دوست دار کیف و کفش و لباس

نحوه انتخاب کیف یا کوله پشتی مناسب مدرسه
چگونه کیف مدرسه یا کوله پشتی مناسب را انتخاب کنیم


می‌دانید که زمان بازگشت به مدرسه فرا رسیده است، زمانی که وسایل از قفسه‌ها بیرون می‌روند و کیف‌های مدرسه با آخرین ویژگی‌ها و سبک‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند. با تنوع بسیار زیادی که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید، به راحتی می توانید آنچه را که از کیف مدرسه خود نیاز دارید را از دست بدهید، بنابراین در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما در انتخاب کوله پشتی مناسب کمک می کند.

خرید کوله پشتی مدرسه

پیدا کردن اندازه مناسب کوله پشتی
اولین قدم هنگام خرید کیف مدرسه، انتخاب سایز مناسب است. یک کیف بزرگتر ممکن است وسایل و وسایل بیشتری را در خود جای دهد، اما اگر آن را بیش از حد پر کنید، ممکن است منجر به کمردرد و مشکلات دیگر شود. اگر خیلی کوچک باشد، ممکن است فضای کافی نداشته باشید. بهترین کار این است که کیف را امتحان کنید و مطمئن شوید که اندازه آن مناسب است، شکل بدن شما را تعریف می کند و احساس راحتی می کند.

 

جیب ها و ویژگی ها

به این فکر کنید که قصد دارید چه مقدار وسیله حمل کنید و آیا جیب ها و ویژگی های خاصی لازم است یا خیر. اگر لپ تاپ دارید، ممکن است یک کوله پشتی با آستین لپ تاپ داخلی بخواهید. برخی از لپ‌تاپ‌ها بزرگ‌تر هستند، بنابراین شما می‌خواهید کیفی متناسب با کیف خود داشته باشید.

داشتن آستین لپ تاپ در جیب اصلی عالی است، اما داشتن یک جیب اضافی در جلو حتی کاربردی تر است. این جیب ها برای نگهداری وسایل کوچک مانند بالم لب، کلیدهای خانه و میله های USB عالی هستند. به سازماندهی و عملکرد فکر کنید. به دنبال ویژگی هایی باشید که وسایل شما را به راحتی پیدا کنید.

برخی از کیف ها دارای یک جیب کناری یا یک کیسه مشبک برای قرار دادن بطری هستند. هنگامی که در حال حرکت هستید، آب با دسترسی آسان می تواند مفید باشد.

 

مشاهده تصویر منبع

خرید کنید

تسمه های پد و پشت

اگر رفت و آمد مدرسه طولانی تری دارید، یک کوله پشتی راحت ضروری است. داشتن تسمه های بالشتکی و پشتی به از بین بردن استرس کمک می کند. دوام بند ها تعیین می کند که چقدر وزن می توانید در کوله پشتی حمل کنید. بهتر است بیش از حد بسته بندی نکنید، در غیر این صورت خطر آسیب رساندن به کیف را دارید.

برای پشتیبانی بیشتر، برخی از کوله پشتی های بزرگتر مجهز به بند کمر هستند. اگر به دنبال پشتیبانی اضافی هستید، اینها می توانند مفید باشند. آنها همچنین می توانند مقداری از وزن روی پشت شما را که باعث خمیدگی و وضعیت نامناسب می شود، از بین ببرند.


داکین

پردیس 33 لیتری

خرید کنید


داکین

365 21 لیتر

خرید کنید


داکین

Wndr 18 لیتر

خرید کنید

کوله پشتی در مقابل کیف های شانه

پوشیدن کوله پشتی در هوای گرم ایده آل نیست و در رفت و آمدهای شلوغ می تواند دردسرساز باشد. اتوبوس‌ها و متروهای شلوغ به همین دلیل است که برخی افراد کیف مسنجر یا کیف‌های بند شانه‌ای را ترجیح می‌دهند. آنها می توانند به راحتی برداشته شوند و باعث تجمع کمتر عرق شوند.

اگرچه راحت است، اما این کیف ها بهترین پشتیبانی از وضعیت بدن را ارائه نمی دهند. حمل یک کیف سنگین روی یک شانه در طول روز می تواند فشار زیادی بر شانه شما وارد کند و کمی تعادل بدن شما را تغییر دهد. برای برخی، این ممکن است دلیل خوبی برای انتخاب دو بند باشد.


Fjällräven

Kånken 16L

خرید کنید


Fjällräven

کوله پشتی شماره 21 متوسط

خرید کنید


Fjällräven

Sac à dos Räven 28

خرید کنید

به جزئیات کوچک توجه کنید
هنگامی که در فروشگاه مشغول گشتن کوله پشتی های مدرسه هستید، به زیپ ها و دوخت کیف نگاهی بیندازید. می‌خواهید مطمئن شوید که زیپ‌ها محکم هستند، اما باز و بسته شدن آن آسان است. برای دوخت، به نقاطی که پارچه ها به هم می رسند نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که کیفیت خوب است و در زیر وزن زیاد پاره نمی شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید در تمام کوله پشتی ها به دنبال آن باشید، سگک برای تنظیم طول و سفت بودن بند شانه است. ببینید چقدر راحت می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد و چقدر خوب در جای خود می‌مانند.

 

رنگ ها و الگوها

این یکی بیشتر ذهنی است اما ارزش بررسی دارد. تهیه یک کوله پشتی بد بو که به شخصیت شما اجازه می دهد تا در میان مردم بدرخشد و جلوه کند، همیشه سرگرم کننده است. رنگ‌های وحشی و طرح‌های دیوانه‌کننده روی لباس‌ها عالی هستند زیرا می‌توانید اغلب آنها را عوض کنید. کوله پشتی بیشتر یک سرمایه گذاری است، بنابراین اگر انتخاب های مد شما به سرعت تغییر می کند، شاید به چیز خنثی تری پایبند باشید. همچنین ممکن است بخواهید این واقعیت را در نظر بگیرید که رنگ‌های روشن‌تر راحت‌تر کثیف می‌شوند، بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که کیف تمیز را دوست دارید، یا دوست دارید کثیف شوید، ما رنگ‌ها و سایه‌های تیره‌تر را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

قابلیت دسترسی چگونه است

اگر وسایل ضروری خود را همراه خود می آورید، مطمئن شوید که کوله پشتی به اندازه کافی باز است تا به آنها دسترسی داشته باشید. اگر بتوانید لپ تاپ خود را بدون بیرون آوردن تمام کتاب های خود بگیرید، در زمان شما صرفه جویی می کند. در بیشتر موارد، یک کوله پشتی با بارگیری از بالا یا یک کوله پشتی با زیپ کامل، دسترسی آسان تر را به شما می دهد.

منبع

https://altitude-blog.com/en/how-to-choose-school-bag-guide/

https://robonak.ir/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی