولانی
برای تعطیلات طولانی، به یک چمدان جادار و جادار نیاز دارید. به این فکر کنید که آیا چمدان سخت یا محفظه نرم برای شما مناسب تر است. اگر می خواهید از هر چیزی شکننده (لپ تاپ، آی پد، دوربین) محافظت کنید، چمدان سخت بهتر است. همچنین خشک نگه داشتن آن در باران و برف بسیار آسان تر است.

محفظه های نرم تر می توانند آب را جذب کنند و در برابر لکه ها و بوها حساس تر هستند. اگر قصد دارید در زمستان یا به مکان‌های ناهموارتر سفر کنید، ممکن است بخواهید یک چمدان سخت انتخاب کنید.

برای چمدان‌های دارای کیف نرم، داشتن جیب در جلو یک مزیت بزرگ است. می‌توانید به چیزهایی دست پیدا کنید که می‌خواهید دستتان باشد، مانند تعویض لباس، لوازم بهداشتی و مجله. این به ویژه برای والدینی که با کودکان سفر می کنند مفید است. قرار دادن پتو، پستانک و کتاب های تصویری اضافی در جیب بیرونی ایده خوبی است.

همچنین، چمدان‌هایی که محفظه‌های نرم دارند، راحت‌تر در چکمه‌های خودرو و فضاهای ذخیره‌سازی تنگ در وسایل نقلیه عمومی فشرده می‌شوند.

برای خانواده بزرگ اسپینر بسیار بزرگ بریگز و رایلی Baseline Extra Large Expandable بهترین چمدان با جعبه نرم است، بدون هیچ. تقریباً ده هزار اینچ مکعب ظرفیت دارد و تنها 6.5 کیلوگرم است. شما می توانید کاملاً هر آنچه را که می خواهید در محفظه اصلی غار و جیب های خارجی بسته بندی کنید. بهترین ویژگی آن سیستم فشرده سازی داخلی CX است که به چمدان اجازه می دهد تا 26٪ بیشتر گسترش یابد.


برای بانوی باصفا. اگر به دنبال چیزی هستید که کاربردی و زنانه باشد، اسپینر 30 اینچی Bric’s X-Travel برای شما مناسب است. رنگ های روشن و جسورانه در چرخ و فلک چمدان خودنمایی می کند. ساخته شده از نایلون ساتن مجلل، فضای داخلی جادار برای تمام وسایل شما دارد و می تواند بار سنگینی را حمل کند. هم برای خانم های شاغل و هم برای خانم های اوقات فراغت ایده آل است.

برای مسافر انفرادی. برای چمدان های سخت، Spinner 31 اینچی Bric's Riccione بهترین انتخاب ما است. دارای دو پوسته پلی کربنات بادوام، چهار چرخ چرخشی چند جهته و یک قفل ترکیبی سازگار با TSA است. این قطعه‌ای است که می‌تواند در محیط‌های مسافرتی سخت مقاومت کند.

برای چمدان های بزرگ، یک چمدان 4 چرخ تهیه کنید که به زیبایی در کنار شما می چرخد. برای افرادی که مشکلات مفصلی دارند، سخت تر است، زیرا به سختی وزنی روی مچ دست خود وارد می کنید. کشیدن چمدان 2 چرخ سنگین طاقت فرساتر است. در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار شلوغ، می‌توانید افرادی را که در حال پیاده‌روی به عقب هستند، سفر کنید

بیشتر بدانید: بهترین جنس چمدان

منبع

https://www.theplanettraveller.com/planets-travel-tips-choosing-the-best-travel-luggage/

 

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی