دوست دار کیف و کفش و لباس

انواع جنس کیف چرمی کدامند؟

bag lover | سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

چگونه کیف چرم با کیفیت خوب را تشخیص دهیم؟
بنابراین، لیست کاملی از شاخص‌ها را دارید که به شما کمک می‌کند به این سؤال پاسخ دهید که چگونه کیف چرمی با کیفیت را تشخیص دهید.

اگر کیف چرمی را به صورت اینترنتی خریداری می کنید، قطعاً این عیب را دارید که نمی توانید کیف انتخابی را لمس یا بو کنید. با این حال، مزیت این است که شما می توانید تنوع بالاتری از انتخاب ها را با قیمت های کمی بهتر داشته باشید. بنابراین، اگر فروشگاه کیف چرم خوبی ندارید که کیف‌های چرمی باکیفیت بفروشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که در اینجا Domini Leather مجموعه‌ای معتبر از کیف‌های چرم مردانه و زنانه را داریم.

اکثر کیف های ما از چرم کامل ساخته شده اند. با این حال، با علم به این واقعیت که برخی از افراد کیف های چرم واقعی را دوست دارند که صاف، نرم و دارای ساختاری یکنواخت و بدون هیچ عیب و نقصی باشند، ما موظف هستیم که آن را نیز ارائه دهیم. با این حال، توضیحات محصول ما حاوی چنین اطلاعاتی است که به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری برای خرید کاملاً مطلع شوید.

چه نوع چرمی را باید برای کیف چرمی خود انتخاب کنید؟
توسط سئو سینگ 01 ژوئیه 2021 3 دقیقه خوانده شده

بله، ما این سردرگمی را درک می کنیم. بسیاری از کیف های شگفت انگیز با عکس های بسیار شگفت انگیز با مدل های عالی. وقتی صحبت از انتخاب کیف چرمی می شود، واقعا گیج کننده می شود. سردرگمی عمده در انتخاب نوع چرم به وجود می آید. خوب، ما اینجا هستیم تا در این مورد کمک کنیم.

مجموعه کیف های High On Leather عمدتاً از 3 نوع ماده چرم تشکیل شده است.

دوفل چرم بزی

1. کیف های چرم بزی-
وقتی می گوییم چرم بزی، ذهن مردم معمولاً به سمت تمام کیف های چرمی آمازون یا فروشگاه های ارزان قیمت می روند که با کیفیت بسیار ارزان خریداری کرده اند و دوام زیادی نداشتند. خب، اینجاست که High On Leather یک خط می کشد.

کلکسیون چرم بز ما بدون استفاده از مواد شیمیایی گیاهی دباغی شده است، اما نه تنها این، ما دباغی های جداگانه خود را داریم که در آن ها برای ماندگاری ساخته شده اند.

متأسفانه برخی از تولیدکنندگان و شرکت‌ها هستند که کیف و کیف‌های بی‌کیفیت ساخته شده از چرم بی‌کیفیت را با هزینه بسیار بالا به فروش می‌رسانند که این ایده را ایجاد کرده است و در صورت خرید از این فروشندگان می‌توان به این موضوع اشاره کرد. اساساً به فرآیند برنزه کردن بستگی دارد. چرم دباغی ضعیف از هر نوعی می تواند دارای بو باشد - عمدتاً بوی بسیار قوی چرم/خاکی یا حتی تند که برای برخی افراد جذاب نیست.

با این حال، اطمینان حاصل کنید که کیف‌های ما از ابتدا تا انتها تحت بهترین شیوه‌های ممکن قرار می‌گیرند - با اطمینان از اینکه پوست‌های ما همه به صورت جداگانه برای کیفیت انتخاب می‌شوند، نه اینکه به صورت عمده خریداری شوند. سپس تمام پوست ها را تا 6 بار قبل از دباغی می شستیم. تنها در این صورت است که آنها به طور حرفه ای با استاندارد بالا برنزه می شوند. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که بر خلاف رقبایمان، کیف های ما فقط بوی زیبایی از چرم واقعی خواهند داشت.

نه تنها با یک آستر بوم بسیار قوی در داخل کیف و بندهایی که باعث می شود عمر طولانی تری نسبت به کیف های معمولی چرم بزی داشته باشد.

مزایای کیف های چرم بزی -
ارزان تر از نظر قیمت.
نگاه قدیمی.
سبک ترین کیف چرمی از نظر وزن
نرم و لطیف.
ضد آب.
معایب کیف های چرم بزی -
ماندگاری کمتر از کیسه های چرم گاوی
میانگین سنی: 3-6 سال (بستگی به استفاده دارد)
با افزایش سن کمی کشش پیدا می کند.
مقاومت کم
لیل روی آن خراشیده و علامت گذاری می کند. (به دلیل علامت گذاری/بریدگی روی پوست بز)
پیام رسان چرم کامل

2. پوست گاو دانه کامل:
خوب، این مجموعه چیزی است که ما واقعاً به آن افتخار می کنیم. کوله پشتی کوهنوردی ما از زمان راه اندازی توسط بسیاری از مشتریان و وبلاگ نویسان مورد استفاده قرار می گیرد و هنوز هم به نظر می رسد. به غیر از ظاهر جذاب آن، چیزی برای مدت طولانی دوام می آورد.

همه بیشتر در مورد چرم گاوی می دانند زیرا در بیشتر کفش های چرمی، ژاکت ها، دستکش ها و غیره استفاده می شود. یکی از مواردی که کیف های چرمی ما را از سایر مارک ها متمایز می کند استفاده از چرم کامل دباغی شده گیاهی است.

بیشتر بخوانید: بهترین چرم برای ساخت کیف چرمی.

مزایای کیف های چرم گاوی:
نگاه ناهموار به آن.
طولانی مدت
میانگین سنی: 10-15 سال (بستگی به استفاده دارد)
بدون بوی چرم
آستر چرمی داخل.
بدون خط و خش
معایب کیف های چرم گاوی:
کمی سنگین تر از کیف های چرم بزی.
قیمت بالاتر از چرم بزی (نه به قیمت رقبا)
دافل چرم کامل

3. چرم مرغوب کامل:
خب، این رسما یک دسته از چرم نیست. این دسته توسط ما ایجاد شده است تا توضیح دهیم چرا برخی از کیف های ما گرانتر از کیف های معمولی ما هستند.

این دسته چرم تمام دانه ممتاز شامل داف نظامی چرمی ما است که توسط بلاگ نظامی ایالات متحده نامزد قوی ترین داف چرمی شده است، کیف چرم زینی که از چرم زین ساخته شده است، همچنین یکی از قوی ترین چرم های موجود در اطراف و چند کیف چرمی گاومیش دیگر است.

دلیل اینکه در دسته بندی ممتاز قرار می گیرد این است که آنها به دلیل قدرت خود شناخته شده اند و ظاهراً می توانند تا آخر عمر دوام بیاورند. این کیف ها به زیبایی پیر می شوند و در هنگام حمل کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسند.

مزایا کیف های چرمی مرغوب:
نگاه قوی و ناهموار
واقعا قوی
پایان شگفت انگیز برای کالا.
ماندگاری یک عمر
ضد آب
میانگین سنی: 30 سال یا بالاتر (بستگی به استفاده دارد)
آستر چرمی داخل.
بدون خط و خش
معایب کیف های چرم مرغوب:
کمی سنگین تر از پوست گاو (بستگی به اندازه دارد)
قیمت بالاتر از کیسه های غلات کامل چرم گاوی. (نه به برندهای دیگری که کیف هایی با کیفیت مشابه می فروشند).
(تألیف و واقعیت توسط سئو سینگ بررسی شده است.)

اگر مقاله را دوست داشتید، لطفا ما را در فیس بوک دنبال کنید تا اطلاعات، تخفیف ها و هدایای بیشتری دریافت کنید.

 

مشاهده تصویر منبع

 

منبع

https://dominileather.com/how-to-identify-good-quality-leather-bag/

https://robonak.ir/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی