دوست دار کیف و کفش و لباس

بهترین کیف مدرسه برای کودکان کدامست؟

bag lover | جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

راهنمای کامل نحوه انتخاب کیف مدرسه
توسط Jayford - 17 ژوئن 2020427
 اشتراک گذاری
کیف های مدرسه
امروزه کیف های مدرسه فقط کیف نیستند، بلکه بخشی از شخصیت شما هستند و اگر می خواهید از بقیه متمایز شوید، به کیفی نیاز دارید که نه تنها جذاب باشد، بلکه به شما امکان حمل تمام وسایل ضروری را نیز بدهد.

با گزینه‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی آنچه را که واقعاً از کیف مدرسه خود نیاز دارید، از دست بدهید. در این مقاله به نکات مهمی می پردازیم که به شما در انتخاب کیف مدرسه مناسب کمک می کند.

پیدا کردن اندازه مناسب کوله پشتی

انتخاب سایز مناسب مهمترین نکته در انتخاب کیف مدرسه است. یک کیف بزرگتر ممکن است وسایل بیشتری را در خود جای دهد، اما اگر بیش از حد آن را پر کنید، کیف سنگین می شود که می تواند باعث درد کمر و شانه شود. اگر کیف کوچک باشد، نمی‌توانید وسایل مورد نیاز خود را در مدرسه حمل کنید. بنابراین، مطمئن شوید که برای جست‌وجوی کیف سایز مناسب کمی وقت صرف کرده‌اید.

جیب ها و امکانات

به این فکر کنید که چند وسیله باید حمل کنید و آیا تمام آن جیب های اضافی برای شما مفید هستند یا خیر. اگر لپ تاپ دارید، به یک کوله پشتی نیاز دارید که داخل آن آستینی داشته باشد. برخی از لپ تاپ های بزرگ در اندازه، شما باید کیفی را انتخاب کنید که به راحتی بتواند لپ تاپ شما را در خود جای دهد.

داشتن یک لپ تاپ عالی است اما داشتن یک جیب اضافی در جلو بهتر است. این جیب ها برای نگهداری لوازم التحریر، کلیدها، یادداشت ها و موارد دیگر عالی هستند. هنگام خرید کیف مدرسه، به عملکرد آن فکر کنید.

اکثر کوله پشتی ها دارای یک کیسه جانبی یا یک جیب توری برای قرار دادن بطری هستند که دسترسی به بطری شما را به خصوص زمانی که در حال حرکت هستید آسان می کند.

تسمه های بالشتکی و پشتی

اگر مدرسه شما از خانه شما دور است، به یک کیف با بند راحت نیاز دارید. تسمه های بالشتکی به از بین بردن استرس اضافی کمک می کند. دوام بند ها تعیین می کند که چقدر وزن می توانید در کیف خود حمل کنید. مطمئن شوید که بیش از حد بسته بندی نمی کنید، در غیر این صورت تسمه ها را می شکنید.

برای حمایت و راحتی بیشتر، برخی از کیف ها دارای بند کمری هستند. این تسمه ها زمانی مفید هستند که می خواهید وسایل اضافی را حمل کنید. آنها مقداری از وزن را از پشت و شانه شما خارج می کنند که حمل برخی از وسایل سنگین را آسان می کند.

بهترین کیف و کوله پشتی های مدرسه را اینجا ببینید.

مشاهده تصویر منبع

کوله پشتی در مقابل کیف های شانه

پوشیدن کوله پشتی در هوای گرم توصیه نمی شود. همچنین در طول رفت و آمد نیز می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که بسیاری از دانش آموزان در صورت رفت و آمد روزانه، حمل کیف شانه را به کوله پشتی ترجیح می دهند. به راحتی برداشته می شوند و باعث تعریق کمتری می شوند.

اگرچه این کیف ها راحت هستند، اما بهترین پشتیبانی را ارائه نمی دهند. حمل یک کیف سنگین روی یک شانه می تواند فشار زیادی را به همراه داشته باشد که می تواند منجر به درد شدید شود. بنابراین، اگر وسایل سنگین حمل می کنید، کوله پشتی انتخاب بهتری است.

به جزئیات کوچک توجه کنید

به زیپ و دوخت کیف دقت کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که زیپ ها محکم هستند و به راحتی باز و بسته می شوند. برای دوخت، به نقاط اتصال پارچه نگاه کنید تا مطمئن شوید کیف از کیفیت خوبی ساخته شده است و تحت فشار و وزن پاره نمی شود.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید سگکی است که برای تنظیم طول و سفتی تسمه های شانه استفاده می شود. سعی کنید و ببینید که چگونه می توان آنها را تنظیم کرد و چقدر خوب در جای خود باقی می ماند.

رنگ ها و الگوها

این یک نکته ذهنی است اما قابل تامل است. خرید یک کیف بد بو که به شما امکان می دهد شخصیت خود را نشان دهید، سرگرم کننده است. رنگ‌های وحشی و الگوهای مختلف روی لباس‌ها عالی به نظر می‌رسند زیرا اغلب آنها را عوض می‌کنید. اما برای یک کوله پشتی، روی چیزی ظریف تر سرمایه گذاری کنید. می توانید تعدادی از بهترین مجموعه کیف های مدرسه دخترانه را به صورت آنلاین پیدا کنید.

همچنین حتما یک کیف رنگ تیره بخرید زیرا رنگ روشن راحت تر کثیف می شود.

قابلیت دسترسی چگونه است

اگر می‌خواهید تمام وسایل ضروری مدرسه خود را بیاورید، مطمئن شوید که کیفتان به اندازه کافی بزرگ و پهن باشد تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. اینکه بتوانید لپ تاپ خود را بدون بیرون آوردن کتاب های خود حمل کنید، در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند. در بیشتر موارد، کوله پشتی با بارگیری از بالا دسترسی آسان تری را به شما می دهد.

بسته بندی کنید، زیپ کنید و بروید!

هنگامی که کوله‌پشتی دارید که با تمام نیازهای شما مطابقت داشته باشد و ظاهر خوبی داشته باشد، همه چیز آماده است که به سبک مدرسه برگردید.

خرید کیف مدرسه آسان به نظر می رسد، اما اینطور نیست. امروزه صدها گزینه برای انتخاب وجود دارد که انتخاب گزینه مناسب برای شما را دشوار می کند. بنابراین، دفعه بعد که برای خرید کیف مدرسه جدید بیرون می روید، این نکات را به خاطر بسپارید.

منبع

https://www.blog-planet.com/a-complete-guide-on-how-to-choose-a-school-bag/

  • bag lover

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی